Snelle en goede levering

Mijn bestelling was snel geplaatst en geleverd, netjes verpakt ook.

Een prettige ervaring

Mijn spullen kwamen keurig op tijd, het behang wat rechtstreeks van de fabriek moest komen kwam iets later, maar dat was ook prima

Goede kwaliteit van de producten, zeer snelle levering!

Goede kwaliteit van de producten, zeer snelle levering

Snelle reactie via de mail. Leuke korting en goede kwaliteit.

Alles netjes verpakt en verstuurd , op de hoogte gehouden hoe lang het duurde per mail. Heel fijn

Snel en volledig zoals beloofd!

Snel en volledig zoals beloofd!

Prima service.

snelle, correcte afhandeling

Inorde

Inorde

Zeer vlot

Klantvriendelijke website

Kreeg een goede korting op het behang dat ik wilde hebben. Werd netjes en snel geleverd.

Mooi assortiment.

Goed geholpen. Vriendelijke mensen. Nette prijzen.

Heel goede en snelle service

Binnen no-time bestelling verwerkt

Op zaterdag rond de klok van 11 uur online bestelling geplaatst waarbij ik bijzonder snel (binnen 45 minuten) bericht kreeg dat mijn bestelling verwerkt was en het bestelde klaarstond. Heb rond de klok van 14.30 uur mijn bestelling in Ermelo kunnen ophalen. Alles stond keurig ingepakt klaar om mee te nemen

zeer snelle levering, top

top ervaring

Perfect!

Goede producten, zien er hetzelfde uit als op de foto. Hele snelle levering, de volgende dag daadwerkelijk ook al in huis!

Goed overzichtelijk

Mooie site alles snel te vinden Snelle levering

Snelle goede levering

Slechte service

Het product is goed, maar de service erg slecht. Het enige waarin ze meedenken is: niet tevreden, stuur maar terug. Er zijn gelukkig nog genoeg andere bedrijven met hetzelfde assortiment, waar wel goede service is. Ik raad deze winkel dus NIET aan.

Jammer dat sommige mensen totaal geen begrip op kunnen brengen voor de bizarre situatie waarin bedrijven zich momenteel bevinden. Er werd op onze webshop en die van PostNL duidelijk gecommuniceerd dat er mogelijk vertraging kan optreden met bezorgen. Wij hebben tijd nodig om e.e.a. uit te zoeken als een pakketje vertraagd is. Om dan om een compensatie te vragen terwijl het wel bezorgd is lijkt me een beetje vreemd,. Wij worden nu afgerekend op de vertraging van PostNL. De oplossing die we geboden hebben voldoet niet aan de verwachting dus gaan dit soort klanten een slechte review schrijven. Alleen maar tevreden klanten is ook een illusie, gelukkig zijn de meeste meer dan blij met onze service gezien de 9,6 die we scoren!

Goede en snelle service

Goede verpakking, snelle levering

SnelleService

Alleen jammer dat je als je een bestelling in je winkelwagen doet. Het de Volgende dag verdwenen is. Zou fijn zijn als het blijft staan om mee verder te gaan.

Hele fijne winkel met goed advies per telefoon, bereikbaar en geduldig in deze rare tijd.

Naast een hele volledige webshop is men ook bereikbaar voor advies. Fijn dat er advies gegeven kan worden. Soms twijfel je even wat je precies het beste kan gebruiken, dan zijn ze telefonisch bereikbaar met het juiste advies. Zo durf je ook eens wat betere kwaliteit verf te proberen.

Onduidelijk

Snelle levering maar de behangrol was niet naar mijn wens. Blijkbaar had ik een artikel gekocht 'wat speciaal voor mij besteld was' en dus mocht het niet retour. ik heb geen idee hoe ik had moeten weten dat die rol 'speciaal besteld' was aangezien ik hem zo in m'n winkelmandje kon gooien en afrekenen. Kijk dus uit, eenmaal gekocht is dus niet meer retour. Wil hier graag andere mensen voor behoeden want dit staat nergens duidelijk vermeld.

Beste Babette, We hebben mailcontact gehad en ik heb daarbij aangegeven dat het wel degelijk duidelijk op onze webshop staat vermeldt, je moet er zelfs voor tekenen. Dus ik ben het hier niet met je eens. Voor mensen die twijfelen over de kleur hebben we juist een stalenservice. Jammer dat je ons dan zo keihard afrekent. mvg, Astrid Team de Verf & Behangspecialist

Vrijdag besteld zaterdag in huis,hoe snel is snel...

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.