Filtre

10

Snelle levering van fijn ondergoed

Duidelijke site met ondergoed wat heerlijk zit. Het is heerlijk zacht en comfortabel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Bamboo boxershort besteld voor mijn man. Zitten super goed. Goede en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn, zacht en mooi en veel maleń prettige dan andere stoffen en irriteert de huid niet.

Zo fijn. Ander ondergoed zit vol irriterende stoffen. Bamboe is echt het fijnste materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen opmerkingen

Goeie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

prima kwaliteit.

Op tijd geleverd en een goede pasvorm

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Duidelijke website. Snelle bezorging. Mooie en goede shirt qua kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens

Kleding zit lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Fijn dames t-shirt met mooie hals Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Retour zendingen lastig Met DHL post nl beter

  • Aanbevelen? Ja
5

Maatvoering onvoldoende

De maatvoering is onvoldoende cel komt overeen met cliënt; de elastische band is zeer strak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Draagt heerlijk

Heerlijk materiaal om te dragen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel, prima!

Goed, snel, prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zit heerlijk , goede pasvorm en blijft fris.

Normaal vaak xl maar maatje kleiner is denk ik ook oke bij hipster.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top! Snelle levering ook

Mijn man wil alleen maar deze boxershorts ze zitten heerlijk zegt hij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zacht en lekker warm/koel

Heerlijk zacht om te dragen en het klopt echt: koel bij warm weer en warm bij koel weer. Behalve de slips zijn de singlets en de t-shirts ook echt aanraders; fijn isolerend laagje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Warm en aangenaam om te dragen

Eerste maal een kleine bestelling op aanraden van een vriendin. Twee onderhemden. Verrassend zacht en aangenaam om te dragen. Bij een tweede bestelling ook boxershorts gekocht maar deze waren te klein. Daarna nog onderhemden gekocht omdat ze beter zitten dan deze die ik vroeger had. Vlugge en correcte afhandeling van de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
5

Het boord is erg lubberig.

Lekker materiaal maar anders dan anderen is het boord wat slordig wegzakt.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super

Fijne pasvorm. Geen voelbare naad

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima kwaliteit

Past goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en lekker zacht

Produchten lekker snel in huis zonder problemen. Prodicten van superkwaliteit en heerlijk zacht. Ik loop er al jaren in.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Past heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering.

Prima kwaliteit. Alleen verzonden in veel te grote doos.

  • Aanbevelen? Ja
6

Had meer verwacht

Ik vind de slips te dik. Daarnaast blijven inlegkruisjes etc niet goed plakken. De stof op zich is aangenaam.

  • Aanbevelen? Nee
9

Gewoon goede kwaliteit zoals verwacht

Zit perfect

  • Aanbevelen? Ja

Company details

16 Fokkerstraat

Leusden 3833LD

0851102700

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer