Laden reviews...
Laden reviews...
1.168 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne oplever hurtig levering og god kvalitet. Pasformen er behagelig og produkterne fungerer godt. Kundeservicen anses som hjælpsom. Samlet set er oplevelsen meget positiv.
Bamboo basics, bedankt voor de service die jullie hebben geleverd omtrent de retourzending. Vriendelijk en behulpzaam. De boxershorts Selena zitten superfijn. Kruipen niet op. Vallen wel ruim. De strings moet ik nog uitproberen.
Beveelt aan
26 July 2024
Mar
Zwolle
Hi,
Bedankt voor het achterlaten van deze review en de mooie complimenten =) Hier worden we blij van! Groetjes, Tessa
Voelt als een tweede huid. Gelijk weer meer bestellen.
Beveelt aan
25 July 2024
Sandra A.C.Hekman
Amstelveen
Heey Sandra, Wat een leuke review! Echt fijn om te lezen. Dankjewel hiervoor=). Nog heel veel plezier met je bestelling. Groetjes Niek.
Tijdig verzonden. Voelt kwalitatief aan. Retour correct en tijdig verwerkt.
Beveelt aan
24 July 2024
Dennis
Eeklo
Hoi Dennis, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Snel geleverd Weer prettig zacht ondergoed
Beveelt aan
24 July 2024
Resi
Beverwijk
Hoi Resi, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je ondergoed. Dank je wel voor je mooie review! Groetjes Karin
afspraken snel en voor 100% nagekomen. Niet vaak zo'n empathische klantenservice meegemaakt
Beveelt aan
24 July 2024
sjef
breda
Hoi Sjef, dank je wel voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dank je voor de mooie woorden aan onze klantenservice, daar doen we het voor. Groetjes Karin
Ook voor mijn moeder van 97 koop ik de tops. Ze zijn heerlijk zacht voor haar kwetsbare huid.
Beveelt aan
24 July 2024
Ine
Eindhoven
Hoi Ine, wat fijn om te horen dat de tops zo comfortabel zijn voor je moeder. Wij wensen haar veel draag plezier. Groetjes Karin
Alsnog via mail gekregen, netjes opgelost
Beveelt aan
24 July 2024
Bart de vries
Aarle rixtel
Hoi Bart, We hebben het opgelost en ik ben blij dat je er tevreden mee bent! Groetjes Karin
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snelle levering in luxe verpakking. Heerlijk zacht materiaal en goede pasvorm.
Beveelt aan
24 July 2024
Ria
Uithoorn
Hoi Ria, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor je mooie review en veel draag plezier. Groetjes Karin
Mijn bedoeling was om het pakket thuis geleverd te krijgen (en daarvoor ook te betalen indien nodig). Tijdens het bestellen was het niet duidelijk dat er uiteindelijk niet op mijn thuisadres maar op een (voor mij ongepast) ophaalpunt zou geleverd worden.
Beveelt niet aan
24 July 2024
Bruno
Oosterzele
Hoi Bruno, we hebben contact gehad met elkaar en ik ben blij dat we het hebben kunnen oplossen voor je! Groetjes Karin
Maat L valt (te) groot, hoog in de taille en lang bij 1.60 M maat 40/42.
Beveelt niet aan
24 July 2024
Trudi
Arnhem
Hoi Trudie, wat jammer dat je artikel te groot is. Je mag ons altijd een mail sturen hier over, dan kunnen we het artikel voor je ruilen. Groetjes Karin
het is makkelijk bestellen en de kwaliteit is erg mooi. Ik ben er blij mee
Beveelt aan
24 July 2024
michiel
Haarlem
Hoi Michiel, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit. Dank je wel voor je mooie review! Groetjes Karin
Het product is top! Leveringssnelheid is top! Maten … wat moeilijk te vinden. Mailing: overdreven veel waardoor ik ze NIET altijd lees!!!
Beveelt aan
24 July 2024
Rita
America
Hoi Rita, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Groetjes Karin
Product dik okey Bezorging prima En ook nog eens super netjes verpakt
Beveelt aan
23 July 2024
Sander
Heiloo
Hoi Sander, dank je wel voor je positieve review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel draag plezier. Groetjes Karin
Top!
Beveelt aan
23 July 2024
Remco
Enkhuizen
Wat fijn dat alles helemaal naar wens is! Veel draagcomfort gewenst!. Groetjes Tygo
Graag wel meer keus bij de maat xxl
Beveelt aan
22 July 2024
Marijke Vd kolk
Westervoort
Bedankt voor je review en je feedback! Dit nemen wij uiteraard mee voor in de toekomst! Groetjes Tygo
Mijn man draagt al enige tijd deze shirts, pasvorm is prima, kwaliteit ook. Ik doe ze niet in de droger. Had de laatste keer shirts besteld met ronde hals, stond ook op de doos, maar er zaten shirts in met v-hals. Ik had een mail gestuurd, want er kunnen meer zulke dozen zijn, en kreeg de volgende dag de goede shirts thuisgestuurd en die andere mocht ik houden. Kijk dat is nog super service ook!!!
Beveelt aan
22 July 2024
Tineke Goudsmit
Wormerveer
Hoi Tineke, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Karin
Fijn ondergoed, drogen na het wassen duurt lang, pasvorm blijft goed.
Beveelt aan
22 July 2024
Loes
Haarlem
Hoi Loes, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het ondergoed. Heb je nog tips om je ervaring te verbeteren, zodat we de volgende keer wellicht vijf sterren krijgen? Groetjes Karin
Even wat extra strings besteld voor de vakantie. Ze waren er de volgende dag en zitten weer erg fijn. Zacht materiaal.
Beveelt aan
22 July 2024
Elsbeth Visser
Zwolle
Hi Elsbeth, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten. Veel draag plezier. Groetjes Karin
De supplychain werkt helemaal zoals je zou willen. De sokken zijn allemaal prachtig verpakt en ze dragen heerlijk!
Beveelt aan
22 July 2024
Binnert
Amsterdam
Hoi Binnert, dank je wel voor je enthousiaste review! Veel draag plezier. Groetjes Karin
Heel goede webwinkel met prachtige producten
Beveelt aan
22 July 2024
Marianne Martens-Niemeijer
Oosterwolde
Hoi Marianne, dank je wel voor je mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel draag plezier. Groetjes Karin
Snel in huis, goede kwaliteit
Beveelt aan
22 July 2024
Nelly
Den Haag
Hoi Nelly, fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit. Dank je wel voor je mooie review. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Fijne producten, snel geleverd
Beveelt aan
22 July 2024
M
Bunschoten
Hoi! Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Karin
Heel lastig om iets retour te sturen Je zou er tegen opzien om artikelen te bestellen terwijl mijn ervaring is dat het heerlijk draagt
Beveelt aan
22 July 2024
Anneke
Emmen
Hoi Anneke, dank je wel voor je eerlijke review. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken en gelukkig is het retour sturen toch gelukt. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Groetjes Karin
Ik heb al jaren ondergoed van bamboo basics, nu had ik 2 broekjes met langere pijpjes besteld, maar die zitten minder lekker en de pijpen rollen omhoog als je je broek optrekt. Ik ga dus weer terug naar de andere modellen, want die bevallen heel goed!
Beveelt aan
22 July 2024
Katy
Groningen
Hoi Katy, dank je wel voor je review. Wat jammer dat deze broekjes minder lekker zitten dan de vorige. Je mag altijd een mail sturen naar [email protected] om te kijken of we ze kunnen ruilen voor je. Groetjes Karin
De onderbroeken zitten helemaal geweldig de top is wat minder geschikt voor mensen met wat grotere cup, het geeft helaas niet voldoende ondersteuning.
Beveelt aan
22 July 2024
Claudy
almere
Hoi Claudy, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat de onderbroeken goed zitten. Jammer dat de top minder goed zit en niet voldoende ondersteuning bieden voor je. Mocht je deze willen ruilen of retourneren stuur een mail naar [email protected]. We kijken graag met je naar een passende oplossing. Groetjes Karin
Fokkerstraat 16
3833LD Leusden
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven