Perfect geregelde bestellling

Behang snel geleverd

Goed advies en super snelle levering.

Over isolatiebehang had ik advies nodig. Dat dit soort behang bestaat, schijnt nog niet bij velen bekend te zijn. De spouwmuur van mijn huis kan niet geïsoleerd worden omdat er teveel rommel in zit. Thermisch- of isolatiebehang lijkt een goede oplossing. Ik kreeg goed advies en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Chapeau!

Snel, en accuraat

Zegt wat ze beloven

Erg goed, behulpzaam en snel!

Er waren artikelen niet op voorraad wat ze mij snel over de mail lieten weten. Graag had ik iets voor het weekend binnen vanwege cadeau voor moeder dag. Een prettig telefoontje volgden waarop andere artikelen werden voorgesteld voor dezelfde prijs, het pakketje was nog ruim voor het weekend binnen, bedankt!

Bestellen, betalen en binnen een paar dagen thuis.

Snelle bezorging

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering en zeer vriendelijk personeel aan de telefoon. Mijn nieuwe adres voor het atelier @ateliersiciliano

Op zaterdag besteld, dinsdag daarop in huis. Top!

Prima geregeld. Leuk geprijsd. De eerstvolgende keer opnieuw bestellen bij Verfze.

Duidelijk en gebruikersvriendelijk

Bestellen gaat soepel en ik vind het fijn deze daarna te kunnen volgen

Goed hoor.

Super snelle levering!

Super snel geleverd! Makkelijk bestellen! Alleen jammer dat jullie geen 150 ml flesjes hebben .

Goed overzicht

zeer klantvriendelijk, ik had een artikel besteld die niet voorradig was. Men belde mij daaroverrr op, met een suggestie erbij, om het probleem op te lossen.

Prima en snelle verzending

Helemaal top geregeld

Via de site potloden verteld. Deze stonden na 2 dagen klaar in de winkel. Helemaal top geregeld.

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Ik schilder veel en heb de afgelopen jaren Amsterdam acryl verf besteld bij verschillende webshops, maar dit is tot nu toe mijn beste ervaring! Binnen 24 uur in huis, voordelig, de website is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt ook goed. Echt top!

Uitstekende website

Ik zocht lang naar het behang van elitismaar vond nergens enige vorm van korting, tot ik op jullie site kwam, intikte wat ik nodig had en kreeg prompt een e-mail met fikse korting! Super toch!!

Snelle levering en een grote voorraad

De Koopmans ecoleum verven worden niet door elke verfhandel geleverd. Daarom zou ik hier 15 km moeten fietsen. VBS heeft ze allemaal op voorraad, levert heel snel en voor een goede prijs.

Snelle levering, goede prijzen.

Bij toeval ontdekt en ik ben zeer tevreden over de goede afhandeling snelle verzending.

Accurate afhandeling, snelle verzending, groot assortiment en heel acceptabele prijzen.

Hoogkwalteitsprodukt zeer snel geleverd!

Arte behang besteld waarbij je voor de aanschafprijs van € 119,- per rol van 70cm breed ook een zeer hoogkwaliteitsprodukt geleverd krijgt. En dat in een zeer snelle levering van 3 dagen.

Top webshop

Gewoon goed zoals het hoort

Goede artikelen en snel geleverd.

Snel en goed verpakt geleverd.

Heb goede ervaring. Alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen boven de €100 . Snap wel bij onder € 50 verzendkosten moet betalen.

Snelle levering, netjes verpakt.

Geweldig, dinsdag besteld en woensdag in huis.

Goede service en snelle levering.

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.