groot assortiment, goed gesorteerde webwinkel

overzichtelijke webwinkel, groot assortiment, snelle levering

Welke kleur heb ik tekort? Bestellen en de volgende dag is het in huis. En het advies is top

Mooie site en snelle afhandeling

prima geregeld

prima geleverd

Snel en goed verpakt

Pakket snel ontvangen. Duidelijke website. De potten Amsterdam acryl waren zelfs dichtgeplakt! Goede prijs.

Prima webshop

Webshop met uitstekend assortiment tegen normale prijzen. Heldere en duidelijke website. Als er onverhoopt iets niet op voorraad is, wordt er netjes via mail gecommuniceerd.

Top webwinkel !

Ondanks dat niet alles op voorraad was toch volledige levering in 5 dagen! Goede communicatie over het iets langere levertijd.

Goede en snelle levering

goed verpakt en snel geleverd

Goede snelle levering

Voor de eerste keer iets hier besteld . Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben . De website was duidelijk , levering was snel

Snelle levering, nette prijzen

Snelle levering en nette prijzen. Top

Ging alleen om staaltjes, maar de service was super snel!

Plastic opvulmateriaal

In de ontvangen zending zat plastic opvulmateriaal. En dat in een doos waar plastic flessen zitten die niet breekbaar zijn. Het gebruik van plastic als opvulmateriaal keur ik af omdat ik vind dat er vandaag de dag vele alternatieven voor zijn. Serieus reden voor mij om geen bestelling meer bij jullie te doen. Vriendelijke groet, Annette

Beste Annette, Hartelijk dank voor het invullen van een review! Ik reageer daar graag even op. Wij verpakken de halve liters Amsterdam expres op deze manier omdat de ervaring heeft geleerd dat ze anders open kunnen gaan tijdens verzending en dat geeft een aardige zooitje. Wij hergebruiken het verpakkingsmateriaal wat Talens ook gebruikt in de dozen die wij ontvangen. Dit is juist milieubewust en uitvoerig getest. Mocht je liever geen plastic opvulmateriaal willen ontvangen dan kun je dat in de opmerkingen aangeven, we hebben ook een speciale kartonshredder, waar we zelf opvulmateriaal mee maken van oude kartonnen dozen. Ik hoop dat deze toelichting misschien een andere kijk op onze verzendmethode geeft en hoop je toch terug te zien als klant. Mvg, Astrid Team Verfze.nl

goede service

goede service, snel en keurig

Bestelde spullen snel en keurig ontvangen

Scherpe prijzen vergeleken met anderen, snel geleverd.

Grote keuze, en snelle leveren.

Vandaag bestelt en morgen echt in huis.

Prima producten. Snelle levering.

Redelijk snelle levering en is zeer concurrend.

Goed.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, een telefoontje was voldoende voor een creatieve oplossing. Fijn uitgebreid assortiment. Snelle levering na bestelling. De leuke onverwachte attenties bij de bestelling waren een fijne verrassing. Echt een aanrader dit bedrijf.

Snel en goed!

Super snelle levering

fijne pot acrylverf bij jullie gekocht voor een fijne prijs, vlot geleverd, top !

Uitstekende en snelle service!

Goedkoop, uitstekende service en snelle levering!

Mooi op tijd binnen

Besteld en met een paar dagen binnen.

Altijd op tijd

Ik bestel er vaak verf en de levering is altijd snel!

Overzichtelijk, snel en gunstige prijzen

Prima !

Zeer snelle service! Meer dan tevreden!

Zeersnelleservice! Zeer vriendelijk geholpen aande telefoon! Meer dan tevreden!

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.