Michael Matthee prima visitekaartje van Breukelen !

Moest naar Breukelen om een defect aan mijn Bobby Carbon de Luxe te laten verhelpen. Contact verliep aanvankelijk met wat apathische medewerkers een beetje moeizaam. Tótdat Michael Matthee ten tonele verscheen: actief, zelfs ook proactief, zeer communicatief, en snel en deskundig. Hulde. Alle 5 sterren zijn dan ook voor hem.

Mango Mobility is een firma om aan te raden!

Deze namiddag heeft Post.nl de rollator geleverd. Goed verpakt en ik heb het al gemonteerd, gemakkelijk, lijkt heel goed en ik ben zeer tevreden. Nogmaals bedankt voor de vlotte service.

Prima geholpen!

Ik kocht bij Mango in de Rijnstraat te Amsterdam in de eerste week van augustus een kleine rollator voor binnen, de Trust Care Lets Go Indoor. Heb er geweldig veel plezier van, zo gemakkelijk. Als veiligheid bij instabiliteit, als rijdende bijzettafel, als vervoerder van kleine spullen, Ik ben door Laura en door Bas de Roo uitstekend geholpen!

Vandaag 22-07-2020 kwamen wij bij mango scootmobility om mijn scootmobiel te laten maken, de service was geweldig, werd meteen geholpen kregen direct koffie aangeboden. Wij konden wachten op de reparatie en werden constant bij gepraat wat er aan de hand was. Het was Top. G.E. Lelystad

Super service en zeer vriendelijk

We werden ontvangen door een zeer vriendelijke jongen dame in Breukelen en kregen gelijk een lekkere bak koffie. Er zijn goede corona maatregelen dus we voelde ons volkomen veilig!

Mango is top

Wij zijn al een aantal jaren klant van Mango. Al ,meerdere scootmobielen gekocht. Altijd heel goed behandeld. Sinds kort een in de verhuur genomen . en in deze Corona tijd is alles al duur zat en minder inkomsten . Heeft Mango de scootermobiel geschonken. Wij zijn erg dankbaar voor deze gift . Wij raden ook iedereen aan voor Mango En nogmaals heel erg bedankt voor de goede service die we altijd al van jullie hebben gekregen Groetjes Ann

Ik ben ontzettend fijn geholpen in Breukelen!

In mijn zoektocht naar een opvouwbare scooter ben ik in Breukelen ontzettend fijn geholpen door JW en Bas.

wereld klasse

wij wisten totaal nik van scootmobielen ,dus je gaat zoeken op Internet komen we terecht bij mango tel afspraak gemaakt welke wij helaas moesten annuleren maakte niks uit uitermate vriendelijke dames aan de foon, een paar dagen later weer afspraak gemaakt nu met Floor voor bezichtiging in Breukelen op dinsdag 28-4 met koffietijd kregen wij te maken met Bas de Roo en compagnon, 2 perfecte heren, alles tot in de puntjes uitgelegd en ook hoe alles in en uit elkaar gehaald wordt, waarop wij 2 scootmobielen hebben gekocht, een Cat 3 en een Cat4, Klasse heren hartelijk dank daarvoor

Super service in Weesp van Mango

Kwam langs met problemen met de zitting van mijn Luggie scootmobiel. Ik werd direct geholpen en het was klaar terwijl ik wachtte. Alles was volledig kosteloos opgelost. Super service van Mango Mobility

Goed en snel geholpen met nieuwe brommobiel. Heel tevreden.

Fantastisch!

Scootmobiel voor mijn moeder 's avonds besteld, volgende dag persoonlijk afgeleverd op Vlieland! Professionele uitleg. Helemaal top. Geweldige service.

Betaalbaar snelle levering

Douche kruk besteld voor mijn vader via de website. De volgende dag al in huis. Top service .vaders blij

Prima indruk van dit bedrijf gekregen. Met mijn moeder heeft via PGB Leopard 4 aangeschaft. Waren eerst in Amersfoort geweest maar daar waren ze drammerig. Kregen nog gratis regenhoes erbij.

Lekker bezig!

