fijn zacht, maar maattabel klopt niet is mijn ervaring

Het materiaal is fijn zacht en het blijft mooi ook na een aantal keer wassen. Toch ben ik niet zo blij ermee, want ze zijn allemaal te groot!! helaas helaas... :( Ik heb het maattabel gevolgd van Bamboo basics. Mijn tip daarom: kies een maatje kleiner.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Heerlijk zachte onderbroeken

Lekker droog gevoel voert goed vocht af

Zit heerlijk!

Zit erg lekker

Snelle bezorging

Volgende dag al in huis.

Zitten als gegoten. Een fijne pasvorm

Draag ze elke dag. Zitten fijn

Draagt heel comfortabel

Voelt zijdezacht, is naadloos en heeft een mooie pasvorm.

Super fijne boxers en snelle service!

Wij waren al een tijdje opzoek naar een goed alternatief nadat Björn Borg boxers voor vrouwen een dunnere band heeft gekregen. Verschillende merken geprobeerd. De boxers van Bamboo basic bevallen erg goed. Bestelling is voor herhaling vatbaar. Naast een goed product heeft Bamboo Basic ook super snelle en behulpzame klantenservice.

Super snelle levering

Prima kwaliteit ondergoed

Super boxershorts

Fijne boxershorts. Lekker zacht en goede pasvorm. Jammer dat de belofte van volgende dag bezorgd niet klopte. Anders waren het 5 sterren

Heerlijk materiaal!

Laatst 2 shirts besteld met lange mouwen, wat een heerlijk en zacht materiaal, hier wil ik meer van hebben!

Wel jammer dat ik altijd na een grote bestelling een mail krijg van 15 procent korting

Wel jammer dat ik na iedere grote bestelling een 15 procent code krijg

Snelle levering thuis en superfijn ondergoed

Snelle levering. Netjes verpakt. Prima kwaliteit ondergoed

Goed model herenondergoed.

Mijn dochter vertelde dat bamboe ondergoed lekker zacht is en niet schuurt. Mijn man heeft een urologische operatie ondergaan met behoorlijke napijn. Dat blijkt echter niet te zijn opgelost door de bamboe boxers helaas.

dames t-shirts (short and long sleeves), hipsters and seamlessunderweargoed

Zag tijd geleden op internet advertentie Bamboo Basics, met minder productie ivm gebruik water, bestrijdingsmiddelen: beter dan katoen etc. Ik begon 'voorzichtig' met 1 bestelling 2-pack hipsters. Maar heej, alsof je geen ondergoed draagt. Inmiddels heb ik allerlei t-shirts, wit/zwart/grijs ondergoed ( zeker ook voor dames) sokken besteld en in gebruik. Alles draagt alsof je niets om je lijf hebt. Kost een paar centen maar is het écht waard.

Perfect product, netjes geleverd.

Perfect product, netjes geleverd.

Mooi spul

Snelle levering.Goede kwaliteit.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Goede service (Fijne onderbroeken)

Snelle service en snel thuisgekregen, heel fijn! Tips: - volgende keer wat later vragen om een review, want ik heb ze nog lang niet volledig gedragen (belangrijk na een eerste wasbeurt ook). - bovenrand van onderbroek flapt snel dubbel om, ik heb geen overgewicht of dikke buik, gewoon redelijk slank. Beetje vervelend gevoel af en toe en het ziet er ook raar uit met omgeflapt randje. - merkte wel dat het wat nattig blijft bij een beetje zweet onderin. Geen idee of dat duidelijk zichtbaar is, want moest bij de fysio opleiding in onderbroek been oefeningen laten uitvoeren.. Tops: - zitten heerlijk zacht!! Top spul voor milieu, fijn idee. - blijft stretchy terwijl het helemaal niet straks zit. And last, but not least: the lady likes it ;)

Bestellen en aflevering ging probleemloos

Bamboe draagt heerlijk

Perfect!

De aangeschafte artikelen bij Bamboo Basics bevallen erg goed. De bezorging was, zoals beloofd, binnen een dag.

Binnen 24h geleverd Goede kwaliteit

Fantastische en snelle service!

Ik had een klein gaatje in een van mijn onderbroeken na 4 keer wassen, de klantenservice kwam meteen naar mij terug met dat dit een productiefout moest zijn en dat ze dit gingen oplossen. Binnen een dag (!) had ik nieuwe onderbroeken ontvangen. Goede service en supersnel!

Goede kwaliteit

Snelle levering en perfecte pasvorm en kwaliteit. Direct nogmaals een bestelling geplaatst met de kortings code die we kregen.

Netjes ingepakt

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!