Positief.

5 jaar geleden heb ik een Bobby Carbon opvouwbare scootmobiel bij Mango gekocht. Omdat ik hem vrij fors gebruikt heb, was hij toe aan een grondige servicebeurt. Dit zou in mijn geval best een kostbare aangelegenheid worden. Na contact met Mango besloten om een nieuwe aan te schaffen. Door mijn zeer positieve ervaringen weer gekozen voor een Bobby. Ik ben nu in het gelukkige bezit van een Bobby Black deluxe special edition. Deze heeft een comfortabeler stoel en is veel maakelijker in en uit te klappen dan mijn vorige.

• Assortiment keuze

Erg goede voorlichting en service

Als eerste keer koper van een opvouwbare scooter erg goede en prettige informatie gekregen bij en zeer volledige afwikkeling van levering en service van Mango Breukelen. De geleverde ATTO sport biedt een jaren niet gekende vrijheid van bewegen en actieradius dicht bij huis, maar ook via tillen in de kofferbak van de auto van de twee delen ook op grotere afstand.

Service uit de kunst

Over service en zo weten ze bij mango niet hoe snel ze de klant blij moeten maken, John de vertegenwoordiger is net zo iemand, wat hij afspreekt komt hij na, zonder mankeren en uit het hart, heen gladde verkoop praatjes maar goed advies en echt medemenselijk contact recht voor zijn raap maar met respect. Dit is ook met telefonisch contact je wordt naar behoren geholpen jammer dat er niet meer sterren voor service enzo zijn. Maar bij mango is elke persoon een ster.

• Assortiment keuze

Uitstekend! Duidelijke uitleg, geduldig voordoen.

Prettige service. Omdat wij doof zijn ging de communicatie prima via een app. Geduldig met ons. Duidelijk uitleggen. Humor

Zeer prettige ervaring

Een beetje onwennig en vol vragen gebeld met mango. We kregen Mireille aan de lijn, die erg enthousiast is, zeer behulpzaam en veel kennis van zaken heeft. Door door het gesprek met Mireille die ons aanraden om naar de winkel te komen, beter in het echt te zien dan op een plaatje (ja, ze weet het je goed doen overkomen). In de winkel in Breukelen goed en fijn geholpen door John. Een hele sympathieke kerel met alle tijd voor je. Uiteindelijk een mooie vouw scootmobiel gekocht waar mijn vrouw veel plezier van heeft. Leuk dat we ook even hebben kennis gemaakt met Mireille. Mango is een leuk open bedrijf. Aanraden JA!

Subliem

De klant manager Mireille is super!!!! Lost alle problemen “probleemloos” op!! Heel klantvriendelijk en niets is teveel!!! Ze gaat zelfs naar de voorraadafdeling om alles eens goed te bekijken!!!! Zij is wel moeilijk te pakken te krijgen voor de klant maar mij lukte het met veel geduld!!! Ik ben 84 jaar en heb een super Carbon rollator…. Mijn fysiotherapeut was verheugd toen ik er mee binnenkwam en ging met mij naar buiten stukje wandelen om mij advies te geven maar … ik had de goede houding er achter al ontdekt! Vriendin van mij heeft er ook een aangeschaft … wel veel geld maar… dan heb je ook ECHT iets … ben er blij mee … bedankt!!! Groetjes Bea

Hartverwarmend

Het is een hele stap om naar een scootmobiel te gaan na jaren van zelfstandigheid. In Breukelen werden we geweldig ontvangen door John P. die ons vakkundig te woord stond en alle tijd heeft genomen. Weer met een lion 4 op weg naar vrijheid. Dank je wel voor deze begeleiding en onze proefritjes samen om de verschillende scootmobiels uit te proberen. Top gedaan!

tegengevallen

vandaag besteld morgen in huis staat er op de site ik heb er drie dagen op moeten wachten beetje jammer

• Assortiment keuze

Na wat moeizame start, uitstekend geholpen.

