Perfect!

Voorlopig alleen nog maar samples besteld bij De Verf & Behang Specialist, maar extreem tevreden over de dienstverlening tot nu toe! Duidelijke communicatie en snelle shipping, zelfs voor samples die direct van de fabrikant moesten komen. Ik weet in ieder geval waar ik mijn behang ga bestellen!

top geregeld

'

Bestelling, opvolging en levering was perfect.

Levering volgens bestelling en dit werd binnen de gestelde tijd onbeschadigd geleverd.

Prima webshop

Goede keuze, fijn materiaal, goed verpakt.

Snelle levering en goede communicatie

Na het bestellen nog een persoonlijk mailbericht ontvangen met daarin de levertijd. Snelle reactietijd en levertijd was zoals aangegeven op de website en de mail.

Duidelijke website, bestellen gebeurt heel vlot zoals de betaling. De producten zijn zeer snel gestuurd en ik heb mijn levering ontvangen na 1 dag. Enige min punt: de verzendkosten ongeacht het bedrag van de bestelling.

Snel en correct .Goede keus aan artikelen.Prettige prijs.Ben tevreden.

Mooie acties en prijzen en snelle levering!

Alles wordt stevig verpakt,mooie actie en prijzen. En snelle levering.

Na 1 telefoontje alles goed geregeld

Goede levering. Juiste spullen

Snelle vriendelijke service!

Ik had verf besteld maar het zou pas laat aankomen. Nadat ik een mail hierover stuurde bleek dat een deel van de verf niet op voorraad was, dit deel heb ik (op hun advies) geannuleerd en de volgende dag had ik mijn overige bestelling al binnen! Heel fijne en snelle afhandeling!

Goede service en snelle levering. Zou hier weer opnieuw bestellen.

Snel bezorgd en in orde

Goed zo goed mogelijk plastic vrij verpakt

Snelle en goede levering

Besteld en binnen anderhalve dag binnen, goede en veel kleurkeuze in de webshop.

Snelle levering.

Het was netjes verpakt.

Snelle service en prima prijs.

Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Het is niet het meest uitgebreide assortiment op het gebied van kunstenaarsbenodigdheden, maar zeker voldoende aanbod tegen een hele scherpe prijs.

Keurige levering

Alles klopte volgens mijn bestelling en ook kundig verpakt. Chapeau.

Bestelde artikelen zijn keurig op tijd geleverd en goed verpakt. Breekbare (flessen) artikelen in bubbelplastic gewikkeld en de deksel van de pot gesso extra dichtgetaped. Prima gedaan.

goed en overzichtelijk

bezorging wa ook goed

Fantastisch, goede kwaliteit en uitstekende service

Prijs, kwaliteit en service fantastisch!

Duidelijke communicatie, vlot geleverd. Netjes verpakt.

Goed en snel geleverd

Nvt

Prima website en super snelle levering. De presentjes worden zeer gewaardeerd. Dank daarvoor!

Snel en fijne service!

Helemaal tevreden!

Stationsstraat 27

3851NA Ermelo

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.