Goede snelle service!

Goede snelle service!

Snelle levering en goede service!

goede en snelle service

goed en snel

Goede service, klantvriendelijk

Mooi en netjes verpakt. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Perfecte service

Snelle persoonlijke service en meedenkend in oplossing

Aanrader

Snelle levering. Bij retour erg snel geld terug. Complimenten!!!

een snelle en correcte levering

een snelle en correcte levering

Mooi merk voor een betaalbare prijs, heb echter wel extra 2 euro bezorgkosten moeten betalen, had dat liever direct betaald.

Heb bij Tijssen Mode een premium denim jeans besteld. Mij product werd snel verstuurd, alleen jammer dat PostNL niet zo snel is. De broek was goed verpakt en er zat een persoonlijk geschreven bedank kaartje bij, altijd leuk dat sommige winkels toch nog de moeite doen om dit te doen.

Top..!!

Snel geleverd en een super leuk gepersonaliseerde kaart, aandacht voor de klant!

Mooi product

Mooi product, snelle levering, en een leuk persoonlijk kaartje met bedankje er op!

Mooie collectie snel verzonden, mooie verpakking!

prima. Snel geleverd.

Snelle levering, goede service!

Super tevreden ! :)

Normaal schrijf ik geen beoordeling maar na mijn bestelling hier toch maar wel, het was super snel geleverd en mooi ingepakt met een leuk persoonlijk briefje er bij echt heel leuk !!! Mijn vriend was blij met z’n cadeau jullie hebben mooie spullen!

Fast, friendly and accommodating

Very happy with Tijssens service and truly appreciate that they were so accommodating to me. Great store.

Uiterst tevreden

Had een verkeerde maat besteld maar had binnen een dag het juiste item binnen.Geweldige service mijn dank.

Bestelling mooi ingepakt en snel bezorgd.

Super telefonisch geholpen en supersnelle levering

Top snelle bezorging

Goede website

Alles naar wens

Snelle reactie op de e-mail en goed advies gekregen. Ben tevreden met de gedane aankopen.

Snelle levering uit voorraad

Prima broek