Erg fijn

Fijne klantvriendelijke telefoniste die deskundig heeft gereageerd en, mij verder heeft geholpen. Een hele fijne ervaring. Goede en vriendelijke adviseur aan huis gehad. Na zeer helder met duidelijke uitleg, advies en proefrit kon ik verder aan de slag gaan Nadien heb ik een scootmobiel kunnen kopen die bij mij past

• Assortiment keuze

De service van dit bedrijf is het visitekaartje van werknemers die méér leveren dan beloofd is.

Vandaag besteld en in dit unieke geval hebben de mensen van Mango Mobility alles uit de kast getrokken om de rollator op de plaats van bestemming te krijgen; sneller nog dan beloofd, om de afhankelijke oude dame in nood te helpen. Bijzondere menselijke maat. Zeer gewaardeerd

• Assortiment keuze

Vriendelijk ontvangen in enorme showroom en uitstekend geholpen.

Mijn Bobby de Luxe Carbon moest een flinke dure reparatie ondergaan waardoor we besloten om die in te ruilen.Daarbij werden we heel vriendelijk ,rustig en deskundig geholpen met het zoeken naar een nieuw scootmobiel.Uiteindelijk viel de keus toch weer op een Bobby de Luxe

• Assortiment keuze

Wordt uitstekend geholpen en voorgelicht

In een woord geweldig

Prima service.

Had een jaar geleden van iemand (particulier) een opvouwbare Bobby de luxe scootmobiel overgenomen. Na een tijdje was er uit de achteras een tikkend geluid te horen.. Gebeld met Mango Moblility, prima, kom maar even langs, na ruim 10 minuten was het probleem verholpen. had nog niet eens mijn aangeboden koffie op. In maart 2023 wilde ik een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt. Het was druk in de werkplaats, maar vanwege o.a. de afstand werd de scootmobiel gelijk naar de werkplaats gebracht. Na 30 minuten was hij klaar. Vriendelijk personeel, ben dus heel tevreden met de service van Mango Mobility.

Correct, oplossings gericht, vriendelijk

Nieuwe Let’s Fly Out rollator gekocht ter vervanging vorige zelfde model. Snelle, accurate service op een Zaterdag. Oude model achtergelaten ter reparatie. Daar ging eea mis in interne en externe communicatie. Vervelend voor hoog bejaarde ouders. Maar de uiteindelijke oplossing was geweldig! Wendy nam de case in beheer. Informeerde grondig en zorgde dat reparatie tip in orde kwam. Niet alleen originele klacht maar ook een “grote beurt”. Rollator kosteloos thuis bezorgd ter compensatie. Nu twee happy hoog bejaarden met beide hun geweldig fijne, kabel-loze Let’s Fly Out rollator.

UITSTEKENDE ERVARING, NIETS IS TE VEEL

Ik kreeg een tijdje geleden een aanzienlijk bedrag van mijn Gemeente (WMO/PGB) voor de aanschaf van een scootmobiel. Ik heb de nodige leveranciers bekeken en Mango sprong eruit met het ruime aanbod en de prijzen. Na een mobiel te hebben uitgezocht heb ik een proefrit aan huis gevraagd. Binnen twee dagen stond adviseur John Peeters met de mobiel voor mijn deur. Niets was te veel. Het een en ander werd in alle rust (en de nodige humor) uitgelegd. Na een uitgebreide proefrit de order gemaakt. De dag erna was John er alweer met mijn nieuwe scootmobiel. In afwachting van de verzekering tijdelijk in de daarvoor bestemde ruimte gestald. In de tussentijd brachten mijn kinderen mij aan het twijfelen. Zij adviseerden mij een betere en duurdere (binnen mijn budget) te kiezen uit de collectie. Maandag gebeld. Kan ik alsnog ruilen? Geen probleem. Dinsdagmorgen stond John er alweer. Met mijn nieuwe. Weer heel geduldig alles uitgelegd en de ändere meegenomen. Het voelt echt fijn om zo behandeld te worden. Complimenten en vijf verdiende sterren

• Assortiment keuze

In één woord geweldig gastvrij.

Wij bezoeken de vestiging in Breukelen. Ontzettend vriendelijke ontvangst. Ook het enorme geduld en de rustige omgeving. Zeer vriendelijke medewerkers met het hart op de goede plaats. Met een speciale groet aan de heer Kinderdijk.

In een woord fantastisch

Beste mensen Na lang zoeken ben ik op de site van Mango Mobility,en daar zag ik hem staan de Lion 4 een zwarte. Gebeld en de andere dag kwam hij al maar mijn woonplaats . Ben heel goed geholpen door de heer Harm-Wim Stam Ik heb een mooie gebruikte Lion 4 bij de heer gekocht ,en hij heeft een redelijke prijs voor de oude Mango Tijger 4 gegeven . Prima bedrijf Mango Mobiliy een aanrader Henk

• Assortiment keuze

Top Atto sport, top adviseur!

