Topkwaliteit en logo snel ontvangen.

topkwaliteit en logo snel ontvangen. Bovendien vriendelijke communicatie.

Fijne service + goed contact

Ik had goed contact met Koen en hij biedt een hele goede service. Snel, betrouwbaar en kwaliteit!

Zeer snelle en goede service

Binnen het uur de gevraagde conversie gereed

fantastisch

Mijn ervaring is in een woord fantastisch Met 3 uurtjes zou mijn aangevraagde bestand klaar zijn maar het was er al binnen 1,5 uur Top !1

Dankzij Koen een prachtige vector-tekening gekregen van een ingewikkeld familiewapen.

Snelle service, goede kwaliteit

Eerder heb ik gebruikt gemaakt van dit bedrijf. Ik kan niet anders zeggen dat snelle service, goede kwaliteit. Ik raad dit zeker aan! Dankjewel!

Kwaliteit en snel

Logo van JPG naar EPS/PDF. Ziet er zeer goed uit en levering sneller dan 24 uur. Top!

snel en goed

toegankelijk vriendelijk adequaat

Fantastic service! Quick turn around and fast and accurate communication

Will certainly recommend and use again!

Koen verleent een topservice met snelheid en een prima kwaliteit.

Er wordt direct gereageerd op vragen, en de snelheid waarmee opdrachten worden uitgevoerd is ronduit perfect. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Zeker een aanrader!

Razendsnel

Supersnelle service gehad! logo's had ik met spoed nodig. Door de 3 uurs service vond ik deze snel in mn mail Bedankt voor de mooie samenwerking

Perfecte service en levering

Een duidelijke beschrijving hoe het aangeleverd diende te worden en hierop volgend een snelle, maar vooral, goede service.

In één woord: Top!

Snelle communicatie en reactie. En het gewenste resultaat. Super en heel fijn. Echt een aanrader!

Snel vector bestand gekregen

Snel en goed geregeld

Bedankt Koen!! Super handig en veel tijd mee gewonnen!!

Zelf logo ontworpen en doorgestuurd naar een website om op shirt te bedrukken. Na dagen en dagen over en weer mailen waarbij ik constant dezelfde reactie kreeg van de drukker : "de kwaliteit van uw logo voldoet niet ......" gelukkig en uren en uren zelf te proberen dit op te lossen (idd ik ben een leek) een mailtje gestuurd naar JPG naar EPS en BAM!!! opgelost. Gisteren terug een logo opgestuurd en alweer een behulpzame service gekregen van Koen. Merci!!!

Supersnelle service!

Mijn verwachting was dat ik 3 uur moest wachten voor het omzetten van een logo maar het was binnen een uur al geregeld. Dank hiervoor!

Goede en klantvriendelijke hulp met een uitstekend eindresultaat.

Het sturen van de bestanden ging eenvoudig en snel en kreeg gelijk een reactie terug. Je wordt geweldig geholpen en het geleverde product komt in hele goede staat terug! Ik zou deze site zeker aanbevelen.

Heel tevreden! Zeer snelle service!

Ik had mijn logo ik vectorbestand nodig voor de belettering op het raam, heel snelle service en ook nog eens niet aan enorme prijzen zoals sommige andere sites.

Kwaliteit met vlotte service

Topservice

Bij deze eenmanszaak word je zeer vakkundig en prettig geholpen.

Zeer plezierig geholpen bij wat er verzonden moest worden en daarna was het logo handwerkmatig met 24 uur helemaal geweldig nagemaakt en als vector bestand naar me toegezonden. Ik ben zeer tevreden met het logo.

Snel en goed (koop)

Zie boven

Topservice

Alweer een vlotte en snelle verwerking en levering.

Altijd een prima service!

Elke keer als ik een bestand stuur is het weer binnen de kortste keren weer geregeld. Blijf me verbazen hoe snel dit steeds gaat en hoe snel ik mijn klant weer tevreden kan stellen. Een echte aanrader!

Kwaliteit en persoonlijk

Na één belletje was mijn verzoek duidelijk. We bespraken samen de mogelijkheden en binnen 24 uur had ik mijn vector. Blij mee!

Netjes binnen 24 uur geleverd

Prima geregeld