Het pakketje zo zorgvuldig verstuurd!

Amezing

Lovely een Mailag collectie te hebben, en dat Zusjes ze gewoon even in cadeautje naar ons toe deden verzenden, die track en trace is fijn ook. Onderweg naar Huis. 't Goede dames.

Heel leuk verpakt en snel geleverd!

Heel leuk verpakt en snel geleverd! Erg tevreden!

Super leuk ingepakt

Netjes en op tijd geleverd. Super leuk en met veel zorg ingepakt. Ga zeker vaker een bestelling plaatsen.

Leuke bestelling geplaatst van prachtige artikelen. Alles zat super mooi ingepakt met nog een persoonlijk briefje erbij. En dan ook nog eens super snel verzonden! Aanrader!

perfect

snelle levering leuk ingepakt handgeschreven kaart is kers op de taart

Knuffeltje besteld voor als een cadeautje mooi ingepakt en snelle levering. Nergens moeite mee gehad of iets als onvoldoende ervaren.

Mooie producten, snelle levering en niet te vergeten de inpakservice

Leuke webshop met mooi aanbod. Overzichtelijk Snelle levering met als optie inpakservice. Kom zeker terug!

Fantastisch!

Super geregeld! Ik had een knuffel besteld en kreeg het ingepakt en met een wenskaart binnen. Zo'n persoonlijke touch is gewoon wat het verschil maakt. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Mooi ingepakt persoonlijke touch hou daar van!

Mooi ingepakt persoonlijke touch hou daar van!

Ontvangen zoals verwacht

Gedaan wat op de site was beloofd

Super leuk kraamcadeau

Kraam cadeau besteld, heel leuk ingepakt met lief handgeschreven kaartje erbij.

te duur

Ik heb de bruidsmuisjes voor 67.00euro 2x gekocht. Zie ze daarna voor 59.00 Baal hier van als een stekker

Leuke webshop en goede service

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij deze webshop, met een leuke korting. Alles werd volgens afspraak verzonden en het was ook nog als kadootje ingepakt! Superleuk om zo te ontvangen. Ik kom weer terug hier!

Een hele goede en fijne ervaring!

Snelle reactie op mail! En ook een snelle levering! Leuk ingepakt met een lief kaartje! Alles was top!

Teleurgesteld

Een hele dure knuffel , echt overdreven voor zoiets klein

Origineel

Origineel, snel ontvangen en een heel blij kind!

Pakketje was retour gegaan door fout Post.nl. Zusjes heeft dit snel en correct afgehandeld. Bedankt!

Mijn bestelling was snel geleverd en leuk ingepakt.

We webshop is zeer toegankelijk met een zeer vlotte levering. De bestelling was mooi ingepakt, netjes alsook met een leuke note erbij. Voor herhaling vatbaar :)

Altijd een feestje om bij Zusjez te mogen bestellen! Snel bezorgd, altijd leuk ingepakt en een lief kaartje erbij.

Gemiddeld

De kleuren v d hangers komen niet echt overeen met het plaatje. Ik stuur ze terug. Heel jammer. Ze zijn te rose/ oranje Ipv terra/ bruin… Verzorging is prima!

Snelle verzending leuk verpakt

Alsof je kadotjes besteld hebt. Super leuk!

Rozenstraat 87 7419BC Deventer

Over Zusjez

ZUSJEZ | De leukste webshop voor kids! Ben je op zoek naar mooie en leuke accessoires voor de kinderkamer? Bij ons vind je het! Zusjez is altijd op zoek naar mooie en duurzame merken die de kinderkamer nog mooier maken. Shop bij ons lieve nachtlampjes, mooie opbergers, gave posters, vrolijke muurstickers, kussens, zacht beddengoed, wandhaakjes en nog veel meer. In onze webshop hebben wij ook ontzettend leuk speelgoed zoals heerlijke zachte knuffels, mooi houten speelgoed, bijtringen en bad speelgoed. Verder heeft Zusjez nog in haar assortiment heerlijke kinderboeken om in (voor) te lezen, maar ook kinderservies, snackbekers of handige verzorgingsmiddelen voor de allerkleinste! Naast de bekende merken zoals Bloomingville mini, OYOY mini, Maileg, Tikiri en Jellycat heeft Zusjez ook merken die nog niet zo bekend zijn. Denk bijvoorbeeld aan Bonnika, Craffox, Chispum, Atelier Pierre Junior en Up!Warsaw. Dat maakt Zusjez uniek!