Prettige omgang en goed uitgelegd John Peeters

• Assortiment keuze

Zeer goed en service gericht bedrijf

Wij zijn in Breukelen geweest bij Cornell Kinderdijk die ons zeer vriendelijk ontving en van een duidelijk en goed advies voorzag. Scootmobiel uitgelegd en geprobeerd. Goed contact naderhand en tot nu toe zeer tevreden

• Assortiment keuze

Heel attent, prettig in de omgang.

We waren in Breukelen voor een scootmobiel en we zijn heel deskundig en vriendelijk begeleid in de keuze. Ook telefonisch prettig bij verdere afspraken.

• Assortiment keuze

Je kan heel goed afspraken maken en je word heel goed geholpen.

• Assortiment keuze

De wijze waarop ik klantvriendelijk ben behandeld is wat de heer Corneill Kinderdijk betreft een dikke 10.

uitstekend

Geen woorden voor!

• Assortiment keuze

De heer Cornell Kinderdijk heeft ons prima geholpen.

Er was genoeg keus, wij zochten een opvouwbare scootmobiel.

• Assortiment keuze

Alle mogelijkheden overwogen en prima advies met veel geduld . Heel plezierig met de heerCornell Kinderdijk tot de juiste aankoop gekomen.

• Assortiment keuze

Man van de winkel kwam met de scootmobiel Leopard 3 Limited Edition waar ik oog voor had op het internet. Ik was verrast. De scootmobiel zag er perfect uit. Een splinternieuwe. Ik heb een rondje gereden op de scootmobiel en ik was verkocht. En ik heb hem ook gekocht. Alles goed geregeld in samenspraak met de verkoper Michel de Wit Ik was en ben nog superblij met de Leopard 3 Limited Edition. Bedankt Groetjes Sandra van Veen

• Assortiment keuze

Goed bedrijf met service hoog in het vaandel.

Hoewel de aankoop moeilijk verliep vanwege besluiteloosheid, werd toch een scootmobiel snel geleverd. Helaas moest dit worden teruggedraaid, waarbij Mango Rotterdam snel en vooral zeer coulant reageerde. Top!!

• Assortiment keuze

Wij hadden een afspraak gemaakt voor vrijdag 5 november 2021 .vandaag 29 oktober 2021 gaat de telefoon mango monteur aan de telefoon .komt het gelegen om nu bij u langs te komen zit vlakbij, natuurlijk wij blij ,keurig netjes geholpen door monteur Lyckele Govers .de scootmobiel loopt weer als een zonnetje. Ik kan de winkels weer in Dankjewel voor de snelle service .

• Assortiment keuze

Alle aandacht, geeft goed advies, uitleg en ik heb ruim de tijd gehad om te oefenen

Positief Overdonderd.

Op 1-9-2021 heb ik een review geplaats,met wel een negatieve beoordeling. Hierbij plaats ik dit,omdat alles wat ik in dat review heb gezet,helemaal is opgelost. GEWLDIG!

• Assortiment keuze

Simpele jaarlijks onderhoud, super fijn meedenkende monteur. Al met al een fijne ervaring.

klantvriendelijke en snelle service

contactsleutel van onze opvouwbare scootmobiel was afgebroken, we ontvingen al de volgende dag per post een nieuwe sleutel....

Na bestelling van sleutels is goed geregeld

Goed geregeld

Top Service!

Kwam in Nederland aan voor 10 dagen familie bezoek. Bij aankomst op Schiphol bleek dat de rugleuning van mijn Luggie scooter kapot was. PANIEK!!! Slecht begin van een vakantie. Snel even mango mobility gebeld en in no time had ik iemand aan de lijn met de mededeling dat ze een nieuwe stoel voor mijn kunnen plaatsen in 30 minuten. Vanuit Schiphol snel naar de Mango winkel in Breukelen waar ze al stonden te wachten. En ja hoor binnen 30 minuten was het gemaakt. Mango heeft mijn hele vakantie gered!!! Top service gewoon en super vriendelijk! 100% aangeraden!

Neemt geduldig de tijd om het juiste product samen met je te vinden.

Wij zijn prima geholpen door de heer Kinderdijk. Hij nam rustig, tot twee keer toe, de tijd om het juiste product te vinden voor mijn moeder. Perfecte service! Mocht het zo zijn, dan komen we hier graag vaker terug. Bedankt!

De FR- 1 - een fantastische scootmobiel!

Onlangs kochten wij allebei een nieuwe scootmobiel - terug bij de ons zo vertrouwde Mango Mobility. Alleen al op het uiterlijk vielen we voor de FR-1, maar, en daar gaat het immers om, hij rijdt uitstekend. Prima stoel ( van groot belang voor onze kapotte rug), perfecte vering ( de ruggen zijn weer dankbaar), heldere en overzichtelijke bediening en toetsenbord. Kortom: een fantastische scootmobiel!

Mango scootmobiel geeft je vrijheid.

