Fijne shorts

De shorts zijn lekker zacht met prima pasvorm

Hoi René, dank je wel voor je mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de pasvorm. Heb je nog tips voor ons om te ervaring te verbeteren? Wellicht krijgen we de volgende keer dan 5 sterren van je =) Veel draag plezier. Groetjes Karin

Ze passen goed. Stof is heerlijk zacht. Nog niet gewassen.

Hoi! Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je besteld product. Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin

Goed product; slechte bezorging

Over het product niets dan goed. Zit prima, goed verpakt, maar PostNL maakt er een zooitje van door eerst te mailen wanneer en tussen welke tijdstippen er bezorgd wordt en rond dat tijdstip komt er ineens een mail dat er niet bezorgd wordt, maar afgeleverd wordt bij een PostNL punt. Leuk als je zit te wachten en afspraken heb verzet. Dit heeft niets met Bamboo Basics te maken, maar ik wil het toch even gemeld hebben. Voortaan maar via een andere bezorgdienst laten brengen.

Hoi Bert. wat jammer om te horen dat de bezorgdienst onduidelijkheid heeft gegeven over de levering. We gaan er van uit dat dit eenmalig was. Dank je wel voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Ik wens je een fijne dag =) Groetjes Karin

Heerlijk ondergoed

Wat een fijne stof om te dragen als ondergoed

Hoi Corrie, dank je wel voor je mooi review. Fijn om te horen dat je tevreden bent en de stof zo fijn vindt. Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin

uitstekend

makkelijke website. duidelijke indeling van de artikelen. ook snelle reactie via de mail. en snelle levering. ook zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs. kortom een aanrader

Hi Peter, dank je wel voor je enthousiaste review! We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Prima verzorgd

De levering is prima verzorgd en het ziet er goed uit

Hoi Gozien, dank je wel voor je positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en over de producten. Veel draag plezier! Groetjes Karin

De bestelling was makkelijkbte plaatsen en snelle levering

Hoi Emmy, dank je wel voor je positieve review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Fijne dag en veel draag plezier! Groetjes Karin

Fijne shirts en goede kwaliteit

Paar shirts aangeschaft. Snelle verzending en pasvorm is goed en zit super fijn!

Hoi Jorrit, dank je wel voor je mooie review. Super om te horen dat je zo tevreden bent over de verzending en kwaliteit! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Er was iets niet goed met de bestelling. Meteen een nieuwe set ontvangen. Fijne sokken

Hi Nelleke, wat fijn om te horen dat je nu zo tevreden bent over onze service en dat we het goed hebben opgelost voor je. Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Karin

Supersnelle levering en fijn materiaal!

De bh's zitten heel fijn en het materiaal is heel zacht.

Hoi Jon, dank je wel voor je positieve review! Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent over je producten. Veel draag plezier =) Groetjes Karin

Hoi! Dank je wel voor je review en goed om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Karin

Fijne shirts!

Prettige zachte shirts. Vallen mooi. Ik zal hier nog meer shirts bestellen. Fijn geholpen door Maaike van de klantenservice:)

Hi Jeroen, dank je wel voor je mooie review en positieve woorden. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze shirt en onze service! Ik wens je een fijne dag. Groetjes Karin

Top.

Super zacht, lekker comfortable, perfect voor active werk,sport. Maat klopt, als je niet weet welk je bent, handig uitleg, hoe moet je meten. Zeer aan te raden.

Hoi Violeta, dank je wel voor je enthousiaste review. We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin

Kan niet beter

Gaat altijd makkelijk en snel

Hoi Petra, dank je wel voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over ons! Fijne dag =) Groetjes Karin

perfect geholpen

wist van mij problemen en zijn tot nu toe opgelost

Hoi! Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe je probleem is opgelost. Heb je nog tips voor ons om deze te verbeteren, zodat we de volgende keer vijf sterren krijgen? Fijne dag. Groetjes Karin

prima service

precies uitgevoerd zoals beloofd

Hoi Henk, dank je wel voor je ondergoed. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Fijne dag -) Groetjes Karin

Prima product voor een heel goede prijs

Fijn ondergoed, lekker zacht en het blijft mooi en gaat niet ‘lubberen’. Kortom een aanrader!

Hoi Jos, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over je ondergoed! Dank je wel voor je positieve en enthousiaste review. Groetjes Karin

Heel comfortabel

Goed model en prettige stof

Hoi Liesbeth, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Bamboo zit prettig

Helaas de verkeerde keuze gemaakt. Ik heb één slip gedragen, de tweede niet. Deze zou ik graag ruilen voor een hoge slip maat L. is dit mogelijk?

Hoi! Dank je wel voor je vraag. Ik heb je geprobeerd te bellen, maar ik kreeg helaas geen gehoor. Daarom heb ik je een mail gestuurd. Ik hoor graag van je. Groetjes Karin

heerlijke producten

goede pasvorm, koel en goed draagbaar

Hoi Frans, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de pasvorm en het comfort van je producten! Dank je wel voor je positieve review. Groetjes Karin

fantatisch

zijdezacht en prima pasvorm

Goed service en op tijd

Ok

Hoi Jan, dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Fijne dag =) Groetjes Karin

Goede kwaliteit en vlot aan huis geleverd

Hoi! Dank je wel voor je positieve review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes Karin

Erg mooi

Erg fijn ondergoed, lekker zacht. En goede pasvorm.

Hi Ineke, dank je wel voor je mooie review. Goed om te lezen dat je blij en tevreden bent met je producten! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Zit heerlijk, voelt goed geen strakke naden.

Hoi Maud, dank je wel voor je enthousiaste review! Fijn om te lezen dat je onze producten zo fijn vindt. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Bedrijfsgegevens

Fokkerstraat 16

3833LD Leusden

[email protected]

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.