Zeer snel geleverd

Goede omschrijving van het materiaal

Uitgebreide goedkope leverancier

Makkelijke website, zeer uitgebreid aanbod van diverse materialen. Wel rekening houden met een iets langere levertijd dan gemiddeld

Prima snelle service

Prima leverancier, snel en in kleine hoeveelheden, ideaal voor de hobbyist

Goed, duidelijk en supersnel!

Compleet assortiment, op maat gezaagd zonder extra kosten, duidelijke communicatie en supersnel verzonden.

Snel geleverd, netjes verpakt en gewoon wat er gevraagd is.

Aluminium besteld en binnen 24 uur geleverd, ideaal omdat ik nog wat bestellingen vergeten was voor me project, dus kon snel weer door.

Snel geleverd en precies bewerkt als besteld

Stalen strips op maat besteld. Binnen 3 dagen perfect gezaagd thuis bezorgd. Klasse.

Bestellen goed maar bezorging slecht. Zou een ander bedrijf adviseren

De bezorging is super slecht. Wij zijn gewoon thuis op het tijdstip dat ze komen bezorgen. En er is niemand geweest en dan zeggen dat de ontvanger niet thuis is. We hebben 2 honden die wel aanslaan als er iemand komt. We hebben nog niks ontvangen. Dit kan gewoon niet.

het assortiment van de ijzershop sprak me erg aan, alsmede de verkrijgbare lengtes van het product.

mooie en rechte profielen ontvangen,de bezorgdienst was ook supersnel.

heel goed

heel mooi

Snel en zoals verwacht

Metaal profiel kopen kan hier alleen zeer beperkt in een bouwmark. Bij Ijzershop is vrijwel al gangbare staalprofiel leverbaar correct gezaagd en bezorgd

Beste prijs-kwaliteitverhouding

De levering was snel en tegen een zeer goede prijs.

Prima plaatwerk

Goede kwaliteit , goed verpakt en supersnel verzonden

Al een aantal jaar trouwe klant

Ik koop er niet enorm vaak wat, maar het is altijd goed. Ik ben een hobbyist, die ook nog wel eens iets voor een ander maakt. Altijd bestel ik de materialen hier.

Ik heb gekregen wat ik besteld heb en het was een snelle levering.

Goed te woord gestaan.

Duidelijke uitleg over het gevraagde en werkwijze.

Snel en keurige levering

Vandaag besteld, morgen werkelijk in. huis. Snelle reacties op de bestelling, keurig goed verpakt en snel afgeleverd.

Komen afspraken na

Gewoon op tijd geleverd en voor een goede prijs!!

D prijs is prima, niet te duur en goed materiaal. Zeer makkelijk bestellen en zee snel geleverd.

snel en goed

Een aantal bestellingen gedaan bij ijzershop en de bestelling wordt snel behandeld, goed ingepakt en snel verstuurd.

Snelle reactie

snelle reactie op de bestelling. Snele bezorging door de transportfirma

Niks op aan te merken

Doen wat ze beloven.

Dat maak je niet vaak mee

Ik ben helemaal verbaasd. Ik zie er tegenop om te bellen omdat je tegenwoordig vaak te maken krijgt met een enorm keuzemenu en daarna een lange wachttijd. Of nog erger: je krijgt een chatrobot aan de lijn! Maar bij de IJzershop werd ik te woord gestaan door een aardige en deskundige man, die mij een duidelijk antwoord op mijn vraag gaf. Bovendien vroeg hij door naar hoe en waar ik het product voor wilde gebruiken, waardoor ik na zijn advies een nog betere keuze kon maken. Echt geweldig!

Prettig snel goed bezorgt

Prettig

Zoals al vele jaren, leverd prima werk

Al vele jaren tevreden klant

Altijd goede service en snelle service tegen redelijke prijzen

Bestel met enige regelmaat bij de ijzershop en de service en levering is prima

Venusweg 15

8938BC Leeuwarden

0900 2502500

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de partner webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.