Precies zoals omschreven en snel geleverd!

Goede website redelijke prijzen en een snelle levering Heb al diversen bestellingen gedaan en erg tervreden Aad uit Rockanje

Precies wat ik nodig heb

Van de week alumlniumplaten besteld, bij het bestellen zag ik dat er krasjes op kon zitten, Dat gaf niet want het was voor buitenwerk en de corrosie op aluminium is jsuist een natuurlijke bescherming van aluminium, de prijs was voor mij reden om er 8 te bestellen.

Top service!

Gewoon Top Service zoals het hoort.

op de factuur staat een andere naam dan op het bankrekeningafschrift

op de factuur staat een andere naam dan op het bakrekeningafschrift. Dat is wat lastiger voor de administratie. Verder kan er weinig misgaan aan zagen van wat stukken RVS. Gewoon op tijd geleverd tegen een redelijke prijs.

zeer tevreden !

het bestellen ging vlot en alles werd conform afgeleverd door een zeer correcte en attente chauffeur !

supergoed

nette aflevering aardige chauffeur

Mooie plaat, heel blij mee.

De plaat was op de milimeter precies gezaaagd/geknipt. De correspondentie per mail was duidelijk en de plaat (en het restant) was lekker snel geleverd. Ik ben er blij mee.

Ruim assortiment.

Ruim assortiment, prijzen zijn goed, je kan het op maat laten zagen twee zaagsnedes gratis. De levertijd is kort. Dit is een bedrijf die het snapt en hoe het werkt bij de gemiddelde metaalbewerker. En wat ook meetelt zijn de verzendkosten, bij andere leveranciers betaal je soms het vijfvoudige en dat kan een behoorlijke bestel weerstand geven. Kortom, niks mis mee !!!

Zoals altijd weer snel en correct geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

gewoon in een woord; uitstekend

Assortiment is overzichtelijk. Prijzen goed, levering snel en leverkosten beheersbaar. Kortom; een aanrader.

Snelle levering. Goed materiaal (cortenstaal borderrand)

Snelle levering. Goed materiaal

Quick service

Quick delivery maar Jammer dat u bepaalde artikelen, zoals rechthoekige kokers van 40x20x3, niet in het assortiment heeft, terwijl andere leveranciers deze wel hebben.

Prima bedrijf

Goede snelle afhandeling en bezorging . Top bedrijf

Supersnelle leverling

Donderdag besteld, op maak gezaagde aluminium plaat (5mm dik) en de volgende dag geleverd

Zeer vlotte levering

Levering was snel en ok. Zelfs de factuur kon ik vrijwel direct via de website downloaden en uitprinten. Deze werd daarna ook per email toegezonden. Dus lof voor goed functionerende website en vlotte levering!

prima en snel geleverd

Prima bedrijf om ijzer te bestellen. Vaste leveringskosten bij standaard maat.

Snel en efficiënt

Prima, volgende keer weer.

Dikke prima, snel geleverd.

Snel en goed voor een gunstige prijs!

Snelle levering en tijdige melding v.d. levertijd. Product is beter dan ik had kunnen verwachten. Prijs was goed.

top

zoals altijd, keurig geregeld alles, een voorbeeld voor sommige andere webshops!

Voor de particulier een zeer goede optie dit bedrijf. Nette prijzen en de bezorging kan volgens mij niet sneller. De volgende dag voor de middag binnen.

supersnelle doorlooptijd tussen bestellen en leveren

fijne website en, zoals ik al schreef zeer snelle levering

Venusweg 15

8938BC Leeuwarden

0900 2502500

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de partner webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.