Beste koop v Kassa, maar niet voor mij.

Rollator aangeschaft; bijpassende plastic dienblad is krom, waardoor deze niet goed past in de gaatjes van de zitting. Heb je dus niets aan. De stang onder de zitting krijg ik met geen mogelijkheid omhoog, waardoor deze in zou moeten klappen. En de rode blokkeer knop heus omhoog gezet. Daar heb je veel teveel kracht voor nodig. Ik wilde nog mijn lichtgewicht rollator vervangen, maar ga elders zoeken. Deskundigheid en klantvriendelijkheid kan ik niet beoordelen, omdat ik geen contact heb opgenomen.

Service goed

Na paar belletjes goed geholpen

• Assortiment keuze

We kwamen zonder afspraak in de winkel en kregen toch alle aandacht en tijd. Uiteindelijk een Bobbie Blue de Luxe aangeschaft, een opvouwbare scootmobiel. Inmiddels al een paar ritjes mee gemaakt en hij bevalt uitstekend.

Na bijna 3 maanden nog bestelling niet binnen

Op de site wordt een loophulp city aangeboden deze zou op voorraad zijn maar na bijna drie maanden is de loophulp nog niet geleverd. Wel dure loophulp gekocht maar kan er al drie maanden geen gebruik van maken.

Teleurstellend

Ik kom niet voor WMO in aanmerking en het viel me op dat de prijzen daar wél heel erg op zijn afgestemd: de gemeentes betalen toch wel. Dat betekent: geen Van Raam fiets voor mij. De proefrit thuis was een service die ik op prijs stel, maar hij was een uur te vroeg (en dat wist hij beter dan hij durfde te erkennen: het afgesproken tijdstip kwam hem niet goed uit). Ik had ook geen behoefte aan zijn gladde verkooppraat, maar aan gedegen info. "Kijk maar op de website" Was vaak het antwoord. Alsof ik dat al lang niet had gedaan! Ook mijn bezoek aan de showroom in Zwolle was een flop: ik had duidelijk aangegeven waarvoor ik kwam, afspraak gemaakt, maar de fiets waarvoor ik kwam stond er niet. Er valt nog wel wat te leren door Mango Mobility. Jammer van deze teleurstelling. Ik wens anderen meer succes.

• Assortiment keuze

Dit maak je niet veel mee meer.!!!!

Onze ervaring met Mango was overweldigend. Wij kwamen binnen voor de eerste rolstoel aan te schaffen, toch een beetje emotioneel. Verwelkomd door Michel Heijmans waren de eerste emoties verdwenen, wat een warme persoonlijkheid met een top dienstverlening en bovenal een luisterend oor. Niets was Michel teveel. Wij gingen met onze eerste aankoop heel ,heel blij de winkel uit.! Michel langs deze voor ons onpersoonlijke weg.... hartelijk dank !!! En maak je voor toekomst geen zorgen die heb je voor je zelf al ingevuld. Vr. groet, Fam Nieuwenhoven.

Perfect geholpen

Michiel van filiaal Haarlem heeft ons zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van een scootmobiel. Hij is klantvriendelijk en denkt mee wat de juiste en veiligste keuze is. Ik kan Mango Mobility aanbevelen.

Zeer goed en kundig.

De 20ste besteld, zeer vriendelijk geholpen, de 21 ste in huis, alleen Post.nl zet het pakket voor de deur, kijken niet of jij thuis bent, ze weten niet hoe hard ze moeten wegrijden, en dan later een berichtje, we hebben pakket bij u thuis bezorgd.

Hulpvaardige bekwame verkoper

Gedegen hulp bij het aankopen van een opvouwbare scootmobiel

Goed geholpen

Graag wilde ik een zo licht mogelijke rollator, maar omdat de Carbon Ultralight ook de duurste was, werd het de Excel GT, dat scheelde 100 euro. Om te zien wat we telefonisch aangeraden kregen, gingen we naar Haarlem, eerst om te zien hoe zo'n rollator er uitzag en de volgende dag om hem te kopen. De rollator kon ook gratis verzonden worden, maar we dachten dat deze misschien ingesteld moest worden, wat niet nodig bleek. We werden prima geholpen door Machiel, Ik geef deze Excel GT 4 punten en geen vijf, want na de aankoop zagen we dat deze in tegenstelling tot een andere rollator alleen in de auto past als de achterbank naar voren wordt geklapt. Dat merkten we te laat, helaas toen de rollator al gekocht was. Verder lijkt dit een aanrader, deze is stevig en goed om mee te lopen.

