Top service!

Online besteld en de bestelling supersnel binnen. Voor de tweede bestelling had ik wat advies nodig, even gebeld, prima geholpen en weer supersnel de bestelling binnen!

Snelle service, waarbij wordt meegedacht!

Snelle service, waarbij wordt meegedacht

Erg goede ervaring.

Er wordt meegedacht. Tot in detail met een heel mooi resultaat

TOP! !

super netjes overal van op de hoogte gebracht en gehouden. keurig op tijd geleverd! SUPERRRR

Website overzichtelijk

Bestel doen was geen probleem maar heb nog niets ontvangen dus dat kan ik niet beoordelen

Groot assortiment, beste prijs, snelle levering.

Prima website, groot assortiment wat zeer scherp geprijsd is. Bovendien snelle levering.

perfect

had al eerder en toen ging het ook super. nu dus weer en nog een nabestelling gedaan die er netjes bij gedaan werd zonder problemen

Prijs, kwaliteit en verzending top!

Goede prijzen voor kwaliteitsprodukten en snelle levering. Zeer tevreden dus over mijn geleverde bestelling

Besteld en snel geleverd. Duidelijke factuur Netjes verpakt Top

Gemakkelijk te vinden

Goed ingerichte webshop. Handig en duidelijk

Uitstekend snelle service!

Nu twee keer een bestelling gedaan en allebei de volgende dag geleverd! En dat ondanks deze drukke periode voor webshops en postbezorgers. Daarnaast was de bestelling goed verpakt; liggen de verf niet los in de doos maar in bubble wrap zodat er niks kapot kan gaan.

Vlugge en nette levering

snel en accuraat!

Idem

Web store is easy to use and VBS has great products

My wife requested some acrylic art paper so I searched the web and found Verfze. I found the website offered great products which were easy to find on the website. I placed the order which was delivered within 2 business days. There was communication throughout the process by Verfze, this was greatly appreciated. Overall very happy with the service from Verfze.

Top serviece

Ik ben zeer tevreden met de service

Great service and really kind team

Highly recommendable! ;)

prima service en producten

Prima service, goede kwaliteit producten, en snelle levering.

Uitgebreid assortiment, snelle levering

De site biedt een uitgebreid assortiment voor de hobbyschilder. Hoewel ik in Vlaanderen woon was de levering toch snel (1 dag na bestelling), zelfs tijdens de lockdown (coronavirus). De zoek functie van de site kan echter soms een beetje onhandig zijn in gebruik, zeker als je meerdere items wilt bestellen.

gemakkelijk en uitgebreid

Mooie webshop. Zeer eenvoudig en overzichtelijk.

Snelle service,

Bestellen is eenvoudig, website werkt prettig, snelle reactie

Snel geleverd, maar nog onduidelijk of de stift van potloden deze verpakking overleeft.

OK

Super dat jullie webshop ook in Tsjechie geleverd kan worden.

Mooi assortiment, prima levering

Snelle levering en betrouwbaar.

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.