TOP

het was een beetje zoeken naar de juiste maat, vandaar 2 opeenvolgende bestellingen. Voor de rest tevreden. Ik ga nog bestellen vriendelijke groet

Goede kwaliteit

Bamboo is een fijne stof en het werd op tijd geleverd.

Zitten heerlijk, pijpjes kruipen niet omhoog

Een aanrader!

Op zich prima

Snelle levering zit heerlijk . Alleen jammer dat er binnen 1 week al bij een string van mijn vrouw de elastiek al stuk is . Helemaal top hoe ze het opgelost hebben Superservice waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Nogmaals bedankt

Super past heel mooi

Goede bezorging, mooi gepresenteerd.

Meerder merken geprobeerd: stof is zichtbaar minder dik en minder goed afgewerkt

De lagere prijs is de achteruitgang in kwaliteit niet waard. Edit: bamboe basics heeft mij inmiddels terugbetaald vanwege deze review. Dat vind ik erg netjes van ze.

Klantgericht, snelle leveringen en vriendelijke service

Nu aantal keren verschillende producten besteld en wordt nooit teleurgesteld. Heldere site, what you see is what you get. Prima prijzen voor comfortabele en kwalitatieve producten. Zat 1 foutje in een van de producten en na melding bij service meteen vervangen.

hoge kosten voor retourneren

Ik had bamboo basics dames ondergoed besteld. Het model bleek niet geschikt. Bij het pakketje zat geen retourformulier. Deze moest via internet worden gedownload en meteen worden betaald. Ik vond de kosten voor het retourneren niet in verhouding met de grootte van het pakketje dat ik had ontvangen. Mijn advies is: als je niet zeker bent van maat of model niet bestellen bij Bamboo basics.

Wat is bamboo een fijn materiaal. Prettige en overzichtelijke website. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

En heren prima, maatvoering damesslips, klopt niet

Ondergoed heren prima Damesslips maat xl (42) hebben de grootte van maat 50, maatvoering klopt niet Ik heb er iemand anders blij meegemaakt Materiaal is prima Met vriendelijke groet

Mijn dochter van 13 is super blij!

Snel on huis. Heerlijk zacht, met een prima pasvorm

Vriendelijke en snelle service

Ik had t-shirts in de verkeerde maat besteld. Eigen fout dus, maar het werd snel opgelost door Bamboo Basics. De nieuwe t-shirts waren al onderweg voor ik de oude had terug gestuurd. T-shirts en ondergoed bevallen erg goed.

prettige onderkleding

prettige pasvorm, zacht en droogblijvend materiaal

Fijn ondergoed!

Nvt

Prima, snel geleverd en fijne kwaliteit hemdjes

Makkelijke website, snel en goed verpakt geleverd. Het zijn fijne zachte hemdjes heerlijk om te dragen.

Fijne slips.

Goed draagcomfort en prettige stof. Ik heb ze pas 1x gedragen en gewassen dus hoe slijtvast ze zijn weet ik nog niet. Ik koop ze omdat bamboe duurzamer is voor het milieu dan katoen.

aanbevolen

heerlijk t shirt en slips is zacht en draagt zeer comvortabel

Goede pasvorm en ze blijven mooi, ook na vele keren wassen. En ze zitten heerlijk!

Het zijn basics dus terughoudend vormgegeven. Wanneer de stukken stof van de bestaande kleuren gemixt zouden worden in 1 product zou ik een grotere fan worden (tip!).

Bamboo basics: heel fijn draagcomfort, zacht en licht

Bamboo basics slips, sokken, hemden, bh’s: heel fijn draagcomfort: zacht en licht. Het was netjes verpakt. Snelle levering.

Fijne producten!

Fijne materialen, goede pasvorm, netjes verpakt en bezorgd.

Zit als gegoten

Dit product bevalt uitstekend, mijn man heeft er ondergoed van en is er ook goed over te spreken. Ik beveel het andere ook aan .

Toppie

Bestellen ging erg makkelijk en zeer snelle levering onder goed zeer goed

Goede kwaliteit en pasvorm

Fijne onderbroeken maar..

De stof en de onderbroeken zelf zitten heel goed en ben ik erg tevreden over. Echter zat er bij opening wel al een gat in 1 nieuwe onderbroek.. Na contact hebben ze het heel netjes afgehandeld. Zeer goede kwaliteit en zeer goede service!

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!