Snelle levering en goede kwaliteit

Reuze blij met het kledingstuk. Netjes verpakt en de maat is goed.

Goede en snelle service

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen, zoals op de website aangegeven. De bestelling was netjes verpakt en ik vond het leuk om een handgeschreven kaartje aan te treffen, waarin mij veel plezier werd gewenst met mijn aankoop. Ondanks dat je online koopt toch een persoonlijk tintje. Wordt gewaardeerd!

Jas kwam snel binnen en was goed gecommuniceerd!

Super gegaan

Skijas werd keurig en snel geleverd.

scherp geprijst en vlotte levering

twee mooie Kent & Curwen truien in de sale gekocht tegen de helft van de prijs. Kosteloze verzending in nette verpakking en nog een persoonlijke nooit erbij. Dat doet het altijd goed, top!

Top en heel snel

Hele vlotte en attente service, professioneel en persoonlijk. Voelt heel goed.

Zeer snel in een nette doos geleverd met een attente kaart als dank voor de bestelling.

Zeer goede service!

Een zeer leuke en aangename service gehad. Een gepersonaliseerd kaartje gekregen dat zeer vriendelijk en leuk is. Absoluut geen commentaar op deze winkel, alles ging vlot zonder problemen. 😁

Het juiste product werd snel geleverd en was met zorg verpakt.

Snelle persoonlijke service

Zeer tevreden: -goede website -snelle levering bij online bestelling -jas was keurig verpakt in een mooie doos met persoonlijk kaartje erbij -reageren snel op een online vraag Dank

Na de bestelling te hebben geplaatst krijg je netjes een bevestiging en daarna een bericht dat het geleverd wordt, binnen een paar dagen had ik ht in huis.

goed geregeld

goed en snel

Snelle levering, prima verpakt. Ben tevreden.

Snelle levering, nette verpakking en een prachtig product

Ik had een prachtige verpakking, een snelle levering en het product was prachtig precies zoals ik hem had besteld.

Alles perfecto

Goed verzorgt en snel geleverd

Goede ervaring

Scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle levering, mooie kleding

Mooie kleding en snel geleverd

De pasvorm van de jas en levertijd waren perfect

Goede en snelle service!

Fantastische service

De service was geweldig, na het plaatsen van de bestelling gelijk een bevestigingsmail gekregen. Vervolgens op een vriendelijke manier telefonisch gebeld over de verzendbevestiging. Fijn en professioneel bedrijf!

Goede en snelle levering

Donderdagavond een T-shirt bestelt en deze was zaterdag al geleverd. Wanneer je in de winkel zelf bent is er altijd zeer behulpzaam en goed personeel wat je graag wilt helpen

Aangenaam contact. Zeer snelle service. Betere (lees lagere) prijzen dan vergelijkbare kledingzaken met hetzelfde aanbod.

Top service!

Goede service, fijn persoonlijk contact, snelle levering!