Prachtige spullen en topservice!

Prachtig kadootje besteld en klein probleempje met verzenden echt heel fijn en snel opgelost! Heel mooi ingepakt en ook nog een persoonlijk kaartje en een extra ansichtkaartje erbij, het is helemaal af en erg leuk om uit te pakken en te geven aan mijn zusje. Goeie service en communicatie!

Perfect!

Mijn bestelling werd dezelfde werkdag nog overhandigd aan PostNL! Mooi ingepakt eb goed verpakt, voldoet precies aan de verwachtingen! Helaas vertraging bij PostNL maar daar kon Zusjez niets aan doen, zij hebben het keurig op tijd verstuurd. Ik ga hier zeker nogmaals iets leuks bestellen!

snelle levering, goede service

De levering was supersnel en op tijd voor mijn dochters verjaardag twee dagen later. Ik had dit ook in de opmerkingen vermeld en alles kwam superleuk ingepakt binnen. De kwaliteit van het speelgoed is ook mooi. Kortom heel tevreden en ik ga hier zeker vaker bestellen.

Mooi verpakt, snelle verzending.

Online besteld maar met binnenin het pakket toch een persoonlijk vriendelijke touch. Dat is heel fijn ik word daar gelukkig van. Dankjewel alles zeer goed in orde.

Makkelijk te bestellen, vlotte levering en ook nog een keurig verpakt. Een mooi product! Ik ben erg blij met de gang van zaken én de aankoop!

mooie artikelen, goede en snelle levering

fantastische zaak heb er inmiddels weer gekocht tot volle tevredenheid

Mooie spulletjes, snelle levering. Helemaal goed.

geweldig!!

Supersnel geleverd, topper voor in mijn kraammand

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Zie hierboven

Top levering!

Snel geleverd en hartstikke leuk ingepakt! Top!

Super!!!

Dank je wel vr de vlotte afhandeling en het oplossen van mijn fout!

Geweldige snelle levering

Geweldige levering en erg leuk ingepakt. Way een verassing

uitstekend

mooie producten die ergens anders nog niet te krijgen zijn, en supersnelle en mooie levering. ben zeer tevreden!!!

Snel geleverd en erg mooi ingepakt. Goed bereikbaar en duidelijke update gekregen

Niet klantvriendelijk

Hadvoor €245,00 besteld van maileg, echter 1 set kleertjes in de verkeerde maat besteld. Je MAG bij zusjez niet ruilen en zelfs niet omruilen!ontzettend slecht en vraag me af of dat wettelijk ook mag! Ik koop daar nooit meer

Prima en vlotte bezorging!

Product komt overeen met hetgeen wat is besteld! Blij mee

Snelle en goede verzending

Met liefde ingepakt en echt een cadeautje om uit te pakken!!!

Topkwaliteit!

De artikelen zijn heel mooi en de kado’s zijn prachtig ingepakt, compliment! Hier kom ik zeker terug☺️

Super :D!

Mooie spulletjes en super lief en leuk verpakt! Een echte aanrader :D!

Supergoed

De twee wagentjes aangekomen supergoed verpakt en zoals beschreven Bedankt tot een volgende keer

Altijd piekfijn verpakt en tijdig geleverd.

Mooi website .......

Hele fijne webshop, fijn contact, prachtige producten en geweldig ingepakt. Echt een aanrader!

Het pakketje zo zorgvuldig verstuurd!

Amezing

Lovely een Mailag collectie te hebben, en dat Zusjes ze gewoon even in cadeautje naar ons toe deden verzenden, die track en trace is fijn ook. Onderweg naar Huis. 't Goede dames.

Over Zusjez

ZUSJEZ | De leukste webshop voor kids! Ben je op zoek naar mooie en leuke accessoires voor de kinderkamer? Bij ons vind je het! Zusjez is altijd op zoek naar mooie en duurzame merken die de kinderkamer nog mooier maken. Shop bij ons lieve nachtlampjes, mooie opbergers, gave posters, vrolijke muurstickers, kussens, zacht beddengoed, wandhaakjes en nog veel meer. In onze webshop hebben wij ook ontzettend leuk speelgoed zoals heerlijke zachte knuffels, mooi houten speelgoed, bijtringen en bad speelgoed. Verder heeft Zusjez nog in haar assortiment heerlijke kinderboeken om in (voor) te lezen, maar ook kinderservies, snackbekers of handige verzorgingsmiddelen voor de allerkleinste! Naast de bekende merken zoals Bloomingville mini, OYOY mini, Maileg, Tikiri en Jellycat heeft Zusjez ook merken die nog niet zo bekend zijn. Denk bijvoorbeeld aan Bonnika, Craffox, Chispum, Atelier Pierre Junior en Up!Warsaw. Dat maakt Zusjez uniek!