Goed en supersnel

Gisteren besteld buismateriaal met enkele zaagsnede, vandaag keurig verpakt geleverd. Goede kwaliteit, niet te duur. Ik ben erg tevreden.

Snel en correct.

Prima en verzorgt afgeleverd

Snel leveren, geen gezeur

Groot assortiment, snel leveren, aanrader

Snelle levering van de materialen

Dik tevreden!

ik vindt De Ijzershop een uitstekend bedrijf, het is fijn dat je gewoon thuis kunt bestellen. En ook nog een vlotte levering, super! Een klein puntje nog, maar het kan ook zijn dat ik niet goed gezocht heb op uw website. Puntje: Ik zocht massief lagerbrons staf, en zeskant messing staf.

Super service en snel geleverd

Super ok

vlotte levering tegen redelijke prijzen

Alles per stuk te bestellen dus precies genoeg en geen onnodige resten

Betrouwbare leverancier, bijna altijd binnen 1 werkdag

Betrouwbare leverancier, bijna altijd binnen 1 werkdag

Redelijke prijzen, en een snelle levering.

Redelijke prijzen, en een snelle levering.

Alles precies op maat gezaagd, snel geleverd en voor een redelijke prijs

Hele snelle levering en vriendelijk klantenservice!

Tijdens het bestelproces heel vriendelijk geholpen waardoor de bestelling in no-time geplaatst kon worden en de levering was al de volgende dag terwijl er ook nog gezaagd moest worden. kan niet beter!

Zoals het hoort..

Goed spul snel geregeld

Helemaal Top!!

Dinsdag besteld en donderdag in huis. Helemaal top. Keurig gezaagd en dat scheelt dus veel tijd! Tot snel!

_

smiley

Snel geleverd en netjes verpakt

Goed product, netjes verpakt en zeer snel geleverd.

Supersnelle levering

Levering zoals beloofd vandaag besteld en morgen in huis.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle levering en netjes verpakt.

ok

graag uit deze mailing list svp. groet Bouke

Beste Bouke, Elke week versturen wij aan een volledig willekeurige groep klanten, die de week er voor een bestelling hebben geplaatst, een uitnodiging om een onafhankelijke beoordeling te plaatsen. Op deze manier proberen wij de kwaliteit van producten, de servicegraad en het logistieke proces blijvend te controleren. Helaas kan het gebeuren onze vaste klanten deze uitnodigingen vaker ontvangen omdat wij niet selecteren aan wie wij deze uitnodiging sturen. Wij hechten grote waarde aan het feit dat een willekeurige groep klanten een objectieve mening gaat geven. Onderaan de uitnodiging wordt heel expliciet aangegeven dat u zichzelf kunt uitschrijven voor deze uitnodigingen. Zodra u zichzelf uitschrijft zal u geen uitnogingen meer van ons ontvangen! Met vriendelijke groet Klantenservice IJzershop

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Zoals altijd top!!!

Snelle levering en top service

Op tijd geleverd, prettig verpakt. Alles ok.

Goed en snel

Duidelijke en een goed product

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de parter webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.