Geweldig en snel!

Gisteren besteld en vanochtend al ontvangen! Ontzettend bedankt.

Goed en snel

gewoon RAZENDSNEL en perfect

Razendsnel en perfect en dat op een zaterdag laat in de middag Hartelijke dank, ben helemaal uit de brand: TOP

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb een logo laten omzetten van een JPG naar een vectorbestand. Dat was snel gebeurd conform de aangegeven planning. De kwaliteit is prima!

Uitstekende service en zeer snel en simpel geregelde

Ik ben zeer tevreden over het resultaat

Op een snelle en nette manier heeft Koen mijn zakelijke logo iets aangepast en gevectoriseerd.

Super snel geregeld

Bedankt voor de service

snel en goed

Ik heb precies wat ik wilde hebben!!

Hoge kwaliteit, jammer dat het geen transparente background heeft.

Hoge kwaliteit, jammer dat het geen transparente background heeft.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de goede beoordeling! Het logo heeft overigens wel een transparante achtergrond. Mag ik vragen hoe je de bestanden opent? Ik stuur nog een PNG bestand, dan zie je dat de achtergrond transparant is. Groet, Koen

topservice

zeer snelle en kwalitatieve service.

Super snelle en goede service!

Binnen een paar uur het bestand ontvangen. Super snelle service en goed contact. Ook nadat het ontwerp was toegestuurd en er achteraf nog wat vragen waren, werd ik direct geholpen. Al met al, top!

zeer snel en correct

Koen heeft binnen no time mijn logo van een paint ontwerp omgezet naar PDF en EPS. Zeer te vreden met zijn goede en snelle werk!! Daan's Bike Repair Haarlem

Vriendelijke, snelle en bovenal goede service. Een aanrader als je een bestand naar eps wil om laten zetten!

Gewoon goed.

Doet wat hij zegt en doet wij vragen.

Een 10 met een gouden griffel.

Geweldige service. Had klein dingetje met de drukkerij. Nu jaar verder had ik een vraag of ontwerp iets aangepast kon worden. Binnen een dag was het geregeld. Geweldig!

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Snelle levering bedankt

Alles Bestens

Sehr schnelle Lieferung. Vielen Dank

Goede en snelle service!

Koen maakt de logo's die wij nodig hebben super snel, dit maakt het werk voor ons een stuk makkelijker en ook voor onze klanten.. Dankzij Koen en de interessante prijs kunnen wij het de klant kosteloos aanbieden. zo kunnen wij ook weer goede service verlenen. WIJ RADEN KOEN ZEER ZEKER AAN.!

Mooi resultaat en zeer vriendelijke bediening!

Had het vectorbestand de volgende dag al!

I received a perfect EPS. And in a short time.

I received a perfect EPS. And in a short time.

Top service in kwaliteit en snelheid!

Dit is mijn 2e opdracht die ik heb uitgezet. In beide gevallen een super ervaring. Altijd fijn als mensen open staan om je vragen te beantwoorden en met je mee te denken. Daarnaast wederom een enorm snelle service. Top!

Super snel!

Mijn logo was eerder klaar dan vooraf aangegeven. Hele fijn communicatie, er werd meteen gereageerd op mijn mail. Check ook je spam folder, want mijn logo was eerder klaar, maar ik zag hem pas later.

Al enige keren bestanden laten overzetten, en altijd naar tevredenheid.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement