Supergoed.

Alles TOP en snelle levering.

Grote Klasse!

Fantastische levering, voor luttele verzendkosten!

Binnen 24 uur geleverd Top.

Alles is volgens afspraak gegaan. Top!

Duidelijke site met nette prijzen. Levering was geheel volgens afspraak. Binnenkort heb ik nog stalen profielen nodig, dus ze kunnen nog zeker een bestelling van mijn verwachten.

Prima afhandeling ben zeer tevreden

Tot nu toe zeer goed

Tot nu toe zeer goed overzicht snelle levering

Goede snelle levering en service

Diverse malen besteld bij deze partij. Materialen zijn goed verpakt en de levering is snel ondanks dat er handelingen, zoals zaagwerk, uitgevoerd moet worden

Snelle levering tegen normale verzendkosten.

Spullen werden snel en netjes zonder beschadigingen geleverd. Goed verpakt en normale verzendkosten. Bij andere leveranciers moet je extra betalen voor kleinere afname en zijn de verzendkosten veel hoger.

Al meerdere keren naar volle tevredenheid besteld

Al vaak naar volle tevredenheid besteld en altijd snel geleverd gekregen. Altijd keurig verpakt. Als we niet thuis zijn worden de materialen netjes neergelegd waar wij om gevraagd hebben in de opmerking richting de chauffeur. Langere lengtes dan 2 meter zou nog wel een welkome aanvulling op het assortiment zijn

Klasse!

Goede prijs en snelle levering!

Goeie ervaring

Levering was vlot

Is goed en ben tevreden

Klant vriedelijk

Top afhandeling

Bestelling binnen no time binnen. Alles netjes op maat! Zeer tevreden

Zeer goede ervaring.

Ik heb nu 2 keer iets besteld en het was er binnen zeer korte tijd. Terwijl het toch door heel nederland moest. Daarom ben ik zeer tevreden. Het geleverde materiaal zag er goed uit en was prima verpakt. Ik ga maar een account aanmaken want ik kom hier zeker nog een keer terug. Vooral zo doorgaan.

Kwaliteit en betrouwbaar snel

De enige reden om niet hoger te waarderen ligt in de prijs. Verzendkosten zijn prima maar de staalprijs is te hoog. Ik maak toch regelmatig gebruik van Ijzershop omdat het erg gemakkelijk is.

Netjes en snel

Goeie voorraad en netjes en snel geleverd.

Uistekend

Goede website en snel geleverd

Het het is pettig uitzoeken op de website. En een snelle levering. Het geleverde materiaal was zeer netjes verpakt.

Heldere webshop, vlotte afhandeling

Uitstekend assortiment

Goed assortiment en snelle levering, een aanrader!

fijne shop

Zoals altijd netjes en snel bezorgd

De juiste spullen correct op tijd geleverd

Website heeft duidelijke produktomschrijvingen, de bestelde spullen werden correct en op tijd geleverd. Tijdens het bestelproces ging er iets mis waardoor de betaling tweemaal werd afgeschreven. Terugboeken hiervan had helaas wat voeten in de aarde (lag aan de afhandelaar van de betaling), de response van IJzershop was in ieder geval zeer snel en adequaat.

Duidelijke site, goede status updates van bestelling en snelle levering

Goed. Over prijs valt altijd te "zeuren" maar een duidelijke site, goede status updates van de bestelling en snelle levering van de bestelde delen mag natuurlijk dan ook wel weer wat kosten!

zeer correcte afhandeling

zeer correcte afhandeling

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de parter webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.