Filters

8

Goede kwaliteit en snelle levering

Shirts voelen prettig aan, goede lengte. Sokken zitten ook lekker!

  • Aanbevelen? Ja
5

matig tevreden

Ik had ondergoed besteld in de maat S. Helaas was het ondergoed voor mij te groot, ik ben vrij smal en het elastiek lubberde een beetje. Ik vond de stof ontzettend fijn en zacht, ik vind het dan ook erg jammer dat ik jullie onderbroeken niet kan bestellen in een kleinere maat. Ik had ook de hemden met spaghetti bandjes besteld, alleen de bandjes waren zo fragiel door de dunne stof dat ik bang was dat ze binnen de kortste keren afzakken. Ook vond ik de stof (had in wit besteld) net iets te dun en te doorschijnend waardoor je elk bobbeltje zag zitten. Ik denk dat als jullie meerdere maten toevoegen, zoals een XS ik zeker opnieuw een bestelling zal plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Fijn materiaal en een prima pasvorm

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Fijne boxers, je voelt niet dat je ze aan hebt , heerlijk zacht en van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Mondkapjes! Niet leuk, maar als het toch moet deze.

Zacht, achter je hoofd en net anders dan die afschuwelijke blauwe ondingen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

prima spullen Correcte levering/verpakking

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed materiaal

Pasvorm is goed, mooi materiaal. Eerst kleine bestelling gedaan, die beviel zo goed dat ik heb bij besteld

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn

Snelle service en goede kwaliteit ondergoed

  • Aanbevelen? Ja
8

Ok

Prima service en snel geleverd. Jammer dat de t-shirts in 2 pack zitten. Wilde graag 1 zwart en 1 navy kleur, maar was niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn shirt

De ondershirts zijn gemaakt van een heerlijk zittende stof. Voelt zeer zacht en comfortabel aan. Ik vind wel dat de kleur wit niet echt wit is. Er zit een grauwe vleug in het wit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer goede kwaliteit, en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Snelle levering! Zitten fantastisch! Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestellen, betalen en bezorgen binnen 24 uur. Top!

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijke website en prima product.

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte levering

Wij hebben 8 dagen geleden een bestelling geplaatst, en betaald. maar toto op heden nog steeds niks mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne kwaliteit en zacht!

Ik heb van diverse aanbieders bamboe-boxershorts geprobeerd en de Levi van Bamboo Basic bevalt me als één van de beste, mede dankzij de langere pijpen. Deze kruipen minder snel omhoog tijdens het dragen. Ook blijven ze zacht en krimpen ze niet noemenswaardig na het wassen. Ook de sokken zijn fijn en zacht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en service perfect

Bij eerste bestelling een fabrieks foutje in één van shirts, dat is perfect opgelost. Inmiddels mijn tweede bestelling gedaan. Het draagcomfort van de onderkleding is geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos dat ik voor een ruiling 6.75 moet betalen

waardeloos dat ik voor een ruiling 6.75 moet betalen

  • Aanbevelen? Nee
9

Bamboe onderkleding voelt lekker aan.

Fijn draagcomfort met een acceptabele prijsstelling en leuke kleurstellingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn!

Heerlijk materiaal! Wil niet meer anders. (Alleen meer modellen ;), bijvoorbeeld hipster.

  • Aanbevelen? Ja
7

maten vallen beetje klein uit, verder alles prima

Verzending goed en correct aangekomen had de grootste maat eerst gepast (die diende voor tijdens de winter over andere kousen te dragen) maar die pasten perfect zonder kousen eronder. De kleinere maat valt dus ietsje te klein uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Volgende dag in huis. Prima kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
8

comfortabel en goed voor het milieu!

Zacht en comfortabel om te dragen. Fijn dat het ook nog eens beter is voor het milieu!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en correct geleverd

prima draagcomfort voor een redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
8

Ales snel en netjes afgehandeld

Bestelling snel en netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos, reukloos en zweetloos

Het is een verrijking zulk fijn ondergoed en shirts te hebben. Het voldoet wat de reclame beoogt. Weet alleen niet hoe lang ze meegaan, ik die ze niet in de droogtrommel

  • Aanbevelen? Ja

Company details

16 Fokkerstraat

Leusden 3833LD

0851102700

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.