Goede en snelle service

Tijssen heeft een goedwerkende site en had een goede prijs. De trui is perfect en ik ben blij met de snelle levering en goede verpakking

Tevreden af wikkeling

Bestellen betalen bezorgen het ging allemaal goed en soepel. Heel netjes ingepakt het was een cadeautje om uit te pakken. Fijn dat er zulke bedrijven zijn.

snel verstuurd

snel

Zeer beschaafd behandeld, een voorbeeld voor anderen

Klantvriendelijk, accuraat, snel super snel.

Als altijd top. Dank!

Prima - als altijd.

De bestelling werd zelfs dezelfde dag nog thuisbezorgd

Goede service! Tijdens lockdown werd de bestelling dezelfde dag nog thuisbezorgd! (Woon in de buurt van de winkel).

Snelle levering.

Snel geleverd, helaas niet mijn model, dus weer retour. Dat ook snel afgehandeld.

Snelle correcte levering

Aanrader

enorm goeie ervaring snelle levering goeie kwaliteit

Topservice, snel geleverd!

Uitgebreid aanbod aan mooie luxemerken, snel en goed verpakt geleverd. Kortom, aanrader!

Zoals het hoort geen op of aanmerkingen Snel geleverd ! Bedankt

heel erg goed

prima service en keurig af kunnen halen.

Jas

Zeer terveden over mijn jas top,

Uitstekende service!

Mooi product en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering.

Goed.

Prima afhaalservice in COVD-tijd

Op zaterdag om 16.00 uur bij de winkel afgehaald. Geen bezorgkosten, geen gedoe met e-mail, en ga zo maar door... Shirt werd keurig verpakt buiten de winkel coronaproof overhandigd en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

Goede en snelle service

Erg snelle en adequate levering. De levering is netjes en met een ‘personal touch’ verpakt.

Goed en efficiënt

Goed en efficiënt

Snelle levering, keurig verpakt en een leuk kaartje!

Zoals beloofd, werd het pakket dezelfde dag nog op de post gedaan en om die reden had ik hem de volgende dag al binnen. De verpakking was zeer netjes en er zat bovendien nog een leuk kaartje in. Helaas heb ik mijn aankoop wel geretourneerd (product viel voor mij net te klein), maar ook het retourneren ging gemakkelijk. Enig 'minpuntje' was dat ik zelf moest betalen voor retournering, maar de keuze daarvoor kan ik ook zeker begrijpen!

Binnen 1 dag in huis

Mooi geprijsde jas zeer snel geleverd. Helemaal top.

Super product tegen goeie saleprijs

Kwaliteittrui gekocht van Paul and Shark. Deze trui heeft normaal een hoge verkoopprijs maar in de sale heb ik deze voor een goede prijs kunnen kopen. Snelle levering en goed verpakt.

Heb in de middag een kado besteld, werd mooi verpakt en zelf een paar uurtjes later thuis voor de deur afgeleverd! Vanwege Corona geven ze die extra service! Super!