Heel veel keus in acrylverf Amsterdam

Erg veel keus en zeer snelle levering

Prima producten

Je vind wat je zoekt en krijg wat je wil: waar voor je geld!

Ik was aangenaam verrast omdat ik na bestelling de volgende dag mijn pakketje binnen had. Kon ik gelijk aan de slag. :-) Alles was ook prima verpakt.

geweldige service

ruime keuze en snelle levering.

snelle zending

kreeg mijn zending binnen drie werkdagen

Prima aflevering

Snelle keurige aflevering

Prima geregeld en snel mijn bestelling ontvangen.

Prima geregeld.

Super snelle levering

Prima service en goede communicatie. Goed bereikbaar!

Netjes geholpen

Uitstekende, snelle service tegen scherpe prijzen

Ik bestel mijn materialen om te schilderen , zowel prive als voor mijn lessen al een aantal jaar bij jullie. Misschien dat ik enkele onderdelen ergens anders nog iets voordeliger zou kunnen krijgen maar ik ga voor jullie betrouwbaarheid en snelle service. In al die tijd is er eigenlijk nog nooit iets mis gegaan met mijn bestelling. Hartelijke groet Rienkje

super snel geleverd

Het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij jullie en dat ging super snel met de levering .helemaal top. Ik zou nog wel een factuurtje willen voor in de boekhouding. dankje.

Top sevice, snel en accuraat

Bestelling binnen 2 werkdagen binnen zonder beschadiging

Perfect verlopen.

Mooie set olieverf van Rembrandt die snel geleverd werd.

Goede producten voor een faire prijs.

Goede producten voor een faire prijs. Enige minpunt was de levering. We hadden telefonisch afgesproken het pakket, bij afwezigheid, bij de buren af te geven. Echter ons pakket heeft de hele dag open en bloot voor de voordeur gestaan waar iedereen het kan zien. Het is toch een aanzienlijk bedrag,

Betaalbare materialen en snel geleverd.

Voor een goede prijs 500ml potten acrylverf gekocht. Materialen werden snel geleverd. Goede ervaring!

Veel keus en snelle levering

Duidelijke website. Veel keus in niet alledaags behang. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Er is een ruime keuze in de webshop van professionele acrylverf voor kunstschilders.

Vlotte levering

Ik kreeg mijn bestelling toch nog vlotter dan beloofd. (Niet alles was op voorraad)

Snel en erg klantvriendelijk

Dacht goed mee !

Fantastische service!

Complimenten voor de service en communicatie! Kom hier zeker terug.

Prima service snelle levering.

Niets aan toe te voegen.

vriendelijk en snel. top service

ik had een paar rollen te weinig maar bedankt dat jullie de moeite namen om dezelfde bij te bestellen en te leveren. en echt snel ook. dank groeten rudolf

Heldere communicatie en snelle levering

Mijn kortingscode werkt niet via de site. Astrid heeft dit handmatig aangepast en supersnel gereageerd op al mijn vragen.

super ervaring snelle levering en goede dienstverlening

heel goed levering heel snel en vlot

Stationsstraat 27

3851NA Ermelo

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.