Laden reviews...
Laden reviews...
1.169 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunden loben schnelle Lieferung und gute Qualität. Passform und Tragekomfort werden positiv hervorgehoben. Der Kundenservice wird als hilfsbereit beschrieben. Insgesamt zeigen die Bewertungen eine hohe Zufriedenheit mit geringem Verbesserungspotenzial.
Al meerdere malen besteld. Super fijne kwaliteit en top service.
Beveelt aan
27 August 2024
Kim
Venlo
Hi Kim,
Fijn om te horen dat het na meerdere keren bestellen nog steeds bevalt. Dit horen we heel graag :) Groetjes Niek
Bamboe ondergoed heel goed voor mensen die overvloedig zweten
Beveelt aan
27 August 2024
Miranda
Zwalm
Hi Miranda,
Fijn om te horen dat het ondergoed zo goed bevalt. Bedankt voor je leuke berichtje :) Groetjes Niek
Snelle verzending. Goed verpakt! Ik vind het erg fijn ondergoed.
Beveelt aan
27 August 2024
Charlotte
DEVENTER
Hi Charlotte
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent, dit horen wij graag :) Groetjes, Niek
Had een klacht over ondergoed maar bijzonder goed opgelost door Karin van de klantenservice. Zeer fijn ondergoed!
Beveelt aan
27 August 2024
Arno Kops
Lage Mierde
Hi Arno,
Wat een leuke review om te lezen en fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Ik zal Karin zeker laten weten hoe blij je bent met de service! Groetjes Niek
Mooie strings alleen jammer dat je ze niet heet kan wassen alleen maar op 40 koud was
Beveelt aan
27 August 2024
Nancy
Nederland
Hi Nancy.
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je onze strings erg mooi vind. En bedankt voor je mening over het wassen. Hierdoor kunnen ons ondergoed verbeteren voor de toekomst. Groetjes Niek
Xl valt wat klein uit
Beveelt aan
27 August 2024
Evb
Mol
Hi,
Dankjewel voor jouw eerlijke review! Goed om te weten dat je na hygiënisch passen en het artikel niet naar wens is, je het retour mag sturen :) Groetjes, Tessa
Prima onderbroeken, bestellen eenvoudig en snel geregeld. Goede after service .
Beveelt aan
26 August 2024
Frederik
Hollum
Hi Frederik,
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent, dit horen wij graag :) Groetjes, Tessa
Fijn zittende shirt erg zacht. Ik gebruik ze als werk shirt en nemen goed vocht op.
Beveelt aan
26 August 2024
Peter
Etten-Leur
Hi Peter,
Wat goed om te horen dat je dit zo ervaart. Dit is ook zeker de bedoeling van onze shirts :) Groetjes, Tessa
bestellen ging vlot betalen ook bevestiging ok en aflevering ook.
Beveelt aan
26 August 2024
Harry
Apeldoorn
Hi Harry,
Wauw, wat een mooie review heb je achtergelaten! Bedankt hiervoor en veel plezier van jouw bestelling. Groetjes, Tessa
Ik heb inmiddels diverse items uit de ondergoed-lijn van Bamboo Basics en ben daar heel tevreden over. Alle items zijn zeer comfortabel. Ze blijven zacht, zonder stevigheid te verliezen, ook na meerdere wasbeurten. Geen last van snijdende bandjes. Draagt onzichtbaar, ook onder aansluitende kleding.
Beveelt aan
26 August 2024
Agnes
Sterksel
Hi Agnes, bedankt voor je positieve feedback! Veel plezier met je aankoop =) Groetjes Marloes
Pasvorm is prima en heel goed draagcomfort. Ik draag niets anders meer!
Beveelt aan
26 August 2024
Hanneke
Hooghalen
Bedankt voor je mooie beoordeling, Hanneke! Fijn om te lezen dat je dit zo ervaart =) Groetjes Marloes
Perfect ondergoed voor man en vrouw. Heerlijk zacht blijft mooi.
