Mooi en zacht ondergoed. Snel bezorgd.

Mooi ondergoed. Zacht en rekbaar. Normale maat aanhouden. Snel bezorgd in kleine doosjes.

Hoi Lys, dank je wel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Karin

Afspraken

Er staat voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis, ik wacht al 5 dagen. Er staat geen leveringskosten boven een bepaald bedrag, deze worden toch in rekening gebracht onder de naam shippingskosten

Hoi Ans, wat vervelend vind ik het voor je dat je je bestelling nog niet hebt gehad. Ik heb je een mail gestuurd hierover, want volgens ons systeem zou je bestelling geleverd zijn. Ik hoop snel van je te horen. Groetjes Karin

Vlotte bediening

Van bestelling tot ontvangst. Heel aangenaam om te dragen.

Hoi Vanessa, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes Karin

Eerste bestelling, prachtige kwaliteit, draagt heerlijk!!

Hoi Longina, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! Dank je wel voor je nieuwe review. Groetjes Karin

Fantastische slips zitten heeelijk

Ze zitten comfortabel lekker stofje min puntje bij retourzending moet je wel zelf verzendkosten betalen helaas. Dat had wel betere service kunnen zijn.

Hoi Michelle, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de slips. Ik begrijp dat de kosten voor retourneren niet leuk zijn. Stuur ons de volgende keer even een mailtje van te voren. Dan lossen we dat graag samen met je op. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Super goede service

Er zat bij mijn bestelling een boxershort met een fabrieksfout Hierover gemaild met klantenservice en de dezelfde dag een oplossing aangeboden in de vorm van een nieuwe die ik de volgende dag binnen kreeg

Hoi! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. Dank je wel voor je positieve review. Groetjes Karin

Prima shirts, snel geleverd

Prima shirts, snel geleverd. Netjes verpakt

Hoi Robbie, dank je wel voor je review Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes Karin

Zit heerlijk

Heel fijn om te dragen, zit fijn en blijft mooi!

Hoi Jacqueline, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes Karin

Ga zo door

Nvt

Hoi Rainier, dank je wel voor je review! Groetjes Karin

Super fijne boxershort.

Fijne boxershort. Goede kwaliteit en pasvorm. Snel droog. Snelle levering.

Hoi Gerard, dank je wel voor je mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Voelt als een 2de huid

Veel te lang getwijfeld en gewacht met bestellen zit als een 2 de huid krimpen bijna niks in de droger en voelt geen naden top product

Hi Nigel, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Dank je wel voor je positieve review! Groetjes Karin

Afhaalpunt gesloten

Post NL heeft mijn pakje geleverd bij Al Madina - de grimberghestraat 64. De website zegt dat het punt open is van 10:00 tot 22:00. Zaterdag rond 13:30 stond ik voor de gesloten deur. Er was geen bericht wanneer het afhaalpunt zou openen en het telefoonnummer van Al Madina blijkt niet in gebruik. Ik wens geen gebruik te maken van dit afhaalpunt omdat het ver van mijn domicilie is, onbetrouwbaar en er bovendien in mijn buurt andere postNL afhaalpunten zijn.

Hoi Lea, wat vervelend om te horen dat je je ophaal punt niet kon bereiken. Helaas hebben wij geen invloed op de openingstijden en bereikbaarheid van een ophaalpunt. Ik heb je een mail gestuurd, zodat ik even met je mee kan kijken. Groetjes Karin

Veel gedoe met terugsturen…Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg

Kleur erg lelijk

Hoi Karien, ik heb je een mail gestuurd en hoor graag van je wanneer je je retour hebt verstuurd. Je zou namelijk binnen 14 dagen, nadat wij je retour ontvangen hebben, je geld terug gestort moeten krijgen. Ik hoor graag van je. Groetjes Karin

plezierig draagcomfort, betrouwbaar en goede service

normaal schenk geen aandacht aan beoordelingen, goed is niet meer dan ik verwacht. deze keer had ik 5 en een half paar sokken ontvangen ipv 6, inpakfoutje kan gebeuren. Na een opmerking hierover met de vraag of er nog één sok beschikbaar was, ontving ik per omgaande 3 paar, daarvoor dank. En hierdoor besloot ik na al meerdere bestellingen zonder problemen te hebben te ontvangen de beoordeling toch maar eens te beantwoorden

Hoi Co, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en over de producten. Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Groetjes Karin

Ik wil niets anders meer.

