Filters

9

Achteraf goed

Mogelijker wijs is twee dagen levertijd te snel ik heb Nl bijna een week op mijn bestelling moeten wachten. Wel ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm van de boxer short met groet h palte

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet wat ik verwacht had.

Service en snelheid waren prima. Gewoon zoals je kunt verwachten. Op de foto's zagen de boxershorts eruit alsof deze lange pijpen had, maar in werkelijkheid is dit niet zo. Dit is de reden dat ik mijn boxershorts heb teruggestuurd. Materiaal is naar mijn mening net zo zacht als katoen en maakt geen verschil. Ik vond de boxershorts erg gewoontjes voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zie hier onder

Punctueel hoge kwaliteit en groot draag comfort

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

De hemden zijn van een fijn materiaal. De bestelling was snel geleverd en door de brievenbus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke shirts en snelle bezorging

shirts zijn lekker lang , super zacht en koel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima spul

Prima spul en snel ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
7

Vlotte afhandeling / goede producten

Ben blij met de vlotte levering en afhandeling. Enigste wat me opviel is dat de elastieken band na een tijdje dubbel vouwt. Dat vind ik minder plezierig, maar wordt weer gecompenseerd door de aantrekkelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging, fijne onderbroeken.

Onderbroeken zijn best duur, maar het geld zeker waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat voelt de stof fijn en zo anders dan katoen

Blij verrast met hoe de stof aanvoelt. Het is nog te warm voor sokken, dus alleen nog maar de boxers aangehad, maar echt een groot verschil!

  • Aanbevelen? Ja
7

Zijdezacht ondergoed

De pasvorm is perfect (maat S) en het is zijdezacht ondergoed. Een klein detail is dat het elastiek aan de bovenrand in de taille iets strak zit waardoor ik een volgende keer voor een M kan gaan. Maar verder echt top en blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed onder extreme omstandigheden

Zacht voor de huid . Hoog draagcomfort. Blijvend elastisch

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Zeer snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Onderbroeken zitten als gegoten!

Liep nog steeds in oude rotzooi met plaatjes erop . Dit is een perfect passende volwassen onderbroek voor een mooie prijs]

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Boxershorts van Bamboo Basics zitten als gegoten. Kwaliteit stof is zeer goed en het ademt. Helaas ging een naar stuk van een boxershort. Nadat ik dit had doorgegeven aan Bamboo kreeg ik zo een nieuwe set boxershorts toegestuurd. Dat noem ik nog een klantenbinding! Top.

  • Aanbevelen? Ja
7

Hele fijne boxers, korting is slecht

De ontvangen boxers zijn super, erg fijn draagcomfort. Wel jammer dat de welkomskorting van 5 euro resulteert in een extra 3,99 verzendkosten. Effectieve korting is dus 1.01. Erg jammer

  • Aanbevelen? Ja
9

iets te hoog, maar verder héél goed.

Zitten lekker, sluiten goed aan, minder warm dan andere een goed elastisch. Aanrader dus. Wel vind ik de taille band iets te hoog, maar dat komt misschien ook omdat ik niet zo groot ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekkerst zittende boxer ooit.

Ook de t-shirts zitten als gegoten. Uitstekende service! Er zat in een van de boxershorts een klein gaatje. Na melding kreeg ik drie nieuwe toegestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

De belofte nagekomen.

Vlotte levering en op tijd wat wil je nog meer, toch!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zitten erg comfortabel

Vergeleken met de vorige boxershorts zitten ze erg lekker! Er zijn alweer 2 nieuwe setjes besteld!

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele fijne boxers!

Zeker met deze warme dagen zijn deze boxershorts erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super snelle levering en super comfortabel zittende boxers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bamboo Basics in een woord geweldig

De internetsite is duidelijk opgesteld en de bestelling is snel gedaan. De aangegeven levertijd wordt aangehouden. Goederen worden netjes verpakt en afgeleverd. Ik kan dit bedrijf ten volle aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel comfortabel !

Snelle levering. Draagcomfort uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed.

Snel geleverd, goed product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk zachte hipsters!

Snelle bezorging, en fijne hipsters. Ook tof dat de verpakking van karton is, en niet van plastic.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

16 Fokkerstraat

Leusden 3833LD

0851102700

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.