Makkelijke webshop en snelle levering

Perfecte service

Erg goed!

Contact was erg prettig en levering was snel.

Goeie ervaring

Er werd snel gereageerd op vragen en er werd snel bezorgd

Leuk z’n persoonlijk kaartje

1e ervaring is niet best

Het bestelde voldoet niet aan mijn wensen cq eisen, dus heb ik het terug gestuurd. Wat mij van jullie in deze tegenvalt is dat jullie geen retour kosten vergoeden, het kost mij nu € 7,25 wat is niet correct vindt. Verder hoop ik dat jullie mijn retour snel afwikkelen, zodat het enkel bij deze minder prettige ervaring blijft.

Duidelijke communicatie over zending en snelle levering TOP

Goede service en pakket goed en stevig ingepakt

Mooie collectie

Top shirt besteld van Ma strum, volgende dag al in huis

uitstekend

ik heb hier een zeer mooie jas gekocht. kwaliteit is top ziet echt heerlijk, en was goed verpakt. ik ga hier zeker vaker dingen kopen

Heb goede ervaringen met al mijn aankopen bij hun webshop.

Goede communicatie en snelle verzending

De trui is snel verzonden. Goede communicatie over de verzending. Een leuk persoonlijke kaart erbij! Heel tevreden.

Top bedrijf

Vriendelijk en snelle verzending Een aanrader ! Top

Zeker aan te bevelen!

Goede en duidelijke service!

Matig

50% korting is mooi, maar het zou eerlijker geweest zijn als u had gemeld dat de schoenen gedragen zijn.

Snelle service mooie overhemden

Direct dag na de bestelling overhemden ontvangen, goeie service

Perfect, heb via internet besteld keurig optijd verzonden leuk kaartje erbij top

Jas was er lekker snel

Jas is nieuw en ruikt naar nieuw uit de winkel Ookal werd het bezorgd #JasIsHooggeleid #MaarNietHooggeprijsd Thanks G,zzz van tijssen mode

Goede en snelle levering, ben blij met mijn nieuwe shirt’s, tot de volgende!

Zeer Efficiente service

Mijn order werd zeer snel uitgeleverd , netjes verpakt en gepersonaliseerd met een handgeschreven Tijssen kaart

Vriendelijk, snel geleverd, net geleverd, kaartje met vriendelijke boodschap. Kan niet beter. Heb er al eerder gekocht en zal dit blijven doen.

In een woord TOP

Alles goed en duidelijk geregeld. Bedankt Mvgr Erwin

online besteld volgende dag in huis

top service

Alles perfect

Uitgebreide collectie, mooie merken en snelle levering! Bedankt!

Verzending van het product is volgende dag geleverd

De jas die ik heb besteld is top kwaliteit. Ben daar heel erg blij mee en een mooi prijs voor de jas met hoge korting.

Snel & betrouwbaar. Klantvriendelijk

Zie boven