Beveelt aan
26 August 2024
Ilona Jansen
Diemen
Hi Ilona, fijn om te lezen dat je dit zo ervaart! Veel draagplezier =) Groetjes Marloes
Bestelling en bezorging ging heel soepel. Ik had 2 verschillende soorten slips besteld en die zitten beide heel comfortabe. Dus ja voor mij zijn Bamboo Basics een blijvertje.
Beveelt aan
26 August 2024
Brigitte
Haarlem
Hi Brigitte, bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop =) Groetjes Marloes
Zit erg lekker. Maten wel wat lastig. Slip valt maat te groot en singlet maat te klein. Ik heb mt 40 maar moest L ruilen voor XL. Ik vind het handiger een retoursticker in de doos te vinden ipv te bellen. Wel fijn dat er geruild kan worden ipv opnieuw bestellen
Beveelt aan
26 August 2024
Tosca
Apeldoorn
Hi Tosa, bedankt voor je review. We nemen we je feedback mee en zullen dit intern voorleggen. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Marloes
Het materiaal voel fantastisch aan en de pasvorm is goed, maar de naad in het kruis van een damesonderbroek is slecht ontworpen. Dus let op welk model je bestelt. Selena is wel goed ontworpen.
Beveelt aan
26 August 2024
Irene
Utrecht
Hi Irene, we hebben net contact gehad en zijn tot een oplossing gekomen, wat fijn! Groetjes Marloes
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Had een melding via de mail gemaakt betreffende een product waar ik niet tevreden over was. Er werd snel contact met mij opgenomen. Nadat ze duidelijke foto’s hadden ontvangen hebben ze dit direkt opgelost door een nieuw pakket af te sturen. Top geregeld.
Beveelt aan
26 August 2024
Arend
Rijnsburg
Hi Arend, we hebben elkaar net gesproken en zijn tot een oplossing gekomen, wat fijn! Groetjes Marloes
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Lekker draag comfort en goede pasvorm
Beveelt niet aan
25 August 2024
Ronald
Ommen
Hi Ronald, we hebben inmiddels contact gehad en het naar tevredenheid met je opgelost. Fijne dag! Groetjes Karin
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Tot mijn spijt verdraag ik het polyester garen van de tops en de Tshirts niet. Voor mij dus een miskoop. Helaas.
Beveelt niet aan
24 August 2024
Marjanne Filé
Amsterdam
Hoi Marjanne, We hebben inmiddels contact gehad en het kunnen oplossen voor je. Fijne dag. Groetjes Karin
Sinds ruim een week nu deze onderbroeken aan ze zitten erg lekker en zijn goed van stof
Beveelt aan
24 August 2024
Timo
Apeldoorn
Hoi Timo, we hebben inmiddels contact gehad en het kunnen oplossen voor je. Veel pelzier met de nieuwe boxershorts. Groetjes Karin
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Top
Beveelt aan
24 August 2024
Ben
ENGELEN 'S-HERTOGENBOSCH
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop =) Groetjes Marloes
Snelle levering en mooie broekjes
Beveelt aan
24 August 2024
Liesbeth
St philipsland
Bedankt voor het achterlaten van je review, Liesbeth! Veel draagplezier =) Groetjes Marloes
bh en slipjes zitten comfortabel, heel blij mee.
Beveelt aan
23 August 2024
Anke
Roosendaal
Hi Anke, bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je aankoop =) Groetjes Marloes
Fijne kwaliteit, mooi spul.
Beveelt aan
23 August 2024
Ingrid
Enschede
Super bedankt voor je review! Wat tof om te lezen dat je onze producten zo fijn vindt :) Groetjes Romy
Top service, snelle levering en het materiaal is fantastisch!
Beveelt aan
23 August 2024
Vera
Rotterdam
Bedankt voor je toffe review! Fijn om te horen dat je onze producten en service goed vindt :) Groetjes Romy
Het wordt snel bezorgd en de stof voelt fijn aan. Ook goed geschikt voor ouderen
Beveelt aan
22 August 2024
jet
nederbetuwe
Fijn om te horen dat alles goed verloopt. Wij staan ook voor jong én oud :) Groetjes Romy
Fokkerstraat 16
3833LD Leusden
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven