Goede communicatie met de verkoopmedewerker

Wij hebben een leuke soepel gesprek met Astrid over het vooraad van het behang, leverdatum, en zo voort. Dit is zeker heel veel gewaardeerd in deze tijd waar je meestal alleen met robot een bericht kan sturen.

Supergoede service!!!!

Alles besteld en na twee dagen alles netjes in huis!!

Supersnelle levering

Wauw zo’n snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt. De volgende dag al in huis. Dankjewel!

Precies wat je mag verwachten

Een webshop met een uitgebreide collectie, een eenvoudig bestelproces en probleemloze levering. Meer kun je niet verwachten. Ik ben heel tevreden

Een snelle levering. Duidelijk factuur. Zeer tevreden.

Keurig verzorgd

Goed verpakt, snel verzonden, aardig en vakkundig aan telefoon. Prima bedrijf!

Stefani

I love this ❤️ Correct and fast service. The products are top! I will definitely have further orders!

Super firma!

Ruim aanbod, bestel hier vaak, en tuut-tuut, razendsnelle verzending. Vandaag besteld, morgen in huis. Kan het iedereen aanraden.

Mij niet mailen.

Ik heb mij niet imgeschreven voor nieuwsbrieven o.i.d. Elke webshop die mij toch om een beoordeling vraagt per mail, krijgt van mij 1 ster. Wat snap je er niet aan?

Goede service.

Lastig om losse potloden te krijgen. Bij Verfze gelukkig geen probleem. Top jongens. Dankjewel

Snelle bezorging

De goedkooste voor acrylverf

Excellent

Great prices and fast shipping!

Na foutje aflevering, heel klantvriendelijk.

Eerste keer dat ik bij dit bedrijf iets bestel. Verfpot was open gebarsten in doos. Heb hier over gemaild. Het antwoord kwam zeer snel. Zoiets kan natuurlijk gebeuren. De snelle keurige en vriendelijke reactie maakt dat de ik zeker bij dit bedrijf vaker mijn bestellingen zal plaatsen.

super service en snel geleverd

Na het aanvragen van stalen, heb ik advies ingewonnen voor de uiteindelijke bestelling. De service hierbij was zeer goed en de bestelling werd snel geleverd.

Teleurstellend

Hele dag zitten wachten op een zending tussen 08.00 en 18.00 uur. Er was helemaal geen zending met PostNL. Om 16.00 uur lag er een enveloppe in de bus. Had helemaal niet thuis hoeven zijn. Behangmonster van ca. 10x15 cm voor €7,95. Onbruikbaar monster. Hebben wel een groter monster maar die moet u dan wel ophalen. Zeer klantonvriendelijkheid. Had graag meer verzendkosten betaald voor een fatsoenlijk monster.

Heel jammer dat de staal niet aan uw verwachtingen voldeed. Behangstalen zijn bij alle leveranciers standaard A5 formaat. Het gaat erom dat het materiaal en de kleuren in het echt te bekijken zijn. Dat PostNL bij de track & trace niet heeft vermeld dat het om een brievenbuszending gaat is vervelend maar daar kunnen wij volgens mij niks aan doen. We hebben geprobeerd om u toch te kunnen helpen met een grotere 2 meter staal maar u wenste daar geen gebruik van te maken. Wat ons betreft dus een zeer onterechte 1. Team de Verf & Behangspecialist

Super services

Super services en snelle levering

vlotte levering / verzending en afhandeling.

Via de site besteld ging makkelijk veel keuze makkelijk een bestelling plaatsen en de betaling doen.

Snel

Hoge korting, snelle service Goed verpakt

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit..

Prima transactie

vlotte correcte levering

al een paar keer eerder besteld. bevalt goed. ook de verzend kosten heel redelijk. €4,95 voor het verzenden van 10 tubetjes verf. goed verpakt ,niet meer dan nodig. Bij een andere leverancier vragen ze 9,95 voor dezelfde verzending. en dan zit het in een doos waar wel 50 tubes in kunnen.

Snel geleverd, altijd goede ervaringen.

Altijd goed. Bestel hier al jaren.

geweldig

snelle levering en alles goed verpakt

Snelle levering, topkwaliteit.

Super ervaring, snelle levering en topkwaliteit aan materiaal.

Goed!

Goede service. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Materialen goed verpakt.

Kwaliteit van goederen perfect.

Dure verzendkosten voor klein pakje dat er drie werkdagen over doet.

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Van Gogh Olieverf en nog veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. Onlangs hebben we de winkel helemaal onder handen genomen en is het een inspirerende plek geworden. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel in Ermelo.