top geregeld

snel geleverd goede serves

Top !

Top service !

Prima service , snelle levering !

uitstekend, goed bereikbaar en vriendelijk

Door eigen onkundigheid foute maat besteld en retour gestuurd, aankoopbedrag stond al snel weer op mijn rekening, Top!

Mooi product tegen een prima prijs

Fantastische service

Heel prettig geholpen en vandaag ervaren hoe ver hun service reikt! Super !

Super service in merken en in meedenken

Betrouwbaar, snelle levering, enorm veel keuze in mijn favorieten merken.

Geweldig.

Goede service en prijs!

Prijzen zijn prima, zeker in de sale! Retouren worden snel afgehandeld.

Slecht

Jas wel kunnen bestellen, maar niet kunnen leveren. Dag na betaling mail ontvangen, over dat de jas niet op voorraad was. Had graag een compensatie gezien.

Perfecte service en topkwaliteit !!

Top. Weet wat de klant nodig heeft.

Smorgens besteld smiddags kon ik de bestelling ophalen prima

geweldige service!

Zeer snelle, en goede levering

Hele snelle levering van een mooie stone IJsland trui

Fijne service, en nette afhandeling!

Fijne winkel, en goed deskundig advies, ook bij vermaken van kleding word niet moeilijk gedaan en netjes opgestuurd of zelfs thuisgebracht! Ik kom hier zeker terug !!

Uitstekend!

Donderdag middag een polo besteld, vrijdag in huis. Ik zoek stad en land af voor regular polo’s en geen slim fit. Bij deze zaak heb ik die gevonden en in verschillende maten op voorraad. Hier de eerste keer besteld, Tijssen heeft er een nieuwe vaste klant bij!

Uitstekend!

Reageren snel op vragen. Snelle levering. Mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij! Top!

Super snelle reactie!

Tijssen Mode heeft een prettige overzichtelijke site, waarop makkelijk te bestellen is. Met de verwerking zijn ze super snel. Als de post meewerkt heb je het de volgende dag in huis.

Geen problemen ervaren

Pakketje mooi optijd geleverd, met een persoonlijk kaartje er bij.

Wordt niet bezorgd.

Krijg melding dat zending is aangemeld bij PostNL en dan dat het te druk is en bezorgingsdag en tijd onbekend is. Duurt al dagen.

Prima zaak

Snel besteld en snel opgestuurd. Levering duurde een paar dagen maar dat was te danken aan Postnl.

Geweldig netjes en goed geholpen ook werd ik netjes gebeld dat de bestelling klaar staat, ik was zelf te laat op mijn afspraak maar het team van Tijssen bleef toch even op mijn wachten na sluiting tijd top bedrijf!

Zeeeer klantvriendelijk en snelle verwerking van de online bestelling

Betaling verliep niet goed, waardoor ik persoonlijk gebeld werd of ze me ermee konden helpen. Andere beyalingsvorm gekozen en de bestelling afgerond. Volgende dag per Post.nl in huis. TOP geregeld, graag tot een volgende bestelling.

Mijn bestelling werd persoonlijke thuis af geleverd op de tijd die was afgesproken .