Harm-Wim Stam geeft als adviseur duidelijke uitleg en demonstratie met de Atto hoe deze in en uit elkaar gaat. Ondanks de hoge prijs is het feit dat ik nu ook alleen op pad kan gaan me het zeker waard en heb ik de sport meteen gekocht. Zo blij mee!

• Assortiment keuze

geweldig goed geholpen en geadviseerd door Monica Ju in de winkel in Rotterdam Zuid

Ik was opzoek naar een makkelijk opvouwbare scootmobiel. Had zelf al het een en ander aan voorwerk gedaan, maar had wel degelijk een goed advies nodig. Ik kreeg goed en uitgebreid advies van Monica. Zij wist goed waar ze het overhad, gaf duidelijke uitleg en demonstreerde de scootmobiel. Tijdens de uitleg mocht ik zelfs een filmpje maken met mijn mobiel. Erg fijn want dan kun je het thuis allemaal rustig op je gemak nog eens terugkijken. Helaas klemt een van de beugels niet goed toen de scootmobiel werd afgeleverd Ook dit werd direct geregeld en over gebeld door Mango Mobility Het onderdeel wordt besteld, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit opgelost gaat worden. Kortom een prima bedrijf met een goede service.

Toptien

Zorg ervoor dat de accu is opgeladen, dan staat de scootmobiel altijd klaar.ik ben dik tevreden.

• Assortiment keuze

top ervaring, alles was mogelijk

We zijn geholpen door Isa in de winkel in Breukelen. Niets was te veel. mijn vrouw heeft op diverse inklapbare scootmobiels gereden in de winkel, nieuwe en tweede hands. Dit alles om een goed gevoel te krijgen bij de scootmobiel die je koopt. We hebben zelfs diverse stoelen verwisseld op de diverse scootmobielen dit om de rijervaring daarvan te voelen. Omdat binnen alles glad is zijn ze ook samen naar buiten gegaan, want daar heb je de natuurlijke hobbels en dat moet je ook ervaren om een goed keuze te maken. Het fijne was dat er geen druk werd uitgeoefend om toch maar snel te kopen. Er werd alle tijd genomen om alles goed uit te leggen, ook als was het erg druk in de winkel. Uiteindelijk voor een nieuwe Mango Bobby de luxe Carbon gekozen. We danken Isa voor haar geduld en bekwaamheid.

Geweldig de uitleg en aanschaf v.d. scootmobiel door Harm Wim Stam

Ha de aanvraag voor iemandthuis te laten komen voor eventueel inruil/aanvraag andere scootmobiel Toen kwam dhr. Harm Wim Stam namens Mango bij ons met een fantastische uitleg over de verschillen v.d. scootmobiel zo ook voor de inruil of eventueel voor controle beurt mijn scootmobiel na te latenkijken voor aannemelijk bedrag Deskundig zoals deze meneeralles uit legde en onder het genot van bakkie koffie ons alle rust gaf vooroverleg om een besluit te kunnen nemen.....................Zo tevreden hoe hij het deed geweldig TOP!! Het besluit voor een nw. scootmobiel na ritje gereden te hebben was daarom voor ons heel duidelijk en niet moeilijk meer!! Mango wees zuinig op deze soort mensen zoals Harm Wim Stam die in alle rust en tevredenheid met groot plezier het brengt en ook zo overkomt TOP VENT!!!! dankjewel Fam. St, Montfoort

Napoleon rijdt goed

De Napoleon rijdt goed.

• Assortiment keuze

eindelijk een bedrijf waar je afspraken mee kan maken , die ze nakomen

Heel helder een goed advies zonder franje , duidelijke afspraken !!! Vakbekwame en uitgebreide advisering. Het was maar een eerste contact maar dit smaakt naar meer , temeer dat ik inschat dat ik op niet al te lange termijn een scootmobiel nodig zal hebben .

Prettige ervaring

Voor een Cliënt waren we opzoek naar een rollator. Mede door het fijne telefoongesprek met Mireille zijn we op een geschikt model gekomen. Zij rade ons aan om toch meerdere modellen te proberen en goed te kijken welk model er paste. Dit hebben we gedaan d.m.v. een demonstratie bij cliënt thuis. Of je nu 150,00 te besteden hebt of 2500,00. Bij Mango word je altijd voor vol gezien en hebben ze alle aandacht voor je. Aanbevelen, jazeker!

