Helemaal top

Snel verzonden , mooi verpakt en een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij . Zeer netjes !

Fast and profesional

Easy to order easy to pay Quickly delivered Well packed

Zeer correct en vlot en vriendelijk. Ook een zeer goede communicatie

Bestelling prima afgehandeld

Zelfs persoonlijk kaartje erbij

Uitstekende services

Snelle en betrouwbare levering, ook bij het omruilen!

Geweldige winkel en top service.

Nadat ik een trui op de website zag en die graag wilde hebben omdat die in de sale was, besloot ik eerst te bellen ivm de maat en hoe deze zou vallen. Dit gedaan omdat het voor beide partijen niet fijn is om eventueel te retourneren. Netjes te woord gestaan, alle tijd genomen om te zeggen hoe de trui zou vallen en mocht het alsnog niet goed zijn, het dan ook helemaal geen probleem zou zijn om dan toch nog te retourneren. Dus de trui besteld op donderdag, vrijdag was deze al binnen en zit als gegoten. Top service van Tijssen mode! Ik zal hier zeker weer bestellen, of misschien toch eens naar Nijmegen om de winkel te bezoeken.

Aanrader

GGDB besteld. Goedkoper via Winkelstraat, echter na een app gestuurd te hebben, voor dezelfde prijs gekregen! Einde middag besteld, dezelfde middag nog verstuurd ! Ik zou hier zeker weer kopen.

Goede ervaring

perfect

heel goed geholpen vriendelijk nemen de tijd voor je vragen en snelle levering.

Goede aanbieding, snel verzonden

Mooie broek in mijn favoriete model kunnen kopen voor een goede prijs. Snel verzonden en keuring verpakt met een bedankkaart!

Zeer positief

Super snelle levering en een top service, mail gestuurd en gelijk reactie terug.

Snelle en goede service

Snel binnen

Top mooie prijs

Goede service en een mooie collectie kleding!

Goede service en een mooie collectie kleding!

Zeer snel geleverd .super

1 dag vantevoren besteld en volgende dag al geleverd .

Top service.

Word aandacht besteed aan de bestelling. Snel geleverd en een hand geschreven kaart. Top.

Ik heb Tijssen online ontdekt en heeft een geweldig assortiment merken, team Tijssen is volledig service gericht ingesteld. Ik kan t iedereen aanbevelen!

Inderdaad uitstekend

Zaterdag gebeld en de levering was maandag al binnen. Sneller kan het niet. Verder ook een goed advies voor wat betreft mijn keuze.

Snel en efficiënt

Eerste ervaring met deze shop

Super service en snelle levering

Onder indruk van mijn bestelling. Wat vertraging, maar als je belt wordt het direct opgelost. Geweldig dat heb je niet bij andere zaken. Zou 5 sterren geven als retourneren ook gratis zou zijn geweest. Ik laat ruimte over voor verbetering.

Top winkel waar service nog vanzelfsprekend is

Goede fijne winkel. Ik belde over informatie over modellen en maten. Top en oprecht goed geholpen. Dat maakt Tijssen een fijne en goede winkel. Mensen maken het verschil websites niet. Ik blijf graag klant.

Vriendelijk en goede service

Goede hulp naar de juiste keuze

snelle levering met een mooie prijs/kwaliteit

keurig pakket met een persoonlijk handgeschreven bedankje