Goede kwaliteit producten, prettige communicatie, snelle levering. Top.

Wauw wat een prachtig behang!

Bestelling is keurig verzonden, een beetje sjiek zelfs !! Prachtig behang, ga ik zeker bestellen!

Alles op tijd geleverd en een enorme service

Dikke duim

Hoe snel kan je zijn,vrijdag besteld zaterdag in huis. Geweldig!

Snel en goed! Ik kom het altijd ophalen. Jammer dat het assortiment niet wat uitgebreider is. En Ik vind dat de prijzen in de winkel zelf zo hoog zijn. Dat merkt alleen een klant die het artikel komt ophalen.

Bestelling kwam laat aan, maar dat kwam door drukte bij de post. Astrid was heel behulpzaam en lichtte ons voldoende in. Goede service!

Snelle levering en het behang is precies zo als op de site qua kleur .

Super goed geregeld en beantwoord

Super goed geregeld en prima op de hoogte gehouden, dit wordt mijn vaste site om te bestellen

Positief!

Mijn favoriete behang met een goeie korting kunnen kopen! Dat doet geen andere aanbieder, heel blij. Snel geleverd vanuit Frankrijk met een track and trace nummer. Heel tevreden en als ik nog is wat nodig heb haal ik het hier!

Snelle service en goede kwaliteit

De acrylverf die ik bestelde werd de volgende dag al geleverd (in België). Perfecte service!

Fijne persoonlijke service

Voortaan koop ik hier mijn schilderbenodigdheden

Snelle levering, maar bereikbaarheid was even lastig

Ik heb een dure doos met aquarelverf gekocht en daarin ontbrak een kleur. Op mijn mails en vraag hoe dit opgelost kan worden heb ik geen reactie gekregen. Naar aanleiding van mijn review is meteen contact met mij opgenomen en bleek iets met de mail aan de hand te zijn. Ik ontvang het ontbrekende kleurtje alsnog. Bedankt!

goede service

duidelijke website, ruim aanbod van producten, levering op tijd, goed verpakt, prodeuct wijkt niet af van de site. aantrekkelijke prijs.

geweldig

super snelle levering en netjes verpakt

Top kwaliteit aan een scherpe prijs.

Goeie service, en gaat er al eens iets fout dan wordt dit binnen geen tijd terug rechtgezet. Online shoppen met een menselijk gelaat!

betrouwbaar

een coorrecte en vriendelijke afhandeling order; op de beloofde levertijd bezorgd aan huis;

Erg hulpvaardig

Artikelen prima in orde, zeer goede verpakking en snelle levering

een top service, met top prijzen

Alleen verzendingskosten discrimineert de Belgen met de Nederlanders en vinden we niet fijn.

Snelle levering, goede service

Lagere prijzen kunstschilder benodigdheden dan elders. Snelle levering en zorgvuldige verpakking van het bestelde materiaal

Snelle levering, prima product.

Ik had een kleine bestelling binnen 48uur geleverd. Product in orde en heel netjes verpakt. Super!

Quick delivery no mistakes good price

Made about 10 separate orders never a problem great prices very satisfied customer

Goeie service

alles snel geregeld en bezorgd

hallo een goed overzicht van de verfspullen en accessoires wij zijn hier blij mee ook met de prijzen

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.