Er waren wat communicatie problemen met en over de levering van de Lion 4 met 140 km bereik. Na een aantal telefoontjes die geen oplossing boden, kwam ik in contact met Mireille Houtveen van de afdeling verkoop. Mijn klacht cq ongenoegen geuit. Zij hoorde mij aan en was heel resoluut. Na overleg met de directeur van Mango en de heer John Peeters werd alsnog dezelfde dag ( rond 17.30 uur) mijn scootmobiel Lion 4, geleverd. De heer Peeters nam alle tijd om een gedegen uitleg te geven. Na de levering meteen een lekker stuk gereden. Ik kan nu weer ergens naar toe zonder moeilijk lopen.

geweldig

een hele goede dienstverlener die begrijpt dat er snelheid nodig is bij levering van tijdelijke hulpmiddelen die de zelfstandigheid en vrijheid van klanten vergroot. Belde 's morgens voor het lenen van een scootmobiel, anderhalf uur later stond deze voor de deur. een hele vriendelijk telefoniste en een monteur die het bracht zorgden hiervoor.

Zeer goed bedrijf

Na contact gehad te hebben met de klantenservice ging ik op afspraak proefrijden op de Mango Lion. Na gereden te hebben op de Lion was ik zeer verrast over de rij eigenschappen en het comfort (ik had immers eerst een driewiel Scootmobiel gekregen van de Gemeente via de WMO). Daarna volgde een zeer uitgebreide uitleg door John Peeters met daarbij ook zeer veel tips hoe dit via de PGB alsnog geregeld kon worden. De aflevering van mijn Scootmobiel door John Peeters was ook perfect. Daarna wilde ik toch nog lithium accu’s erin hebben en dat was ook binnen enkele dagen geregeld.De opgevulde armsteunen waren toen nog niet klaar maar die kwam meneer Peeters zelfs op zaterdag nog langs brengen en erop zetten.Kortom een zeer prettig en kwalitatief mooi bedrijf en uiteraard wil ik de heer Peeters nog eens extra bedanken voor de goede service en zijn zeer prettige vrijblijvende aanpak. Tot slot werd ik na een paar weken weer gebeld door de heer Peeters over hoe het ging en of hij verder nog iets kon betekenen wat een service dit kom je nog maar zelden tegen.

• Assortiment keuze

Geweldig houden zich aan afspraak TOP bedrijf

Door op internet te kijken ben ik terecht gekomen bij Mango Zoveel geduld en hulp en veel tijd voor mij Ben ontzettend blij met de Scootmobiel Een aanrader Fr1 zo fijn op 4 wielen extra veering voor en achter Goede stoel mooi display en makkelijke bediening voor mij dus totaal TOP bedrijf en niet te vergeten John Peeters en de dame aan de telefoon zo vriendelijk en geduldig echt een 10 waard

Een geweldig bedrijf.

Mijn ouders zijn 92 en 94 jaar. Vanaf 24 juli moesten zij afscheid nemen van hun auto. Ja en hoe nu verder….. Ze waren hun “vrijheid” kwijt. En zo kwamen wij op het idee van een scootmobiel en kwamen we bij Mango terecht. Echt wat een geweldig bedrijf zijn jullie. In eerste instantie 2 lichtere scootmobiels geprobeerd maar werden toch liever omgeruild voor 2 zwaardere. Dit was geen enkel probleem. Ook een groot compliment voor John. Dank voor je meedenken en je tomeloos geduld. Zij hebben hun “vrijheid” weer terug.

• Assortiment keuze

Aardige mensen en goede service. Denken echt met je mee.

