gewoon goed

Snelle levering en geen problemen.

Enorm gemakkelijk en alles vlot geregeld met een goede prijsstelling.

Goede service !

Telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Super bedrijf.

Super. Overzichtelijke site. Snelle levering. Duidelijkheid wat betreft de levering. Prima verpakt. Gr. Marion

Top winkel

Goede spullen en denken met je mee.

Snelle levering en voordelig

Accuraat, duidelijke communicatie en alles op voorraad!!

De verzending is goed verzorgd en was goed verpakt. Heel fijn. De primaire kleur rood( magenta) is volgens mij te roze, ik verwachtte een rodere kleur, dat is jammer. Dat zie je dan niet goed op de website. Maar verder alles goed en snel. Bedankt.

Beste Eveline, Dank je wel voor je mooie beoordeling! De primair magenta is inderdaad roze. Deze roodtint is heel helder en perfect om bijvoorbeeld ook mooie paarse tinten te mengen, zonder dat ze bruinig worden. Als je een mooie primair rode kleur wil mengen kun je bij de primair magenta een klein beetje primairgeel toevoegen zodat je echt een mooie puur rode kleur krijgt. Wil je liever direct een helderrode kleur gebruiken zonder te mengen kun je er de volgende keer voor kiezen om Pyrrolerood te gebruiken, ook in proeftubetjes te koop. https://www.verfze.nl/p/amsterdam-acrylverf-315-pyrrolerood-20-ml Ik hoop je hiermee een beetje extra geholpen te hebben en wens je veel plezier met schilderen! Hartelijke groet, Geurt Team Verfze.nl

Zeer vlotte en nette levering van bestelde tubes verf. Heel fijn dat ook de kleine tubes van 20 ml acrylverf van Amsterdam los per kleur leverbaar zijn.

Na een dag alles al in huis SUPER!

had niet verwacht dat het zo snel zou gaan helemaal super!!!!

Duidelijk website, snelle levering, feedback oke, goede prijs. Helemaal tevrden!

Terwijl ik op internet naar Cobraverf zocht, viel mijn oog op deze leverancier. Het bleek dat deze verf hier goedkoper was dan bij andere leveranciers; ook de verzendkosten zijn lager. De levering was al de volgende dag; dus beter kan niet.

Ik ben zeer tevreden.

Heldere website

Duidelijke website, artikelen die je zoekt zijn gemakkelijk te vinden.

Super...

Snelle verzending... Goede prijs kwaliteit..

Vlot en goed

Het bestellen ging vlot en na een paar minuten werd ik al gebeld om te checken of ik de bestelling inderdaad af wilde komen halen. Toen ik bij de winkel aankwam stond alles keurig klaar.

supersnelle service !

Heel snel bezorgd , alleen een paar tubes verf in een enorme doos met allemaal luchtkussens vind ik dan wel weer een beetje zonde en overdreven .. !

Goedemiddag Karin, Hartelijk dank voor je positieve review. We vinden het fijn dat je ook feedback geeft over het verpakkingsmateriaal en de verzenddoos. We zullen erop letten dat we zo min mogelijk lucht gaan verzenden, dus beter passende dozen gebruiken. De luchtkussens worden hergebruikt van zendingen die we ontvangen van leveranciers, maar het is wel belangrijk om het volume laag te houden zodat de transportkosten en de milieubelasting beperkt blijven. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Geurt Jansen Team Verfze | Verfenbehangspecialist

Snelle levering, goede prijs en perfect verpakt

Klopt altijd wat ik ontvang en de prijs is super laag.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Heldere, snelle service

Overzichtelijke website, makkelijk producten te vinden en te bestellen. Supersnelle levering in België. 1 minpuntje: de doos met mijn bestelde producten was verder opgevuld met plastiek. Veel plastiek. Graag een andere (meer milieuvriendelijke) oplossing volgende keer.

Beste Anna, Hartelijk dank voor je positieve reactie en opbouwende kritiek. Het lijkt ons inderdaad ook goed om minder plastic te gaan gebruiken. We overwegen een machine aan te schaffen die oude kartonnen dozen omvormt tot vulmateriaal. Het vulmateriaal van plastic dat we nu gebruiken kopen we niet. Dit plastic ontvangen we van onze leveranciers/fabrikanten en hergebruiken we. We halen ook opvulmateriaal op bij andere winkels in Ermelo zodat zij hun verpakkingsmateriaal niet hoeven te storten en wij het kunnen hergebruiken. In gesprekken met onze leveranciers zullen we aandringen dat zij minder plastic en meer karton gaan gebruiken bij hun verpakkingen zodat in de distributieketen het plastic tot een minimum beperkt zal worden. Zelf ben ik als duiker regelmatig geconfronteerd met zwevend plastic in zeeën en oceanen en zeer bewust dat het schadelijk is voor onder andere het aquatisch milieu. Ik deel je mening zeker en je hebt me aangespoord om onze verpakkingen te verduurzamen. Fijn weekeinde gewenst! Hartelijke groet, Geurt Jansen Team Verfze

perfecte verf en prijs en aflevering

ik gebruik zeer veel verf voor pouren zo n afprijzing is voor mij dan welgekomen

Top levering

Zeer goede levering.

Prima bedrijf

Zeer betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam.

Gewoon goed , niets veranderen doorgaan zo.

De verzending ging super snel! Zeer tevreden!

Goede prijs en vlotte afhandeling!!

`n aanrader!

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.