Snelle en goede klachtoplossing

na een paar dagen de boxershort geragen te hebben ging er een kapot. Meteen contact op genomen met de klantenservice en een geweldige en snelle reactie. Echt een duim op voor dit bedrijf.

Mijn onderbroeken begonnen na een tijdje niet lekker te zitten. Contact opgenomen met het bedrijf. Na even doorvragen en een foto opsturen een goede regeling aangeboden gekregen. Zeer klantvriendelijk en klantgericht! En duurzame producten, daar was het om te doen.

Slecht

6 besteld 1 bij uit pakken stuk groot gat

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat er een gat in een van de producten zit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Onze klantenservice heeft je een mailtje gestuurd. Hopelijk kunnen wij samen tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, Bamboo Basics

Top product!

Zitten erg goed! Geen last van zweten.

Zeer goede service

Een aantal producten gekocht in de webshop. In één van de producten zat een gaatje. De klantenservice gemaild en zeer netjes, redelijk en royaal opgelost. Top service en producten.

Prima boxers! Zitten goed

Snelle levering, prima kwaliteit. Top.

Heerlijke shirts, Jan er geen genoeg van in huis hebben!

Zitten lekker op mijn lijf, warm als nodig, koel als nodig, met zweten is het waar: shirts gaan niet vies ruiken. Heerlijk stofje!

Ook de sokken zijn goed en zakken niet af!

Ondanks dat er maar twee maten zijn, zitten de sokken zowel bij mij, maat 38, als bij mijn partner, maat 45, goed. Hij heeft dus de grote sokken en ik de kleine. Klein nadeel: van wie zijn welke sokken na het wassen? Tip: beide nu groen detail, misschien twee aparte kleuren?

Prima service na klacht

Positief! Vlotte afhandeling na klacht.

Fijne shirts, snelle levering

De t-shirts zitten goed, mooie hals. Makkelijk besteld en snel geleverd. Als ze lang wit blijven bestel ik er meer.

Jammer dat retour niet gratis is

Bovenstaand enige minpunt

Fantastisch fijn ondergoed

Voldoet precies aan de omschrijving, goede kwaliteit en geleverd volgens afspraak!

Gewoon goed spul, lekker in het dragen, blijft zacht, óók na vele wasbeurten

bovenstaande zin zegt voldoende

zitten lekker zacht waardoor je ze bijna niet voelt zitten

Snel na de bestelling in huis. Zeer tevreden over het draagcomfort.

Heerlijk zachte slipjes en hemdjes

Snelle levering goede prijs.

mooie zachte kwaliteit

Mooie T-shirts zachte kwaliteit en extra lang

Top onderbroek

Vindt het echt hele fijne onderbroeken, super zacht lange pijpen, doe ze zelf niet in de droger omdat ze dan veel langer mee gaan en toch al heel zacht zijn.

Super zacht en warm

Perfecte shirtjes voor onder je kleding.

Goede product; snel geleverd tegen faire prijs.

Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Fijne stof

Mooie slips, goede kwaliteit. De stof voelt heel fijn door de bamboe vezels en het biologische katoen. Heb al een 2e bestelling geplaatst.

Tot nu toe nergens klachten over en ze zitten heerlijk

Zelfde als hierboven

T-shirt draagt heel fijn, je voelt niet dat je een shirt aan hebt!

Mooie kwaliteit.

Zoals besteld met langere pijp, ook gekregen. Zitten lekker?

Heel comfortabel

Snelle levering; voelt comfortabel en zeer goede pasvorm. Ik ben er zeer tevreden over. Je betaalt er wel wat meer voor maar dat is het zeker waard.

Uitstekend product!

De levering was snel en goed! Ik heb boxers geprobeerd van meerdere merken. Maar Deze zitten veruit het beste! Erg zachte stof en goede pasvorm.