Mooi product, goede prijs en snelle verzending

Titel zegt genoeg ;-)

Goede en snelle levering

Als ondernemer ben je afhankelijk van je leveranciers voor de onderdelen om de gevraagde producten te kunnen leveren in kwaliteit. Ik bestel graag bij Ijzershop, makkelijk te vinden producten, goede product beschrijving snel geleverd. Een aanrader, en weet je het even niet ze zijn altijd bereikbaar.

erg goed

In mijn geval had ik een verkeerde bestelling gemaakt. Meteen de volgende dag gebeld om mijn fout te herstellen. De heerlijk eenvoudige manier waarop dit werd gedaan vond ik eigenlijk ongewoon. Ongewoon omdat dit zo zalig simpel ging. Over het verschil in het eindbedrag werd niet eens gesproken. Het kon in mijn voordeel zijn maar misschien ook weer net niet. Persoonlijk was ik hier niet echt aan gewend. Ik kom uit het westen van Nederland waar alles erg zakelijk gaat. Hier gaan ze er in ieder geval veel soepeler mee om en ik vind het erg prettig. Dus wat mij betreft bestel ik hier vaker. Overigens ook nog eens goed advies gekregen. Dat kreeg ik er ook nog eens gratis bij naast de super snelle levering. groet Sjaak van Beek

Makkelijk op site bestellen en snel en netjes geleverd

Zou willen alles zo ging online Bedankt

Prima matewriaal

Vlot geleverd.

Goede prijs uitstekende service en snelle verzending

Al een paar keer eerder hier besteld en wederom weer zeer tevreden

snelle en vlotte levering

Gemakkelijk te bestellen en is op tijd geleverd

Ik moet er nog een aan de gang dus nog geen ervaring

Top en snel

Overzichtelijke site Prijsvriendelijk Snelle levering

t juiste materiaal op tijd geleverd

Goed werkende website.

Netjes en op tijd

Altijd probleemloos geleverd

Super snelle levering, afspraak is afspraak bij IJzershop.

Zie tekst hierboven

Subliem

Snel en juiste producten.. Ik ga in de toekomst meer bestellen.

Plaat materiaal perfect op maat geknipt. De transporteur heeft de bestelling precies op de afgesproken plek afgeleverd.

Prima service gekregen

ik kon mijn bestelling achteraf nog aanpassen.

Producten goed verpakt en transporteur producten exact volgens weglegafspraak achtergelaten.

Goed en snel geleverd

Voor herhaling vatbaar

Mijn 1e keuze

Super shop. Betrouwbaar, betaalbaar, snelle levering en uitermate goed verpakt.

IJzersterke shop!

Zoals reeds enkele malen eerder ervaren, stipte vlotte levering .

Had beter gekund

Levering prima en netjes verpakt echter zitten de aluminium hoek ijzers vol zwarte vingers en.1 is niet bruikbaar door de krassen erop (dit is voor of tijdens het inpakken gebeurt niet met vervoeren) verpakking heeft geen schade..gelukkig 1 te veel besteld

Goede service goede prijzen

Geweldig snel

Nette service razend snel

Snelle correcte levering

Keurig geleverd als besteld, zeker aanrader

goed maar niet wat ik gevraagd had

gevraagd om mijn bestelde stuk in 2 gelijke stukken te zagen ( perfect zonder extra kosten) maar alleen wel stukken maar 2mm verschil ( dus wat extra werk voor mij )

netjes en snel geleverd

netjes en snel geleverd

Over IJzershop

IJzershop.nl levert stalen, aluminium en roestvaste platen en profielen. Wij leveren in heel Nederland aan vakmensen en particulieren. De metalen profielen worden in lengtes van 2 meter geleverd maar kunnen ook op maat worden gezaagd of geknipt. Samen met de parter webshops van de IJzershop kunnen wij profiteren van een ijzersterk netwerk van leveranciers en expediteurs. De supportdesk van IJzershop.nl is elke werkdag bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. De IJzershop levert metaal, maar er wordt ook zeker mee gewerkt! Ieder kan bij ons een offerte aanvragen om een constructie te maken.