Heren ondergoed top, echter...

De heren boxers zijn echt top. Zitten mooi en voelen fijn. Echter, de dames string raad ik niet aan. Ik draag confectiemaat 40/42 en de broekjes in XL zijn veel te klein.

Top producten

Ben heel blij met mijn bamboe ondergoed!

Prima producten, zitten lekker.

Prettig ondergoed

Prettig ondergoed om te dragen Wel een minpuntje is dat de elastieken band/ boord erg strak zit, dit gaat na een paar uur dragen irriteren

het product is uitstekend. ik heb de shorts overigens gratis gekregen via een prachtig gebaar van Bamigo. het zou plezierig zijn een moment van verzending te krijgen. vandaar 4 sterren i.p.v. 5

perfect

snelle en goede levering

Had er meer van verwacht

Had verwacht dat het meer zou ventileren, maar daar merk ik niks van. Pasvorm is wel oké

Bevalt mij prima

Zitten fijn en ademen beter dan katoenen boxershorts

Prima onderbroeken

Overzichtelijke site en snel geleverd. Draagcomfort goed ben benieuwd hoe ze zich houden na het wassen.

Goed en lekker zittende boxershorts

Zeer tevreden over de Bamboo Basics boxershorts. Zitten goed en comfortabel. Ook tevreden over het proces van bestellen, betalen en aflevering. Nooit problemen gehad.

Goed zittende boxershort

Mooie boxershort voor een schappelijke prijs. Diverse keren in de wasmachine gestopt en pasvorm blijft goed. Aanrader.

De pas vorm is prima ,en de levering is snel

Ben nog zoekende naar de maat heb nou maat M gepakt maar twijfel of ik niet naar maatje L moet gaan.Maar zit fijn om het lichaam.

zit lekker, niet altijd juiste kwaliteit

Verbeterpunten: Hier en daar steeds draadjes los, één keer een verkeerde maat geleverd. Wel een tevreden klant.

Snel

Ene dag besteld en andere dag bezorgd. Goede kwaliteit.

Prima materiaal, Service en Levering

De T-shirts zitten als gegoten. Het is fijne stof en ze blijven ook na herhaaldelijk wassen hun pasvorm behouden. Bij warm weer voelt de stof koel aan en bij fris weer lekker comfortabel!

Draagt lekker, mooie stof

Draagt lekker, mooie stof

Snel,netjes,bezorgt Past goed en goede kwaliteit 👍

Perfecte pasvorm

Snel in huis en kwaliteit zoals het hoort

hele fijne stof en goede pasvorm

Voelt fijn aan en heeft een fijne pasvorm. Dit was de reactie van mijn man. De soort stof is prettig draagbaar

opnieuw besteld

Na eerste keer proberen, teruggekomen voor volgende bestelling shorts. Ga nu shirts proberen.

Prima pasvorm , prettig materiaal

Goed product

Pasvom uitstekend heel goed materiaal zit heel comfortabel . De elastische band mag van mij persoonlijk wat dunner.

heel comfortabel

eerste nieuwe ervaring met Bamboo Basics. Bevalt prima. een aanrader

Ver wij naar onder staande

Zitten fijn maar tot mijn verbazing is er al een kapot

Komt absoluut overeen met wat ze beloven.

Heerlijke boxers die fijn zitten, inderdaad 'ademen' en bijna niet merkbaar zijn. Ik had eerder over moeten stappen.

Over Bamboo Basics