goede kwaliteit

goed passend

Mijn man wil alleen maar t-shirt van dit merk. Zegt eigenlijk genoeg. Oude shits laat hij demonstratief in de kast liggen.

Service feelgood garantie is top zoals beloofd. Draagt comfort is perfect.

Lekker zittend singlet

Eenvoudige bestelling, snelle levering en prettig dragend singlet, je voelt hem niet zitten. Ook bij warme temperaturen blijft de singlet droog

Hele fijne onderbroeken

Hele comfortabele onderbroeken (of hoor je slipjes te zeggen?) die daadwerkelijk òm je billen zitten i.p.v. halverwege er over of er tussen. Zacht, zeer rekbaar en nergens knellend. Vallen (zeer) groot. Blijven mooi. En snelle verzending.

Geen kwaliteit waar ik op gehoopt had

De onderbroeken zijn dun en de pasvorm Matig Niet de kwaliteit wat ik voor ogen heb Het een “gewone”onderbroek Jammer

Vlotte levering, netjes verpakt.

De bestelling werd snel geleverd en was netjes verpakt.

Goede kwaliteit Zit leuk

L is niet large

Als gemiddelde Nederlandse man (qua maten) bestelde ik T-shirts in maat L. Veel te klein en vol met elastane, waardoor ze zitten als een worstenvelletje.

helemaal goed

zit prima en voelt lekker aan

Uitstekend!

Netjes de volgende dag geleverd. Alle producten zijn verpakt in papier of karton, dus geen plastic afval. En uitstekende producten. De sokken hadden we al maar daarvan hebben we er meer besteld. Hemdjes en boxershorts zitten lekker, voelen fijn aan en blijven mooi in de was.

Helemaal top.

Snelle levering en een uitstekend product.

Sneakersokken besteld, snelle levering Top kwaliteit

Bestellen gaat prima, leveren niet heel snel, verwerken retour matig Volgende bestelling niet meer rechtstreeks

snelle en correcte levering

De onderkleding is echt geweldig, zeker met het warme weer :)

Fijne materiaal , zit goed

Enige minpunt is dat er bij 2 shirts de naden aan de zijkant stuk zijn

Fijn materiaal, ademend als onderkleding

Hiervoor droeg ik katoenen hempdjes, waar ik snel in zweette. Dit is een heel fijn licht materiaal. Ik ben er heel blij mee.

Snelle levering, fijne producten

Draagt zeer comfortabel

Aangeschaft om te ervaren voor het erg transpireren nog te kort binnen om daar al een mening over te plaatsen maar de eerste ervaringen zijn top

Mooi, comfortabel en duurzaam product

Mooie, kwalitatieve boxers met lange pijpjes die comfortabel zitten. Snelle levering.

goede service en klantvriendelijk

Ik heb de 2 x 3 pack onderbroeken ontvangen. Hartelijk dank voor de goede service en de medewerking. Met vriendelijke groet, Elly

goed draagkomvort

de broeken zitten heerlijk

Slips

De broekjes zien er prima uit, maar liggen nog in de wasmand. De bezorging was snel, de kartonnen verpakking paste door de brievenbus.

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!