Perfect geholpen

Na een telefoontje met de klantenservice waar ik vriendelijk te woord werd gestaan de juiste producten kunnen bestellen. Deze werden de volgende dag al bij me bezorgd. Echt een top bedrijf!

Zeer slechte klantenservice mevrouw ‘Astrid’

Op de website staat een voorraadartikel zonder maatwerk kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket retourneren aan ons met de retourservice van MyParcel. In de mail geven ze aan: De wandbekleding is voorradig en wordt rechtstreeks vanaf de fabrikant naar je verzonden. Ik verneem hieruit dat het bestelde product voorradig is, en het is ook geen maatwerk, dus zou het retour moeten kunnen. Helaas is dit niet het geval. Klantenservice opgebeld, mevrouw Astrid loopt te grinniken en lachen als een klein kind en praat continue door me heen. Heel vervelend en irritant. Zeer slechte service en rare medewerker. NIKS BESTELLEN HIER!!!

Toch even een kleine toelichting op dit zéér onprettige contact met deze klant. Met Marvin is helaas geen normaal gesprek te voeren. Ik heb geprobeerd tot een oplossing te komen maar hij wil het niet horen en praat er continue doorheen. Hij kan duidelijk niet lezen wat er op onze webshop en in de algemene voorwaarden staat en is niet voor rede vatbaar. Uiteindelijk het gesprek maar beëindigd want ik ben er niet van gediend om uitgescholden te worden.

Excelent.

Recommended shop.

Super tevreden

2 blikken zinkwit olieverf (van Gogh) besteld voor een goede prijs, snelle bezorging, goed verpakt. Ik ben erg blij met de service.

Goed van prijs en zeer snelle levering

Goed van prijs en zeer snelle levering

Snel en perfect geleverd!!

Heb nog telefonisch contact gehad, dacht dat iets verkeerd geleverd was. Maar ik had niet goed gekeken, dom van mij. Maar de mevrouw was erg vriendelijk en reageerde heel aardig.

Uitstekende service en kwaliteit

Vol vertrouwen

Van bestellen tot en met de levering goed en snel verlopen. Aan te bevelen.

Top, goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Er was op het moment niet genoeg voorraad maar dat was al snel opgelost en alles in 1 keer geleverd.

Fijne website, snelle levering, uitgebreid assortiment

Tevreden met producten en devservice.

Snel en volledig bezorgd

Ik kon de bestelling volgen en werd tijdig en correct geleverd.

Een goede en prima kennismaking.

Ik ga in de toekomst verder , met bestellingen doen bij jullie , verpakking was goed verzorgd.

spuitbus besteld - keurig op tijd bezorgd

spuibus verf RAL 9001 besteld , ging makkelijk, geen probleem, keurig bezorgd

Top en tevreden!

Snelle afhandeling en goede communicatie!

Snelle levering, snel contact bij vragen

3 goede momenten gehad; 1. Advies over hoeveel behang ik nodig had. Dat ging snel en kundig 2. Contact over vraag over mijn bestelling. Dat ging snel en accuraat 3. Levering ging goed

Ik had arte behang besteld. Het werd snel geleverd en de 15 procent korting op je eerste aankoop was ook mooi meegenomen. Ik zou zo weer bij ze bestellen

behang met korting maar niet retour

Met korting behang gekocht, snel geleverd. Helaas kun je de rollen die over zijn niet retourneren.

tip top in orde

overzichtelijk

snelle levering, goede scherpe prijzen

Ook bij telefonisch contact, direct goed geholpen.

Precies zoals afgesproken

Het was supermakkelijk om te bestellen en de aflevering was precies zoals afgesproken. Goede prijsstelling.

Hele fijne winkel!

Deze winkel is goed. Goed bereikbaar met goede service en advies. Overzichtelijke webshop en heldere communicatie. Helemaal goed!

Goede shop, heb hier al meerdere keren gekocht, geen problemen, snelle levering, leuke prijzen, en niet de verzendkosten opgehoogd zoals je dat tegenwoordig veel tegenkomt. B.v. Post nl rekent 4.95 verzendkosten maar de webshop rekent 7.95 verzendkosten. Uitkijken dus! Maar deze webshop kan ik iedereen aanraden.

Alles wat ik had besteld was niet op voorraad daar werd ik met een nette mail van op de hoogte gebracht en werd uitgelegd hoe en wanneer er bezorgd werd Dus helemaal goed

Goede service en mooie prijs!!!

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.