Btw

Fijne stof van de boxers, zitten goed aan de bovenkant, maar zitten beetje losjes bij de boven benen. Mss een idee om daar een elastische deel in te zetten. Verder zijn ze idd heel luchtig!

Stof voelt goed, mooie pasvorm

Hemden zijn lekker zacht, de naden bij je schouders mooi plat en pasvorm is top (smal en lang genoeg).

Een goed product werd snel geleverd tegen redelijke kosten.

Makkelijk bestel proces

Ik ken de producten al een hele tijd. Makkelijk bestel proces Levering binnen 1 dag Topkwaliteit producten

mooi product, goede service

vanwege een fout waren 3 paar sokken niet meegeleverd, dit werd keurig hersteld, en de sokken zijn alsnog ontvangen!

Snelle aflevering van de bestelling. Goede verpakking van de bestelde shirts, eenvoudig te verwijderen en te deponeren in de papierbak. De inhoud ook prima verpakt en zien er perfect uit. Heerlijk draagbare Bamboo shirts.

Zitten super

Zeer goede kwaliteit

Kwaliteit: Top!!! Levering: Super snel!!!

Underwear is great but….

I missed the free 3 pair of socks which were promised above €40 .

Goede service, duidelijke website en lekker zittende onderbroeken!

Nvt

Keurig netjes geholpen.

De aktie met sokken was helaas niet goed gegaan door een storing. Na 1 mailtje de volgende dag de sokken binnen.

Zijdezacht

Ondergoed is op maat en van zeer hoge kwaliteit. Ondergoed voelt zijdezacht aan op mijn huid. De levering van de verzending was snel georganiseerd en mooi verpakt. Ik had veel eerder Bamboo basics moeten ontdekken.

Geweldige pasvorm en snelle levering

Geweldige pasvorm en snelle levering

Fijn draagcomfort, bamboe

Ook nette afhandeling van de bestelling

Snelle levering en berichtgeving bij niet op voorraad zijn. Wel veel verpakking.

T-shirts ontvangen met gat

Helaas kreeg ik een t-shirt met een gat op de stiknaad. Deze gaat dus retour en opzoek naar een andere.

Snel gereageerd op vraag. Prima t-shirts.

Heerlijke sokken en t-shirts besteld. Super fijn materiaal!

Niets ontvangen

Helaas, wel een bevestiging maar niets gekregen

Lekker soepel elastisch maar wel duur

Super zacht comfort

Snelle service, fijn product!

Maatvoering onbetrouwbaar helaas

Omdat deze bamboo basics heel fijn dragen, toch nog maar een extra set besteld. Ze zijn best wel prijzig. Hipsters Iris besteld, maat L, maar ze vallen een maat kleiner dan mijn vorige bestelling (ook Iris maat L). Normaal draag ik 38. Ook besteld hemdjes Vera, XL, want ik heb ervaren dat jullie spullen klein vallen, maar deze zijn écht kort, en ik ben maar 1,65 meter, en geen dikkerdje... Vorige keer sokken besteld voor mij (35-38) en mijn zoon (43-45) maar die van mij vielen zo groot dat hij ze nu draagt. Dus dit was helaas mijn laatste bestelling.

Product goed bezorging slecht

Twee keer iets besteld, volgens site volgende dag in huis tijdvak ‘s avonds. Volgende dag bericht bezorging dag later tijdvak ‘s avonds. Op bezorgdag blijkt bezorgmoment spontaan naar middag omgezet. Terwijl Gewoon thuis met bel die werkt, kaartje ‘we hebben elkaar gemist’ met QR - die niet werkt. Dit al tweede keer op rij. Het is dat het ondergoed super kwaliteit is, volgende keer ergens anders bestellen.

Snelle levering, prima product

Snelle levering, prima producten

Prima, heerlijk warme sokken en de shorts passen prima.

Wat ik hierboven schrijf en de supersnelle levering. H

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!