snelle levering, goede scherpe prijzen

Ook bij telefonisch contact, direct goed geholpen.

Precies zoals afgesproken

Het was supermakkelijk om te bestellen en de aflevering was precies zoals afgesproken. Goede prijsstelling.

Hele fijne winkel!

Deze winkel is goed. Goed bereikbaar met goede service en advies. Overzichtelijke webshop en heldere communicatie. Helemaal goed!

Goede shop, heb hier al meerdere keren gekocht, geen problemen, snelle levering, leuke prijzen, en niet de verzendkosten opgehoogd zoals je dat tegenwoordig veel tegenkomt. B.v. Post nl rekent 4.95 verzendkosten maar de webshop rekent 7.95 verzendkosten. Uitkijken dus! Maar deze webshop kan ik iedereen aanraden.

Alles wat ik had besteld was niet op voorraad daar werd ik met een nette mail van op de hoogte gebracht en werd uitgelegd hoe en wanneer er bezorgd werd Dus helemaal goed

Goede service en mooie prijs!!!

Goeie service

Rappe service, en heel goed dat jullie e mail zonden , alles was nog niet aanwezig , dus wachten om te verzenden tot alles aanwezig was , vond ik prima , liever alles leveren in een keer ….ook voor de ecologische afdruk Btw..de verf is voor m’n zoon, ik praat in zijn naam

Zeer snelle levering

Goede communicatie Snelle levering

Fijne webshop!

Snelle en fijne service, bedankt!

Snel geleverd en competitief geprijsd

Gebruiksvriendelijke website. Artikelen zijn makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Ik heb bij verfze.nl besteld vanwege de competitieve prijzen. Echt top!

Snelle en prima service!

Snelle service.

Prima service, snelle levering, en ontzettend nette communicatie.

Prima service, snelle levering, en ontzettend nette communicatie.

goed snelle service

Niets mis mee

Mooi dat je de ontbrekende pastelpotloden per stuk kan bestellen voor een mooie prijs

Heel veel keus in acrylverf Amsterdam

Erg veel keus en zeer snelle levering

Prima producten

Je vind wat je zoekt en krijg wat je wil: waar voor je geld!

Ik was aangenaam verrast omdat ik na bestelling de volgende dag mijn pakketje binnen had. Kon ik gelijk aan de slag. :-) Alles was ook prima verpakt.

geweldige service

ruime keuze en snelle levering.

snelle zending

kreeg mijn zending binnen drie werkdagen

Prima aflevering

Snelle keurige aflevering

Prima geregeld en snel mijn bestelling ontvangen.

Prima geregeld.

Super snelle levering

Prima service en goede communicatie. Goed bereikbaar!

Netjes geholpen

Stationsstraat 27 3851NA Ermelo

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.