Bamboo basics, bedankt voor de service die jullie hebben geleverd omtrent de retourzending. Vriendelijk en behulpzaam. De boxershorts Selena zitten superfijn. Kruipen niet op. Vallen wel ruim. De strings moet ik nog uitproberen.

Hi, Bedankt voor het achterlaten van deze review en de mooie complimenten =) Hier worden we blij van! Groetjes, Tessa

Wat een ontdekking.

Voelt als een tweede huid. Gelijk weer meer bestellen.

Heey Snadra, Wat een leuke review! Echt fijn om te lezen. Dankjewel hiervoor=). Nog heel veel plezier met je bestelling. Groetjes Niek.

Tijdig verzonden. Voelt kwalitatief aan. Retour correct en tijdig verwerkt.

Hoi Dennis, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Snel geleverd Weer prettig zacht ondergoed

Hoi Resi, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je ondergoed. Dank je wel voor je mooie review! Groetjes Karin

zeer goed

afspraken snel en voor 100% nagekomen. Niet vaak zo'n empathische klantenservice meegemaakt

Hoi Sjef, dank je wel voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dank je voor de mooie woorden aan onze klantenservice, daar doen we het voor. Groetjes Karin

Geweldig product

Ook voor mijn moeder van 97 koop ik de tops. Ze zijn heerlijk zacht voor haar kwetsbare huid.

Hoi Ine, wat fijn om te horen dat de tops zo comfortabel zijn voor je moeder. Wij wensen haar veel draag plezier. Groetjes Karin

Ik zou 5 euro tegoed krijgen bij inschrijving

Alsnog via mail gekregen, netjes opgelost

Hoi Bart, We hebben het opgelost en ik ben blij dat je er tevreden mee bent! Groetjes Karin

Fantastische slips

Snelle levering in luxe verpakking. Heerlijk zacht materiaal en goede pasvorm.

Hoi Ria, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor je mooie review en veel draag plezier. Groetjes Karin

Onverwachte/ongewenste leveringswijze

Mijn bedoeling was om het pakket thuis geleverd te krijgen (en daarvoor ook te betalen indien nodig). Tijdens het bestellen was het niet duidelijk dat er uiteindelijk niet op mijn thuisadres maar op een (voor mij ongepast) ophaalpunt zou geleverd worden.

Hoi Bruno, we hebben contact gehad met elkaar en ik ben blij dat we het hebben kunnen oplossen voor je! Groetjes Karin

Groot

Maat L valt (te) groot, hoog in de taille en lang bij 1.60 M maat 40/42.

Hoi Trudie, wat jammer dat je artikel te groot is. Je mag ons altijd een mail sturen hier over, dan kunnen we het artikel voor je ruilen. Groetjes Karin

snelle levering en mooie kwaliteit

het is makkelijk bestellen en de kwaliteit is erg mooi. Ik ben er blij mee

Hoi Michiel, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit. Dank je wel voor je mooie review! Groetjes Karin

Perfecte service

Het product is top! Leveringssnelheid is top! Maten … wat moeilijk te vinden. Mailing: overdreven veel waardoor ik ze NIET altijd lees!!!

Hoi Rita, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Groetjes Karin

Zeer naar tevredenheid

Product dik okey Bezorging prima En ook nog eens super netjes verpakt

Hoi Sander, dank je wel voor je positieve review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Snel geleverd en zitten heerlijk, nu afwachten hoelang ze mee gaan

Wat fijn dat alles helemaal naar wens is! Veel draagcomfort gewenst!. Groetjes Tygo

Prachtig product

Graag wel meer keus bij de maat xxl

Bedankt voor je review en je feedback! Dit nemen wij uiteraard mee voor in de toekomst! Groetjes Tygo

Geweldige shirts

Mijn man draagt al enige tijd deze shirts, pasvorm is prima, kwaliteit ook. Ik doe ze niet in de droger. Had de laatste keer shirts besteld met ronde hals, stond ook op de doos, maar er zaten shirts in met v-hals. Ik had een mail gestuurd, want er kunnen meer zulke dozen zijn, en kreeg de volgende dag de goede shirts thuisgestuurd en die andere mocht ik houden. Kijk dat is nog super service ook!!!

Hoi Tineke, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Karin

Heerlijk zacht

Fijn ondergoed, drogen na het wassen duurt lang, pasvorm blijft goed.

Hoi Loes, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het ondergoed. Heb je nog tips om je ervaring te verbeteren, zodat we de volgende keer wellicht vijf sterren krijgen? Groetjes Karin

Zit fijn en snel geleverd

Even wat extra strings besteld voor de vakantie. Ze waren er de volgende dag en zitten weer erg fijn. Zacht materiaal.

Hi Elsbeth, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Snel, prachtig en draagt als een koning

De supplychain werkt helemaal zoals je zou willen. De sokken zijn allemaal prachtig verpakt en ze dragen heerlijk!

Hoi Binnert, dank je wel voor je enthousiaste review! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Prima product

Heel goede webwinkel met prachtige producten

Hoi Marianne, dank je wel voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel draag plezier. Groetjes Karin

Mooie pasvorm, heerlijke stof

Snel in huis, goede kwaliteit

Hoi Nelly, fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit. Dank je wel voor je mooie review. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Fijne producten

Fijne producten, snel geleverd

Hoi! Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Karin

Heel vervelend als je iets retour wil sturen

Heel lastig om iets retour te sturen Je zou er tegen opzien om artikelen te bestellen terwijl mijn ervaring is dat het heerlijk draagt

Hoi Anneke, dank je wel voor je eerlijke review. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken en gelukkig is het retour sturen toch gelukt. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Groetjes Karin

Fijne stof, maar pijpjes krullen omhoog

Ik heb al jaren ondergoed van bamboo basics, nu had ik 2 broekjes met langere pijpjes besteld, maar die zitten minder lekker en de pijpen rollen omhoog als je je broek optrekt. Ik ga dus weer terug naar de andere modellen, want die bevallen heel goed!

Hoi Katy, dank je wel voor je review. Wat jammer dat deze broekjes minder lekker zitten dan de vorige. Je mag altijd een mail sturen naar [email protected] om te kijken of we ze kunnen ruilen voor je. Groetjes Karin

Lekker zacht ondergoed

De onderbroeken zitten helemaal geweldig de top is wat minder geschikt voor mensen met wat grotere cup, het geeft helaas niet voldoende ondersteuning.

Hoi Claudy, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat de onderbroeken goed zitten. Jammer dat de top minder goed zit en niet voldoende ondersteuning bieden voor je. Mocht je deze willen ruilen of retourneren stuur een mail naar [email protected]. We kijken graag met je naar een passende oplossing. Groetjes Karin

Fokkerstraat 16

3833LD Leusden

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!