goede zaak

De problemen zijn prima opgelost door John Peters en Wendy Posthumus en Mireille Houtveen jullie hartelijk dank. Ga zo door

Ere wie ere toekomt: Naarden

In mijn vorige review heb ik de loftrompet geblazen over de super service van een Mango Mobility locatie, maar niet vermeld welke shop dat betreft. Dus bij deze nogmaals mijn dank voor de extra geste die mij is gedaan door de gloednieuwe Superstore in Naarden.

• Assortiment keuze

Groot assortiment in prachtige winkel en super service.

Voor mij is de winkel niet naast de deur, maar het loont de reis alleszins. Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen en waar mijn verlangde loopfiets nergens echt voorradig was, bleek die bij Mango wel direct leverbaar. En er werd mij bovendien een oplossing geboden voor een ander probleem dat ter sprake kwam. Hulde voor de getoonde betrokkenheid en extra moeite die is getoond. Een 10 met een griffel.

Uitstekende service!!

Recent een atto sport gekocht. Zeer tevreden over de service, zowel digitaal als instore ben ik echt goed geholpen. Ook lekker koffie! Door een last minute veranderingen in keuze moest er heel wat administratieve handelingen gedaan worden.. Maar het wordt geregeld, alles voor de klant en de ervaring. Ben echt heel tevreden over Mango Mobility! Dikke 5*

• Assortiment keuze

Mobiliteitsmiddelen met comfort en service, gebracht met een glimlach.

Na WMO gesprekken twee offertes aangevraagt waarvan MM er 1 was direct antwoordt en binnen een week twee proefritten met verschillende klasse. intensief alle specificaties onderzocht en besproken en onderworpen aan technische kwaliteit. Bedank John was een goeie ervaring, go Solo or go Mobiel!

Afspraak goed nagekomen.

Onlangs schreef ik een beoordeling welke negatief was over mijn opgedane ervaring met het filiaal West Friesland (Wognum). Dit werd door de ondernemer/franchisenemer ter harte genomen en inmiddels is het te veel betaalde bedrag terug gestort. Kritiek geven maakt deel uit van een beoordeling, maar daarbij hoort ook het geven van een compliment. Uiteraard is een negatieve beoordeling niet prettig voor een ondernemer/franchisenemer omdat deze zijn "stinkende"best doet om een klant tevreden te stellen c.q. tevreden te houden. Zo ook hier. Een kritische beoordeling is altijd opbouwend bedoeld al wordt dat niet altijd zo ervaren. Een "leermoment" binnen een organisatie die er blijkens de afwikkeling van mijn klacht er alles aan doet/heeft gedaan om mijn klacht op te lossen.

• Assortiment keuze

Er wordt tot nu toe niet een maar bericht gestuurd.

Ik ben nu bijna een maand bezig om een onderdeel te ontvangen. Het is betaald en daarna oorverdovend stil!!!! Ik hen al 3 keer gebeld en krijg steeds iemand die het door zal geven. ER GEBEURT NIETS. Het op zijn Hollands gezegd trekken aan een dood paard. Mijn advies is om hier niets te bestellen.

Fijn bedrijf en medewerkers

Altijd correct,vooral duidelijke communicatie,afspraak is afspraak

• Assortiment keuze

Snel geholpen en zeer goede en deskundige service.

We zijn zeer vriendelijk te woord gestaan door een deskundig medewerker. Van goed advies voorzien. Prettig is de omgang. Kunnen deze zaak ook bij anderen aanbevelen.

Zeer goed geholpen door Mireille Houtveen

Geweldige service

Wij gingen voor onderhoud toen bleek dat op het vliegveld mijn scootmobiel behoorlijk beschadigd was. Geen probleem voor het onderhoudsteam binnen 2 dagen alles keurig gerepareerd. Klasse.

geweldig

erg behulpzaam goede adviezen luisteren ook naar de klant en diens meningen

Communicatie slecht

Ik had een vraag tijdens mijn zoektocht, en er kwam netjes een man langs met het betreffende model. Hij heeft me goed geholpen, en hier heb ik zeker niets op tegen. Direct besteld en betaald. En toen werd het stil, na 1,5 week zelf begonnen met bellen. Telkens krijg je iemand aan de telefoon die alleen een terugbel verzoek kan achterlaten. Maar terug bellen wordt niet gedaan (na 12x bellen) uiteindelijk aangegeven dat ik direct teruggebeld wil worden of de order wil annuleren. Natuurlijk wordt je dan wel terug gebeld. Na wat aandringen toch een aflever afspraak kunnen krijgen. Dan krijg je hem binnen, volgeplakt met reclame stickers, niet maar 1 kleine maar aan alle kanten grote stickers, snap ik als het een huur model is, maar met een gloed nieuwe die je zelf betaald. Dus bezig geweest alles er af te krijgen en zit nu met nog een hoop sticker resten die er moeilijk afkomen. Er moet nog wat nageleverd worden, en houd mn hard vast hoe lang dat gaat duren. Geen aanrader,

• Assortiment keuze

Top service, vriendelijke en klantgerichte verkoper

Zeer prettige thuis service. Heel goed geholpen en voorgelicht over het behendig besturen van scootmobiel binnenshuis. Mango mobility is zeker een aanrader. Ik ben zeer tevreden

Vakkundige, vriendelijke medewerkers.

