Meer dan prima

Van bestellen tot afleveren meer dan prima

Beste Wout, Bedankt voor deze review en cijfer! Heel fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de bestelling en aflevering. Wij wensen u veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Fietsen4all

Fiets besteld via internet. We hebben geen persoonlijk contact gehad. Er misten een paar schroefjes, maar hebben hier niet over gebeld. Verder prima. De bestelling was binnen een paar dagen in huis en nu kan ik heerlijk fietsen!

Beste Marjan, Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel fietsplezier toegewenst! Groet, Kazim

Goede en snelle.service

Fiets besteld. Achteraf betaald ivm problemen bij het kopen van een fiets bij een andere webshop. Wij waren dus op onze hoede. Bleek niet nodig bij fietsen4all. De fiets was binnen 3 dagen in ons bezit. Makkelijk af te monteren. Voor herhaling vatbaar!

goede service

snelle levering minpunt: geen omschrijving hoe de fiets in elkaar te zetten.

Beste Ornella, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

mijn dochter is erg blij met de fiets . alleen het montage stukje en het bevestigings materiaal voor de standaard, is van slechte kwaliteit. na 1 dag stond de hele standaard alweer scheef

Beste Mariska, Bedankt voor uw beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Heeft u nog een vervangend onderdeel nodig? Dan ontvangen wij graag een e-mail. Dan help ik u graag verder Groet, Kazim

Makkelijke site. Prima levering

Beste Anna, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Pluspunten

Ik heb voor de verjaardag van onze dochter een fiets besteld bij Fietsen4All, buiten het feit dat de afspraken keurig zijn nagekomen heb ik ook een lief kaartje mogen ontvangen voor mijn dochter, bedankt Fietsen4All, Mijn dochter is superblij!

Ga zo door!

Beste Hugo, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel fiets plezier toegewenst. Groet, Kazim

Leyweg 595 2545GH Den haag