Ik zou alleen de kleurpotloden in een noppenfolie verpakt hebben omdat het een brievenbus pakketje is en potloden kwetsbaar zijn als ze vallen.

Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Ondanks dat mijn order ergens anders afgeleverd was doordat straat nummer verkeerd ingegeven was, hebben ze mij gebeld en gemaild zodat het toch wel juist terecht kwam

Snelle levering, daar wordt ik blij van

Snelle en goede service

Snelle Jelle

Wat was mijn bestelling er snel. Geweldig

Duidelijke site, pakket was goed verpakt en is snel geleverd.

Prima sevice

Ik had zelf een fout gemaakt in de bestelling. Met een telefoontje werd dit keurig recht gezet. Bestelling daarna in goede orde ontvangen.

Verzorgde veilige verpakking en snelle levering. Portokosten zijn wel zeer hoog

Toppie

Prima product, de levering was later helaas maar dat lag aan post nl.

Goeie prijzen, te gekke verf, snelle levering! Ben er heel blij mee!

Goeie prijzen, te gekke verf, snelle levering! Ben er heel blij mee!

Voor de eerste keer hier besteld. Zocht twee goede spuitbussen in RAL9001 en hier gevonden voor weinig. Snel geleverd en goed verpakt.

Prima geholpen, duidelijke site, vlot bezorgd.

Tijdens mijn online zoektocht hier terecht gekomen. De bestelde schildersezel was niet op voorraad. Er werd een alternatie aangeboden of mijn keuze bestellen. Dit laatste werd het en de levering kwam al binnen een paar dagen. Alles kwam keurig verpakt aan.

Goed en kundig advies deed mij de bestelling plaatsen.

Na telefonisch advies heb ik de bestelling geplaatst. Ik twijfelde veel welk Onderbehang ik kon nemen om mijn muur glad te krijgen om vervolgens daar fotobehang op te plakken. Een paar verf en behang winkels merkte ik veel twijfel bij de verkoper zelf. Hier niet! Top geholpen.

Snelle verzending, prima product.

De bestelling was erg snel binnen en de verf (PU) dekt prima.

Duim omhoog voor jullie zaak !

Geachte, na een goed en vlot contact via e-mail met mevrouw Denise, is alles prima verlopen. De zending was zorgvuldig ingepakt en de inhoud klopte volledig met mijn bestelling. Ik heb dit in korte tijd mogen ontvangen. Ik ben heel tevreden, waarvoor mijn beste dank ! Met vriendelijke groeten, Luc Cauwelier

Prima website, snelle en goede bezorging

Snelle en efficiënte afhandeling en levering

Zeer zeker een aanrader , alles gaat heel vlotjes en zeer snelle levering van de juiste producten!

Kan niet beter

Bestelde mijn artikel op vrijdag en ontving het met de bestelpost op maandag, Juiste artikel en kon direct aan de slag.

Alles goed gegaan, goed verpakt.

Snelle en prima service.

Snelle en prima service.

Al de spullen goed verpakt afgeleverd.

Beste prijzen, goede service

Hele goede service, goed advies

Ik zocht behang wat er niet meer zou zijn. Hebben ze gevonden!! Ze dachten met me mee over enkele problemen die ik tegen zou komen. En er bleek iets te missen in de levering (verdwenen tijdens transport), zonder gezeur item nagezonden. Dus m.a.w…TOPBEDRIJF !

Stationsstraat 27

3851NA Ermelo

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.