Fijn materiaal en goede kwaliteit

De onderbroeken hebben een goede pasvorm en een fijne stof

Super fijn materiaal

Zeer zacht en blijft mooi

Splinters in my ass. Just kidding They’re great.

Couldn’t resist the levity.

Kwaliteit

Materiaal voelt zeer prettig en comfortabel aan. Nog onvoldoende ervaring of dit op lange termijn ook zo is, maar het belooft veel goeds. Pasvorm komt goed overeen met de maattabel.

Prima verhouding prijs en kwaliteit!

Artikelen zijn snel en makkelijk online te bestellen. Netjes en vlot geleverd. Sokken, zijn van goede kwaliteit, pasvorm en heerlijk zacht!

Fijne boxers, op tijd bezorgd

Top boxers, zitten lekker (zegt mijn vriend), staan mooi.

Communicatie is duidelijk en de broekjes dragen goed.

Helemaal niets op aan te merken

Bestelling was zo geplaatst. Levering was snel en werd goed op de hoogte gehouden. Post.nl heft het druk, dus duurde een dag langer. Ondergoed is comfortabel.

Heel fijn materiaal

Zeer tevreden over de boxershorts, zit heel fijn!

Top producten en geweldige service

Wereld Firma

Supersokken!!

Hele fijne sokken, niks op aan te merken!

Snel geleverd, shirt draagt heerlijk, goede pasvorm.

Een vlot geleverde bestelling van kwaliteitsproduct

Het ondergoed van Bamboobasics is zacht en past uitstekend. Een vraag over de maatvoering per mail werd binnen een half uur beantwoord. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Valt erg groot

De onderbroek valt erg groot. Het materiaal voelt fijn aan.

Lekker spul

Sokken zijn voor mij (maat 41-42) iets aan de ruime kant. Jullie one-size model #BEAU001-8719008027705 van 41-46 zou beter gesplitst kunnen worden in 2 maten: 39-42 en 43-46. Ze zitten echter wel lekker en misschien na 1 x wassen krimpen ze iets.

Vlotte levering en goede communicatie

100 % naar verwachting

Prima ondergoed

Heerlijk zacht en comfortabel ondergoed. Jammer dat er niet meer kleuren zijn.

Zeer goed!

Goede levering, verpakking is zeer milieubewust en de boxershorts hebben een goede pasvorm en dragen heel aangenaam.

mooie pasvorm en zitten netjes.

Mooie kwaliteit met een nette pasvorm.

Aankoop slips

Goede kwaliteit. Snel geleverd .

Mooi verpakt en fijn duurzaam.

Duidelijke site.

Super snelle levering en heel goede kwaliteit, Ik ben enorm tevreden.

Fijne slips

Ik was op zoek naar slips die je niet ziet onder een strakke broek. Volgens de omschrijving zou je dit bij de Seamless Taille Slip Tess ook niet zien. Mijn ervaring is helaas anders. Je ziet de slip wel degelijk zitten. Wat dat betreft raad ik ze niet aan. De slips zitten wel ontzettend lekker!!

Makkelijk te bestellen, duidelijke afspraak, snelle levering, top shirts!!!!!

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!