Snelle service heel netjes geleverd

Prima geleverd.

Great customer service

Verplicht veld? Ik heb geen verhaal

best tevreden

jammer genoeg duurde mijn bestelling langer dan verwacht daar 1 artikel niet vooradig was en men diende te wachten op nieuwe levering. Daar ben ik reeds de volgende dag over ingelicht dat zodra het binnen is, men mij op de hoogte zouden brengen en het verzenden. welk ook gebeurt is, super. eigenlijk ben ik best tevreden over de service hierover en dat men niet de bestelling in 2 leveringen verzonden heeft. zolang dit niet over noodzakelijke dingen gaat zoals medicijnen ofzo vind ik zulks totaal overboding.

Goede service en snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Snelle levering, keurig verpakt.

Snelle en correcte levering

Prima ervaring

Snelle levering, duidelijke communicatie

Zoals boven en kwaliteit!

Topproducten, zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Zeer professionele werking.

Voor herhaling vatbaar

Goede prijs kwaliteit verhouding. En netjes op tijd geleverd. Voor mij is de volgende bestelling weer bij jullie.

Snelle levering en mooie korting gekregen

Goede overzichtelijke website, mooie korting gekregen en snelle levering.

Volgende dag was mijn bestelling afgeleverd.

Verf wordt altijd keurig ingepakt Snel verzonden Top Groot assortiment

Snel, en accuraat

Een zeer goed service en levering

Altijd snel de levering netjes en verzorgd tuis 100%tevreden

Geen u…..

Je, jij en jou zijn aanwezig op uw site en in uw e-mail, maar ik mis u…. Verder een goede service en een ruim aanbod. Ook fijn dat de verzend verpakking mooi passend was.

fijn advies en contact

goede ervaring, snel en vriendelijk contact

Zeer overzichtelijk

Prachtige service, grote keuze. Zeer tevreden

Super fijn klant te zijn

Service prima. Verpakking goed.

Vlotte levering

Ik bestelde een fles vernis. Deze is vlot geleverd en was ook nog in de aanbieding. Ik ben er blij mee.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering.

Verf was netjes verpakt en ik had de verf (acrylverf van Amsterdam) snel in huis. Top geregeld.

Supersnel

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.