Ik kwam in Breukelen voor een nieuwe scootmobiel en werd geholpen door vriendelijke, servicegerichte medewerkers. Binnen no time had ik mijn scootmobiel uitgezocht en gekocht. Niets dan lof voor deze mensen.

• Assortiment keuze

Denken goed mee met de klant

Mijn moeder zocht een scootmobiel voor zowel binnen als buiten. Op de website leek de Panther 3s hiervoor perfect. De klantenservice was zeer vriendelijk en behulpzaam. De proefrit vond plaats bij mijn moeder in het verzorgingshuis. Handig, want dan hoef je niet helemaal naar Breukelen. John van Mango Mobility heeft hart voor zijn klanten. Hij legde alles heel goed en geduldig uit, en houdt er ook van om af en toe een grapje te maken. Ook bij het afleveren was de service top. De stoel is nog wat extra aangepast zodat mijn moeder helemaal comfortabel kon zitten. De houder voor haar zuurstoftankje is van de oude op de nieuwe scootmobiel overgezet en alle rijfuncties zijn nogmaals helder uitgelegd. Wij zijn erg tevreden!

• Assortiment keuze

Goede ervaring, snel, vriendelijk en aan te bevelen.

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf in Breukelen, zowel telefonisch als persoonlijk. Vriendelijk te woord gestaan en meedenkend . Ze leven met je mee en doen wat extra’s voor je. Helemaal blij de deur weer uit. Dank jullie wel. C. De Boorder.

• Assortiment keuze

super goede service en meedenkende monteur

monteur was zeer kundig en meedenkend, uiteindelijk zijn de werkzaamheden

• Assortiment keuze

Zeer klantgericht en goede service

Voor de aankoop van een scootmobiel heel goed geholpen bij Mango Mobility. Meerdere keren ben ik langs geweest in het prachtige filiaal in Breukelen. Er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen en er werd met heel veel geduld meegedacht. Ik mocht alle opties zo vaak als ik wilde proberen, ook buiten op wat meer oneffen terein. Ik voelde me niet onder druk gezet, wat de toch lastige ervaring van een hulpmiddel aanschaffen heel fijn heeft gemaakt. Men is hier niet gericht op het verkopen van artikelen, maar echt op het zo goed mogelijk helpen van de klant.

Slechte service

De scootmobiel was duurder en elders voordeliger en na overleg is het aangepast. Netjes afgeleverd. Bij verzoek tot een service vraag om onderhoud i.v.m. aanlopen voorwiel ronduit asociaal benaderd en niet geholpen!

Prima service en heel vriendelijke mensen bij MangoMobility in Almelo

2 jaar geleden kochten wij bij Mango Mobility een Cat-4 scootmobiel. Dit voorjaar deed hij niets meer, een belletje naar Mango en we konden al snel terecht voor een afspraak met reparatie. De scootmobiel was snel gerepareerd en de mensen waren erg deskundig en vriendelijk! Ik vind deze winkel een echte aanrader!

• Assortiment keuze

MANGO MOBILITY GAF MIJ TOPSERVICE!!

Nadat ik snel geslaagd was met het vinden van een degelijke rollator in de zaak in Breukelen, merkte ik dat dit exemplaar niet in de achterbak van mijn auto paste. Omdat ik dacht dat ik vastzat aan de koop, durfde ik niet terug te gaan... Gelukkig stuurde ik toch maar een mail met mijn verhaal naar meneer Kinderdijk die mij had geholpen. Meteen de volgende dag kreeg ik een geruststellende reactie, waarbij hij aangaf zonder discussie de gekochte rollator te willen ruilen, die wel achterin past. Ik koos voor een rollator die in 2 stappen op te vouwen is; een hele goeie, ook niet heel zware werd ergens vandaan getoverd, fantastisch! Deze was veel voordeliger en prompt kreeg ik de dag erna het verschil al op mijn bank gestort. HULDE voor deze bijzondere aardige en vlotte service!!

fantastisch. !!!!

de beste aankoop van dit jaar, de MANGO FR1. het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. het rijden met de FR1 is een ervaring op zich. in één woord fantastisch.

Top service!

Hoe verdrietig het ook is dat ik gebruik moet maken van de Atto Sport, de hulp, aandacht en empathie van dhr. Cornell Kinderdijk (vestiging Breukelen) maakt het toch iets lichter. Wij, mijn man en ik, werden echt gehoord. Het was zeker geen verkooppraatje, maar echt meedenken en begrip hebben voor het feit dat het niet makkelijk is. Al met al, wij zijn vol lof.

Vestiging Almelo

Door de vestiging Enschede is een compleet waardeloze Scootmobiel geleverd Er zou een Lion 4 worden geleverd, maar het bleek een verzameling van afgedankte onderdelen totaal iets anders dan beloofd, oplichting / misleiding dus, dit werd ruimschoots gecompenseerd door de vestiging in Almelo, zeer vriendelijke en deskundige advisering, prijs met inruil is ook uitstekend

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.