• Assortiment keuze

Service en garantie top geregeld

In februari mijn 3 de lion 4 aangeschaft bij mango Mobiltie, geweldige machine en met mijn lengte en gewicht de ideale scootmobiel . Wat technische problemen en die werden opgelost in een aanvaardbaar tijdsbestek al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat het volgens mijn OHC Excellent sneller moet gebeuren , mijn lion werd opgehaald en ik kreeg een leen scootmobiel die helaas iets te klein was maar ik kon mij verplaatsen . Gelukkig vandaag de lion weer terug gekregen en die rijd weer splinter nieuw . Mango staat voor service en garantie die leveren zij ook , maar volgende keer een ( zeer bekwame monteur die meestal komt ) monteur aan huis .

Alles klopte.

Levering was prima op tijd. Maar geen gebruiksaanwijzing gekregen, deze heb ik zelf maar van internet ge-download ging ook prima.

Uitstekend!

Nadat wij zo'n 2 jaar geleden al een e-ability Split Rider hadden aangeschaft. bij Mango Mobility waar wij zeer te spreken over zijn. Werd het nu tijd voor een 2 elektrische rolstoel waarmee ook wat langere afstanden met wat meer comfort kunnen worden afgelegd. Na een bezoek aan de nieuwe winkel in Utrecht, waar wij prima zijn geholpen. Is John Peeters wederom bij ons aan huis geweest, om in de eigen omgeving proef te kunnen rijden met de 2 geselecteerde modellen. Een keuze was snel gemaakt, en een e-ability Prorider is door ons aangeschaft. John heeft de levering aan huis zelf verzorgt. Een klein defect dat bij de aflevering over het hoofd gezien was, is de volgende dag opgelost.

Mijn 3e lion4 met een tegenvaller

Al ruim 10 jaar klant bij Mango Mobility Nu mijn 3e scootmobiel. De Lion4. Uiteraard niet voor niets de 3e Helaas deze keer een tegenvaller. Betreft de accu's. Ze zijn overgestapt van agm lood, naar gel accu's. Die zouden duurzamer zijn. De lion4 rijd 22 km en heeft een acceradius van 70km uuteraard bij zeer gunstige omstandigheden. Het gaat hier om de lader. 120Ah accu's hebben een lader nodig die uiteraard tot 120Ah laat.maar die hebben ze niet,zo gezegd door de medewerker.ze leveren er 110Ah bij, Gevolg ,16 uur laden.dat is onacceptabel. Inplaats dat de scootmobiel mijn beperkingen verlicht,beperkt deze mij nu in mijn vrijheid.

• Assortiment keuze

Een kleine reparatie aan mijn Split-Rider. Ik ben direct en deskundig geholpen door Mango Naarden. Alles werkt weer prima. Dank aan Cornel Kinderdijk en zijn mensen.

• Assortiment keuze

Prima winkelervaring in Haarlem.

Vandaag de nieuwe winkel in Haarlem bezocht voor het uitzoeken van een rollator. We werden vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Toen ik mijn probleem had uitgelegd werd een rollator gepakt die volgens hem zoveel mogelijk aan mijn wensen voldeed. Natuurlijk heb ik verder gekeken en verschillende rollators geprobeerd maar uiteindelijk kwam ik toch uit bij de eerst aangebodene wat dus uiteindelijk een prima advies was. Klein minpuntje. Toen we thuiskwamen vond ik de factuur in mijn mailbox met het verzoek die per omgaande te betalen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik in de winkel al had afgerekend.

