Een onvergetelijke ervaring

Zeilen rond Corfu is ons bijzonder goed bevallen. De afwisseling met mooie baaitjes en prachtige plaatsen is fantastisch. Wij hebben genoten van de groep samenstelling en de begeleiding. Wij komen zeker terug in Griekenland.

veel aandacht en goed geregeld

Het huren van de boot verliep prima via BQ bij MG in Alimos. De flottielje begeleiding was leuk en gezellig en adequaat en servicegericht. De groepsgrootte van de flottielje (12 boten en 57 mensen) vonden we wat aan de grote kant.

Op en TOP genoten!

Betrokken flottielje leiding, fantastische route!

Alles perfect geregeld, vriendelijke en gastvrije flottielje begeleiding, super vakantie gehad op de

Ondanks de Corona perikelen, waarin BQ alle voorzorgs maatregelen heeft getroffen een super vakantie gehad op de Cycladen, authentiek griekenland gezien , prachtige plaatsjes bezocht. Onvergetelijke onontdekte baaien gezien en heerlijk gezeild. Zeer ervaren gastvrije flottielje begeleiding gehad met voor ieder wat wils. Zeker een aanrader voor een vervolg.

Fantastisch! Mooie trip en heel persoonlijk en betrokken.

Voor de vierde keer met het gezin met BQ op vakantie geweest. En wederom een zeer geslaagd Zeiltrip, die Professioneel en vrolijk werd begeleid. Wij raden iedereen aan om met BQ in zee te gaan.

Heerlijke relaxte zeilvakantie met MooiweerZeilen

Met BQ MooiweerZeilen hebben we wederom een heerlijke vakantie gehad. Uiteraard met mooi weer, goede wind, goed gezelschap en perfecte Griekse havenplaatsjes en vooral met jonge zeer capabele en enthousiaste schippers, en een organisatie die flexibel inspeelt op alle wensen.

Ervaring- enthousiasme- BQ geeft je direct 100 %vakantiebeleving!

Onze 2e jaar met BQ naar Griekenland en wederom zeer tevreden, leuke jonge leiding die de perfecte combinatie van ervaring-verantwoordelijkheid maar ook volop de gezelligheid te bieden hebben voor jong en oud. Ik hoop dat jullie locaties uitbreiden want we willen zeker nog een keer mee.

Top zeilweek: Weer mooi weer zeilen

Last minute deze Flottielje geboekt. Alles was tiptop voor elkaar. Net als vorig jaar een leuk BQ team die dit korte flotielje weer meer kleur geeft. Dank voor de gezelkligheid en de hulp an adviezen waar nodig.

Heerlijke 2 weken zeilen gehad

Wij hebben last minute geboekt en alles was top geregeld. Een gezellig jong team als flottielje leiding die niet te bang is om een uitdaging aan te gaan. Maar ook bij aankomst altijd klaar staat om te helpen of om tips te geven. In de route zaten mooie afwisselingen met baaien en haventjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

De hele week sportief buiten bezig en daardoor even helemaal weg!

Met zijn ongelooflijke inzet wist flottielje leider Mark heel knap maatwerk per boot te combineren met plezier voor de hele groep. De zeilweek in Griekenland staat inmiddels in onze vakantie top 3 aller tijden!

Fantastische zeilervaring in Kroatie!

Mijn vrienden en ik hebben een fantastische zeilreis gehad! Heel BQ en het team van MooiWeerZeilen was erg vriendelijk en behulpzaam vooraf, tijdens en na de reis, bedankt!

Super leuk!

Wij vonden het een fantastische ervaring. Met Arianne hebben we het denk ik ook enorm getroffen. We hebben ons de hele week daardoor volledig kunnen ontspannen. Gelukkig best wat wind ervaren dus ook lekker kunnen zeilen. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt wellicht dat je de eerste en laatste dag in de haven van Athene slaapt.

Geweldige vakantie onder bijzondere omstandigheden

Ivm Corona waren wij een van de weinige boten op het water en waanden ons met name de eerste week van juli in een totaal Apocalyptisch scenario, zo rustig was het. Goed te zien dat in de havens alle faciliteiten wel open waren, restaurants supermarkt etc etc Twee weken super weer gehad en schildpadden en dolfijen om de boot gehad. Was top

Heerlijk gezeild, goed begeleidt, leuke groep

De flottielje leider van BQ zijn enthousiast, kundig, vriendelijk, rustig en staan altijd voor je klaar. De groep met leeftijdsgenoten zorgt ervoor dat onze kinderen ook hebben genoten. Kortom een heerlijke week.

