Uitstekend meegedacht en professioneel eindresultaat

Aan ons bedrijfslogo wilden we een (door onszelf ontworpen) element toevoegen en het logo vervolgens schaalbaar maken. Ons verzoek was daarbij om -indien mogelijk- dit element kwalitatief te verbeteren. Tenslotte hadden wij dit zelf ontworpen maar zijn wij geen echte vormgevers. Koen heeft hierin goed meegedacht en een perfect eindresultaat opgeleverd. Wij zijn er erg blij mee!

Super dienstverlening

Vandaag kennis gemaakt met omzetting naar Vector bestand, wist niet dat het bestond. Via internet bij JPG naar Eps terecht gekomen om een PNG bestand van een foto van een tatoeage om te zetten naar Vector. Hiervan heb ik gevraagd voor 2 versies, 1 met bedrijfs naam en 1 zonder bedrijfs naam. Dit heb ik ook ontvangen voor de prijs van 1. De eerste omzetting heb ik verzocht een beetje aan te passen. Ook hebben ze het logo ietwat rechtgezet, dit is kosteloos door JPG naar Eps gedaan. En nu heb ik 2 omzettingen en 4 versies voor de prijs van 1. Super service en nog ruim binnen de tijd! Aanrader!

Fantastisch!

Ik heb twee logo's die grotendeels uit illustraties bestaan om laten zetten door Koen en dit heeft hij voortreffelijk gedaan! Hij behoudt je eigen "handschrift" in het logo bij het omzetten naar EPS. Hij reageert en levert snel en denkt met je mee! Ik ga zeker nog vaker gebruik maken van zijn service!

Snelle en feilloze service. Digitaal aanleveren, offerte, uitvoering tot en met factuur alles loopt gesmeerd. Mooie afwerking in geen tijd. Echt een aanrader!

Snel en volgens belofte. Goed werk geleverd, dank!

Ik ben een leek op dit gebied en had een Vector nodig van mijn LOGO. Koen heeft mij hier zeer snel mee geholpen. Binnen 24 uur zoals ik had aangeklikt. Klaar! Ik kan nog niet vertellen of het product een 10 waard is omdat de drukker er mee aan de slag gaat. Toch heb ik volledige vertrouwen door het adequate handelen. De gemaakte kosten vind ik het meer dan waard.

Zeer makkelijk, snel en doeltreffend. Geniaal. Goed businessmodel. Slim.

Snel geleverd en goede prijs verhouding

Logo omgezet van jpg naar EPS dezelfde dag geleverd, goede prijs verhouding. Ik raad het aan.

Perfect resultaat !

Zeer tevreden over het resultaat. Het logo is haarscherp en werd sneller dan verwacht aangeleverd. Een volgende opdracht zal ik zeker weer bij JPG naar EPS plaatsen.

Pdf naar EPS

Perfect en razend snel! Wel te vertrouwen

Gemakkelijk, snel, goed bereikbaar

De bestelling ging snel en gemakkelijk via de website. Er is nog contact geweest over het lettertype en een wijziging (toevoeging) van de bestelling. Dit contact verliep soepel. Mooi resultaat en tarief is netjes.

Snel, correct, betrouwbaar

Mooi resultaat

Fantastisch!

De bestelling was snel en gemakkelijk geplaatst. Vervolgens nog sneller dan de afgesproken 3 uur geleverd. Fantastisch resultaat! Eindelijk kunnen we ons logo gebruiken voor bedrukking etc. Absoluut een aanrader!

Kwaliteit

Goed gedaan! Was niet goedkoop, maar mijn logo is er een pak beter uitgekomen dan het voorheen was!!!

Snelle ervice van prima kwaliteit

Een lgo omzetten naar EPS is iets dat we zelf niet makkelijk kunnen. Dan is de service van JPG naar EPS exact wat we zochten. Het werd snel en vakkundig geregeld. En je kunt ook nog kiezen voor een ééndags service of een supersnelle service van enkele uren. Top

Koen doet wat hij belooft!

Belangrijk in deze tijd is dat je je afspraak nakomt. Koen realiseerde ruim binnen de opgegeven tijd een opdracht om een JPG bestand om te zetten naar een EPS bestand. Ook de prijs is realistisch. Verder natuurlijk keurig werk afgeleverd.

Zeer tevreden, snelle service!

Heel erg blij met het omzetten van ons logo. Zeer snelle service, 's avonds besteld en de volgende dag om 11u al de verschillende bestanden ontvangen! Topwerk!!!

Werkelijk geweldig

Met spoed zocht ik iemand die mij kon helpen met mijn vraag om een wazig bestand om te zetten naar een super scherp bestand! Nog geen 3 uurtjes en ik heb het bestand al van koen ontvangen! Ik kan niet anders zeggen dan top service!! Ontzettend bedankt!

Zeer goede en snelle service. Aanrader

Ik werd snel en vriendelijke geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Het resultaat was binnen 3 uur al klaar! Zeer betrouwbaar en zeker een aanrader.

Supersnel, vriendelijk en in de gewenste kwaliteit

Koen leverde de bestanden die ik nodig had om bij de drukker mijn autobestickering te kunnen bestellen erg snel en is vriendelijk in de communicatie. Mooie service!

Doet wat wordt beloofd

Aflevering binnen de vooropgestelde termijn. Het logo is correct omgezet.

24 uur is 24 uur en geen 3 dagen

op uw site maakt u reclame voor een reactie binnen 24 uur als ik u op vrijdag een opdracht verstrekt en daar voor dik betaal verwacht ik ook binnen 24 uur reactie en niet 3 dagen want dat is echt iets anders daar had wel een ander korting bedrag aan kunnen hangen

super snel en perfect

Echt een aanrader, snelle afhandeling en erg klantvriendelijk. mooi eindresultaat

Snelle service, goede kwaliteit.

Zoals altijd goed verzorgd

Een ontwerp voor polsbandjes werd snel geleverd.