Laden reviews...
Laden reviews...
1,160 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne roser rask levering, god kvalitet og god kundeservice. Passformen og komforten blir ofte nevnt som positive. Retur og bytteprosesser fungerer smidig. Totalt sett er opplevelsen svært positiv.
Prima service!! Goede webshop. Smaakt naar meer.
Beveelt aan
20 July 2024
Ria
Bisdom
Vandaag bestelt, morgen in huis. Mooie en zachte stof en past zoals aangegeven in de maattabel.
Beveelt aan
20 July 2024
John
Assen
Hi John, bedankt voor jouw mooie review! Fijn te lezen dat je ondergoed snel geleverd is en dat je tevreden bent over de kwaliteit! Ik wens je veel plezier met de bestelling. Groetjes Iris
Veel keus, maten kloppen en super kwaliteit voor een goede prijs. Het draagcomfort is super, echt een aanrader.
Beveelt aan
20 July 2024
Herma
Hellevoetsluis
Hi Herma, bedankt voor jouw mooie review cijfer! Ik wens je veel draagplezier. Groetjes Iris
Had een beschadigde broek gekregen Op mijn review kreeg ik een bericht van de klantenservice en worden mij 3 nieuwe broeken gestuurd als compensatie. Chapeau voor jullie service
Beveelt aan
20 July 2024
Carlo Zeegers
Vaals
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Naar aanleiding van een mailing, een (teveel, lol) artikelen gekocht Van A tot Z eenvoudig en snel.
Beveelt aan
20 July 2024
Robert
Amsterdam
Hi Robert, wat leuk om te lezen! Ik wens je alvast veel plezier met jouw bestelling. Groetjes Iris
Bij met mijn nieuwe ondergoed. Zit heerlijk zacht en comfortabel!
Beveelt aan
19 July 2024
Mirjam
Spaarndam
Hi Mirjam, Bedankt voor jouw mooie review! Fijn te lezen dat het ondergoed bevalt. Ik wens je er veel plezier mee =). Groetjes Iris
Zeer snelle levering, ene dag besteld andere dag in huis. De padded bra en briefs zitten echt heerlijk. Ben er super blij mee!
Beveelt aan
19 July 2024
Vera
Oud-Beijerland
Hi Vera,
Bedankt oor jouw ontzettend mooie review! Ik wens jou veel plezier van je bestelling =) Groetjes, Tessa
Mijn pakje is verzonden zonder doos eromheen. Op de verpakking staat een plaatje welk ondergoed er in zit en welke maat. Mijn pakje is door de bezorger willekeurig in mijn dorp bij iemand achter gelaten, de poststicker zat namelijk over het adres. Die persoon zette het op facebook in de dorpsgroep (waar ik niet in zit). Uiteindelijk kwam het pakje bij mij maar iedereen weet nu wat ik besteld heb!
Beveelt niet aan
19 July 2024
D
Prive
Gewacht op kortingscode vanwege nieuwsbrief. Meteen besteld toen deze code binnen was. Volgende dag was de bestelling binnen. De pasvorm is prima en het product is na wassen ook prima gebleven. Zit heerlijk comfortabel.
Beveelt aan
18 July 2024
Willy
Veenendaal
Hi Willy,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent en het snel bij je binnen was, dit is ook zeker de bedoeling. Ik wens jou veel draagplezier. Groetjes, Tessa
Vlotte levering, prima kwaliteit
Beveelt aan
18 July 2024
Nella
Yerseke
Hoi Nella, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Ik wens je veel draag plezier. Groetjes Karin
De hempjes zijn ideaal als onderhempje in alle seizoenen (warm in de koude maanden, verkoelend op de warme dagen). Dat is erg handig voor iemand die dagelijks veel fietst en, zo lijkt het, altijd tegenwind heeft. De witte stof is iets te doorschijnend om in de zomer op zich zelf te dragen. Met een huidskleurige beha voel ik mij er wel comfortabel bij.
Beveelt aan
17 July 2024
Eva
Den Haag
Hoi Eva, goed om te horen dat je blij bent met de hemdjes en ze tijdens alle seizoenen draagt, ook met tegenwind! Ik wens je nog veel draag plezier. Groetjes Karin
Mijn man is tevreden over de sokken.
Beveelt aan
17 July 2024
Maria Evers
Nieuwe-Tonge
Hoi Maria, we hebben elkaar vandaag gesproken en gelukkig bevallen de sokken die je bij ons hebt besteld goed en ging het om een misverstand. Ik wens je veel draag plezier! Groetjes Karin
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snelle bezorging en superfijn draagcomfort
Beveelt aan
17 July 2024
Edith
Hengelo
Hi Edith, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de bezorging en het draagcomfort! Dank je wel voor je mooie review. Fijne dag. Groetjes Karin
Zitten lekker.
