Fijne produkten super snel geleverd

Meteen de volgende dag in huis. Ben nu helemaal verslaafd op bamboo sokken en wil niets anders dragen.

Zeer goede kwaliteit van ondergoed

Mijn kids zijn er tevreden over zeker over de rode slips met basic boord aan . De boord met reclame hoeft niet we kopen ze toch opnieuw.

Zit gewoon perfect

Ik ben LS patiënte en deze zitten zo goed en comfortabel zonder dat ik pijn heb.

Fijne shop en goede producten

Zeer gemakkelijk de juiste onderbroeken voor mijn partner kunnen bestellen en pastte direct perfect. Goede info en kwaliteit naadloze producten. Doen dus!

Vlotte bezorging.

Fijne bamboe boxershorts, zitten lekker

Alles in orde zoals altijd

Waarom zijn er geen blauwe DAMEST-shirts? Ik bestelde blauwe heren t-shirts, maar die zijn dan veeel te lang! Het is misschien ook een goed idee om damest-shirts met iets langere korte mouwen te maken voor alle (oudere) dames met niet meer zo mooie bovenarmen ! Groetjes

Snel besteld en snel geleverd

Fijne goedzittende onderbroekjes. En een snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit

het begin van meer

Correcte snelle service. Uiterst aangename shirt met. lange mouwen. Ik koop er zeker nog.

Nieuw

Heerlijk zacht. Goede pasvorm

Prima product, snelle levering

Fijne shirts

Te kleine maat besteld en ze omgeruild naar een Maat groter wel eerst telefonisch contact gehad met een aardig dame het besproken Teruggestuurd en nieuwe ontvangen Super geregeld zonder extra kosten Toppie

Het ondergoed voelt geweldig en het zit ook geweldig! Ik wil eigenlijk alleen nog maar bamboo ……..,

Comfortabel!

Het is erg comfortabel ondergoed. Zit lekker en houdt zich mooi in de was.

Mooi zacht ondergoed

Fijn product

Ondergoed is heerlijk zacht en heeft een prima pasvorm

De materialen zijn heerlijk om aan te voelen en deze dragen is een plezier. Heb zowel ondergoed als tshirt en blijft heel goed na wasbeurt. Erg duurzaam dus.

Titel klopt niet!

De seamless hipster heeft zichtbare naden, waardoor deze alsnog zichtbaar is onder strakke kleding. In de tekst staat dat ze naadloos zijn en onzichtbaar zijn onder strakke kleding, dit is niet het geval!

Hele zachte stof. Ondergoed valt iets ruim

snelle levering, fijn en goed materiaal!

Zoals alles bestellingen, weer tevreden!

Goede kwaliteit snelle levering

Super fijne basic shirts van goede kwaliteit. Levering was vlot en ik werd steeds goed op de hoogte gehouden. De shirts zijn wel wat prijzig.

Goede service, vriendelijk, snel, top!

Mooi product

Yara setjes besteld, keurig verpakt ontvangen. Zit heel goed, fijne stof en blijft ook prima na het wassen.

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!