andere bedrijven kunnen een voorbeeld aan hun nemen

zeer duidelijke site en correcte levering

Goed en snel geleverd

Vooral zo doorgaan

Makkelijke bestellen ,snelle service en snelle bezorging

Correcte levering

Snelle correcte levering

Duidelijk, goed, en bezorging perfect zoals aangegeven

Duidelijke site en makkelijk te bestellen, bezorging word kwa tijdindicatie op hun site zelf aangeven wat gewoon perfect klopt. Aflevering klopt ook precies zoals aangegeven. Kort bestel hier zeker weer..

Alles volgens afspraak

Uitstekende ervaring

Snelle levering, betaalbare verzendkosten en duidelijk website. Fijn bedrijf.

duidelijke webshop

Bestellen en vooral de zaagservice zijn duidelijk en makkelijk. Ook de verzendkosten zijn laag wat voor dit soort pakketten bijzonder is!

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product makkelijk te bestellen

Snelle levering keurig verpakt voldoet zeker aan mijn verwachting Groet Jan

Supersnelle service en netjes afgeleverd

Alles wat ik als fervent klusser nodig heb voor een prima prijs.

Gewoon Top!!

Geweldig ervaring met de IJzershop, vriendelijke en attente medewerkers en een geweldige service (ook de bezorgdienst)!! Gewoon top.

Goede en snelle levering

Ik kon het eenvoudig bestellen. Daarna was het snel bij mij binnen.

Goede webshop

Snel geleverd en goede prijs.

Goede en snelle service

Besteld en volgende dag in huis, prima qualiteit

Super goed

Super goed bedrijf

Heel Goed

Mooi op tijd

Snelle levering voor een betaalbare prijs.

Prima seer goed.

Top snel en zeer goed.

Waardeloos, niet meer

De aluminium ronde buis restant op diverse plaatsen beschadigd . Is er ook niet uit te schuren. Zitten gewoon deuken in. Zonde van het geld. Was ook slecht ingepakt met een stuk plastic er om heen gewikkeld.

Beste Ron, Dat de aluminium buizen als gevolg van het op maat zagen een beetje gekrast zijn en zwarte vegen hebben is iets waar wij weinig aan kunnen doen. Uiteraard mag de buis niet gedeukt zijn, zodra u hiervan een foto door mailt zullen wij ten alle tijde zorgen voor vervanging of compensatie. Alle onze zendingen worden verpakt in folie en dit verloopt in vrijwel alle gevallen probleemloos, jaar dat dit bij u verkeerd is gegaan.

Perfect!

Goede, betruwbare en snelle service .

Netjes verpakt en bestelde klopt

Alles duidelijk en eenvoudig te bestellen.

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de parter webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.