Redelijk goed alles meestal op tijd bezorgt

Ok

Snel en accuraat

Snelle en accurate service

Als zeer prettig

Snelle levering, mooi materiaal, goede prijs

Topp

Topp

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelde voldoet aan de verwachtingen.

Wat prettig is is de snelle levering, laat in de middag besteld en de derde dag om 10 uur geleverd..

Prima webshop

Snelle reactie op een vraagen een snelle en correcte levering. Top!

Super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering. Misschien wel een suggestie voor volgende bestelling, stickers met maten als het staal gesneden is.

Super.

Snel, adequaat. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Gebruik van de website is duidelijk. Bestelprocedure eenvoudig. Levering indrukwekkend snel (twee dagen na bestelling). Het bestelde staal eveneens keurig verpakt.

Snel en netjes

Snel geleverd, nette prijs en keurig verpakt. Ook per geautomatiseerde e-mail goede informatie verstrekt omtrent levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle bezorging met tracking info in goede staat.

Zelfde avond tijdschema van bezorging. Volgende dag in goede staat bezorgd. Vriendelijke chauffeur van TransMission. Helemaal mooi zou zijn als je online maatmerk zelf kan berekenen. Of een indicatie daarvan.

SUPERSNEL

Uiteraard had ik net iets anders nodig dan in de webshop mogelijk was dus een offerte aangevraagd. Binnen no time een offerte binnen... nog net niet goed , savonds een nieuwe offerte binnen en de volgende dag was het pakket al onderweg.. De dag daarna bezorgd. Wel jammer dat de aantallen van de geknipte plaatjes niet helemaal klopte.. Ik kreeg er 13 terwijl ik er 16 had verwacht... daarom een halve ster aftrek..

Snel en accuraat

goede service,snel,voordelig.

materiaal snel geleverd. prima service.

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de parter webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.

Filter op Taal