Prachtig ondergoed

Mijn zoon heeft eindelijk mooie en goed zittend ondergoed.

Hey Remco, bedankt voor jouw review! Fijn dat jij en je zoon tevreden zijn! Groetjes, Max

Veel en veel te groot

Ik had maat m besteld, heb convectie maat 40/42 maar helaas het flabberde alle kanten op en zat ontzettend los. Zodra ik mijn spijkerbroek aan deed krulde de pijpen mee omhoog.

Hey Ingrid, bedankt voor jouw review! Vervelend om te horen! We nemen contact met je op! Groetjes, Max

Fantastische aankoop. Zeer zacht , goed aansluitende degelijk , zonder naden. Werd me aangeraden door een arts omwille van zeer gevoelige huid. Ik ben wel voorzichtig met het wassen want ik wil deze kwaliteit zeker behouden. Overigens goeie snelle service.

Goedemiddag Bea, bedankt voor jouw review! Vervelend om te horen! We nemen contact met je op. Groetjes, Max

Ik heb 2 verschillend ervaringen in zeer korte tijd.

Mijn pakketje van vorige week werd heel snel geleverd. Prima dus. Gisteren zou mijn 2e pakketje bezorgd zijn volgens DHL bij de buren. Niet dus. Een medewerker van Bamboo Basics zei dat ik moest wachten tot donderdag. Misschien dat het dan wel geleverd wordt. Ik wacht dus af. Maar het is vreemd dat een bezorgdienst beweert iets bezorgd te hebben wat niet zo is.

Hey Gerda, bedankt voor jouw review! Hopelijk komt het pakketje morgen binnen! Zo niet? Neem dan contact op met de klantenservice! Groetjes, Max

Spullen waren snel geleverd. Beetje veel verpakkingsmateriaal. Ten opzichte van de maatvoerings tabel op de website vallen de spullen wat kleiner.

Hey Mante, bedankt voor jouw review! Geweldig dat je zo tevreden bent! Groetjes, Max

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Comfortabel, mooie kwaliteit en snel geleverd. Moet nog wel ervaren hoe het is na een aantal keren wassen

Hi Henk, bedankt voor jouw review! Fijn dat het comfortabel is! Groetjes, Max

Goede pasvorm Fijne stof Zeer goed vochtabsorberend Helaas wel flink slijtage gevoelig, zeker de sokken

Goedemiddag Roland, bedankt voor jouw review! Super tof! Groetjes, Max

Goed, maar ruimte voor verbetering

Goede sterke kousen die een beetje helpen tegen zweten. Maar het is nu ook niet zo dat het wonderkousen zijn.

Hi Dylan, bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Max

Hele fijne onderbroek.

Geen schuurplekken na een dag wandelen. Hele fijne boxer.

Hey Robbert, bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen! Groetjes, Max

Heerlijk ondergoed

Prima ondergoed, voelt prettig, aan te raden om een maat kleiner te nemen dan je gewend bent

Hi Caroline, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes Esmee

snelle bezorging (door de brievenbus!)

De boxershort zit prima. Goed aansluitend, maar niet knellend.

Hi Ineke, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze boxershorts. Ik wil je een fijne dag wensen! Groetjes Esmee

Prima kwaliteit artikelen en snelle verzending. Keurig verpakt ook nog eens.

Goedemorgen Patricia, wat fijn dat je jouw ervaring met anderen wil delen, daar worden wij blij van. Groetjes Esmee

Uitstekende service, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Ik ben al jaren fan van het merk Thought voor mannen onderbroeken, maar ik heb de indruk dat deze de markt van men's underwear meer en meer verlaten hebben. Daarna vond ik Bamboo Basics als vervanger. Ik had eerst een maat S besteld, maar deze bleek fout. Nog geen 2 dagen later had ik al de juiste maat M binnen. Dus voor mij gaat het niet enkel om de kwaliteit van het product maar vooral ook om de service. Hier is bewezen dat het nog steeds bestaat ! Dank, dank, dank ! Harry

Hi Harry, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij streven er altijd naar om te kijken en denken in oplossingen. =) Groetjes Esmee

Contact en communicatie

Een beoordeling over het product kan ik niet geven. Want ik heb tot nu toe niks ontvangen. Een beoordeling over de communicatie via BambooBascis wel, deze is prima en zij doen er alles aan om uit te zoeken waar DHL mijn bestelling heeft gelaten.

Hi Marijke, bedankt voor jouw review. Wij zijn er druk mee bezig om te achterhalen waar jouw pakket is en komen vandaag nog met een oplossing! Groetjes Esmee

Hi Audrey, bedankt voor jouw review. Geniet van deze dag <3 Groetjes Esmee

snelle levering fijn produkt

snel geleverd. ondergoed zit fijn en is zacht

Goedemorgen Bertien, bedankt voor jouw top cijfer! Groetjes Esmee

Mooie kwaliteit, prima pasvorm. Snelle levering

Goedemorgen Cynthia, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je jouw pakket zo snel hebt ontvangen! Groetjes Esmee

Fijn product

Product voldoet aan beschrijving en is snel geleverd. Goede pasvorm en voelt lekker aan.

Beste Marjolein, bedankt voor jouw review. Wat een top cijfer! Groetjes Esmee

Heerlijk zacht

De shirts zijn heerlijk zacht en werden snel geleverd

Hi Johan, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je jouw ervaring met anderen wil delen <3 Groetjes Esmee

Top pasvorm

Top pasvorm

Goedemorgen Henk, bedankt voor jouw bericht. Wat fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes Esmee

Helemaal goed!

Fijn ondergoed, mooi materiaal. Fijne pasvorm.

Goedemorgen Marielle, bedankt voor jouw bericht! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de pasvorm. Groetjes Esmee

Goede pasvorm

Slips zijn prima . Zit goed, maar eigenlijk heb ik slips nodig met een verdikt kruisje. Vanwege het dagelijks smeren met Simplex (vette zalf). Pavone slips ( bamboe met antilek-kruisje) hebben dat wel. Maar toch bedankt.

Hi Aukje, bedankt voor je feedback, ik zal dit doorgeven aan ons designteam en wie weet dat het er in de toekomst wel is =) Groetjes Marloes

Heerlijk ondregoed

Ben al jaren op zoek naar ondergoed wat goed zit en zweet makkelijk opvangt. Dit is echt het ultieme ondergoed daarvoor. Zowel voor mannen al voor vrouwen. Voelt letterlijk als een tweede huid.

Hoi Rianne, bedankt voor deze toffe review! Veel plezier ermee =) Groetjes Marloes

Zit geweldig

Op aanraden van een vriend heb ik voor het eerst bamboo ondergoed en shirts besteld. Ben er erg blij mee! Zit super en het is beter voor het milieu. Dus snijdt mes aan twee kanten. Ik ga zeker meer bestellen. En levering ging super vlot.

Hi Jan Willem, wat een mooie beoordeling! Bedankt voor je feedback =) Groetjes Marloes

prima producten

Heerlijk zittende ondershirts. Nauwsluitend maar niet strak, voelen fijn aan op de huid. De shirts met lange mouwen hebben een mooie, platte halsafwerking in hetzelfde materiaal, die met korte mouwen hebben een biesje van synthetisch spul. Da's wat minder, vind ik persoonlijk, maar evengoed een prima shirt. Snelle verzending, minimaal verpakkingsmateriaal. Mooi zo!

Hoi Karen, bedankt voor je positieve feedback! Veel plezier met je aankoop =) Groetjes Marloes

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!