Snelle en goede service, had nog wat vragen, ook telefonisch uitstekend en levering binnen 24 uur!

Helemaal goed!

Super snel aangeleverd. Niks op aan te merken.

Snelle service, fijn contact

Heel blij met de service van Koen. Een kleine aanpassing was snel gemaakt.

Prima geregeld. Zeer strakke nette afwerking

Heb mijn bedrijfslogo ingestuurd als een erg korrelig bestand. Is toen een EPS bestand van gemaakt wat zeer strak en bruikbaar is voor reclame doeleinden

Helemaal Top !

Omzetten van logo. Ging heel soepel, super snel en gemakkelijk geregeld voor een betaalbare prijs. Wij zijn er blij mee!

De juiste keuze!

Super contact en open over de opties. Snel in de communicatie en het product is super. We kunnen het familiewapen nu goed bewaren.

Goed.

Netjes geregeld en op tijd binnen. Top.

Dik in orde, goed gedaan!

Snel, direct en kwaliteit

snelle service!

Snelle service!

Top kwaliteit en super snelle service

Eerst heb ik info gevraagd via mail, waar ik al spoedig en uitgebreid en duidelijk antwoord op ontving. Daarna mijn logo online besteld. Ik heb gekozen voor 24 uur service, maar kreeg 6uurtjes later mijn logo op opgestuurd. Top dus!

Creatief en goede service!

Ben enorm blij met mijn logo! Veel eigen creatief initiatief gekregen en een professioneel eindresultaat. Daarnaast super snelle service en fijn contact en overleg. Dikke 10 plus voor dit bedrijf!

Binnen één uur logo in eps terug. Super service!

Top, echte aanrader

Goeie service en snelle afhandeling van mijn bestelling, erg blij mee.

Splendid!

Wat een ervaring! Zo snel en vriendelijk geholpen! En zo creatief is Koen! Aanrader!

Eerst een slechte ervaring vanwege een virus op de pc. Maar kreeg de juiste mail weer en die was goed

Snelle reactie en levering! Zelfs nog wat extra's zonder extra kosten!

Top service, snel en goedkoop!

Supersnelle service om je afbeelding om te laten zetten in een vector bestand voor een prima prijs. Vectoren bestanden zijn van perfecte kwaliteit. Aanbeveling voor iedereen die zijn logo of een andere afbeelding snel en goed omgezet wil hebben in een vector bestand.

Supersnelle service, zelfs op oudjaarsdag

Savonds opdracht gegeven, volgende ochtend om 11u (oudjaarsdag) al retour.

Perfect,

en ook de service bij jullie is goed! (Dik tevreden van het eindresultaat en de gemaakte afspraken ivm uitvoering en prijzen)

Ik leverde mijn idee in en het werd top en snel terug geleverd !! Fantastisch

TOP!

Snel en netjes geleverd, bedankt!

Prima ervaring

Probleem kort uitgelegd. Was in een mum van tijd geregeld.

Precies wat ik nodig had, en snel binnen.

Simpel aan te vragen en binnen 24 uur geregeld, super

Service 10/10! Binnen op afgesproken tijd