Top de snelle levering !

Per ongeluk dubbel besteld en betaald O jee dacht ik dus gebeld meteen werd het opgelost . Werd heel snel geleverd gewoon TOP. Ben heel blij met de Adam verf Aanrader om hier online te bestellen .

Veel keus

Snelle bezorging, op de hoogte via post. Nl

Vlotte levering en mooie prijs!

Prachtig behang, goede omschrijving, hoe je het het beste kunt doen.

Ik vind het een prima bedrijf eerste keer dat ik iets bestel echt super duidelijke site ga er zeker meer bestellen

Overzichtelijke website en zeer snelle levering

Fijn om te bestellen en makkelijk en een hele snelle levering, waarvoor mijn dank.

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima snelle service, en een mooie site

Heb al verschillende keren besteld bij jullie. Altijd snel in huis. Veel keuze. Bij ons op de schildercurcus kopen er al verschillende lede bij jullie. Tot de volgende keer.

Goed snelle levering

Goede webshop en prijsen

Werkt makkelijk en super snel

Voor een mooie prijs de Amsterdam acrylverf bestellen die je nodig hebt, plus een handig Amsterdam schildersmes, op je gemak alles uitzoeken en een super snelle levering, zeer tevreden, bedankt

Duidelijke communicatie, prima service, scherpe prijzen!

Netjes na 1 dag geleverd bestelling.

Heldere website, duidelijk en makkelijk bestellen.

Na een bestelling regelmatig updates over de bestelling en snelle en vlotte service. Ik ben erg tevreden.

Fijn en soepel

Wel een beetje spannend dat je via beeldscherm kleuren uitzoekt, maar ze zijn precies als ik graag wilde hebben, Super bedankt!

Heel good Prijs en leverd snel prima zaak

Very happy quick delivery and the best price in holland

Helemaal top!

Snelle verwerking van bestelling. Vandaag besteld, morgen in huis en voor een hele goede prijs!! Goede en stevige verpakking! Heel blij met deze service!

Prettig en snel voor een mooie prijs.

Ik bestel al een aantal jaar bij verfze, altijd met een goede snelle service. De prijs van verfze staat mij erg aan net als het assortiment.

Betrouwbaar en vlotte levering.

Een overzichtelijk website. Makkelijke wijze van afhandeling. Vlotte levering.

Goede prijs voor mooie spullen en nog snel geleverd ook!

Goede prijs voor mooie spullen en nog snel geleverd ook!

Heldere duidelijke webpagina!

Wat ben ik blij met deze website ik heb 3xin de week een groep dames totaal 15. En allemaal bestellen we onze acrylverf tubes hier. Super goedkoop,snelle levering.kortom fantastisch. Echt fijn, wel zou ik als vaste klant wel eens een leuke actie of korting verwachten. Agelopen week een kleine tube extra,das toch leuk. Ga zo door..complimenten van de groep van no stress bij jess, groetjes jessie ijmker

Snelle levering!

Binnen een half uur na de bestelling al een verzendbevestiging. Snelle service, top!

Super!!

Keurige berichtgeving en super snelle verzending.

Snelle levering. Duidelijke site.

Bestelling evenals vorige keer keurig en snel bezorgd.

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.