Snel en een cadeautje om een pakketje te krijgen

Snelle levering en het uitpakken op zichzelf was al een cadeautje!

Verzorgd

Snelle levering, prachtig ingepakt met vriendelijke groet erbij. Top!

Perfecte afhandeling

Een zeer vlotte en correcte levering

Snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding.

Super leuk cadeau gekocht

Heel leuk cadeau gekocht! Nichtje super blij mee. En gaaf ingepakt door Zusjez, een feestje om te geven. Ik heb een favo shop gevonden!

Verspilling van papier/karton

Dit kaartenpakketje had met veel minder papier verzonden kunnen worden waardoor het door de brievenbus kan. De inhoud is prima.

Top, alles ziet er goed uit!

Ik heb mijn bestelling snel binnen gekregen. En het was heel leuk ingepakt. Bedankt

Mooie producten en leuk ingepakt! Dank jullie wel!

Goede kwaliteit en snel verzonden

Product is zoals aangegeven. Verzending was snel. Product was heel netjes en mooi ingepakt. Een cadeautje om uit te pakken.

Heel gezellig ingepakt

De bestelling zat heel gezellig ingepakt en werd vlot verzonden.

Great service,thank you!

Goed verpakt,prima verzorgd

echt super gegaan!

helemaal de track en trace code gehad en waren super vriendelijk

Uitstekend!

Kraamcadeau was mooi ingepakt. Verzending verliep vlot. Ik kom zeker terug!

Aparte cadeautjes - mooie verpakking

Ik vind dat het pakketje goed verzorgd is bezorgd. Mooi ingepakt. Zo cadeau te doen. De kwaliteit van de dingen die ik heb gekocht is heel goed.

Leuke internet winkel

Mooie dingen

Snelle afhandeling

Mooie knuffels,leuk ingepakt. Aanrader voor goede service

Alles is prima verlopen

Geen problemen, netjes verpakt en een leuke kaart erbij.

Alles keurig en netje ingepakt geleverd

Super snelle levering.

Super snelle levering, heel mooi verpakt, leuk kaartje erbij. Zeker een aanrader.

Een bestelling gedaan, net voor kerst. Pakje kwam 4 januari. Erg leuk ingepakt.

Onze kleindochter is er blij mee.

Topkwaliteit en service!

Heel mooi ingepakt met persoonlijke boodschap erbij. Alles netjes op tijd geleverd!

Snel geleverd, goed verpakt, mooi product

Snel geleverd, goed verpakt, mooi product

Gezellige webshop met leuke merken

Mijn bestelling werd keurig verzonden en kwam leuk ingepakt aan,terwijl ik daar niet specifiek voor gekozen had. De website ziet er leuk en gezellig uit,zoekopdrachten werken ook goed. Ze verkopen leuke merken,zoals Jellycat en Maileg. Blij met mijn aankopen. Via de mail ook goed op de hoogte gehouden.

Rozenstraat 87

7419BC Deventer

Over Zusjez

ZUSJEZ | De leukste webshop voor kids! Ben je op zoek naar mooie en leuke accessoires voor de kinderkamer? Bij ons vind je het! Zusjez is altijd op zoek naar mooie en duurzame merken die de kinderkamer nog mooier maken. Shop bij ons lieve nachtlampjes, mooie opbergers, gave posters, vrolijke muurstickers, kussens, zacht beddengoed, wandhaakjes en nog veel meer. In onze webshop hebben wij ook ontzettend leuk speelgoed zoals heerlijke zachte knuffels, mooi houten speelgoed, bijtringen en bad speelgoed. Verder heeft Zusjez nog in haar assortiment heerlijke kinderboeken om in (voor) te lezen, maar ook kinderservies, snackbekers of handige verzorgingsmiddelen voor de allerkleinste! Naast de bekende merken zoals Bloomingville mini, OYOY mini, Maileg, Tikiri en Jellycat heeft Zusjez ook merken die nog niet zo bekend zijn. Denk bijvoorbeeld aan Bonnika, Craffox, Chispum, Atelier Pierre Junior en Up!Warsaw. Dat maakt Zusjez uniek!