Als een tank

Ik ben sinds 9 jaar in het bezit van een Bobby rood opvouwbaar scootmobiel. Ik ben een groot persoon van 1.92 en 100kg Ik gebruik hem heel vaak en ontzie hem niet want ik ben van mening dat hij mijn benen moet vervang en rijdt op alle wegen rechtop of schuin maakt niets uit voor de Bobby. Ik kan oprecht zeggen dat hij mij nog nooit in de steek heeft gelaten, echt een tank! De eerste jaren heb ik onderhoud laten plegen en later de noodzakelijke zaken. Wat altijd een punt van aandacht is is de greep om de scootmobiel bij het uitklappen in het slot te laten vallen maar dit is snel te verhelpen door onderhoud. Mango geeft aan om aan een vervanger te denken want er zullen geen onderdelen meer zijn maar ze hebben hem te goed gemaakt want volgens mij gaat hij nog wel 2 jaar mee. Wat bij mij door de jaren heen altijd een probleem is is de technische dienst. Het is een haat/liefde verhouding, soms lijkt het alsof je niet wil horen of zelfs dingen verdraaien. Ik kan goed praten en dat is zeker een must want een gesprek zuigt je leeg, dit is een persoonlijke mening en wil hen niet in een kwaad daglicht zetten. Ze zijn niet slecht maar het kan zeker beter vandaar 2.5 sterren

• Assortiment keuze

En van mijn betere keuzes

Onlangs een FR-1 scootmobiel gekocht. Dit was een van mijn betere aankopen die erg veel vrijheid oplevert. In eerste instantie in de vestiging in Amsterdam geweest en daar proefgereden en gekocht. De telefonische bereikbaarheid van die vestiging kan beter, alhoewel je altijd teruggebeld wordt, maar dat kan soms even duren. Het hoofdkantoor is overigens uitstekend bereikbaar en je krijgt altijd een behulpzame medewerker aan dev lijn. Dus in alle opzichten zowel qua leverancier als model uitermate tevreden.

Geweldige service mustang

Ik heb een paar jaar geleden een mustang gekocht een prachtig wagentje moest er alleen erg aan wennen om in te leren rijden nu gaat het wel,maar ik vind de service van Paul Frieser en zijn collega's geweldig!! Nogmaals een aanrader!! Een dikke 10 voor Mango Mobility!!

goede zaak

De problemen zijn prima opgelost door John Peters en Wendy Posthumus en Mireille Houtveen jullie hartelijk dank. Ga zo door

Ere wie ere toekomt: Naarden

In mijn vorige review heb ik de loftrompet geblazen over de super service van een Mango Mobility locatie, maar niet vermeld welke shop dat betreft. Dus bij deze nogmaals mijn dank voor de extra geste die mij is gedaan door de gloednieuwe Superstore in Naarden.

• Assortiment keuze

Groot assortiment in prachtige winkel en super service.

Voor mij is de winkel niet naast de deur, maar het loont de reis alleszins. Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen en waar mijn verlangde loopfiets nergens echt voorradig was, bleek die bij Mango wel direct leverbaar. En er werd mij bovendien een oplossing geboden voor een ander probleem dat ter sprake kwam. Hulde voor de getoonde betrokkenheid en extra moeite die is getoond. Een 10 met een griffel.

Uitstekende service!!

Recent een atto sport gekocht. Zeer tevreden over de service, zowel digitaal als instore ben ik echt goed geholpen. Ook lekker koffie! Door een last minute veranderingen in keuze moest er heel wat administratieve handelingen gedaan worden.. Maar het wordt geregeld, alles voor de klant en de ervaring. Ben echt heel tevreden over Mango Mobility! Dikke 5*

• Assortiment keuze

Mobiliteitsmiddelen met comfort en service, gebracht met een glimlach.

Na WMO gesprekken twee offertes aangevraagt waarvan MM er 1 was direct antwoordt en binnen een week twee proefritten met verschillende klasse. intensief alle specificaties onderzocht en besproken en onderworpen aan technische kwaliteit. Bedank John was een goeie ervaring, go Solo or go Mobiel!

Afspraak goed nagekomen.

Onlangs schreef ik een beoordeling welke negatief was over mijn opgedane ervaring met het filiaal West Friesland (Wognum). Dit werd door de ondernemer/franchisenemer ter harte genomen en inmiddels is het te veel betaalde bedrag terug gestort. Kritiek geven maakt deel uit van een beoordeling, maar daarbij hoort ook het geven van een compliment. Uiteraard is een negatieve beoordeling niet prettig voor een ondernemer/franchisenemer omdat deze zijn "stinkende"best doet om een klant tevreden te stellen c.q. tevreden te houden. Zo ook hier. Een kritische beoordeling is altijd opbouwend bedoeld al wordt dat niet altijd zo ervaren. Een "leermoment" binnen een organisatie die er blijkens de afwikkeling van mijn klacht er alles aan doet/heeft gedaan om mijn klacht op te lossen.

Amersfoortseweg 108

1411 HJ Naarden

0800 2002

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.