Heerlijke basics, goede service!

De shirts en het ondergoed zit als een tweede huid. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een goede lijn voor basics en ben erg blij dat ik deze nu heb gevonden! De service is snel en goed. Ik ben fan!

Heel fijn ondergoed om te dragen. Het materiaal voelt goed en je ziet de onderbroek niet zitten onder kleding. Het enige is dat je de plek van de knijpers blijft zien als je ze van de waslijn haalt. Geen grote stoorzender, maar het zit er wel.

Heerlijke boxershorts

Top boxershorts met goede pasvorm, kwaliteit en heerlijke stof

Snel en correcte levering

Fijne boxer shorts voor goede prijs

Snel besteld en was snel in huis

Zocht op bambo onder goed omdat mijn zoon. Alleen bepaalde stoffen op zijn huid kan aksepteren zacht en ook geen randjes aan de naad zitten , voor my zijn ze dus uit komst

Snelle bestelling maar levering kan beter

Bestellen ging snel, maar afleveren kan je niet instellen dat je het bij een servicepunt wilt ophalen. Dat kan pas veel later. Daarnaast eerst mail met levering volgende dag. Vervolgens mail van Go Parcel (wie? Bijna weggegooid als spam). Levering een dag later. Daarna mail van DHL met levertijd. Nog een mail met andere levertijd. Beetje verwarrend allemaal.

Mooi product, verzorgde levering

Product is van prettig aanvoelende stof. Wordt geleverd in mooie verpakking. Berichtgeving over levering nadat je besteld hebt is uitstekend.

Helemaal prima!

Fijne duurzame(re) kleding.

Fijne topjes

Heerlijk zacht, lekkere stof, wel beetje strak, ik had ze wat losser verwacht, had liever dan maatje groter gewild.

Zeer fijne stof

Zeer tevreden echt lekker om te dragen

Shirts zitten heerlijk

Netjes geleverd en de shirts zitten erg goed. Fijne stof! De ronde kraag vind ik wel vrij hoog. Ik ben benieuwd hoe de shirts zich houden na wassen. Als dat goed is, wil ik niet meer anders!

Zit lekker

Het ondergoed zit gewoon lekker en het geeft mij een droog gevoel. Pasvorm is perfect. Het ondergoed waar ik naar op zoek was.

Goed Shirts voor een goede prijs.

Het zijn goede duurzame shirts, ze zitten comfortabel en de verzending was snel. Meer heb je niet nodig.

geweldig

dit is echt vandaag besteld en morgen al binnen.

draagt prettig!

Na een tijdje het bamboo basics ondergoed in mijn bezit te hebben merk ik dat ik steeds vaker kies voor dit ondergoed. Het bevalt goed tijdens mijn overgangsperikelen.

Je geld terug is een kwestie van geduld en aanhouden

Het is nogal een gedoe om je geld terug te krijgen. Toezegging na verwerking van de retour is uiterlijk 14 dagen. Niets ontvangen. Dus ik ben er maar eens achterheen gaan mailen. Onze excuses, het wordt alsnog binnen enkele dagen terugbetaald. Inmiddels zijn we 3,5 week verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Dus ik ga er nog maar weer eens achterheen....

Voordelig

Tevreden met deze boxershorts, Bij Bamboo basics de voordeligste aanbieding gevonden,

Zeer aangenaam om te dragen

X

Top kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit

Fijn winkelen van uit huis, super.

Prima shop

Prima shop, mooie producten, snelle levering, geleverd als een kadootje

alles naar wens

alles volgens afspraak.

Zeer aangenaam om te dragen

Geen contact!

heb 3 slips besteld , die waren prima. Bh was te groot, dus teruggestuurd. Daar heb ik ook melding van gekregen. maar het is niet doorgestuurd naar KLARNA, dus zij wachten op betaling. Paar keer gebeld en whatsapp gestuurd, maar geen reactie. Dat is balen. KLARNA wil het voor 26 september afhandelen. Hoop dat ze gauw reageren, dat ik het afkan handelen. Lydia van der Brugge, 0725347750

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!