Probleem keurig en correct opgelost.

Ik ben in het bezit van een opvouwbare scootmobiel Bobby De Luxe Carbon. Helaas hadden we aan de telefoon met uw Technisch dienst wat strubbelingen, hetgeen later bleek op een misverstand te berusten. Vandaag is uw monteur dhr. Lyckele Govers geweest om dit de klacht (het euvel) volledig en zeer vakkundig op te lossen dit alles onder garantie en het services contract. Mijn gewaardeerde complimenten voor de juiste oplossing van o.a. uw monteur dhr. L. Govers.

Top service, betrokken advies

Vandaag in de rijnstraat amsterdam geweest. Werd door Richard super geholpen. Hij was geduldig met de oude dame die ik bij me had, kon zich goed inleven en was betrokken bij de situatie, hij dacht echt mee met ons. Ondanks dat verloor hij ook de commercie niet uit het oog en was op een hele goede manier een win/win situatie aan het creeren. We voelden ons echt op ons gemak en geholpen. Bedankt Richard! vertel het je baas.! vr. gr. O. Reinders/ mevr. de Ridder.

Storing in mijn scootmobiel snel en goed verholpen.

Mijn scoot deed het binnen de garantie-periode niet meer. Na een belletje kwam na een paar dagen de monteur (Lyckele). Vriendelijke, beleefde en professioneel man heeft de scoot prima gerepareerd.

Vrijdag 16 april heeft mijn scootmobiel de jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad. Alles goed nagekeken / schoongemaakt en vervangen wat vervangen moest worden. En allemaal in goed overleg.

Goede service vestiging Breukelen

Zaterdag 10 april in Breukelen geweest voor de aanschaf van een scootmobiel voor mijn moeder. Daar werden we vriendelijk te woord gestaan. Advies was goed en deskundig. We zijn nu in afwachting van de levering.

Goed geïnformeerd door vriendelijke deskundige

Vanmorgen naar Breukelen geweest met mijn vader van 91. We werden vriendelijk ontvangen, kopje koffie erbij en deskundig advies. We mochten ook het een en ander uitproberen. Nu eerst maar eens een scootmobiel een maandje huren. Mijn pa is iig heel enthousiast.

zeer goede en vriendelijke service

Op 31.03.2021 onderhoud van onze Lion 4. Service eerste klasse : op het voorgestelde uur aanwezig en al wat ge vroeg werd met de glimlach gedaan. Ik kijk al uit naar volgend jaar. Bedankt aan Lyckele Govers voor het onderhoud. Groetjes, Ludo Augustijnen, Lier, Belgie.

Super !

De heer Govers heeft alles zorgvuldig nagekeken, en daarna mij rustig alles heel goed uitgelegd. Veel dank daarvoor !

erg tevreden

de Scootmobiel Boddy Deluxe Blauw is fantastisch ideaal voor op reis het vouwt gemakkelijk en moeiteloos en neemt vooral niet veel ruimte in beslag ., Mango mobility Assortiment is Grandios ,Advies, Service ,is. Perfect

onderhoud scootmobiel

Heb in 2019 in Den Bosch een Cheetah 4 met blauwe lamp!!! gekocht, vandaag is mijn scootmobiel even onder zeer goede handen genomen door een hele aardige en deskundige monteur!! Geweldig was dit. Wilde dat even kwijt, bij een volgende keer, als ik weer een monteur nodig heb mag hij weer komen en zijn naam is Lyckele Govers||| Heel erg bedankt dat ik zo fijn geholpen ben.

Ik heb sinds enkele weken een scootmobiel (Mango Leopard 4) van Mango Mobility. Ik meldde enkele kleine gebreken en vroeg of ik hulp van een monteur kon krijgen. Enkerle dagen later kwam de monteur, Lyckele Govers bij mij thuis en hij heeft op zeer bekwame manier en uiterst correct mijn problemen verholpen. Ik ben heel tevreden. Zelfs de probleempjes die ik niet gemeld had zijn behandeld. Hartelijk dank.

Geduld, vriendelijkheid, klant gericht en goeden service.

Mijn ervaring is dat er begrip is voor jouw situatie. De technische dienst doet alles en meer om de scootmobiel zo goed mogelijk te prepareren voor gebruik.

heel goed geholpen

mijn Nitro Drive bevalt prima. vanaf juli 2019 in gebruik. maar de tas is al doorgesleten RARA dat is snel, te snel. contact opgenomen, nieuwe tas kost €69 . foto's gestuurd en extra overleg per mail met Alwin die heeft goed geholpen, en nu komt er een nieuwe tas aan via de garantie. bedankt voor de hulpuk kan alleen lopen minder dan 1 km met mijn zuurstof via de Inogen machine. bedankt

prima bedrijf, zeer tevreden

ben onder de indruk van de uitstekende service, bijna niet meer van deze tijd.

