Top service voor en na de sale

Door contact met de zaak had ik echt het gevoel dat tevredenheid van de klant erg belangerijk is, eerlijk gezegd had ik dit niet van een online winkel van fietsen verwacht, maar wees gerust ze zorgen wel erg goed voor de klant in mijn geval! Een aanrader.

Beste Suzanne, Bedankt voor het schrijven van deze leuke recensie. Wij wensen jou heel veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Zeer tevreden over de service. Fiets besteld en werd snel geleverd. Het monteren van de fiets ging gemakkelijk en snel. Het is een mooie fiets, ziet er goed uit.

Goedendag Nathalie, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Leuk om te horen dat het gelukt is met het monteren van de fiets, chapeau! Veel veilige kilometers toegewenst. Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Duidelijke website, snelle levering. Levert wat er besteld is.

Beste Marcia, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Heel behulpzaam

Fiets besteld. Goed bereikbaar via de telefoon en mail. Altijd goed geholpen en zeer snelle verzending. Fiets is top. Zou hier zo weer bestellen. Bedankt.

Beste Patricia, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Wij wensen jou veel plezier en veilige kilometers toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Pakket was onderweg verdwenen, netjes opgepakt door fietsen4all. Na starten van onderzoek fiets gevonden en alsnog snel geleverd. Top service van a tot z.

Goedendag Jw, Bedankt voor het schrijven van deze toprecensie. Wij zijn blij om te mogen lezen dat je tevreden bent met onze service, hier doen we het uiteindelijk voor. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Scherpe prijs, snel geleverd

Scherpe prijs, snel geleverd. Wel lastig dat gezien de afmeting pakket deze niet bij de buren of een normaal DHL punt afgegeven kan worden. Wellicht is dat bij een andere vervoerder wel mogelijk.

Simpel en goed een fiets kopen

Het was zeer gemakkelijk een fiets bestellen, een paar dagen was hij binnen en hij was niet eens zo duur, wel degelijk. Paar dingen monteren en klaar.

Hallo Ralf, Bedankt voor het delen van deze positieve recensie, wij wensen jou veel plezier toe met je nieuwe fiets. Veilige kilometers toegewenst! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Perfecte service complimenten !!!

Overzichtelijk en Duidelijk als je bij Fietsen4all een fiets besteld.

Goedendag John, Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie, wij hopen dat je veel plezier beleefd aan je nieuwe fiets. Veel veilige kilometers toegewenst! Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

Weinig betaald voor een prima fiets

Dat het fietsen in de outlet zijn met een beetje schade vind ik persoonlijk geen probleem. Als ik mezelf ken komt er binnen de kortste keren toch wel een krasje op het frame. De prijs was daarom extra laag, voor een simpele fiets die ik nodig heb. Heb m na leveren zelf in elkaar gezet en hij rijdt top. Bedankt!

Hallo Mitchel, Bedankt voor het delen van jouw ervaring, fijn om te mogen lezen dat alles gelukt is met het monteren van de fiets! Veel veilige kilometers toegewenst. Groeten, Jeroen Team Fietsen4all

excellent

Everything came on time and in great condition. the bike is very smooth and the best ride I had.

Hi, Thank you for this nice rating and sharing your experience Sincerely Inge Team Fietsen4all

Snelle levering en goede service

Fiets voor mijn dochter besteld. De fiets is de volgende dag geleverd. Bij het monteren kwam mijn man erachter dat ds koplamp niet werkte. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben direct een nieuwe koplamp opgestuurd met een sleutelhanger voor de service. Fijn dat de klantenservice adequaat reageerd en onze dochter is helemaal gek van haar nieuwe fiets en sleutelhanger. Bedankt zeker een aanrader

Hoi, Bedankt voor je prachtige review. Dit is precies waar wij het voor doen! Groeten, Inge Fietsen4all

Geweldige moederfiets

Moederfiets gekocht met kinderzitje. Super mooi en ben er erg blij mee !

Hoi, Dank je voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw moederfiets. Top. Groeten, Inge Team Fietsen4all

Prima levering maar kwaliteit laat de wensen over

Na een maand zie ik op diverse bouten en schroeven reeds roest tevoorschijn komen

Beste Arjen, Zoals telefonisch besproken gaan wij met je klacht aan de slag! Groeten, Inge Team Fietsen4all

Nettjes op tijd geleverd Zeer mooie fiets voor aantrekkelijke prijs. Het koplampje werkte niet. Na een mailtje die overigens snel werd beantwoord werd er zonder moeite een nieuwe opgestuurd. Prima bedrijf

Hi! Bedankt voor je mooie review en cijfer! Top. Groeten, Inge Team Fietsen4all

Goede service en een vlotte levering.