De Mango Chair Deluxe aangeschaft in Rotterdam. Ik vond deze echter nog niet comfortabel genoeg en heb gekozen voor de V300 DL die een stuk beter zat. Deze werd nog dezelfde dag omgeruild. Daar was ik wel blij mee.

Mooie scoot Mobiel gekocht. Ben goed geholpen door de heer de Roo.

Goed geholpen door vrouw in Utrecht, levering duurde twee dagen langer helaas maar aflevering is netjes gedaan met goede uitleg en instructie.

Rollator nitro

In Hengelo voor ons moeder een rollator gekocht.Goed geadviseerd veel.keus.Alle aandacht gegeven tot moeder tevreden was. Thanks Andre

Helemaal top!

na een prettige thuisdemonstratie heeft mijn vader de Lion4 gekocht. Hij is super blij en kan weer zelfstandig op pad. Mango bedankt dat jullie mijn vader weer laten glimlachen!

Grote keuze rollatoren

Bij Mango Amsterdam rollator drive Nitro gekocht. Goed geholpen en veel keuze. Bijbehorende accessoire moest besteld worden.

Wordt altijd vriendelijk ontvangen ,met een kopje koffie door Ellen. En vragen worden zo goed mogelijk beantwoord,zij ( Peter en Ellen) staan voor service en kwaliteit. Dikke Duim voor hun.

Goede uitleg

We hebben voor mijn vader een tweede hands scootmobiel gekocht in Almelo. We zij daar keurig voorgelicht,mijn vader rijd nu met mijn moeder mooi door Borne dankzij de goede servies heeft hij zijn vrijheid terug.

Zeer netjes

Vriendelijk te woord gestaan en snelle levering.

Zwaardere accu

Ik hoor ook veel geklaag over scootmobielbereik in het algemeen en rij zelf veel lange afstanden. Ik heb 3 maanden geleden op mijn Tiger zwaarder accu's laten zetten wat zeker 15 km per lading scheelt. Ik had meer bereik verwacht maar de verkoper Remko van Mango Amsterdam had mij al gewaarschuwd. Zeker nu het koud is merk ik dat ik goed moet opletten met op tijd laden. Zwaardere accu's waren best prijzig maar maken voor mij net het verschil op een dag.

Zeer goede service ervaring

Al ruim 2 jaar heb ik een Napoleon van Mango en eigenlijk heb ik nooit problemen gehad. Afgelopen vrijdag ben ik aan het einde van de dag tegen tegen een parkeerpaaltje aangereden waardoor het voorwiel scheef stond. Ik heb de ANWB pechhulp van Mango gebeld en binnen 20 min ben ik uit de kou gehaald en naar huis gebracht met scootmobiel. Al einde ochtend stond er vandaag iemand van Mango om de scheve wielen te repareren en nu kan ik weer rijden. De monteur heeft van mij een gevulde koek gekregen voor de hele goeie service.

VRESELIJK!!!

Op 20 November komt de scootmobiel van mijn moeder beschadigd uit vliegtuig van Transavia. Laten repareren bij Mango Mobility. En dan tevens een servicebeurt laten doen. Dit doen zij aan huis. Monteur scootmobiel gerepareerd: Nieuwe frontje: €13,00 Voorrijkosten €79,00 Arbeidsloon €69,00 Overig €19,00 Ik vraag aan de monteur of ik een gespecificeerde rekening kan krijgen met alleen de kosten van de reparatie om deze te kunnen indienen bij mijn reisverzekering? Ja hoor, zegt hij dat regel ik op kantoor. Krijgt u vanmiddag!! Niets gehoord. ik heb inmiddels 3 a 4 gebeld met ene Ed van de Technische dienst (vriendelijke man) Ik ben nu bijna vier weken en verschillende telefoontjes verder en ik hoor niets.... Jammer!!! Slechte service!!!

Beste Susan, Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw melding hebben wij u de reparatiefactuur nog eens toegezonden, dit keer per e-mail. Wij hopen dat dit volstaat en anders horen wij graag hoe wij u van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Mango Mobility

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, 12 winkels verspreid door heel Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.