Wisselend

Plus: Deskundige begeleiding, zorgt voor veel gezelligheid. Veel lol gehad, zeker ook onze kids! Min: Te grote flottielje: 13 schepen. Aanvankelijk zou het om 8 of 9 schepen gaan. Onduidelijkheid qua prijsstelling/facturering vooraf. Beter is het wanneer ten minste 1 persoon van de flottieljebegeleiding In de avond nuchter blijft! Dit ivm mogelijke calamiteiten... Etappe op dag 1 was te lang, met de voorspelde wind. De toen gekozen baai om te ankeren m.i. verkeerd....

Fantastisch!

Professioneel én heel persoonlijk begeleid door schippers en flottieljeleider. Eén van onze mooiste vakanties ooit.

Top!!

Super twee weken gehad in de Sporaden onder de begeleiding van Arianne Spook. Begeleidster waar BQ heel trots op mag zijn. We komen zeker terug.

heerlijke, leuke,te korte, gezellige vakantie

top flottielje begeleiding fantastisch zeilgebied met hele leuke plaatsjes de hele familie heeft het erg naar de zin gehad al met al heerlijke vakantie tips om het nog beter te maken 1. screening van flottielje gasten..... in ons flottielje zaten 2 gezinnen die geen enkele moeite hebben gedaan om te integreren met de rest vd flottielje en alles samen deden. regel dan zelf een schipper en ga niet met flottielje mee. dit soort mensen zorgen alleen maar voor irritaties en voegen niets toe aan een positieve flottielje beleving. Naar mijn mening vormt het ook een gevaar voor BQ als dit te veel gebeurt. 2. screening boten...jullie maken veel werk van het aanbieden van de juiste boten...onze boot was echter niet top....Een oceanis 41.1 kan een mooi schip zijn, maar aan die van ons was nogal wat mis - het zwemplateau was ronduit gevaarlijk en kon niet zonder de krachten van 2 sterke volwassenen uitgeklapt en ingeklapt (op gevaarlijke manier, met voeten ertussen) worden - de tuigage ( kwaliteit vd zeilen en het hijs/strijk systeem waren erg slecht) er moest altijd iemand naar het voordek om de zeilen te kunnen hijsen/strijken , wat ook nog eens heel moeizaam ging van een boot van 4 jaar oud mag je meer verwachten - de scharnieren vd deur vd koelkast waren afgebroken ....erg onhandig en vervelend - knoppen van kasten en hele deurklinken waren kapot, waardoor we op vreemde manieren toegang moesten krijgen - snelheidsmeter was kapot en maakte continu irritant geluid - er waren geen zeilkaarten van het gebied op de boot aanwezig... we hebben onze vakantie er niet door laten verpesten...maar viel beetje tegen...

Heel goed, wij zijn redelijk veeleisend maar alle beloften zijn ruimschoots waargemaakt

Heel leuke en sportieve zeilweek in de Cycladen op een goede boot met een plezierige en deskundige schipper

Toegangelijke eigenaar, leuk ontvangen, goed geregeld, leuk geprijsd. Heerlijke zeilvakantie gehad.

Hele mooie zeilvakantie gehad mede door BQ

BQ heeft de belofte van zorgeloos genieten waar gemaakt. Was voor ons de eerste keer met BQ maar zeker niet de laatste keer.

Ontspanning

Al 4 x met BQ op pad geweest en dat zegt genoeg. Fijne organisatie met kundige schippers, flottielje-leiders en back-office voor randzaken. Weten van iedere dag een verrassende, ontspannende en heerlijke gebeurtenis te maken. Zeilen naar de mooiste baantjes, leukste restaurants en interessantste eilanden verveelt nooit. Op naar de 5e keer.

Persoonlijke aandacht, enthousiaste team!

Kort weekje met 4 vrienden gezeild. BQ heeft voor ons een boot geselecteerd passend bij onze wensen. Deze lag keurig verzorgd voor ons klaar. Gedurende de vakantie stond het team van BQ altijd voor ons paraat om onze vragen te beantwoorden en problemen op te lossen (zowel fysiek als via de app). Bedankt Q groet Miek, Tinus, Rob, Stijn

Heel goed meedenkend en top service

Geweldige zeilreis gemaakt met vriendenclub. BQ yaughting was fantastisch in het meedenken en uitvoeren. Vooral ook het advies en de hulp bij zaken buiten de haven, zoals transfers, boodschappenservice, etc, was super!

Alles top geregeld!

BQ regelt alles van voor naar achter.