Mijn vader heeft een scootmobiel Tiger 4 gekocht bij Mango. Helaas is de scootmobiel meerdere keren teruggebracht voor reparatie. Aan de service van Mango hebben we geen op- of aanmerkingen. Tijdens de reparatie periode hebben we altijd een vervangende scootmobiel gekregen. Na enige discussie hebben we met een kleine bijdrage een nieuwe scootmobiel ontvangen zelfs met een luxere stoel. We zijn zeer tevreden over de klantenservice van Mango.

geweldig

De Lion 4 van Mango is na veel onderzoek en navraag van mijn kant als de meest stabiele en veilige uit mijn selectie gekomen. Voor mij was vooral belangrijk dat de Lion 4 probleemloos met snelheid op de oneffenheden en hobbels in het grasveld van een golfbaan kan rijden, dit dankzij de vering en brede (vier)wielen. Na drie jaar en 3000 km gereden te hebben ziet mijn Lion 4 er nog steeds uit als nieuw. Ik verzorg hem zelf goed en ik krijg goede en periodieke service van de technische dienst van Mango. Dr. R.J.A. Den Haag.

Service gericht, behulpzaam en goed meedenkend.

Bij mijn verzoek voor een reparatie, werd ik door Paul op een zeer fijne manier te woord gestaan. Ik heb pas de scootmobiel overgenomen en heb er helaas al een ongeluk mee gehad. Hij legde duidelijk uit hoe e.e.a. in zijn werk ging en gaf ook een indicatie hoe de kosten opgebouwd worden. Compliment voor zijn servicegerichtheid, klantvriendelijkheid en geduld. Ik wacht nu op een telefoontje om een afspraak voor de reparatie te plannen.

Thank you for the good advice/very good choice made

Hello, I am using a translator, as we are from Germany. we are now a proud owner of a Luggi Super. Many thanks to mr. Cornel. He advised us very much. It started with picking us up in a wheelchair because my girlfriend could not walk well. He showed us some scooters. We understood each other in many languages (Dutch, English and German). It was very good that we found him. There are not many good scooters in Germany and we are happy to have bought this one from you. Kind regards from Germany. Anja&Jens Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Ik heb een geweldige scootmobiel,maar de survice?

Al 5 jaar rijd ik de lion4 Een geweldige scootmobiel,de 1e na 2 jaar gedoe met de accu's, ok ,nieuwe gekregen van mango,omdat er extra garantie was, Na 3 jaar mijn motoras kapot,dit komt weinig voor,achteraf door toedoen van ANWB.deze meneer heeft heel hard op de as geslagen,wiel zat muurvast.heeft mij 5500. Euro gekost ,nieuwe scootmobiel wel met inruil oude.nu na 2 jaar weer de accu's. Kon ik dus nieuwe kopen bij hun met korting a 525. Maar kon ik niet betalen.monteur heeft toen vorig jaar zonder overleg,de indicator in het stuurkolom anders afgesteld,van 14%,naar 20%,dus geeft ie eerder aan dat ie geladen moet worden,normaal laad ie 7a 8 uur,nu nog maar 5 uur,zo gsst de capaciteit nog verder achteruit van de accu's. In juli dit jaar ,onderhoud,zitten wachten,tijd verstreek,denk,ik bel maar is,ok,monteur ziek,dat weet je ,s morgens al op kantoor..dus ,dan bel je toch de klant.dat werd 4 aug. Monteur is een uur bezig geweest,in de 5 jaar,de eerste die de wielen eraf haald,ten minste ,dit probeerde hij,een uur lang poulietrekker gebroken,wiel vast gerot.sta erbij dat ie zijn baas belde,hoor de monteur zeggen,nee ,dit is niet mevrouw haar schulg,dit is geen schade,dit is nalatigheid van andere monteurs,dus,Mango wou de kosten in mijn schoenen schuiven.overigens,hebben ze bij deze scootmobiel bij aanschaf willens en wetens accu's geplaatst uit een slechtere qualiteit accu's partij,er zitten geen cel power accu's in.dus dat is ook nog iets.en nu zou mijn scoot vanaf 6 aug opgehaald worden om alsnog de onderhoudsbeurt af te handelen,de afstelling terug te zetten naar 14%,de wielen los te maken etc.tot op heden hoor ik niets,maar rij wel rond met etvrisico op een lekkeband en geen hulp te kunnen krijgen,en met een scootmobiel die niet zijn jaarlijkse onderhoud heeft gehad,zo jammer,zo raak je wel meer en meer het vertrouwen kwijt en dat door een bedrijf,waarvan je zou zeggen dat ie mobiliteit hoog in het vaandel heeft. Mevr. B.swart

Mijn beoordeling van het gesprek met Paul wil ik het cijfer 10 geven!

Echt waar, op het einde van ons gesprek heb ik hem nog gezegd dat ik het een heel prettig en duidelijk gesprek vond en ik heb hem bedankt voor het geduld dat hij had voor mij ( ik hoor bij de senioren doelgroep). En daaraan wil ik nog toevoegen dat hij een aangename en rustige stem heeft en ook het tempo van het gesprek goed aanpaste aan mijn leeftijd. Er is nu een afspraak gemaakt voor de scoot van mijn man op woensdagmiddag en IK KRIJG EEN MELDING van de tijd hoe laat de monteur ongeveer bij mijn man in Apeldoorn kan zijn, zodat ik mijn man een seintje kan geven dat de monteur er aankomt.

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, 7 winkels verspreid door heel Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.