prima levering. Fiets zoals verwacht

Fiets (transportfiets dames) keurig geleverd. Wel opletten want zij bepalen het moment waarop geleverd wordt dus beetje je agenda in de gaten houden. Fiets voldoet aan de verwachtingen. Budgetfietsen zitten iets lichter in de lak dan de betere en duurdere merken. In elkaar zetten van de fiets is goed te doen maar als niet-fietsenmaker wel een uurtje mee bezig.

Hoi, Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat de levering van de fiets naar verwachting verliep en dat het jou gelukt is om de fiets verder af te monteren, al heeft het wat tijd gekost. We nemen jou tip over het moment van levering mee. Wij wensen je veilige ritten toe. Groeten, F4all

Helemaal niets mis mee

Ik heb mijn kleindochter dolblij gemaakt met deze prachtige fiets.prima zaak en ook telefonisch prima te bereiken.zeker fietsen 4all.

Hoi Bets, Dankjewel voor deze mooie review! Wat geweldig om te horen dat je kleindochter blij is met haar nieuwe fiets. Bedankt voor je aanbeveling, het betekent veel voor ons. Wij wensen jouw kleindochter plezierige ritjes toe. Met de sportieve groeten, Team F4all

Erg fijn geholpen via de telefoon

Voorafgaan aan mijn aankoop had ik meerder vragen. Ik ga niet zomaar een fiets online bestellen natuurlijk. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. geen vervelende verkoperspraatjes zoals je zo vaak tegenkomt, maar oprechte interesse. blij met mijn nieuwe fiets, bedankt voor de hulp!

Beste Ruurd, Bedankt voor deze mooie review! Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen. Geniet van je nieuwe fiets en aarzel niet om ons opnieuw te benaderen als je vragen of hulp nodig hebt. Vriendelijke groeten, Team Fietsen4all

Na 1 maand nog steeds niets !!

Fiets gekocht. Maar pas op !! In de mail staat in een keer binnen 5 dagen geleverd. Op de site dan in een keer 8. Ik heb 80 euro betaald 9 september. Om me fiets in elkaar te laten zetten. En nu 15 oct. Is er nog steeds niemand. Ik heb contact opgenomen voor de teruggave van mijn 80 euro. En tot op heden niets. Echt jammer.

Goedendag, Het betreurt ons dat je niet volledig tevreden bent met de service die je hebt ontvangen. We willen graag reageren op je review. Allereerst willen we aangeven dat we meerdere pogingen hebben gedaan om contact met je op te nemen via e-mail en zelfs twee telefoontjes hebben gepleegd. Helaas kregen we geen reactie op onze e-mails en konden we je niet telefonisch bereiken. We willen benadrukken dat we bereid zijn om naar je te luisteren en eventuele misverstanden op te helderen. Wat betreft de levertijd van de fiets, staat op onze website duidelijk vermeld dat een rijklare fiets binnen 5-8 werkdagen wordt geleverd. We willen graag samen met jou bekijken wat er precies is misgegaan en hoe we dit verder kunnen oplossen. Daarom verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen, zodat we je beter van dienst kunnen zijn en eventuele problemen kunnen aanpakken. Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 uur tot 16:00 uur. Je kan ons bereiken op telefoonnummer 085 – 016 24 67 of e-mail: [email protected] Vriendelijke groeten, Team Fietsen4all

Uiteindelijk goed gedaan

Aanvankelijk erg ontevreden over de bezorging van de fiets en de schade, krassen die wij zagen op de fiets. nadat deze weer was opgehaald is er een nieuwe fiets bezorgd. Zoals het moet zijn, nieuw en zonder krasjes. Onze dochter is er helemaal blij mee. De wijze waarop Fietsen4all (Inge) dit heeft gedaan verdient een compliment. We zijn heel tevreden.

Goed.

Dit is mijn eerste fiets die ik online heb gekocht na flink wat uitzoeken op verschillende sites en ik ben over het geheel best tevreden. De bezorging duurde langer dan verwacht en het gegeven tijdsvak waarin die bezorgd zou worden schoof de hele ochtend op en werd uiteindelijk na het middaguur. Dat kostte me een afspraak en de uiteindelijke bezorging (toen ik dacht "ik ga hier niet langer op wachten") was terwijl ik bij de kapper zat. Mensen wachten op de bezorging als je ze een tijdsvak geeft, als je die niet kan nakomen geef dan geen tijdsindicatie... Ik kon de bezorgperikelen gelukkig aangeven bij de after-sales die mij persoonlijk belden om te vragen hoe het was gegaan. De fiets zelf is prima. Ik heb het zadel en slot wel vervangen want de oude die ik had waren beter: het geleverde zadel was gel en ik heb nog nooit een gelzadel gehad wat niet ging lekken, en het slot had geen mogelijkheid voor een insteek-kettingslot. Misschien is het een idee om daar opties voor te geven, omdat de fiets toch door jullie in elkaar wordt gezet? Een soort stel-je-eigen-fiets-samen idee... Het enige wat me van de fiets tegenviel is dat ik dacht dat de verlichting dynamo-gedreven zou zijn. Dit stond niet als zodanig in de omschrijving en in de plaatjes dacht ik een draad te zien lopen van de koplamp het frame in; maar dat zal ik fout gezien hebben. Ik vond het moeilijk om een fiets te vinden die een dynamo heeft terwijl ik dat juist zo handig vind (hoef je je geen zorgen te maken om lege of verroeste batterijen). Een naafdynamo zou ideaal zijn geweest. Meer opties en informatie is voor mij dus de verbeterruimte; en de bezorging... daar heb je als winkel natuurlijk minder grip op maar jullie doen er duidelijk wel iets mee. Ik zou zeker hier terugkomen als ik over een aantal jaar een nieuwe fiets nodig heb.

Beste Anton, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Wij zullen de tips zeker meenemen als verbeterpunt. Ik wens je veel plezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Team Fietsen4all

Hoi Bobby, Leuk dat je nog een review hebt achter gelaten, dank hiervoor! Wij wensen jou veilige kilometers toe! Team Fietsen4all

Geweldig fiets

Ik heb een super mooie fiets gekocht voor naar mijn werk. Echt super blij mee ❤️

Hoi Lianne, Bedankt voor de ze mooie review en het cijfer. Ik wens je vele mooie en veilige kilometers naar je werk op deze fiets! Hartelijke groeten, Indy Team Fietsen4all

Prima service!

Verkeerde fiets geleverd gekregen, meteen retour gestuurd en vervolgens snel geregeld.

Hoi Frederique, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons om terug te lezen dat het inderdaad allemaal niet vlekkeloos is verlopen. Ook wij slaan de plank ook weleens volledig mis. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is je aankoopbedrag netjes terug betaald. Groeten, Indy Team Fietsen4all

Na bestelling is het pakket op tijd afgeleverd. Mijn meiden zijn erg tevreden. Bij controle werk een lamp niet en is na excuus netjes en snel na geleverd. Dank jullie wel.

Hoi Mary, Kijk, dit is wat wij superfijn vinden om terug te lezen. Dat er iets mis kan gaan komt natuurlijk wel eens voor. Dat het snel is opgelost is zoals het hoort! Bedankt voor het delen van je ervaring en voor de dames veel fietsplezier! Groeten, Indy Team Fietsen4all

Rommelig

Zeer chaotische levering door allerlei oorzaken. Koerier die de fiets niet op komt halen, geen communicatie. Uiteindelijk steeds zelf aan de bel moeten trekken. Telefonisch wel steeds vriendelijk te woord gestaan.

Hoi Ingrid, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is natuurlijk jammer om terug te lezen dat niet alles helemaal naar wens is verlopen. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Uiteindelijk is het goed gekomen. Ondanks de rommelige levering veel fietsplezier gewenst. Hartelijke groeten, Indy Fietsen4all

Mooie niet dure fietsen

Zeer tevreden met de fietsen. Monteren was best niet zo makkelijk als ik had gedacht.

