Fijn en goed materiaal.

Onderbroeken en shirts zitten geweldig.

Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat beide producten helemaal naar wens zijn. Veel draagplezier gewenst! Groetjes Tygo

perfection

I love the products and the service is unbeatable.

How nice to hear! Thank you for the good review. Kind regards, Tygo

Teleurgesteld, ik bestelde de BH's maar kreeg de onderbroekje. Maar ik wil de BH's nog wel bestellen

Zie boven

Super comfortabel

Meerdere typen sokken gekocht om te kijken welke het beste zitten. Conclusie; ze zitten allemaal lekker!

Dat is de beste uitkomst! Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je mooie review. Groetjes Tygo

Niet goed na 1 dag gedragen een hele grote scheur net onder het elastiek

Dikke teleurstelling

Wat zonde om te horen Anneke. We hebben zojuist ook even telefonisch contact gehad. Helaas wenste je niet mee te kijken voor een herstelling of vervanging, wat wij uiteraard jammer vinden. Mocht je toch nog wensen dat we met je meekijken naar een oplossing, zoals aangeboden, vernemen we het natuurlijk graag. Groetjes Tygo

Uitstekend product. Prima service.

Uitstekend product. Prima service.

Bedankt voor de top review, Bob! Wat fijn dat onze service en producten zo naar wens zijn! Groetjes Tygo

Zit comfortabel

Heerlijk gevoel, zit fijn en geen druk op allerlei plaatsen. Zacht

Heerlijk zacht! Bedankt voor je de mooie review. Groetjes Tygo :)

Super fijn

De shirts van bamboo Basics zitten heerlijk zacht. Het is een fijn materiaal en reguleert warmte goed. Echt een aanrader

Wat leuk om te lezen dat je onze producten zo heerlijk vindt! Bedankt voor de review en het aanraden! Groetjes Tygo

Bamboe ondergoed is zacht en comfortabel.

Mijn ervaring met bamboe is hoog draagcomfort. Aanbeveling maatvoering is te groot.

Bedankt voor je review en de feedback. Dit stellen wij uiteraard zeer op prijs. Groetjes Tygo

Ik vind kleding snel niet lekker zitten/ voelen maar Bamboo Basics is echt een uitkomst vanwege de hele zachte stof, dit zijn de enige Beha’s die ik kan verdragen en zelfs lekker zitten. Ook onderbroeken en sokken zitten perfect. En nog een groot pluspunt is dat ze duurzaam zijn geproduceerd :)

Goed product

Voldoet aan de gestelde eisen

Wat fijn dat de bestelling naar behoren is! Bedankt voor de review. Groetjes Tygo

Heerlijk zacht , of het nou een boxershorts zijn of t shirts het is zo Heerlijk om te dragen

Wat fijn dat de boxers zo heerlijk zitten! Bedankt voor de mooie beoordeling en veel draagcomfort gewenst! Groetjes Tygo

Goede kwaliteit en snelle verzending

Niet goedkoop maar je krijgt er gelukkig wel kwaliteit voor terug. Goede ademende stof die lekker zit.

Wat fijn om te horen, dat de stof zo lekker zit! Bedankt voor je mooie review. Groetjes Tygo

Het kruisje van de damesslip is niet ondersteunend

In de damesslip is het kruisje niet stevig genoeg voor een maandverband. Het krult helemaal in elkaar, waardoor het geen nut heeft deze slip te dragen

Ik heb je zojuist al telefonisch proberen te bereiken om mee te kijken voor een oplossing. De coating van het ondergoed zorgt er namelijk voor dat de plakstrip niet goed kan blijven plakken. Na een paar keer wassen is dit gelukkig zo verholpen. Groetjes Tygo

Heerlijk om te dragen

Omdat ik al jaren verknocht ben aan mijn bamboe onderbroeken, kocht ik er nu wat bij. Ze zijn heerlijk om te dragen, gaan lang mee en werden snel geleverd

Wat fijn om te lezen dat het beviel, bevalt en altijd zal bevallen. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer. Groetjes Tygo

Zit prima

Zit prima

Dat is zeer fijn om te lezen! Bedankt voor de review en veel draagcomfort gewenst! Groetjes Tygo

Zit heerlijk

Eindelijk een fijne short met pijpjes!

Wat fijn dat je deze bij ons hebt kunnen vinden! Bedankt voor de mooie review. Groetjes Tygo

Zalige ervaring, je wilt enkel nog Bamboo basics dragen

Voelt heel zacht en zeer aangenaam. Je wilt geen ander ondergoed meer dragen. Zowel fan van de onderbroeken als de BH Fleur.

Dat is natuurlijk precies wat we willen lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Tygo

Prima pasvorm, goed product

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Tygo

goede kwaliteit

Al verschillende keren besteld bij jullie. ging altijd goed. Maar de laatste tijd zijn er maten niet te bestellen en pak ik mis. Misschien iets meer op voorraad nemen. Over de kwaliteit en het draagcomfort zijn wij zeer tevreden

Bedankt voor je review Lisette, goed dat je dit aangeeft. Uiteraard zullen we deze feedback meenemen voor in de toekomst. Groetjes Tygo

Fijn en goed materiaal

Materiaal en pasvorm zijn goed maar ik mis het verstellen van de bh band op de schouder. Deze zakken bij mij af terwijl de rest goed zit. Nu moet ik ze zelf korter maken.

Bedankt voor je mooie review Ellen. Mocht je liever een maat kleiner wensen, laat het dan ook zeker weten aan onze klantenservice. Wij kijken graag met je mee voor een oplossing. Groetjes Tygo

prima site

Jullie zijn snel en de kwaliteit is prachtig. Ben blij met mijn bestelling

Wat fijn om te lezen Noor! Bedankt voor de mooie review. Groetjes Tygo

Snelle levering.hoed product

Bedankt Wil voor jouw beoordeling. Geniet van de zon vandaag! Groetjes Esmee

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ondergoed van zeer goede kwaliteit

Bedankt voor jouw review C, ik wens je veel plezier met jouw order <3 Groetjes Esmee

Mooi materiaal, valt erg groot

Ik had de selena en de full briefs besteld. Deze vallen beide erg groot. Gelukkig is de service van Bamboo Basics echt top, want ik ben gebeld en krijg een kleinere maat.

Hi Sharon, we hebben telefonisch contact gehad en zijn tot een oplossing gekomen, wat fijn ! Groetjes Marloes

Bedrijfsgegevens

Fokkerstraat 16

3833LD Leusden

[email protected]

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.