Goede flottielje begeleiding

Ze luisteren naar je wensen en houden hier ook rekening mee. Ze zijn jong maar met heel wat zeiler ervaring.

Fantastische zeilvakantie gehad

Voor het huren van schepen op Skiathos zou ik BQ adviseren kritisch te zijn op de de verhuurder. Onderhoud van de schepen en controle en check-in zijn onder de maat bij onze verhuurder. Daardoor moet je op je qui vive zijn en zelf heel goed alle essentiële zaken checken. Suggestie: zoek eens vanuit een andere vertrekplaats ( vaste land ??) naar een degelijk bedrijf wat wel goed voor zijn schepen zorgt. hartelijke groet, Linda

Geweldige manier om kennis te maken met zeilen

Wij hebben een heerlijke zeilweek gehad. Schipper Ime heeft ons goed begeleid deze week. Was echt top!

Fantastische vakantie met prima begeleiding

We hebben dit jaar (weer) meegezeild in de Sporaden. Zoals gewoonlijk hebben we er weer een prima tijd gehad. Een uitstekende begeleiding en prima havens. We hebben ondanks de, voor de Sporaden, wat mindere wind prima zeildagen gehad.

Heerlijke zeilweek gehad met goed gezelschap en prachtig zeiljacht

Intensieve week. Mooie zeilomgeving. Mooie haventjes, plaatsjes, maar helaas weinig tijd om die te bekijken. Lange dagen. Schipper met veel zeilervaring. Kon erg goed zeilen. Kon verantwoordelijkheid voor gezin prima aan. Schipper was alleen niet gewend om met gezin te zeilen. Was voor schipper ook de eerste keer. Fijne kleine groep van 4 jachten. Rubberboot aan boort was leuk. Kinderen mee kunnen varen. Mooi om niet alleen in haventjes te overnachten, maar ook daarbuiten. Extra activiteiten waren leuk: oud theater bekijken en fun activiteiten op het water. Goede en heldere informatie in offerte. Mooi dat schipper op moederschip kon overnachten. Zo hadden we wat meer privacy.

Heerlijke zeilvakantie met dank aan perfecte support van BQ

Zeilen in flottielje weet BQ perfect te organiseren, vooral met dank aan de goede flottieljeleiding: jonge maar toch ervaren zeilers die sfeer en ontspanning in de groep brengen. De leiding heeft wel veel verantwoordelijkheid, en kan die ook aan.

betrokken lui, prima service

Goed geholpen aan een goede boot, goed advies over vaargebied in griekenland. Tijdens de zeilweek ook nog prima geholpen bij een akkefietje met het anker.

Héle fijne zeilweek!

Tobias was onze schipper, dat was echt super! Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en is sociaal heel vaardig. Zijn zeilskills zijn geweldig, hadden, ook in de lastige situaties, alle vertrouwen in hem. We hebben dit jaar meer gezeild want fijne wind dus dat was top. Waren wel beetje verbaasd over de verschillen in huurprijs van de boten en alle verschillende organisaties via wie je kan boeken, dus daar ga ik wel even goed op letten voor volgend jaar. Het was ons tweede jaar en willen graag volgend jaar weer, dat zegt genoeg :-))

Goed schip, nette verhuurder, juiste communicatie, Flottielje was gezellig Echter reisleider van de flottielje was voor ons onvoldoende. Gelukkig waren er vele andere ervaren schippers voor advies en assistentie

BQ takes care of you...

As the last two years, also this year it was a great trip. Staff that came along took care of us in a great way. And also joined us in the clubs to be sure we would enjoy us there :) Real dedication!

Heerlijke ontspannen zeilvakantie met gezellige groep en goede begeleiding

Het zeien in een groep is ons prima bevallen. Je wordt goed geholpen en de begeleiders maken er echt een feestje van (briefings op mooie plekjes, toffe eettentjes, gezamelijk eten op een strandje). Fantastisch zeilweer gehad en prachtige baaitjes ontdekt om te zwemmen en snorkelen.

Verwachting waargemaakt!

Superleuke zeilweek voor ons als gezin met beperkte zeilervaring: Goede organisatie,schip in orde, fijne schipper, leuke route en programma!

Prachtige vakantie

Enige nadeel is het eten met 50 man bij een klein restaurant boeken. Ik snap het verdienmodel maar als de 1 eten heeft en de ander moet nog een half uur wachten klopt er iets niet.

Prima service, zeer betrouwbaar

Professioneel, betrouwbaar, top service, correct, oprecht vriendelijk. Grote dan, Robert Benninga

Geweldige ervaring

Alles goed geregeld. Boot was top. Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om dit met je gezin te doen. Dank aan Paul en Ilse.

Inmiddels voor de 4de keer heerlijk gezeild met een fantastische boot en begeleiding van BQ Yachting

Querijn heeft ons weer een mooie ervaring rijker gemaakt. In de aanloop naar de reis toe zijn we goed geholpen met alle vragen die we hadden en de boot zeilde heerlijk en was van alle gemakken voorzien. Ook voor de vaarroute hebben we prima suggesties gehad waardoor we een onvergetelijke week achter de rug hebben. Thanks Querijn!

Topvakantie vol nieuwe ervaringen en zoveel genotsmomentjes!

Superleuke zeil vakantie gehad met een heel ervaren, jonge schipper. Geen 1 saai moment gehad, volle bak genoten. Zeker aan te bevelen!

Heerlijke reis, perfect georganiseerd, veilig, professioneel en supergezellig

Die ervaringen hebben we beschreven in de LinkedIn recommendations voor onze perfecte flottiljeleiders waar we dan ook geheel achter staan.

Top ervaring

Geweldige ervaring, super goede crew, volledig ontzorgd.

Wij hebben met 16 collega's enorm genoten van onze zeiltrip naar Griekenland. Drie dagen lang mocht we genieten van de omgeving,het heerlijke eten en hebben ook nog eens leren zeilen. Volledig ontzorgd met een geweldige crew. Een een teambuildingsactiviteit waar we met een glimlach op terug kijken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en superaardige en kundige flottielje leiding!!!

Wij vonden de boot wel aan een opknapbeurt toe!! Ook beddengoed en handdoeken waren best versleten en kussens niet echt schoon.

• Communicatie

Pluspunten

Vriendelijke en bekwame leiding, wel afhankelijk van de flottieljeleider

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

directe en persoonlijke service, goed bereikbaar voor vragen, goed opgeleid personeel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supervriendelijk en meedenkend. Kan niet bestaat niet. Erg leuke en goede schippers.

Tja, sommige dingen zouden iets strakker kunnen maar als dat impact heeft op flexibiliteit en / of vriendelijkheid laat dan maar zitten. Prijsstelling van boten soms moeilijk te volgen.