Vriendelijk geholpen

Het was erg druk in de winkel. We hadden geen afspraak, dus moesten uiteraard even wachten. De verkoper had alle tijd voor je en heeft ons goed geadviseerd.

• Assortiment keuze

Niet opdringerig en duidelijke uitleg

De heer J Pieters is bij ons langs geweest om advies te geven over een nieuwe scootmobiel. Hij was duidelijk en nam de tijd om aan te horen wat de wensen waren. Naar met een paar modellen gereden te hebben is de keuze gevallen on niet de duurst maar wat hij en mijn moeder de meest geschikte vonden. Mijn moeder is er erg content mee. John, bedankt, namens mijn mode voor de duidelijk uitleg en je tijd. Fam, Wiegers

Mijn vrijheid is terug

Door mijn COPD werd ik steeds beperkte in mijn mobiliteit tot ik het besluit nam voor een scootmobiel te gaan contact op genomen met Mango. Daar de Hr Peters ontmoet die mij gelijk op een scootmobiel plaatsten wat een heerlijk gevoel dat je weer buiten kon verplaatsen hij nam de tijd om het goed uit teleggen en de voordelen van 4 wiel en 4wiels scoot ook actie radius en snelheid want ik wilde wel met mijn vrouw op fiets mee kunnen bij de thuis demo is de scoot mobiel gelijk hier gebleven . gisteren mijn eerste tocht gemaakt Rotterdam verkend en aan de maas in de zon gezeten heerlijk . Bedamkt de Hr Peters voor zijn goede uitleg . groetjes B.Beijerling

• Assortiment keuze

Top service mee denken van de Monteurs en kcc

Monteur kwam eerder langs ivm hij toch in de buurt was. Belde op of dit uitkwam.

Snelle en vakbekwame bediening

Werden direct bij de ingang welkom geheten en snel geholpen. Gaf goed advies , liet diverse mogelijkheden uitproberen zodat ik een goede keus kon maken en de koffie was lekker

Geweldige service.

Monteur Lyckele was beleefd en behulpzaam. Fijn geholpen en de scootmobiel is weer als nieuw.

Deskundig en vriendelijk

Vandaag bij Mango Breukelen geweest om mij te orienteren op de atto 5 sport. Die was net binnen. De verkoper nam ruim de tijd om ons wegwijs te maken. Nam onze wens serieus. Dat is altijd prettig. Een plezierige ervaring. We gaan hem zeker aanschaffen.

• Assortiment keuze

Uitstekend,zowel bij aankoop als bij aflevering

De bediening in de Rijnstraat ,Amsterdam,geholpen door Richard Thomas was duidelijk en vriendelijk .De aflevering van de scootmobiel was ook zeer goed ,de uitleg duidelijk en relax (geen haast) door vriendelijke Donald van der Stal.Ik ben zeer tevreden,geweldig personeel !!

• Assortiment keuze

Alhoewel ik wat huiverig was om aan een wat grotere scootmobiel te beginnen wist dhr Peeters mij op een rustige manier te motiveren door zijn heldere uitleg. Ik ben blij dat ik voor het Mango Mobility heb gekozen.

• Assortiment keuze

De aanschaf van een rollator , mijn nieuwe maatje .

Mango Mobiliteit is een prachtig bedrijf met een uitgebreide collectie . Ik ben zeer tevreden over de professionaliteit en de wijze waarop ik ben geadviseerd. De Acre Ultralicht rollator voldoet aan al mijn wensen, ik durf erop te vertrouwen. Hij is mijn nieuwe maatje.

• Assortiment keuze

Vriendelijke mensen, goede uitleg en snelle levering

Meer dan geweldig

Ik zat al een poosje zonder mogelijkheden om alles te doen wat ik wilde. Had al eerder een scootmobiel van Mango Mobility dus kende mijn ervaringen met hen. Nu had ik een andere nodig helaas, want er bestaan nog idioten die zo nodig jouw vervoersmiddel slopen. Ik belde hen afgelopen donderdag, wist welke scootmobiel ik wilde. Maar eigenlijk zou het aantal dagen duren alvorens men konde leveren, ik heb mijn situatie uitgelegd en de service helemaal te gek, ze brachten hem dezelfe middag al. Ze waren zo ontzetten vriendelijk, ik had John Peeters, wat een geweldige man. Heel geduldig zeer vriendelijk, de uitleg die ik dus al kende toch nog uitgelegt, hij nam echt alle tijd. Goede uitleg ook over verzekeringen, onderhouds service en noem het maar op. Proefritje gemaakt maar ik kende de scootmobiel al. :-) want ik kocht dezelfde terug die ik al eens had. Met een woord geweldige ervaringen met hen. Ook de receptie zo ontzettend aardig super !!! Chapeau op jullie.

gewoon GOED

Vriendelijk en goed

Fijne ervaring

Prettige verkoper, deskundig advies

Perfect geholpen.