perfecte en vriendelijke service

Via klantenservice heb ik een afspraak gemaakt voor dinsdag 16 augustusin de vestiging in Breukelen, , voor het plaatsen en installeren van 2 accu,s voor mijn scootmobiel. Daar werd ik allervriendelijks ontvangen door dhr. Joris van Waardhuizen die alvorens de gegevens door te nemen eerst een kop koffie aanbood. Hierna heeft hij uitgelegd wat de kosten zijn en gevraagd of dit correct was aangegeven en of ik hiermee akkoord ging. Vervolgens heeft hij de scootmobiel op mijn verzoek uit mijn auto gehaald, daar ik dat zelf niet kan, en is direct aan de slag gegaan. Drie kwartier later was het klaar en heeft hij de scootmobiel weer in de auto gezet. Heb hem bedankt voor de vriendelijke wijze waarop e.e.a. heeft ingevuld. Bij thuiskomst mijn scootmobiel uit de auto laten halen en vervolgens toen ik weg wilde rijden vielm ik achterover waardoor het stuur en de wielen afbraken. Bleek dat het stoeltje door mij niet was vergrendeld. Contact opgenomen met de klantenservice e.e.a. uitgelegd en ik zou de volgende dag gebeld worden. Inderdaad werd ik al vroeg gebeld door dhr Joris van Waardhuizen, hij had het rapport van de klantenservice gelezen, en verzekerde mij dat hij naar direct naar een oplossing ging zoeken en dat ik nu al langs kon komen. Anderhalf uur later was ik er ook (ik woon niet dichtbij) en bij binnenkomst direct weer ontvangen door Joris en hij verzekerde mij me geen zorgen te maken en dat er een oplossing komt. Hier ook weer de plezierige manier waarop hij mij gerust stelt. Inderdaad drie kwartier later kwam hij, tot mijn grote verbazing en vreugde, met mijn scootmobiel aanzetten. Een geweldige prestatie die hij heeft geleverd daar mijn scootmobiel al een aantal jaren oud is en dit type niet meer wordt gemaakt maar hij had nog ergens een zelfde type staan en heeft dit gebruikt. Zeer creatief en voor mij kostenbesparend daar ik nu nog geen andere hoef te kopen. Ik zal zeer zeker hier weer terugkomen wanneer ik een nieuwe wil kopen. Met hartelijke dan aan Joris

• Assortiment keuze

Op 22-7-2022 heb ik bij Mango Mobility in Breukelen een scootmobiel gekocht. Ik was erg blij dat ik weer eens wat verder van huis kon. Helaas bleek, na 10 dagen intensief oefenen, dat het niet beantwoord is dat ik met een scootmobiel de weg op ga! Erg dankbaar ben ik Mango Mobilty dat ik het heb mogen proberen en dat ik de volledige aankoopprijs weer terug kreeg!

• Assortiment keuze

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Onze ervaring met Mango Breukelen, de heer Kinderdijk, is prima. We werden goed te woord gestaan, er werd tijd voor ons genomen. Wat niet direct voor handen was, werd gratis nageleverd. De afspraken werden zonder probleem nagekomen. Daarnaast is Mango Breukelen een mooie zaak.

uitstekend

Bij Mango Mobility Middelburg geweest voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt. Je scootmobiel wordt gehaald en gebracht. Prima service, duidelijke adviezen en een heel fijne klantvriendelijke benadering.

Uitstekend geholpen

Vanaf de eerste keer voor informatie een bezoek gebracht in Breukelen werd ik prima te woord gestaan. Op al mijn vragen zowel tijdens het informatiebezoek als nadat ik de bestelling van mijn scootmobiel had gedaan werden uitstekend beantwoord. Nadat de scootmobiel bij mij was afgeleverd bleek er iets niet helemaal naar wens. Dit heeft mij slechts een telefoontje gekost en werd prima opgelost.

Prima geholpen in Hoorn

We zijn zonder afspraak naar de winkel in Hoorn gegaan. Mijnheer Wit maakte direct tijd voor ons vrij, beantwoordde alle vragen en veranderde direct de voetsteunen van mijn nieuwe rolstoel.

• Assortiment keuze

perfecte communicatie en inleving in de situatie van klant

alle communicatie was gericht om de wens van de klant te horen en te vertalen in mogelijkheden verder was er alle geduld en duidelijke uitleg bij proefrijden en helpen inschatten van situaties

• Assortiment keuze

Goede en duidelijke uitleg, behulpzaam en geduldig geholpen.

Mijn moeder en ik zijn zeer goed en vakkundig geholpen door John Peeters. Duidelijke en geduldige uitleg, nam alle tijd om alles over de scootmobiel uit te leggen. Snelle levering Bedankt nog hiervoor ! Nel Weimar

Super geholpen

Super blij met dit bedrijf! Zij hebben ons voorzien van zowel binnen als buitenbanden voor mijn mindervalide oom zijn scootmobiel. Er waren geen bedrijven in omstreken beverwijk die ons wilde helpen. Echt een top service!

Fijn geholpen

Waneer ik een vaste scootmobiel wil Dan weet ik deze zaak zeker te vinden

super deluxe

altijd op tijd op de afspraak - zeer goede service door Lyckele Govers - altijd even vriendelijk - top monteur

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.