Prima, snel en vakkundig

Het omzetten van een jpg (of) png of..., of..., naar een EPS-file lijkt een eenvoudige zaak. En dat is het misschien ook wel, als je de juiste programmatuur en vaardigheden hebt. Tijd is ook zoiets. Deze service is perfect. De afspraken worden nagekomen, keurig op tijd en precies zoals overeengekomen!

Altijd snelle levering en topkwaliteit!

Ik heb hier al eerder logo's laten omzetten van jpg-formaat (waar de drukkerij niets mee kon) naar vector-eps. En ook deze keer weer snelle levering met kwaliteit op topniveau! En ik kreeg naast vector-eps meerdere bestandsformaten retour, bruikbaar voor andere doeleinden dan alleen drukwerk. Voor dit converteerwerk is jpgnaareps.nl mijn vaste leverancier.

Snel en niet duur! In een woord topservice

Snel geleverd. Je hoeft er zelf niets voor te doen, alleen bestellen en klaar is kees.

Top service!

Het resultaat is top en ze doen zelfs extra voor je!

goede communicatie en snelle service

van een PNG bestand naar een EPS bestand laten maken.

Uitstekend geholpen

Goede communicatie aan de telefoon. Bestand netjes zoals afgesproken omgezet en op tijd ontvangen

Alles perfect verlopen.

Soepele communicatie, makkelijke betaling en vakkundige uitvoering.

Super afwerking en snelle levering

Misschien eens kijken om de klok die bovenaan de site staat met de levertijd om die na 16u uit te schakelen of te zetten op 11u. Niet iedereen scrollt volledig door naar beneden om dan te lezen na 16u besteld pas de volgende dag voor 11u.

Vlotte en goede service!

Bestand in de avond aangeleverd, volgende dat al binnen. Huidige ontwerper deed moeilijk met het omzetten van mijn bestand, zoekende naar oplossingen bij JPG naar EPS uitgekomen. Hier snel en goed geholpen en met het nieuwe bestand gelijk een nieuw spandoek laten maken. Super, dankjewel jongens!!

Betaald en bestand aangeleverd. Binnen paar uur was bestand gemaild. Top!

Supersnel en goed

Jpg aangeleverd en binnen paar uur EPS bestand ontvangen. Top super goed.

Pixel-logo perfekt geconverteerd naar vector.EPS door JPGnaarEPS

Wij zijn distributeur van duurzame Retap glazen waterhouders. De fabrikant kan haar produkten van een logo-opdruk voorzien, mits die aan specifieke eisen voldoet (vector.EPS). We kregen van een klant een grote order voor 90 stuks waterkaraffen mét opdruk maar het toegeleverde logo-bestand bleek niet geschikt. JPGnaarEPS ingeschakeld en die heeft het bestand binnen drie uur na bestelling perfekt geconverteerd naar een haarscherpe afbeelding.

Puikwerk conform afspraak

Snelle reacties op vragen. Heldere en complete antwoorden.

Prima. Snel en netjes.

Benieuwd naar het resultaat met complexere zaken. Want die gaan ook komen! Wij komen nog terug.

Vakwerk en snel geregeld geen gedoe

Alles via de digitale snelweg en geleverd volgens afspraak geen kwaliteit verlies erg tevreden

snel en in één keer goed

snel en in één keer goed

Levering snel en goede kwaliteit

Supersnel en prima vakwerk.

Had snel mijn logo nodig zonder achtergrond. Op zondagavond opdracht gegeven en het benodigde bestand zat maandagmorgen keurig in mijn mailbox. Aanrader!!

Er wordt prima meegedacht en de snelheid is super!

Ik had mijn logo snel nodig in ESP vorm voor het bedrukken van de hockeyshirts van mijn zoon zijn team. De snelheid waarmee ik geholpen ben was echt super en mijn logo zag er uiteindelijk beter uit dan het origineel. Erg prettige communicatie. Ik zal JPGnaarEPS zeker aanbevelen bij mijn vriendenkring en bij de club.

goed en snel

had mijn logo heel snel nodig, en mijn bedrijfsnaam zat niet perfect in het midden, maar als ik hier comentaar op had gemaakt was dit zeker verbeterd, zeker een aanrader voor iedereen

Ruim binnen de 3uur in de mail, logo ziet er keurig uit. Enige verbeterpuntje zou een bevestiging zijn na betaling

Geweldige snelle service.

Binnen 3 uur? Was eerder binnen 2! Top! Enige minpuntje geen ontvangst bevestiging gekregen na het versturen/betalen van de opdracht.

Snel en prima werk geleverd.

Erg tevreden, snel en prima werk geleverd.

van een mini plaatje van internet een prachtig scherpe tekening op groot formaat!

Zie hierboven. Plus netjes overleg over veranderingen in de afspraak

Conform afspraak tijdig en perfect afgeleverd

Conform afspraak tijdig en perfect afgeleverd