Wij zijn perfect geholpen door John Peeters zeer goede ontvangst en daarna zeer goede uitleg van de scootmobiels .wij hebben gekozen voor de Mango FR-1 en hebben hem daarna gekocht.

Was heel goed

Prettig ontvangst en goede informatie

• Assortiment keuze

Super geholpen bij het uitkiezen van een scootmobiel, opvouwbare door John Peeters en natuurlijk gekocht. De Bobby Carbon Deluxe Black Limited Edition in Breukelen. Een top verkoper.

Geweldige scootmobiel

Na bijna 1 jaar in het bezit van de opvouwbare Bobby de luxe nu toch ook maar naar een vaste scootmobiel gaan kijken. Omdat mijn mobiliteit minder wordt en ook niet iedere keer de auto wil pakken, en ik wou toch weer bij mango gaan kijken naar de modellen die er zijn en ook wel een respectabele afstand wil rijden zonder een andere accu er in te nemen. IK was er al gauw achter welk model ik leuk vond en heb gekozen voor de FR-1 en deze dus gekocht bij mijn dealer In Middelburg waar ik ook de bobby had gekocht die ik natuurlijk hou als ik weg ga naar andere plaatsen lekker achter in de kofferbak van de auto. De FR-1 rijd fijn en ik zit er ook goed op hij is goed geveerd en toch ook lekker snel als het moet, tja het lijkt wel een beetje op een auto zo als het model er uit ziet toch sportief en je komt waar je wilt en moet zijn voor mij een goede keus .

• Assortiment keuze

Zeer goed geholpen daar door tot verkoop over gegaan in Middelburg jfa van Baarle veel verwachting van Bobby de luxe

• Assortiment keuze

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

mooie zaak en wat een keus . proffesioneel en zeer vriendelijk personeel, nemen alle tijd en reuze aardig!!

zeer Goed / Uitstekend

Eindelijk heb ik het linkje gevonden om te vertellen wat onze bevindingen zijn. Zeer goed/ Uitstekend. we gingen voor een rollator maar kwamen bovendien met een kleine opvouw schootmobiel thuis, twee hulpmiddelen die top zijn. de kleine Bobby nog niet veel gebruikt want in de wintermaanden ga je niet zo vlug weg. Bovendien heeft mijn man een gewone grote schootmobiel. Prima geholpen meneer Cornell Kinderdijk, een enthousiaste verkoper die goed oplet wat de mogelijk heden zijn. pech aan de rollator werd gelijk verholpen Mijn man moet nog wennen aan al deze hulpmiddelen, het valt ook niet mee als je altijd alles kon en nu terug moet naar steeds minder. ik ben er erg blij mee want het voorkomt ongelukken. vriendelijke groet Ton en Aafke Voet.

Ga zo door !!

In Breukelen perfect geholpen door Cornel Mobiliteitsadviseur en Joris vd technische dienst, erg vriendelijk en goede service. Als ik weer een reparatie nodig heb zal ik weer vanaf Vleuten naar Breukelen rijden. Ik heb een Bobby zo n kleine opvouwbare scootmobiel en die is perfect voor op reis, vorige week nog een weekje naar Zeeland geweest, genieten van stad, zee en duin, Maar thuis in de omgeving als we gaan wandelen word hij ook veel gebruikt en past perfect in de achterbak van de auto.

• Assortiment keuze

In Breukelen perfect geholpen door Rob vd technische dienst, erg vriendelijk en goede service. Als ik weer een reparatie nodig heb zal ik weer vanaf Scheveningen naar Breukelen rijden. Ook een hele mooie showroom in Breukelen. Mijn man heeft een luggi, zo n kleine opvouwbare scootmobiel en die is perfect voor op reis, gaat ook gratis mee met het vliegtuig. Maar thuis in de omgeving als we gaan wandelen word hij ook veel gebruikt en past perfect in de achterbak van de auto.

• Assortiment keuze

Goed geholpen en deskundig advies

• Assortiment keuze

Geweldig, wat een service en accuraatheid!!!!!

Zeer prettig, vanaf het eerste telefoontje tot en met de afhandeling! Ontvangst in het bedrijf: we werden verwelkomd met zwieren en zwaaien(letterlijk, daar we niet wisten waar de ingang was en er een groot voertuig in de weg stond) en heerlijke koffie. Complimenten voor de organisatie!

De Corridor 2-4 3621 ZB Breukelen

0800 2002

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.