Sinds een jaar het ondergoed ontdekt en ik ben er helemaal weg van. Het blijft prachtig in de was en droogtrommel! Inmiddels ook BH en shirt met lange mouwen aangeschaft.

Heerlijk,

Fijn draagcomfort. Zacht en heerlijk om te dragen.

Fijne combinatie van comfort en stijl

Bamboo Basics herenondergoed ervaar ik als een fijne combinatie van comfort en stijl. Het zachte materiaal voelt erg prettig aan. De pasvorm is goed en comfortabel zonder te knellen. Het behoudt zijn vorm na nu meerdere wasbeurten. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar hoogwaardig en comfortabel herenondergoed!

Heerlijk ondergoed

Fijn ondergoed, zit heerlijk. Alleen jammer van de enorme grote verpakking waarin het verstuurd werd.

ik blijf het proberen!

de sokken zijn heerlijk warm,ik had de sportkousen, alleen laten ze heel veel pluizen los, aan de binnenkant dus op mijn yogamat zwarte flodders. en de hakken slijten snel. dus nu de dunnere aan het proberen, ben benieuwd!

Zeer goed, comfortabel en betaalbaar.

Snelle levering, zeer goed product, super kwaliteit, prima prijs, draag het al jaren. Aanrader!

super service

kwaliteit is zeer goed, levering is zeer snel en goed verlopen

Zit heerlijk

Zit heerlijk zacht en comfortabel

Goed.

De onderbroeken zitten goed alleen de roze zit niet lekker. De band zit goed maar de zijkant vind ik een beetje slap en de kruis is smal.

Mooie, warme shirts.

Snelle afhandeling klacht

Kreeg gratis nieuw ondergoed omdat ik het niet goed vond zitten,een kleinere maat naar mijn opgestuurd

Prima producten.

Zeer comfortabel en prettig om te dragen. Kwaliteit is goed

Zacht en comfortabel

De beste onderbroeken

Fijne stof, losse pasvorm

Stof is heerlijk zacht, maar vind de pasvorm wat ruim. Pijpjes kruipen helaas ook op.

Bamboo Basics beloftes maken ze waar

T-shirts en ondergoed. Gevoel: alsof je niks draagt.

de elastine laat snel kleine witte draadjes zien

Deze tshirts en boxers nu 2 jaar gebruikt en de tshirts zien er al gehavend uit. Er zitten allemaal witte puntjes op van geknapte elastine draadjes. Dit gebeurd vooral op de schouders en rug wat kan komen door het dragen van een rugzak. De elastiekband van de boxers laat ook steeds draadjes los. Ook zitten er in sommige tshirts kleine gaatjes inmiddels. Naar mijn idee slijten de tshirts en boxers te snel voor wat je ervan mag verwachten.

Ik bestel de laatste jaren mijn ondergoed en sokken alleen nog bij bamboo basics. Het zit heel fijn en gaat lang mee!

Al jaren klant, let wel op levertijd

Ik wil geen ander ondergoed meer, kwalitatief mooi na vele keren wassen. De belofte: binnen 1 dag bezorgd klopt echter niet. Ook al bestel je op tijd. Dat werd ivm mijn vakantie wel spannend (na 2 dagen) dus daarom geen 5 sterren.

Geweldige producten

Ik bestel voor mij en mijn vrouw af en toe iets bij Bamboo Basics. Ze hebben geweldige producten van hoge kwaliteit en het draagcomfort kan niet beter. Ook word altijd alles netjes verpakt en snel bezorgd. Een echte aanrader deze webshop.

Perfect zittende ondergoed Heel zacht van stof

Snelle levering, prima service en goed product!

Snelle levering, prima service en goed product!

produkt OK, levering niet OK

Jullie besloten om produkten in afhaalpunt te leveren terwijl ik had aangeduid om het thuis adres te nemen als leveringsadres. Ik werd hierover niet bevraagd; het leveringsadres werd gewoon aangepast blijkbaar. Was erg moeilijk voor mij om uiteindelijk pakket zelf af te halen....IDkaart was nodig dus kon het ook niet laten afhalen door iemand anders en moest nog eens zelf teruggaan....dit alles stnd niet (of niet duidelijk?) vermeld.

Draagt comfortabel

Fantastisch ondergoed!

Zowel ondergoed als 't shirts besteld en ik ben er al jaren zeer tevreden over. Het zit heerlijk, voelt zacht aan en blijft mooi.

Fokkerstraat 16

3833LD Leusden

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!