Laden reviews...
Laden reviews...
1,168 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Los clientes destacan el envío rápido y la buena calidad de los productos. Las tallas y la comodidad son buenas. El servicio de atención al cliente es atento y resolutivo. En general, la experiencia es muy positiva.
Super zachte en fijne rekbare stof. Ik heb de slips in een maat kleiner gekocht dan ik normaal heb. Door de super rekbaarheid passen ze perfect. Ze zitten heerlijk.
Beveelt aan
2 September 2024
Marijke
Lelystad
Hoi Marijke, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en je blij bent met de artikelen. Veel draag plezier! Groetjes Karin
Goede kwaliteit wat heel comfortabel zit (ondergoed, BHs en shirts gekocht). Heb hier nu 4x besteld, altijd erg tevreden. Na een keer een minder goed vallend artikel heb ik feedback gegeven en kreeg ik een nieuw product gratis.
Beveelt aan
2 September 2024
Claudia
Dordrecht
Hoi Claudia, dank je wel voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin
De ene dag besteld, de volgende dag in huis. De post werkte ook eens mee. Ziet er goed uit!
Beveelt aan
2 September 2024
E.
Middelburg
Hoi! Dank je wel voor je mail. Goed om te lezen dat je pakket zo snel geleverd is, top! Ik wens je veel plezier van je bestelling. Groetjes Karin
Pasvorm is prima, heerlijk zacht.
Beveelt aan
2 September 2024
Agnes Van der Gaag
Babyloniënbroek
Hoi Agnes, dank je wel voor je mooie beoordeling. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Goed
Beveelt aan
2 September 2024
Sylvia
Waddinxveen
Hoi Sylvia, dank je wel voor je review! Heb je nog tips voor ons om je ervaring te verbeteren, zodat we de volgende keer een 10 krijgen van je?! Groetjes Karin
te groot
Beveelt niet aan
2 September 2024
Anneke
Arnhem
Hoi Anneke, wat vervelend om te horen dat je een te grote maat hebt. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om te kijken naar een passende oplossing. Ik hoor graag van je. Groetjes Karin
Het zit heerlijk
Beveelt aan
2 September 2024
Susan
Baptist
Hoi Susan, dank je wel voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes Karin
De producten zijn erg fijn. Stof is zacht, neemt veel zweet op en blijft toch droog. Super voor gewoon, om te slapen en zeker ook om te sporten! De service is goed. Snelle levering en goede klantenservice, het zou alleen makkelijker zijn als je de retouren gewoon via de site kunt regelen en ook terug kunt sturen via PostNL. Verder super tevreden.
Beveelt aan
2 September 2024
Yvonne
Nistelrode
Hoi Yvonne, dank je wel voor je positieve review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Groetjes Karin
Zit als gegoten
Beveelt aan
2 September 2024
Arie
Geertruidenberg
Hoi Arie, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review! Groetjes Karin
Het ondergoed zit zeer comfortabel. Je merkt bijna niet dat je het draagt. Snelle levering!
Beveelt aan
2 September 2024
Carla
's-Hertogenbosch
Hoi Carla, dank je wel voor je mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes Karin
Per ongelijk had ik zelf een verkeerd artikel besteld. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, direct opgelost en binnen enkele dagen het juiste artikel opgestuurd gekregen. Super service!
Beveelt aan
2 September 2024
Hans
Elst
Hoi Hans, dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin
De kwaliteit is prima. Ik heb ze gekocht voor mijn vriend. Tijdens het dragen gaan de boorden wat strak aanvoelen om het been. En bij het uittrekken zie je de afdruk van het elastiek in je huid terwijl zijn benen een normale vorm hebben en niet dik zijn. Heel erg jammer. Ze zijn al gedragen en de verpakking is weg dus terugsturen kan niet meer.
Beveelt niet aan
2 September 2024
Ria
Utrecht
Hoi Ria, dank je wel voor je review. Goed dat je aangeeft dat het niet fijn vindt zitten. Ik wil je vragen om ons een mail te sturen, zodat we kunnen kijken naar een oplossing voor je. Groetjes Karin
Zijn hele mooie t shirts, zitten goed.kwaliteit ook goed.houden zich ook goed na het wassen, en zo droog!
Beveelt aan
2 September 2024
Jacqueline
Velden
Hoi Jacqueline, dank je wel voor je mooie beoordeling. Daar zijn heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes Karin
De pasvorm is perfect, maat is goed, prettig draag comfort.
Beveelt aan
2 September 2024
Sandra
Weert
Hoi Sandra, dank je wel voor je mooie review. Super om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Karin
Altijd goed! Ondergoed gaat lang mee. Sokken zijn zeer fijn in de warme dagen.
Beveelt aan
2 September 2024
julliette
heerhugowaard
Hoi Juliette, goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Dank je wel voor je positieve review. Groetjes Karin
zit prettig en is niet "zweterig "
Beveelt aan
2 September 2024
thea
amsterdam
Hoi Thea, dank je wel voor je review! Goed om te horen dat je het fijn vindt zitten. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Fijn om te dragen
Beveelt aan
2 September 2024
Elly Pieterse
Delft
Hoi Elly, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te zien dat je tevreden bent. Groetjes Karin
Netjes ingepakt, zonder te veel overbodig verpakkingsmateriaal, of een te grote doos. Snel geleverd. Op de site staat: “Vóór 23:30 uur besteld, volgende dag bezorgd”. Maar het werd toch een dag later bezorgd. Bij navraag kreeg ik te horen dat ik wel zou snappen dat zij afhankelijk zijn van de bezorger (DHL). En dat snap ik natuurlijk, maar beloof het dan niet. Een kwestie van verwachtingsmanagement.
Beveelt aan
2 September 2024
Mich
Sittard
Hoi Mich, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je toch tevreden bent, ook al kwam je pakket een dag later. Ik wens je veel plezier met je bestelling en een fijne dag! Groetjes Karin
Fijn materiaal en heel prettig op mijn huid.
Beveelt aan
2 September 2024
Wilma
Zevenbergen
Hoi Wilma, dank je wel voor je mooie review. Goed om te horen dat je het materiaal als zo fijn ervaart. Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin
Positief verrast, wat een fijn materiaal! Het is even wennen van beugelbeha naar deze pasvorm, maar het zit erg aangenaam! Ik zweet snel, maar daar heb ik met bamboo echt minder last van (niet dat ik minder zweet, maar het is minder nat omdat het beter opneemt dan een beha. Dus mijn huid is ook blij! Nog wel even zoekende naar de juiste pasvorm; ben al n maatje kleiner gaan nemen zodat het wat steviger zit allemaal. Nu nog kijken of naar met en zonder padding. Wat in andere review staat met betrekking tot snel gaatjes er in: ik heb het nog niet ervaren maar heb het ook pas 1x gewassen.
Beveelt aan
2 September 2024
Angelique
Lekkerkerk
Hoi Angelique, dank je wel voor je mooie woorden en positieve review! Super om te lezen dat je tevreden bent. Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin
Goed product en hele goede service
Beveelt aan
2 September 2024
Anneke
Ravenswoud
Hoi Anneke, dank je wel voor je mooie beoordeling. Daar zijn we heel blij mee. Wat fijn dat je tevreden bent. Groetjes Karin
Zeer fijne boxers gaan lang mee en zitten heerlijk
Beveelt aan
2 September 2024
Rick
Tilburg
Hoi Rick, wat fijn om te lezen dat je de boxershorts zo fijn vindt! Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin
pasvorm zeer goed
Beveelt aan
2 September 2024
Joop Lenderink
ZELHEM
Hoi Joop, fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Karin
Zachte stof. Mooie lange pijpjes bij de boxershort. Goede pasvorm. Fijne sokken. Kortom goede keuze.
Beveelt aan
2 September 2024
J
Nijkerk
Hoi! Dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent =). Groetjes Karin
Erg prettig ondergoed snel en netjes geleverd al is het wel veel karton (per 3 in een doosje en dan weer in een doos ivm meer doosjes)
Beveelt aan
2 September 2024
Jennifer
Delft
Hoi Jennifer, dank je wel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het ondergoed. We nemen je feedback over de verpakking bij het verzenden zeker mee, dank je wel voor daarvoor. Ik wens je een fijne dag. Groetjes Karin
Fokkerstraat 16
3833LD Leusden
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven