Zeer tevreden, snelle levering

Ik heb een product ontvangen dat beantwoord aan mijn. verwachting. Zeker voor herhaling.

Mooie producten

T-shirts, slips en sokjes passen prima en zijn heel comfortabel

Wauw, dit had ik veel eerder willen hebben?!”

Zitten heerlijk!

Prima, maar ...

De boxershorts zijn van goede kwaliteit. Ik vind het echter jammer dat je 8 euro retourkosten moet betalen (uit België) als je het artikel wilt ruilen (als je het terug wil sturen, kan ik het nog begrijpen).

Mooi shirt

Dit is mijn derde setje shirts van Bamboo basics. Ik had al een witte en donkerblauwe en die zijn na jaren nog steeds mooi. Kleurecht, blijft goed in model en draagt heerlijk.

goede pasvorm, lekker lang

goede pasvorm, lekker lang, zit heel behaaglijk, warm als het koud is en koel als het warm is.

Aangenaam, maar past niet helemaal

De stof van de bh's is heel aangenaam. Ze zitten ook goed, enige minpuntje is dat de bandjes voor mij iets te lang zijn (ik ben 1m64 en nam maatje M) waardoor ze steeds van mijn schouders glijden, daardoor zitten de bh's helaas niet 100% comfortabel.

Bevalt goed!

Nog niet eerder iets van Bamboo gehad, maar tot op heden prima!

Kwaliteit goed

Super lekker t-shirt

Prachtige blauwe kleur, neigende naar donkerpaars. Precies wat ik zocht. Draagt heerlijk Hadden ze er maar veel meer kleuren in.

Zit fantastisch!

Heerlijk zacht en goede pasvorm. Je merkt nauwelijks dat je ondergoed draagt. Top!

Goedemorgen, bedankt voor jouw review. Wat een top cijfer! Groetjes Esmee

Bamboo Basics is heel fijn om te dragen. De bestelling was vlot geleverd

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, geniet van deze mooie dag <3 Groetjes Esmee

Uitstekende kwaliteit

Deze zitten heerlijk en je zweet er ook niet in. Voor mij niks anders meer.

Wauw Patrick, wat een compliment. Ik wil je een mooie dag wensen! Groetjes Esmee

Hele fijne hipsters, heerlijk zacht en sluiten goed aan!

Goedemorgen Marjo, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat onze producten je zo goed bevallen. Groetjes Esmee

Goed draagcomfort, maar snel gaten in sokken

De producten voelen heerlijk aan en zien er goed uit. De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Levering gaat snel en correct. Ook de sokken zitten heerlijk, maar in mijn geval gaan ze snel kapot. Mogelijk komt dit doordat ik een grotere maat sokken nodig heb of door het regelmatig machinaal wassen en drogen. De volgende bestelling sokken wordt een maat groter om te kijken of ze dan langer meegaan.

Goedemorgen, bedankt voor jouw bericht. Wat jammer dat je zo snel klachten ervaart met onze sokken. Je mag altijd even contact met ons opnemen zodat we mee kunnen kijken naar een oplossing. Groetjes Esmee

Tof product dat zich perfect aan het lichaam aansluit.

Past perfect

Goedemorgen Tiny, bedankt voor jouw review. Geniet van deze mooie dag <3 Groetjes Esmee

Goede service fijn ondergoed

Goede service fijn ondergoed

Hi Jeroen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen. Groetjes Esmee

goede kousen

de kousen zitten super goed, zijn zacht en mooi. Ik had ze nog niet gewassen wat misschien de reden zal zijn dat ze nog wat pluchen. Bij lang wandelen zakken de korte kousen ook een beetje af (maar ook dat zal wel beter worden met te wassen).

Goedemorgen Nick, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je zo tevreden bent en wat een top cijfer. Groetjes Esmee

Mooie slips

Lekker zacht

Bedankt voor jouw review, ik wens je veel plezier met jouw order <3 Groetjes Esmee

Mooi materiaal

Heerlijk hè, die Bamboo stof. Wij zijn ook groot fan! Groetjes Esmee

Fijne zachte en ook stevige sokken

zit veel rek in, dus de marges van de maatvoering zijn ruim

Bedankt voor jouw review <3 Groetjes Esmee

Fijne boxers

Comfortabel materiaal , zit doorgaans beter dan veel andere (standaard)merken. Af en toe een kortingscode zou wel gewaardeerd worden.

Hi Johan, bedankt voor jouw review. Wat een top cijfer! Wist je dat wij bijna maandelijks acties hebben op onze website? Ik wil je adviseren de site goed in de gaten te houden. Groetjes Esmee

Miskoop

De pasvorm is goed en het materiaal voelt goed aan. Echter: inlegkruisjes plakken niet en verschuiven gedurende het dragen. Verschillende merken inlegkruisjes geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. Na het wassen stop ik ze in een zak van het Leger des Heils.

Goedemiddag Marianne, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze producten. Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Groetjes Esmee

Snel verwerkt door bamboobasics

Bezorging vertraagd Gaf aan dat ik er niet was. Dit klopte niet. Bovendien past pakketje diir brievenbus. Verheugd over passende kleine verpakking

Bedankt Irma voor jouw review. Fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes Esmee

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!