Heerlijk zacht, blijft mooi in de was, zit prettig bij zowel warm als koud weer. Helaas wel tamelijk duur.

Hoi! Wat fijn om te lezen dat je ze zo tevreden bent. Dank je wel voor je mooie review! Groetjes Karin

Aangenaam en comfortabel

Onderbroeken zitten aangenaam. Zweten bij dit weer met 30° valt goed mee. De sokken zijn dikken dannik dacht, maar aangenaam om te dragen. Ook minder last van zweetvoeten.

Hoi Fonne, dank je wel voor je positieve review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent en de artikelen fijn vindt om te dragen. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Top geregeld

Goed produkten snelle levering.

Hi Ing, fijn om te horen dat je bestelling er zo snel was! Dank je wel voor je review. Groetjes Karin

Beste onderbroeken die ik ooit heb gedragen.

Hoi Bill, dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je ze tevreden bent. Veel draag plezier. Groetjes Karin

Goed verpakt en snel bezorgd

Ik heb de boxershorts nog maar net in huis

Hi Piet, bedankt voor de mooie review! Ik wens je veel draagplezier. Groetjes Iris

Hele goede service. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Hi Gonny, bedankt voor de mooie review. Groetjes Iris

Fijn spul, maar opvolging van niet geleverd pakket kan beter

Meerdere pakketten besteld. Fijne kwaliteit en snelle levering. Echter is één pakket zoekgeraakt, en de geboden oplossing vond ik niet helemaal toereikend. Restitutie via PayPal is gelukkig snel verwerkt, en een nieuwe bestelling ter vervanging wel weer gewoon prima geleverd. Dus op eigen houtje buiten de klantenservice om kom je er ook wel uit.

Hi Dennis, bedankt voor de feedback, ik zal dit intern doorgeven ! Ik wens jou veel draagplezier. Groetjes Iris

Buitengewoon goede service

Mijn zending wat niet compleet. Zeer klantgericht kwam er nadat ik het had gemeld en aanvulling met extra artikel. Erg vriendelijke en oplossend. Kwaliteit overigens ook uitstekend

Hi Ronald, fijn te lezen dat je te spreken bent over onze service! Ik wens jou veel draagplezier. Groetjes Iris

Zijn top t shirts

Ik draag deze t shirts heel erg graag omdat ze een goede pasvorm hebben, lekker koel zijn met deze warme dagen en van goede kwaliteit zijn.

Hi Thea, bedankt voor jouw mooie review! Fijn te lezen dat de shirts koel aanvoelen, met deze warme dagen komt dat mooi van pas! Ik wens jou veel draagplezier. Groetjes Iris

Fijn materiaal

Ik heb nu meerdere keren ondergoed en sokken bij bamboo basics besteld en ik ben erg tevreden. Ik heb één onderbroek gehad waarvan de naad vrij snel los liet, maar verder heel tevreden. De sokken zijn oersterk. Voor mijn partner heb ik inmiddels ook hemden besteld en hij vindt ze heerlijk zitten.

Hi, dankjewel voor jouw review! Fijn te lezen dat de producten heerlijk aanvoelen. Jammer te lezen dat één onderbroek verkeerd gestikt is, dit is uiteraard niet de bedoeling en lossen wij dan ook graag voor jou op! Kun je ons wellicht een foto mailen waarop te zien is dat de naad van de onderbroek los is? Groetjes Iris

Eerste goede ervaring

Prima service!! Goede webshop. Smaakt naar meer.

Fokkerstraat 16

3833LD Leusden

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!