Beveelt aan
17 July 2024
Bastiaan
Leiderdorp
Hoi Bastiaan, fijn om te horen dat de shorts lekker zitten! Dank je wel voor je positieve review en veel draag plezier =) Groetjes Karin
Bestellen gaat makkelijk en de levering is vlot. Ook heel fijn is dat het mogelijk is om te kiezen door welk bedrijf de bezorging wordt gedaan.
Beveelt aan
17 July 2024
Jeannine
Middelburg
Hi Jeannine, dank je wel voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het bestellen en de levering. Veel draag plezier =) Groetjes Karin
De sneakersokjes zweten nauwelijks, blijven goed zitten
Beveelt aan
17 July 2024
Johanna
Vlaardingen
Hoi Johanna, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de sokjes goed blijven zitten en je er tevreden over bent. Heb je nog tips voor ons om je ervaring te verbeteren, zodat we volgende keer vijf sterren krijgen? Ik wens je veel plezier van je sokken =) Groetjes Karin
De onderbroeken zijn stevig en toch zacht op je huid. Ze sluiten goed aan. Ze drogen supersnel. Enige minpuntje, je krijgt ze niet altijd de dag erna, zoals op de site staat. Heb ze vrijdag rond 18.00 uur besteld en kreeg ze dinsdag geleverd.
Beveelt aan
17 July 2024
Miriam
Echt
Hoi Miriam, dank je wel voor je mooie review. Ik begrijp dat het een teleurstelling als je langer moet wachten op je bestelling. Op vrijdag besteld is inderdaad maandag of dinsdag bezorgd, afhankelijk van de bezorgdienst. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onderbroeken! Veel draag plezier. Groetjes Karin
Kwaliteit van de producten zijn erg goed. Fijn draagcomfort.
Beveelt aan
17 July 2024
Agmaja Kolman
Bergen Op Zoom
Hoi Agmaja, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en het draagcomfort! Dank je wel voor je mooie review. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Niets ontvangen wel betaald . DHL gaf aan terug gestuurd naar Bamboe dus graag een oplossing !!!!!
Beveelt niet aan
17 July 2024
M de Ridder- de Ruiter
Gorinchem
Hoi Marjan, ik vind het ontzettend vervelend voor je dat nog geen pakket hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en hoor graag van je, zodat we een passende oplossing kunnen vinden voor je. Groetjes Karin
kreukelig slordig ontvangen verbaasd me dat er geen maat instaat draag 2maten XLen XXL hoe kan je dit zien?
Beveelt niet aan
17 July 2024
dick aaldering
Biddinghuizen
Hoi Dick, we hebben inmiddels contact gehad met elkaar en het naar tevredenheid kunnen oplossen. Veel plezier van je bestelling. Groetjes Karin
Fijne stof om te dragen. Nu voor het eerst ondergoed, sokken had ik al jaren.
Beveelt aan
17 July 2024
Reina
HATTEM
Hoi Reina, dank je wel voor je positieve review! Super fijn om te horen dat je nu ook het ondergoed zo fijn vindt. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Ik heb het retour gestuurd, en heb dat via de mail gemeld, daarop kreeg dezelfde dag een hele correcte mail terug
Beveelt aan
16 July 2024
Willy Van der Vinne
Hasselt
Hoi Willy, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Fijne dag =) Groetjes Karin
Snelle reactie op de WhatsApp, 20 min De zwarte seamless bra nova viel kleiner uit dan de lichte kleuren. En dat hebben ze echt super opgelost. Top service.
Beveelt aan
16 July 2024
Gundi van Dijk
's-Heerenberg
Hoi Gundi, dank je wel voor je positieve review! Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en je onze service geweldig vind. Veel draag plezier. Groetjes Karin
Wordt goed meegedacht
Beveelt aan
16 July 2024
Ietje
Zuidhorn
Hoi Ietje, dank je wel voor je positieve review. Heel fijn om te te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Fijne dag! Groetjes Karin
Zeer tevreden over jullie levering en ook het product bamboe basics. Ik heb maat XL onderbroeken besteld en gekregen. Pasvorm is goed, alleen de elastiek-maat had 1 á 2 cm ruimer gemogen. Knelt nu teveel af. Voor het overige kan ik nog geen ervarings oordeel geven. grt math buskens.
Beveelt aan
16 July 2024
Mathieu
Beekdaelen
Hoi Mathieu, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de producten. Een maatje groter lost wellicht het probleem op van het te strakke elastiek. Dat zou je de volgende keer kunnen proberen als je wil. Dank je wel voor je positieve review. Groetjes Karin
Fokkerstraat 16
3833LD Leusden
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven