Precies wat is beloofd!

Na lang zoeken naar een te maken EPS voor onze vereniging bij diverse drukkerijen (zonder resutaten) kwam ik via internet terecht bij Koen Deuss, Grafisch Ontwerper. De info was duidelijk en eerlijk; fijn dat er een keuze kon worden gemaakt tussen drie-uurservice en 24 uur service. De prijs was daarbij duidelijk en zeker acceptabel. Koen, dank voor de snelle en perfecte service; ik ben er zeker mee geholpen en zal de volgende keer weer graag een beroep op je doen!

Goed, volledig en snel. Perfect!

Logo's voor onze vereniging om laten zetten van een korrelig jpg bestand naar een kraakhelder pdf bestand! Snel en perfect geregeld!

Geweldige service.

Snel gerealiseerd en goede kwaliteit van het ontvangen EPS bestand.

Heldere communicatie en komt afspraken na.

Ik had nog wat vragen en heb vooraf telefonisch contact gehad. Hij was goed bereikbaar. Doet wat hij zegt en levert goed werk.

Super snelle en goede service

Mijn afbeelding werd omgezet in een eps zodat ik deze kan gebruiken als logo en bijvoorbeeld ook groot kan laten drukken. Perfecte kwaliteit!

goede kwaliteit en snel geleverd

had snel een eps bestand nodig voor het bedrukken van kleding. dit is snel geleverd conform opgave.

Simpel en goed

Zeer snelle en gebruiksvriendelijke service! Bedankt!

Perfect!

Snelle service, goed geholpen, top!

snelle en goede service

Zeer snelle en goed service, een aanrader

Super service en zeer snelle afhandeling! Erg te vreden!

Snelle service, goede kwaliteit

Makkelijk aan te vragen en snelle service - goed geregeld!

Van een eerste schets in paint maakt Koen een prachtige vector tekening. Binnen de gestelde tijd.

Op zoek naar een vector tekening vond ik Koen. Razend snel maakte hij een pracht logo van mijn schets. Voor vervolg opdrachten staat hij boven aan mijn keuzelijst.

Waar zou je je anders heen gaan, dan naar Koen?

Echt super leuk bedrijf, met veel aandacht voor je en hij is heel creatief, heeft prachtig logo voor ons gemaakt!

Isomundo vzw

Top service !

Supersnelle service, vriendelijk en levert goed werk!

Zeer goede service

Er werd snel gereageerd, meegedacht en oplossingen werden aangedragen. Erg blij met het resultaat.

Snelle reactie, precies gedaan wat ik nodig had

Snelle reactie, precies gedaan wat ik nodig had!

Snel en goed!

Zeer snelle levering en zeer goed product. Een .png omgezet naar een goed bruikbare .eps

Snel en goed!

Snelle service met goed resultaat. Zeer tevreden!

Heel blij met de service en het omzetten van mijn logo naar EPS.

Snel en behulpzaam

Ik ben heel goed geholpen en tevreden met het resultaat!

Snel, vakkundig, oog voor detail en meedenkend.

Vector laten maken aan de hand van een foto omdat ik het origineel niet meer had. Geweldig resultaat! Zeer onder de indruk, zeker ook van de snelheid en precisie waarmee gewerkt wordt. Zou dit bedrijf zeker aanraden!

Betrouwbaar vakwerk

Al vele malen gebruik gemaakt van JPG naar EPS altijd betrouwbaar vakwerk!

Snelle én goede service

Binnen drie uur (zelfs sneller) mijn logo omgezet naar EPS, zoals op de website aangegeven. Ondertussen ook nog andere documenten doorgestuurd en daar direct advies over gekregen. Ik ben goed geholpen!

Bassin 186 6211AL Maastricht