Goede service en een vlotte levering.

Hoi! Bedankt voor je leuke review. We zijn erg benieuwd wat wij moeten doen om volgende keer een hoger cijfer te krijgen dan deze 7! Onze service staat heel hoog in het vaandel en wij streven er naar deze constant te verbeteren! Groeten, Inge Team Fietsen4all

Mooie fiets, tevreden over de service

Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent :) Met vriendelijke groet, Inge Fietsen4all

Top aankoop

Helemaal in de wolken met mijn nieuwe elekrtische altec fiets. Binnen 3 dagen werd deze thuis geleverd en hij was al helemaal rijklaar. Fiets rijdt als een zonnetje.

Hoi, Bedankt voor deze mooie review. Hier worden wij echt heel blij van! Vele fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groeten, Inge Fietsen4all

Ik voel mij belazerd!

Zij maken een fout online! Bellen mij op om het af te handelen. Ze beloven het nog de volgende dag te bezorgen. Ik ga er mee akkoord, ik betaal op tijd.. wordt het pas na 3 dagen bezorgd terwijl ze adverteren voor 16.00 besteld..volgende dag in huis.. niet. Bezorgd.. maar niet de volgende order! Ooh, tot 14.00 telefonisch te bereiken!

fiets 26 inch

op de foto straat het nieuw model maar het het oude model ontvangen niet heerlijk

Beste Eddy, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de ontvangen fiets niet naar wens is. We helpen u natuurlijk graag verder. Als u een e-mail stuurt naar [email protected] met uw klacht gaan we samen met u op zoek naar een oplossing. Groeten, Inge Fietsen4all

Goed!

Goede prijs- kwaliteit verhouding! Stoer fiets, met leuk orange kleur!

Hoi Oriana, Bedankt voor deze review. Fijn dat je nog even laat weten wat je van de fiets vindt. Ik wens je veel fietsplezier met jouw stoere oranje fiets! Groeten, Saskia Fietsen4all

AFSPRAAK MET LEVERING 10 PLUS

Hoi, Wat leuk dat je nog even laat weten wat je van onze service vindt, bedankt hiervoor! Ik ben wel benieuwd wat wij anders hadden kunnen doen voor een mooie 9 of 10? Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Saskia Fietsen4all

Prima fiets voor mijn zoon, snel en op tijd geleverd. Top!

Prima prijs kwaliteit verhouding en dat in een tijd dat mountainbikes nauwelijks leverbaar zijn. Kortom zeer tevreden.

Hallo Cor, Bedankt voor deze review en top cijfer! Fijn om te vernemen dat jij tevreden bent met de snelle levering en de fiets. Wij wensen jouw zoon veel fietsplezier toe. Groeten, Saskia Fietsen4all

Klacht gemeld nadat spat bord kapot was. Gelijk na bellen opgepakt. Originele niet voorradig maar een universele gekregen en als de originele op voorraad is krijgen we alsnog de juiste gestuurd. Goede oplossing van klantenservice en vooral erg vriendelijk

Hoi Angela, Wat leuk dat je nog een review hebt achter gelaten. Heel fijn om te vernemen dat wij jou tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Dit doen wij heel graag. Wij wensen jou veel fietsplezier toe! Groeten, Saskia Fietsen4all

Snelle levering en goed product.

Wij zijn erg tevreden over de fiets die wij hadden besteld. Er zat een lamp en een slot bij wat je vaak in de winkel er los bij moet kopen!

Hoi Corrie, Bedankt voor jouw geplaatste review. Ik ben blij om te vernemen dat jij tevreden bent met de snelle levering en de fiets zelf. Namens Fietsen4all veel fietsplezier toegewenst! Groeten, Halime Fietsen4all

Snelle levering goede kwaliteit en prijs

Altec metro herenfiets. Makkelijk in elkaar te zetten. Fietst goed. Snelle levering. Afterpay is ook goed gegaan. Kortom zeer tevreden

Hallo André, Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering, dat het goed gelukt is met monteren en dat jij blij bent met jouw fiets. Ik wens jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Fietsen4all