Snel en volgens belofte. Goed werk geleverd, dank!

Ik ben een leek op dit gebied en had een Vector nodig van mijn LOGO. Koen heeft mij hier zeer snel mee geholpen. Binnen 24 uur zoals ik had aangeklikt. Klaar! Ik kan nog niet vertellen of het product een 10 waard is omdat de drukker er mee aan de slag gaat. Toch heb ik volledige vertrouwen door het adequate handelen. De gemaakte kosten vind ik het meer dan waard.

Zeer makkelijk, snel en doeltreffend. Geniaal. Goed businessmodel. Slim.

Snel geleverd en goede prijs verhouding

Logo omgezet van jpg naar EPS dezelfde dag geleverd, goede prijs verhouding. Ik raad het aan.

Perfect resultaat !

Zeer tevreden over het resultaat. Het logo is haarscherp en werd sneller dan verwacht aangeleverd. Een volgende opdracht zal ik zeker weer bij JPG naar EPS plaatsen.

Pdf naar EPS

Perfect en razend snel! Wel te vertrouwen

Gemakkelijk, snel, goed bereikbaar

De bestelling ging snel en gemakkelijk via de website. Er is nog contact geweest over het lettertype en een wijziging (toevoeging) van de bestelling. Dit contact verliep soepel. Mooi resultaat en tarief is netjes.

Snel, correct, betrouwbaar

Mooi resultaat

Fantastisch!

De bestelling was snel en gemakkelijk geplaatst. Vervolgens nog sneller dan de afgesproken 3 uur geleverd. Fantastisch resultaat! Eindelijk kunnen we ons logo gebruiken voor bedrukking etc. Absoluut een aanrader!

Kwaliteit

Goed gedaan! Was niet goedkoop, maar mijn logo is er een pak beter uitgekomen dan het voorheen was!!!

Snelle ervice van prima kwaliteit

Een lgo omzetten naar EPS is iets dat we zelf niet makkelijk kunnen. Dan is de service van JPG naar EPS exact wat we zochten. Het werd snel en vakkundig geregeld. En je kunt ook nog kiezen voor een ééndags service of een supersnelle service van enkele uren. Top

Koen doet wat hij belooft!

Belangrijk in deze tijd is dat je je afspraak nakomt. Koen realiseerde ruim binnen de opgegeven tijd een opdracht om een JPG bestand om te zetten naar een EPS bestand. Ook de prijs is realistisch. Verder natuurlijk keurig werk afgeleverd.

Zeer tevreden, snelle service!

Heel erg blij met het omzetten van ons logo. Zeer snelle service, 's avonds besteld en de volgende dag om 11u al de verschillende bestanden ontvangen! Topwerk!!!

Werkelijk geweldig

Met spoed zocht ik iemand die mij kon helpen met mijn vraag om een wazig bestand om te zetten naar een super scherp bestand! Nog geen 3 uurtjes en ik heb het bestand al van koen ontvangen! Ik kan niet anders zeggen dan top service!! Ontzettend bedankt!

Zeer goede en snelle service. Aanrader

Ik werd snel en vriendelijke geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Het resultaat was binnen 3 uur al klaar! Zeer betrouwbaar en zeker een aanrader.

Supersnel, vriendelijk en in de gewenste kwaliteit

Koen leverde de bestanden die ik nodig had om bij de drukker mijn autobestickering te kunnen bestellen erg snel en is vriendelijk in de communicatie. Mooie service!

Doet wat wordt beloofd

Aflevering binnen de vooropgestelde termijn. Het logo is correct omgezet.

24 uur is 24 uur en geen 3 dagen

op uw site maakt u reclame voor een reactie binnen 24 uur als ik u op vrijdag een opdracht verstrekt en daar voor dik betaal verwacht ik ook binnen 24 uur reactie en niet 3 dagen want dat is echt iets anders daar had wel een ander korting bedrag aan kunnen hangen

super snel en perfect

Echt een aanrader, snelle afhandeling en erg klantvriendelijk. mooi eindresultaat

Snelle service, goede kwaliteit.

Zoals altijd goed verzorgd

Een ontwerp voor polsbandjes werd snel geleverd.

Precies wat is beloofd!

Na lang zoeken naar een te maken EPS voor onze vereniging bij diverse drukkerijen (zonder resutaten) kwam ik via internet terecht bij Koen Deuss, Grafisch Ontwerper. De info was duidelijk en eerlijk; fijn dat er een keuze kon worden gemaakt tussen drie-uurservice en 24 uur service. De prijs was daarbij duidelijk en zeker acceptabel. Koen, dank voor de snelle en perfecte service; ik ben er zeker mee geholpen en zal de volgende keer weer graag een beroep op je doen!

Goed, volledig en snel. Perfect!

Logo's voor onze vereniging om laten zetten van een korrelig jpg bestand naar een kraakhelder pdf bestand! Snel en perfect geregeld!

Geweldige service.

Snel gerealiseerd en goede kwaliteit van het ontvangen EPS bestand.

Heldere communicatie en komt afspraken na.

Ik had nog wat vragen en heb vooraf telefonisch contact gehad. Hij was goed bereikbaar. Doet wat hij zegt en levert goed werk.