Geweldig, wat een service en accuraatheid!!!!!

Zeer prettig, vanaf het eerste telefoontje tot en met de afhandeling! Ontvangst in het bedrijf: we werden verwelkomd met zwieren en zwaaien(letterlijk, daar we niet wisten waar de ingang was en er een groot voertuig in de weg stond) en heerlijke koffie. Complimenten voor de organisatie!

goed en vriendelijk geholpen

Ik kwam om een vouwbare scootmobiel en ben daarin goed geholpen ondanks de drukte, verkoper alleen op een zaterdag in de winkel. Goede uitleg gekregen de plus/minpunten van de diverse modellen en over het gebruik en het in en uitvouwen van de scootmobiel. Ook goede tips meegekregen en voordoen over hoe je de scootmobiel het beste in en uit de auto kan krijgen. Ik ben erg blij met de scootmobiel en ga er volop gebruik van maken

• Assortiment keuze

Keurig op tijd, en een aardige jongen.

Het enige dat mij niet zo bevalt is dat ze toen ik hem kocht er niet bij verteld hebben, dat hij op de laagste stand nog steeds behoorlijk hard rijdt.

• Assortiment keuze

Snel en duidelijk advies en geholpen

Ik kwam als nieuwe klant in de winkel van Mango Middelburg. Ik kwam daar op advies van een kennis. Aan de verkoper / manager vertelde ik dat mijn in Zoutelande wonende vriend zich verplaatst middels een Mango Scootmobiel en dat hij daar graag een klem voor zijn wandelstok aan wilde hebben. Dat was voor de manager geen enkel probleem. Hij leverde een universele stokhouder en hij nam daarbij alle tijd om aan mij de montage van de stokhouder aan het scootmobiel uit te leggen. De montage er van was dan ook geen enkel probleem. Voor wat betreft de betaling kreeg ik na enkele dagen per post een factuur toegezonden.

goede service

eerste klasse service bij het voorstellen van een scootmobiel bij ons thuis en een eerste klasservice bij het demonstreren. John Peeters is een eerste klas verkoper en een vriendelijk persoon waar niets te veel voor is

• Assortiment keuze

Gekregen wat we vroegen een opvouwbare scootmobiel.

Netjes geholpen. Uitleg was duidelijk. Als ik een minpunt moet benoemen was de uitleg over de verzekering. Gaat om een opvouwbare scootmobiel die verzekerd werd via Mango bij ENRA nu blijkt dat je deze scootmobiel alleen maar WA kan verzekeren bij de ENRA dus moeten we weer moeite doen om dit terug te draaien. Dus is deze review ook een tip voor Mango dat ze dar erbij moeten vermelden.

Prettige omgang en goed uitgelegd John Peeters

• Assortiment keuze

Zeer goed en service gericht bedrijf

Wij zijn in Breukelen geweest bij Cornell Kinderdijk die ons zeer vriendelijk ontving en van een duidelijk en goed advies voorzag. Scootmobiel uitgelegd en geprobeerd. Goed contact naderhand en tot nu toe zeer tevreden

• Assortiment keuze

Heel attent, prettig in de omgang.

We waren in Breukelen voor een scootmobiel en we zijn heel deskundig en vriendelijk begeleid in de keuze. Ook telefonisch prettig bij verdere afspraken.

• Assortiment keuze

Je kan heel goed afspraken maken en je word heel goed geholpen.

• Assortiment keuze

De wijze waarop ik klantvriendelijk ben behandeld is wat de heer Corneill Kinderdijk betreft een dikke 10.

uitstekend

Geen woorden voor!

• Assortiment keuze

De heer Cornell Kinderdijk heeft ons prima geholpen.

Er was genoeg keus, wij zochten een opvouwbare scootmobiel.

• Assortiment keuze

Alle mogelijkheden overwogen en prima advies met veel geduld . Heel plezierig met de heerCornell Kinderdijk tot de juiste aankoop gekomen.

• Assortiment keuze

Man van de winkel kwam met de scootmobiel Leopard 3 Limited Edition waar ik oog voor had op het internet. Ik was verrast. De scootmobiel zag er perfect uit. Een splinternieuwe. Ik heb een rondje gereden op de scootmobiel en ik was verkocht. En ik heb hem ook gekocht. Alles goed geregeld in samenspraak met de verkoper Michel de Wit Ik was en ben nog superblij met de Leopard 3 Limited Edition. Bedankt Groetjes Sandra van Veen

• Assortiment keuze

Goed bedrijf met service hoog in het vaandel.

Hoewel de aankoop moeilijk verliep vanwege besluiteloosheid, werd toch een scootmobiel snel geleverd. Helaas moest dit worden teruggedraaid, waarbij Mango Rotterdam snel en vooral zeer coulant reageerde. Top!!

• Assortiment keuze

Wij hadden een afspraak gemaakt voor vrijdag 5 november 2021 .vandaag 29 oktober 2021 gaat de telefoon mango monteur aan de telefoon .komt het gelegen om nu bij u langs te komen zit vlakbij, natuurlijk wij blij ,keurig netjes geholpen door monteur Lyckele Govers .de scootmobiel loopt weer als een zonnetje. Ik kan de winkels weer in Dankjewel voor de snelle service .

• Assortiment keuze

Alle aandacht, geeft goed advies, uitleg en ik heb ruim de tijd gehad om te oefenen

Positief Overdonderd.

Op 1-9-2021 heb ik een review geplaats,met wel een negatieve beoordeling. Hierbij plaats ik dit,omdat alles wat ik in dat review heb gezet,helemaal is opgelost. GEWLDIG!

• Assortiment keuze

Simpele jaarlijks onderhoud, super fijn meedenkende monteur. Al met al een fijne ervaring.

klantvriendelijke en snelle service

contactsleutel van onze opvouwbare scootmobiel was afgebroken, we ontvingen al de volgende dag per post een nieuwe sleutel....

Na bestelling van sleutels is goed geregeld

Goed geregeld

Top Service!

Kwam in Nederland aan voor 10 dagen familie bezoek. Bij aankomst op Schiphol bleek dat de rugleuning van mijn Luggie scooter kapot was. PANIEK!!! Slecht begin van een vakantie. Snel even mango mobility gebeld en in no time had ik iemand aan de lijn met de mededeling dat ze een nieuwe stoel voor mijn kunnen plaatsen in 30 minuten. Vanuit Schiphol snel naar de Mango winkel in Breukelen waar ze al stonden te wachten. En ja hoor binnen 30 minuten was het gemaakt. Mango heeft mijn hele vakantie gered!!! Top service gewoon en super vriendelijk! 100% aangeraden!

Neemt geduldig de tijd om het juiste product samen met je te vinden.

Wij zijn prima geholpen door de heer Kinderdijk. Hij nam rustig, tot twee keer toe, de tijd om het juiste product te vinden voor mijn moeder. Perfecte service! Mocht het zo zijn, dan komen we hier graag vaker terug. Bedankt!

De FR- 1 - een fantastische scootmobiel!

Onlangs kochten wij allebei een nieuwe scootmobiel - terug bij de ons zo vertrouwde Mango Mobility. Alleen al op het uiterlijk vielen we voor de FR-1, maar, en daar gaat het immers om, hij rijdt uitstekend. Prima stoel ( van groot belang voor onze kapotte rug), perfecte vering ( de ruggen zijn weer dankbaar), heldere en overzichtelijke bediening en toetsenbord. Kortom: een fantastische scootmobiel!

Amersfoortseweg 108

1411 HJ Naarden

0800 2002

Over Mango Mobility

Mango Mobility is dé specialist op het gebied van zorghulpmiddelen, scootmobielen, rollators en rolstoelen. Mango heeft, naast haar webshop, vele winkels verspreid door Nederland en beschikt over een eigen servicedienst.