Goede prijs kwaliteit

Duidelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding

Goed, snel

Prima Bamboo voor een warme zomer

Licht en luchtige basic voor warme zomers. Zeer goeie pasvorm. Top !

Snel en hele fijne producten

Snel en hele fijne producten

Super zacht, comfortabel en mooi ondergoed, en nog duurzaam ook.

Snelle service en goed product.

Zeer comfortabel

Mooie boxershorts met een fijne pasvorm

Prima.

Levering correct volgens afraak.

Prima gegaan, geen bijzonderheden

Bestellen ging makkelijk, bezorging was keurig en erg snel, producten zijn mooi en van goede kwaliteit. Niets te klagen...

Perfect pasvorm, slechte kwaliteit.

Ik heb de shorts een week geleden ontvangen. Perfect geregeld zoals op de website beloofd. Een short had na de eerste wasbeurt en de tweede keer gedragen een gat tussen elastiek en broek. Niet goed gestikt denk ik.

Comfortabel

Goede kwaliteit. Pasvorm is heel goed en het is een hele fijne stof om te dragen

Kennismaking met bamboo

Ervaring is matig, broekje zit erg ruim. Ik heb wel goed de maattabel Gevolgd.

Fijne shopervaring, fantastisch ondergoed

Je zou willen dat ze meer maken, meer soorten en meer kleuren. Geweldig spul

vlug, veilig en voordelig

Handige website, makkelijke bestelling, snelle levering maar vooral een zeer goed product

Eerste kennismaking is Top Boxershorts en Top levering

Voorgaande boxershorts van andere merken als Sloggi en Calvin Klein vielen qua kwaliteit en draagcomfort tegen. Dit werd benadrukt bij de eerste kennismaking met de Bamboo Basics Boxenshorts. Ik kan dan ook iedereen aanbevelen om de overstap naar bamboo en dit merk te nemen.

Ademend

Mooi, zacht en luchtig draagcomfort.

Draagcomfort en goed contact

Het vinden van een fijne boxer is lastig. Bij Bamboo Basics waren ze altijd heel correct en toeschietelijk om mij te helpen tot de juiste keuze te komen. Dat is nu gelukt. Ik heb de Liam gekozen, omdat ik kortere pijpjes prettiger vind. En nu ik de juiste maat heb gevonden, ben ik dik tevreden. De stof draagt erg prettig, en ik was blij verrast door het aanbieden van een vierkante meter beschermde natuur via EarthToday. Het bamboe is al milieuvriendelijker, maar ze denken dus ook verder over het beschermen van de natuur. Hulde!

Fijne boxers

Prima pasvorm, fijne stof. Aanrader.

subliem

snelle levering en paste precies, kwaliteit goed kleur goed, uitstekende service, heel hartelijk dank

Fijne en comfortabele artikelen

Comfortabel ondergoed

Prima service en goede producten!

Een puntje van verbetering; iets sneller reageren op mail of app. Want verder is alles top en fijn ondergoed!

tevreden over de kwaliteit en de levering van de goederen

alleen spijtig dat de singlets voor de heren niet beschikbaar waren.... als je daarop moet wachten moet men terug vervoerskosten betalen.....

Goede kwaliteit, pasvorm niet helemaal zoals verwacht

Heerlijk zachte stof. Goede kwaliteit. Pasvorm/model is helaas niet helemaal zoals ik had gehoopt.

Snelle levering en fijne kwaliteit

Snel geleverd, goede pasvorm. Fijn materiaal

Goede kwaliteit!

De sokken, shorts en hemdjes van Bamboo Basics zitten heerlijk en zijn van een goede kwaliteit!

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!