Mijn Mango bezoek was een super hot te ervaring.

Ik kreeg een warm welkom..! Een scooter van Mango rijd als de brandweer, met de vlam in de pijp maakte ik een proefrit in het top model van Vlamgo. Wel reageerde de monteur nogal aangebrand op mijn vragen. De bedrijfsleider geeft overig vurig leiding. Onder het personeel hangt een Warme sfeer. Maar al met al maakte het bedrjf een uitgebluste indruk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na een klacht over het spontaan afgaan van het achteruitrijalarm van een nieuwe scootmobiel van Mango is direct actie ondernomen en is de klacht snel en vakkundig verholpen.

Telefonisch oordelen over de waarschijnlijke oorzaak van een defect is niet handig.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In gesprek zijn excuses gemaakt voor problemen met gekochte scootmobiel. Deel berust op miscommunicatie. Aanbod voor inruil op ander model scootmobiel. Kosten voor diagnose zijn vergoed en bloemetje erbij.

10 maanden geleden een Minicrosser 2 gekocht in Grou. Occasion 3500,-. Zelf weinig gebruikt. Nu problemen. Motor hapert alsof hij soms in vrijloop staat. Aanvankelijk bij Mango Mobility 104 euro voor diagnose: computer kapot. Zou moeilijk of niet verkrijgbaar zijn en dat zou betekenen totalloss. Garantie verlopen. Pech. Bij de Minicrosser specialist blijkt de computer niet kapot, maar de motor. Dure reparatie. Hij had ook al meer kilometers gedaan dan wij dachten. Mango Mobility gaf aan geen ervaring te hebben met dit merk en raadde aan hem elders te laten onderhouden. Na aanvankelijke communicatieproblemen komt Mango wel met een aanbod voor een inruil op een ander model. Omdat we per se dit merk en model wilden laten we hem toch elders maken. Jammer, maar wel excuses gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Altijd goed te woord gestaan en goed geholpen! Nu weer heerlijk mobiel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Na een leuk en vriendelijk gesprek te hebben gehad met een dame van de klantenservice, kwamen we uit op een thuisdemonstratie bij mijn moeder aan huis. Een zeer vriendelijke adviseur legde mijn moeder alles rustig uit en wat was ze enthousiast. Ze was zo tevreden over dit model scootmobiel dat we deze gelijk hebben gekocht en nu heeft ze het hele weekend in het zonnetje gereden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen door het deskundige personeel in Weesp. Ook na aankoop worden de vragen beantwoord. Uitstekende service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Scootmobiel voor oma bij mango Grou gekocht bij de man van de televisie reclame Echt goed geholpen, ook nadat we maleur met de scoot hadden na 3 maand werd het per direct opgelost

Koekje bij de koffie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed advies gehad. Er werd tijd genomen om tot het advies te komen. Daarnaast is de scootmobiel snel geleverd. Binnen 2 weken had ik deze. Ben blij met mijn Lion 4 en rollator.

Ik wist niet dat er een Mango Mobility winkel in Haren zat. Via de tv reclame ben ik naar de site gegaan. Wellicht regionaal meer adverteren om meer bekendheid te genereren.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer deskundig en prettig geholpen in filiaal te den Bosch. Scootmobiel is zelfde avond bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Uiterst vriendelijke dame gesproken van de klanten service, die alle tijd nam geduldig al onze vragen beantwoorden. Onze indruk is zeer goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke adviseur over de vloer gehad die alle tijd nam en zelfs meeging de Albert Heijn in om te kijken hoe de draai naar de kassa ging, meneer kwam zelf de scootmobiel leveren en heeft toen ook alle tijd genomen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie winkel met betrokken en kundig personeel. Dion de jongen die mij hielp is 's avonds nog langs gekomen om de scootmobiel af te leveren. Super service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Over Mango Mobility

Filter op Taal