Zeer goede schilders kwasten

Heel tevreden, snel geleverd,

Prima ervaring en prima service en communicatie

Goede overzichtelijke website, prima spullen en prima service. Ik had wat spullen besteld en 1 daarvan was niet op voorraad. Hier kreeg ik netjes een mailtje over dat het item een week later binnen zou komen en of het een probleem was om het iets later af te leveren. Daarna op de afgesproken datum geleverd.

Vlotte afhandeling

Goede service en contact. Alles vlot, duidelijk en netjes afgehandeld!

Hele fijne service snelle levering en makkelijk en snel contact!

Snelle service en netjes verstuurd

Ook nog een leuke verrassing bij mijn bestelling!

Top verzending

Verf werd supersnel bezorgd in een zeer goed verpakte doos. Misschien zelfs iets te goed. Het blik zou een val van de eiffeltoren makkelijk overleven. Je zit wel met het afval: grote stukken piepschuim, dat wel. Hoe de verf zelf bevalt: het stucwerk moet nog enkele weken drogen voordat de verf erop mag. Ik heb deze verf (home made by) eerder gekocht via Loods 5 en dat was toen goed bevallen. Door de hoge concentratie kalk ontstaat een natuurlijke en een warme uitstraling.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Makkelijk bestellen. Snelle levering (afhalen bij de Bruna). Duidelijke mail communicatie over de levering

Snelle bezorging, goed verpakt, duidelijke website en net iets goedkoper dan elders.

Topservice bij 'De Verf & Behang Specialist'

Ik wil mijn waardering uiten voor 'De Verf & Behang Specialist', die me uitstekend hebben geholpen toen ik problemen had met mijn behang. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en professioneel, en ze boden deskundig advies om mijn situatie snel op te lossen. De communicatie was uitstekend, en de levering van de benodigde producten was ongelooflijk snel. Kortom, een geweldige ervaring - ik beveel 'De Verf & Behang Specialist' ten zeerste aan voor hun uitstekende service, efficiëntie en ruime aanbod aan prachtige producten!

Zeer vriendelijke klantenservice

Prima levering, verpakking kon iets beter

Potloden zaten verpakt in n te klein doosje waardoor de punten buiten t doosje uitstaken, hier zat weer tape overheen, voor dure potloden kan dat beter

Bestelling goed ontvangen. Duidelijke communicatie.

Super rappe levering, en goed verpakt

Super goede levering, heel goed en stevig verpakt!!

Top service en snelle levering.

Goede prijs, snelle levering.

Prima levering

Hele goede service ,en correcte levering lambert Timmers

Superrr!!

Keurig verpakt, snelle levering,

Is goed!

Ben tevreden!

Super snelle levering en fijne site

Uitstekend!

Snel geleverd en prima communicatie

Zeer snelle levering van besteld behang en goed op de hoogte gehouden van de levering.

Uitstekende webshop!

Alles naar tevredenheid verlopen! Hele nette prijzen, keurig verpakt en snel geleverd. Kan niks bedenken wat beter zou kunnen!

Geweldige service en grote variatie aan producten!

Laatst kwam ik behang kopen voor mijn woning, de medewerkers van dit bedrijf waren ontzettend aardig en hielpen mij erg vooruit! Een goed aanrader voor woninginrichting en verf! Top bedrijf!

Snelle levering van mijn bestelling

Acrylverf besteld. Snel geleverd en was goed verpakt. Ik beveel ze zeker aan !

Fijne klantenservice

Ik had het verkeerde behang besteld. (Cijfers omgedraaid) helaas kan het niet retour maar na overleg met de klantenservice tot een goede oplossing gekomen. Bedankt!

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.