Heel fijn geholpen

Voor een cliënt was ik opzoek naar een rollator, deze zou thuis moeten worden gedemonstreerd. Online hadden we een model gezien wat zo 123 wel wat zou lijken. Telefonisch te woord gestaan door Mireille. Wat uitliep op een heel prettig gesprek. Deze dame weet waar ze het over heeft. Op aanraden van Mireille een hele prettige demo aan huis gehad waarbij er meerdere modellen werden geprobeerd en we na een goede uitleg we toch op een ander model uitkwamen dan dat we zo in eerste instantie zelf hadden bedacht. Of je nu 150,00 of 2500,00 te besteden hebt, je word voor vol aangezien en keurig behandeld. Mijn ervaring is bij andere bedrijven toch echt anders. Niets dan een dikke voor Mango!

Heel fijn geholpen

Super ontvangen en geholpen

Gisteren onze eerste scootmobiel aangeschaft en super geholpen door John Peeters. Heerlijk bakje koffie gekregen en alles goed en duidelijk uitgelegd. Geen poespas of fratsen maar gewoon waar het op staat. Bedankt voor deze ervaring!

Enorm goed geholpen

Wij kwamen kijken voor een opvouwbare scootmobiel. Wij zijn geslaagd met een ATTO Sport. Ik voelde me gelijk gewend, wel even wennen, het in- en uitvouwen. Dat gaat nu ook goed. Wij zijn fijn geholpen en de uitleg was goed. Ik hoop er veel plezier van te hebben, tijdens musea bezoek en vakanties.

• Assortiment keuze

De klantvriendelijkheid, de expertise en oplossingsgerichtgeid

De behandeling, expertise en oplossingsgerichtheid tijdens de aankoop van de rollz motion door de heer Kinderdijk bij de vestiging Breukelen was top.

Op en top mobiliteit

En dan gebeurd het opeens … binnen 4 sec staat je hele leven op zijn kop, een herseninfarct niet aangeboren ( of te wel een NAW), 9maanden revalidatie en weer vooruit kijken in de toekomst , ik ben 62 jaar en actief wandelaar en natuur fotograaf, dus wat moet je dan …. Van de revalidatie kreeg ik te horen dat ik niet meer zou kunnen fietsen of autorijden, een scootmobiel zou goed van toepassing zijn en ik kreeg meteen 3 keer een dagdeel les in scootmobiel rijden. Gelukkig ging dat heel erg goed dus dan komt het moment dat je er een gaat zoeken en zo kwam ik gelukkig bij Mango mobillity en het contact was zeer snel gemaakt. John Peeters was mijn contact persoon en die kwam meet een drie tal scootmobiel naar mij toe in Gouda… zeer vakkundige uitleg en heel plezierig om met John de juiste uit te kiezen…het werd een mango Lion 4. En jemig dat is me er een hoor ..wat een kracht en kwaliteit ( oprecht de Rolls Royce onder de schootmobiels van Mango) maar ook heel erg veilig om mee te rijden … ik ben er ook echt heel blij mee en aankomend jaar ga ik met mijn vrouw op vakantie met de scoot en mevrouw op de elektrische fiets ( in de planning van B naar B en dat 8 dagen met een afstand van 430 km ) Nu komt het verhaal vandaag erbij dat mijn schoonvader van 83 ook een scoot heeft aangeschaft , op mijn aanraden de zelfde als die ik heb. John Peeters heeft hem vandaag afgeleverd en met de zelfde vriendelijkheid en vakkundigheid . Mango Mobillity heel veel dank voor jullie juiste en zeer goede service Met vriendelijke groet Frans van Luit uit Gouda Ook namens mijn schoonvader

Gewoon top service

Ik belde om 9.uur kon mijn scootmobiel al om 11uur brengen sleutel was afgebroken en hij ratelde zat dus ijzerdraad tussen hij was snel gerepareerd kon de scootmobiel om 14 uur weer halen ik was daar erg blij mee wat een top service en de prijs viel gelukkig mee. Is echt een aanrader en ook fijn personeel

• Assortiment keuze

Schoonouders met 3 Mango Napoleons, geweldige overdekte karretjes, maar via, via gekocht geen onderhoud gehad, accu's slecht enzovoort. Gelukkig had John Peeters van Mango Mobility een oplossing; we ruilen er twee in voor een nieuwe met service contract, dan is daar geen omkijken meer naar! En de beste van de drie nemen we ook mee voor onderhoud en die komt dan weer als nieuw terug. Zo gezegd, zo gedaan en..........zaterdag zijn zij 65 jaar getrouwd en John gaat er voor zorgen dat de nieuwe Mango Napoleon ook op die dag wordt afgeleverd. Wat een service!

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.