Goed!

De persoonlijke kaart vond ik heel leuk

En snel geleverd

Top!!!

Nadat ik 2 broeken 1 maat te klein had besteld heb ik gebeld kreeg ikAngela aan de lijn de gekochte broeken waren in 1 maat groter niet meer op voorraad ze heeft gelijk voorgesteld om te bellen of deze nog geleverd kunnen worden ze zou mij daar max 2 dagen later over terug bellen 1 dag erna werd ik gebeld broeken kunnen nog geleverd wordenhelemaal top!!! goede service Afspraken maken en nakomen dat is mij ervaring en daar hou ik van

Perfecte service

Snelle en goede service

Product snel en goed ingepakt ontvangen

Super assortiment en supersnelle levering!

Geweldige site, geweldige service!

Goede makkelijke webshop!

Snelle levering en de shirts hebben een prachtige kwaliteit

Alleen jammer als je goede klant bent dar jullie geen retourlabel hebben. Gr

Fijne ervaring omdat het snel en mooi verpakt aankomt.

Fijne ervaring omdat het snel en mooi verpakt aankomt. Maatvoering is ook correct en wijkt niet af waardoor retour zenden tot minimum beperkt wordt.. voor mij de vaste leverancier van mijn Lyle and scott kleren..

Supersnelle levering.

Product was netjes verpakt in cadeau-verpakking en was vergezeld met een persoonlijke boodschap.

Peuterey sneakers zéér scherp geprijsd en een uitstekende service

De eerste bestelling was een maat te groot. De retour procedure verliep makkelijk en de juiste maat werd dezelfde dag nog opgestuurd. Sneakers waren goed verpakt, doos zonder beschadigingen ontvangen. Tijssen Mode is absoluut betrouwbaar en het aanbevelen waard. Nogmaals bedankt voor de service en klantvriendelijkheid!

Supersnel

Supersnel en correcte levering!!

Verwachting overtroffen

Ik kreeg het pakket thuis die zag er zeer netjes uit en het kaartje maakte het af. Omdat ik de verkeerde maat had gekozen contact gehad en zeer vriendelijk en goed geholpen. Voor mij als klant is dit waar het om draait super service en een hele fijne ervaring.

Perfecte service na een klacht over het ontvangen product

Behulpzaam

Goed telefonisch contact Erg behulpzaam.

Duidelijke productinformatie, makkelijk te bestellen en snel geleverd!!

Echt netjes geleverd en het persoonlijk kaartje vo d ik super

Stone island polo zat echt top maat was goed

Snel, fijne communicatie en goed verpakt. Mooie kwaliteitskleding

Snel, fijne communicatie en goed verpakt. Mooie kwaliteitskleding

Correct en snel

Duidelijke opvolging van webbestelling. Kleding netjes verpakt. Helemaal goed

Snel en persoonlijk

Schoenen bij Tijssen mode besteld. Deze werden anderhalve dag later keurig ingepakt en in een omdoos geleverd. Er zat ook nog een handgeschreven kaartje bij, geweldig.

Snel en netjes

Bestelling snel ontvangen en met aandacht verstuurd.

Vriendelijk, klant- en servicegericht! Bij Tijssen Mode ga ik zeker terugkomen!

Vriendelijk, klant- en servicegericht! Bij Tijssen Mode ga ik zeker terugkomen!

Snelle levering , toen schoenen te groot bleken retour gezonden. Snelle afhandeling .

Ik zou zeker nog eens iets bestellen

Goed telefonisch contact

Goede site, makkelijk ok te kopen. Top assortiment, snel verstuurd, goed verpakt met leuk persoonlijk kaartje! Aanrader!!

Burchtstraat 30

6511 RE Nijmegen