Goede evaluatie met klantenservice

Na een vervelende ervaring werd ik vandaag hierover gebeld. Het was een prettig gesprek en excuses werden ruiterlijk aangeboden. Een en ander zal worden besproken zodat het kan worden verbeterd. Dat vind ik klasse.

geweldig

na aankoop van een scootmobiel rezen er eerst wat problemen en mening verschillen,maar na 2 goede gesprekken met cornel zijn de problemen voor 200% opgelost,top,en en dikke pluim voor cornel en dank aan alle medewerkers van mango breukelen,top bedrijf kan niet anders zeggen,ik heb gekozen voor de lion 4,wat een geweldige scootmobiel,zeer geschikt voor lange ritten ,zit perfect en veert uitstekent,echt een top model,ik beveel mango breukelen dan ook ten zeerste aan,goed bedrijf.

Vriendelijke en professionele service

Alle contact met Mango verliep plezierig. De gemaakte afspraken werden stipt nagekomen en wij hebben de hulp bij het uitzoeken van een scootmobiel heel professioneel en klantgericht ervaren. Zowel telefonisch als in het mooie bedrijfspand in Breukelen, waar alle mogelijk scootmobiels te bekijken zijn. Mensen van Mango: onwijs bedankt voor jullie service! Een 10!

Plezierig

Ik wil u vertellen dat ik bijzonder in mijn nopjes ben met deze rolstoel. Uw advies heb ik ter harte genomen. De Joyrider is m.i. bijzonder creatief ontworpen. Het bezoek aan uw showroom in Breukelen was heel plezierig. Ik zeg: het beste en tot ziens.

Rapportcijfer: 10!

Ik heb nog nooit zo'n nette man ontmoet, in zijn doen én laten, die de klant zo netjes behandeld en te woord staat: als ik deze monteur een rapportcijfer zou moeten geven, een TIEN! 10 Alle dingen die hij moet doen, zo korrekt tot in de puntjes. Ná alles gedaan te hebben, alles netjes te hebben opgeruimd. Ik had een deken onder de scootmobiel, netjes de deken opgevouwen, mijn spulletjes netjes in het mandje gedaan, alles perfekt. U moet deze monteur maar lang houden. En wil u hem persoonlijk bedanken, ook namens mij? Nogmaal bedankt voor alles.

Zeer goed tevreden

Ligt lekker in de hand. Zeer wendbaar

U heeft een blije klant erbij!

Wij zijn vandaag zo fantastisch geholpen in uw filiaal Breukelen bij de aankoop van een rolstoel, we waren eigenlijk helemaal niet van plan om naar u te komen, maar de medewerkers van Tom Zorg waren zo onbeschoft, dat wij bij u binnengelopen zijn (uw medewerker had ons ook eerder al koffie aangeboden omdat bij TZ niemand aanwezig was op de afgesproken tijd). Mijnheer heeft ons heel fijn geholpen en u heeft een blije klant erbij.

Fijn bedrijf

Ik heb een jong gebruikte Leopard 4 particulier gekocht en de verkoper kon de gebruiksaanwijzing niet vinden. 1 telefoontje naar Mango en een dag later een complete handleiding op hun kosten naar mijn adres gestuurd. Alle lof over Uw service

Super geweldige service heel klantvriendelijk

Wij zijn geweldig door Monica in Rotterdam geholpen heel,vriendelijk en behulpzaam klant gericht goed luisterend en betrokken top verkoopster.

Geweldig geholpen! Ik heb mijn vrijheid terug!

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd waardoor ik precies die scootmobiel kreeg, die bij mij past. Kan nu weer heerlijk mee met mijn broer op lange wandelingen met de honden. Vappa is Fins voor Vrij!

Goede verkoper, na-service kan iets beter

Heel gemakkelijk een demonstratie thuis geregeld voor een Leopard 3, kundige verkoper en na een korte proefrit besloten deze te kopen, echt heel netjes. Er zat een kras op de chromen bumper, maar ja, dat zul je al snel hebben. Helaas hing ook een stootstrip aan de zijkant los, de boutjes waren gebroken, de verkoper zei dat hij dit gelijk ging regelen, dit soort boutjes kun je niet bij de Gamma kopen. Tja, na 6 telefoontjes met de verkoper( o ja vergeten, ik regel het deze week nog), diverse mailtjes, Whatsappje S besloten Mango zelf maar te bellen, deze betreurde de gang van zaken en verbond mij door met de technische dienst, die gelijk beloofde de boutjes op te sturen..... Nu al weer een maand verder, gelukkig werkt het dubbelzijdig plakband goed, maar na 4 maanden wachten ben ik er een beetje klaar mee. Update: eindelijk bericht van Mango na het plaatsen van deze review en ik moet zeggen, ze kunnen het dus wel. Keurig 1 dag later al een monteur die hem helemaal na gekeken heeft, alle boutjes vervangen én een nieuwe achterbumper, top geregeld. Daarom een aangepaste score, dit is misschien een leermomentje voor hun, een betere en snellere communicatie.

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, 8 winkels verspreid door heel Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.