Hoi Felipe, Bedankt voor deze review en mooie cijfer! Ik kan mij voorstellen dat het monteren niet makkelijk is, maar ik vind het knap dat het jou alsnog is gelukt. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Halime Fietsen4all

Fiets was makkelijk in elkaar te zetten zonder handleiding deze was wel beschikbaar

Hoi Guido, Bedankt voor deze review en mooie cijfer. Heel knap dat het jou gelukt is om de fiets zonder handleiding te monteren. Wij wensen jou veilige ritten toe. Groeten, Halime Team Fietsen4all

Netjes en keurig op tijd

Na bestelling is het pakket op tijd afgeleverd. Bij controle ontbrak er iets en is na excuus netjes en snel na geleverd.

Hoi Leo, Dankjewel voor deze review en top cijfer! Goed om te horen dat alle bestelde artikelen zijn geleverd. Veel fietsplezier toegewenst! Groeten, Halime F4all

Heel fijne service!

Volgens mijn moeder rijdt de fiets heel fijn! Ben helemaal tevreden!

Hi Tessa, Bedankt voor deze mooie review en prachtig cijfer. Hier worden wij heel erg blij van! Vele mooie kilometers op de fiets voor je moeder gewenst! Groeten, Iris Team F4A

Toppers

Top, qeen problem met komunicatie, 10 vor 10

Hoi Jordan, Wat goed om te lezen! Dank voor het delen van je ervaring. Leuk! Groeten, Iris Team F4A

goed en snel

Duidelijke website. Snel verzonden / geleverd. Goed product.

Goedendag Peter, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Wat een service!

Erg verbaasd over de service van Fietsen4all. Razend snelle levering, mooie sterke fiets ontvangen voor een goede prijs. Daarnaast ook goed geholpen door de klantenservice. Zij probeerde mij niet de duurste fiets aan te smeren maar hebben me van echt eerlijk advies voorzien. Dit kan ik alleen maar waarderen! 5 sterren

Goedendag Desi, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice, een leuk compliment om te mogen ontvangen! Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Slecht kwaliteit

Slechte kwaliteit ik heb de fiets max 30 min in de regen staan de volgende dag schroeven/bouten veroest dan kan dat wel in de bijschrijving staan maar kom op man beetje regen moet elke fiets tegen kunnen jammer weggegooit geld

Tijdens het bestellen was er iets fout gegaan, fietsen4all nam contact met mij op om opnieuw de bestelling te plaatsen. Volgende dag de voordrager al binnen! Top webshop!

Beste Angel, Bedankt voor het plaatsen van deze leuke recensie. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Niet alleen een goede prijs maar ook goede kwaliteit en snelle levering!

Niet alleen een goede prijs maar ook goede kwaliteit en snelle levering!

Beste E, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, fijn om te horen dat je naar tevredenheid terug kijkt naar je bestelling bij ons. Wij wensen je veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Makkelijke keuze, extra betaling voor montage is passend, contact snel, levering zonder krassen binnen 8dgn

Beste M, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Goed en snel geleverd

Na bestelling is de fiets voor mijn zoontje snel geleverd.. De vergeten extra's waren na een mailtje de andere dag binnen met excuses... Waarschijnlijk grote kans dat de volgende fiets hier ook besteld wordt... Leo

Goedendag Julian, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons, het doet ons deugd om te mogen vernemen dat je onze geleverde service als positief hebt ervaren. Wij wensen jouw zoontje veel veilige kilometers toe op zijn nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

afwachtend

Er zou een monteur contact met mij opnemen. Ik heb nog steeds niets gehoord. Wel een snelle bezorging.

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Heeft onze monteur inmiddels al contact met jou opgenomen? Zo niet wil ik je vragen om ons even een mailtje te sturen op [email protected] In ieder geval veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets!

Zeer tevreden met service en fiets

We zijn zeer tevreden met de service van Fietsen4all.nl. Direct na de online bestelling werden we gebeld of zeker wisten of we de grote van het frame maat goed hadden. Erg prettig dat ze mee denken. Onze dochter is erg blij met de fiets.

Beste G, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij Fietsen4all. Het doet ons goed om te mogen vernemen dat jij onze geleverde service als positief hebt ervaren, hier doen wij het voor. Wij wensen jouw dochter veel plezier en veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all