Heerlijk dragend ondergoed!

Bedankt Carla voor jouw review, veel plezier met jouw bestelling! Groetjes Esmee

Zalig, dragende kleding

Ik bestelde 2 T-shirts voor de zomer.Had de bestelling vlug in huis.De T-shirts hebben een goed model en zijn lang genoeg.Hoop er deze winter met lange mouwen ook te bestellen.

Hi Brigit, bedankt voor jouw review. Geniet van deze mooie dag en jouw bestelling! Groetjes Esmee

Prima ondergoed

De onderbroeken zien er prima uit en zitten ook fijn. Het enige minpunt is dat ik dacht dat er geen chemicaliën aan te pas zijn gekomen (wil graag gifvrij ondergoed) maar dat is niet helemaal het geval. Gevalletje van beter lezen volgende keer.

Hi Jolien, bedankt voor jouw review. Alle composities en productinformatie kan je op onze website vinden. Je mag ons ook altijd benaderen via [email protected] =) | Groetjes Esmee

Doen wat ze beloven

Duidelijke informatie bij het bestellen en over het levertijdstip. Gewoon uitstekend!

Hi HRG, bedankt voor jouw review, wat een top cijfer <3 Groetjes Esmee

Prima ervaring met Bamboo Basics

Betaalbare compressiekousen heb ik hier gevonden. Goed van lengte. Ondertussen al de daily en de sport-uitvoering gekocht en getest. Het verschil is de samenstelling (compositie van vezels). DAILY : meer bamboe viscose, zacht en comfortabel, snellere slijtage. SPORT: sportieve look, minder bamboe viscose daardoor stugger, beetje meer compressie en sterker materiaal.

Hi Marc, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen. Wat een top review! Groetjes Esmee

Ik kan de producten van Bamboo Basics van harte aanbevelen

Geweldig product en zeer goede service

Bedankt Annemiek voor jouw review. Veel plezier met jouw order <3 Groetjes Esmee

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Goed verpakt. Goede prijs - kwaliteit.

Bedankt Ger voor jouw review, wat een top cijfer! Groetjes Esmee

Zalige prijs/kwaliteit !

Zalige kwaliteit.

Bedankt Irmgard voor jouw review, ik wens je veel plezier met jouw order! Groetjes Esmee

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en zit perfect

Wauw, wat een top cijfer! Geniet van deze mooie dag <3 Groetjes Esmee

Materiaal ok

Graag wat meer uitleg ivm maten. Ik vond ze wel ruim’.

Hi Hedwig, bedankt voor jouw review. Groetjes Esmee

Top product en top geleverd!

Zitten echt heerlijk zacht. Over bambu als kleding is veel te zeggen of het nu zoveel beter is (ook chemische stoffen nodig bij verwerking). In ieder geval geen microplastics als je wast :)!!

Bedankt Nienke, wat fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen. Groetjes Esmee

Tevreden.

Zie boven.

Wat een top review Jan, geniet van jouw bestelling! Groetjes Esmee

geweldig

super goede pasvorm en draag comfort. Zacht materiaal, ga van deze padded bra nog één bestellen.

Bedankt Hanneke voor jouw review, wat fijn dat je zo tevreden bent <3 Groetjes Esmee

Mooie en duidelijk overzicht op de site

Netjes en volgens afspraak geleverd . De volgende bestelling gaat er zeker komen .

Bedankt Henk voor jouw review, fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes Esmee

Opdracht snel uitgevoerd en snel geleverd. Ben zeer tevreden over het artikel.

Bedankt voor de review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering en natuurlijk het product zelf. Veel plezier met je bestelling gewenst! Groetjes Tygo

Prima kwaliteit en levering.

Prima kwaliteit en levering.

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes Tygo

Fijn product

Draagcomfort is subliem

Bedankt voor de top review! Wat fijn dat het comfort en product zo bevallen! Groetjes Tygo

Kwaliteit boxer is goed

Ik bestel graag jullie boxershort alleen DHL levering is echt drama. Bij ons in de buurt leveren ze zeer slecht! Nu ook weer met jullie levering, ze brengen het niet, gister kreeg ik een mail dat ik het moet ophalen binnen 2 dagen anders omdat het 5 op afhaalpunt ligt. Geen briefje in de bus, geen mail ontvangen en het is een feestdag… DHL is echt drama, niet alleen bij jullie leveringen overigens.

Hi Stephan, zojuist hebben we contact gehad en hebben we een leuk gesprek gehad! Wat fijn om in ieder geval te horen dat de producten fijn zijn! Mocht je de review nog willen aanpassen heb ik je een link gestuurd :) Groetjes Romy

Prima ondergoed

Zitten heerlijk ook voor het "gereedschap "en niet zweterig.

Wat prettig om te horen! Het is inderdaad een heerlijk ademende stof. Bedankt voor de mooie review. Groetjes Tygo

Goede en snelle levering en service.

Eenvoudige manier van bestellen en prima service en levering.

Vlot, fijn en eenvoudig te bestellen, dat zijn woorden waar we blij van worden! Bedankt voor je review en een prettig weekend gewenst! Groetjes Tygo

Mijn ervaring is perfect alles naar wens bezorging was prima en het product is nog beter Dus dat valt verder niets over te zeggen dan alleen maar prima prima prima

Wat fijn om te horen dat de product en bezorging zo naar wens zijn. Bedankt voor het delen van jouw ervaring en veel plezier met jouw bestelling gewenst! Groetjes Tygo

Valt klein

Valt klein, kruipt op.

Zeer goede service

De service is zeer goed, had de verkeerde maat besteld en die werd zonder probleem omgeruild. Ook levering is vaak de volgende dag (indien niet dan ligt dat aan de bezorger). Enige punt van aandacht is dat sommige producten wel heel lang niet leverbaar zijn.

Bedankt voor de prachtige review! Wij stellen de feedback natuurlijk zeer op prijs en we vinden het dan ook fijn om te zien dat mijn collega Esmee een mooie oplossing heeft kunnen regelen. Groetjes Tygo

Prima ondergoed. Heb t al jaren

Net maar weer een nieuwe set besteld ondanks dat de andere nog best goed zijn maar fris kleurtje erbij

Wat fijn om te horen dat de nieuwe aanwinst voor je collectie thuis naar wens is. Groetjes Tygo

Go Bamboo

Very comfortable boxershort just ordered again to replace all now only Bamboo :-)

Databankweg 20

3821Al Amersfoort

Over Bamboo Basics

Wij laten jou het ultieme draagcomfort van bamboe ervaren! Bamboe onderkleding voelt zijdezacht aan en blijft lang fris. Bamboe heeft veel voordelen, maar wij begrijpen dat comfort voor jou het allerbelangrijkste is!