De sneakersokken zitten goed

Zitten heel goed en geen zweetvoeten

Hey Geke, bedankt voor jouw review! Fijn dat ze heel goed zitten! Groetjes, Max

Super duidelijke webshop, snelle en correcte levering, prima kwaliteit

Duidelijke webshop, maat tabel klopt Snelle en correcte levering Prima kwaliteit

Goedemiddag Sigrid, bedankt voor jouw review! Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, Max

zeer goed en klant vriendelijk.

na een berichtje het probleem aangegeven en het werd meteen opgelost. super Maaike.

Hey Henk, bedankt voor jouw review! Ik geef het door aan Maaike :) Groetjes, Max

prettige sokken en snelle levering!

Hey Reynoud, bedankt voor jouw review! Super geweldig! Groetjes, Max

Prettig

Hele fijne slip, komtot op mijn heup qat ik heel prettig vind en het voelt prettig en zacht.

Goedemiddag Veroni, bedankt voor jouw review! Super dat je het heel prettig vind! Groetjes, Max

Fijn zacht ondergoed

Snelle levering en materiaal voelt heerlijk zacht

Hi Wilma, bedankt voor jouw review! Fijn! Groetjes, Max

Probleemloos

Bestellingsproces was heel helder. Producten waren snel bezorgd en zoals afgesproken. De sokken zitten overigens heerlijk. Aanbevolen!

Goedemiddag Bram, bedankt voor jouw review! Top dat de sokken heerlijk zitten! Groetjes, Max

snel reactie zeer servicegericht

bij verzoek tot ruiling de nieuwe maast kostenloos verstuurd

Hey Sia, bedankt voor jouw review! Heel fijn om te horen! Groetjes, Max

Geweldig een weldaad voor de mens bamboe slips

Ik vind het fijne broekjes zalig gevoel

Hi Elizabeth, bedankt voor jouw review! Geweldig dat het een zalig gevoel is! Groetjes, Max

Top service en fijne boxershorts

Omdat de gekozen maat te krap was, kreeg ik direct nieuwe boxershorts in een maat groter toegestuurd. Top service en fijne boxershorts.

Goedemiddag Ernst, bedankt voor jouw review! Geweldig om te horen! Groetjes, Max

prima kwaliteit en service

prima kwaliteit en service

Hey Evert, bedankt voor jouw review! Fijn dat de kwaliteit en service prima zijn! Groetjes, Max

Goeie service

Ik stelde mijn vraag in de chat, kreeg snel antwoord. Bestellen verliep soepel en het leveren ook. Artikelen zitten heerlijk!

Hey Patrick, bedankt voor jouw review! Geweldig dat de artikelen heerlijk zitten! Groetjes, Max

Fijne pasvorm

Ze zitten aangenaam, maar geb denk ik nog steeds niet de juiste maat of misschien model.

Hey Maria, bedankt voor jouw review! Fijn dat ze aangenaam zitten! Groetjes, Max

Fijn product, snel en duurzaam bezorgd

Fijn product, snel en duurzaam bezorgd

Hey Patrick, bedankt voor jouw review! Fijn dat je het zo ervaart! Groetjes, Max

Fantastische shirts

Worden dagelijks gedragen. Gebruik wit v hals onder mijn overhemden. Draag een pak. Prijs is wel serieus. Enige minpunt

Goedemiddag Richard, bedankt voor jouw review! Geweldig dat het dagelijks wordt gedragen! Groetjes, Max

Je krijgt wat beloofd wordt

Je krijgt wat wordt beloofd.

Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen! Groetjes, Max

te duur voor de geboden kwaliteit

een van de slips bleek tijdens de eerste dag dragen een aantal slordige stiksels te hebben; beide andere zitten nu in de was maar zullen door mij nog zorgvuldig worden geontroleerd.

Goedemiddag Gerard, bedankt voor jouw review! Dat is erg vervelend om te horen, we nemen contact met je op! Groetjes, Max

Prima ondergoed

Mooi zacht ondergoed, hele vlotte levering

Hi Monique, bedankt voor jouw review! Super dat de levering heel vlot was! Groetjes, Max

100% draagcomfort!

Ik ben heel blij met de producten van Bamboo Basics! Het draagcomfort is geweldig! Je voelt bijna niet dat je wat aan hebt. Ook vind ik bamboe beter voor het milieu dan kunststof producten.

Goedemiddag Florien, bedankt voor jouw review! Super tof dat je zo tevreden bent! Groetjes, Max

comfortabel ondergoed

Comfortabel ondergoed, keuze uit diverse modellen. Zit heerlijk en blijft mooi

Hey Gerry, bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen! Groetjes, Max

comfortabel

Fijne pasvorm. Voelt "lekker"

Goedemiddag Rene, bedankt voor jouw review! Fijn dat het lekker voelt! Groetjes, Max

Prachtig ondergoed

Mijn zoon heeft eindelijk mooie en goed zittend ondergoed.

Hey Remco, bedankt voor jouw review! Fijn dat jij en je zoon tevreden zijn! Groetjes, Max

Veel en veel te groot

Ik had maat m besteld, heb convectie maat 40/42 maar helaas het flabberde alle kanten op en zat ontzettend los. Zodra ik mijn spijkerbroek aan deed krulde de pijpen mee omhoog.

Hey Ingrid, bedankt voor jouw review! Vervelend om te horen! We nemen contact met je op! Groetjes, Max

Fantastische aankoop. Zeer zacht , goed aansluitende degelijk , zonder naden. Werd me aangeraden door een arts omwille van zeer gevoelige huid. Ik ben wel voorzichtig met het wassen want ik wil deze kwaliteit zeker behouden. Overigens goeie snelle service.

Goedemiddag Bea, bedankt voor jouw review! Vervelend om te horen! We nemen contact met je op. Groetjes, Max

Ik heb 2 verschillend ervaringen in zeer korte tijd.

Mijn pakketje van vorige week werd heel snel geleverd. Prima dus. Gisteren zou mijn 2e pakketje bezorgd zijn volgens DHL bij de buren. Niet dus. Een medewerker van Bamboo Basics zei dat ik moest wachten tot donderdag. Misschien dat het dan wel geleverd wordt. Ik wacht dus af. Maar het is vreemd dat een bezorgdienst beweert iets bezorgd te hebben wat niet zo is.

Hey Gerda, bedankt voor jouw review! Hopelijk komt het pakketje morgen binnen! Zo niet? Neem dan contact op met de klantenservice! Groetjes, Max

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!