Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering, ik blijf hier bestellen!

Snelle levering!

Ik werd zeer vriendelijk en snel geholpen!

Van begin tot het eind uitstekend geregeld!!

Bestelling altijd voor elkaar en goed geregeld!!🔝👍😀

Prima service, snel geleverd!

Prima service, snel geleverd!

Alles prima geregeld

Super snel scherpe prijs!

Zeer tevreden!

Snelle levering, top service

Snelle levering en goede nalevering. Vriendelijke telefonisch te woord gestaan. Vragen worden netjes beantwoord. En wat ik een pluspunt vind is het persoonlijke berichtje / kaartje wat we ontvangen hebben. Zeker een aanrader om hier voer te bestellen!!

Mijn levering was netjes op tijd op het terrein geleverd netjes op een pallet Half uurtje van te voren netjes telefonisch contact met de chauffeur gehad Snelle goeie bezorging

Overzichtelijke site

Snel bestelt, mogelijk om besteldag aan te geven. Toen artikel niet meer op voorraad was werd er contact opgenomen en het vervangende artikel tegen de actieprijs aangeboden. Top service dus!

Alles prima Echt tevreden Super dat je zo makkelijk kan bestellen. Zou alleen nog mooier zijn als je weet Hoelaat /welk dagdeel ongeveer wordt geleverd!

Binnen 2 dagen heb je het voer in huis zeer top geregeld

Prima service, top bezorging!

Prima service en bezorging!!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering Netjes op stal afgeleverd top!

Snelle levering, goed voer, prima prijs en vriendelijke mensen.

Goede service, snelle reactie op vragen en mijn geiten kunnen weer heerlijk een half jaar vooruit met hun voer.

Goed voedzaam voer.

Top!!

Top!!

Zeer positief

Pluspunten

overzichtelijk assortiment

vorige bestelling beter opslaan/overnemen

Bedankt voor de feedback. We denken graag met je mee. Op dit moment kun je elke eerdere bestelling al herhalen (moet je wel een account voor hebben). Ga hiervoor naar Account -> bestellingen -> klik vervolgens bij de gewenste bestelling op 'opnieuw bestellen'. Je gehele vorige bestelling komt dan in de winkelmand. Is dit niet wat je zoekt? Neem even contact op: hallo@paardenvoer.nl of bel met 0317-499495.

Pluspunten

Snel duidelijk en een vriendelijke chauffeur

Pluspunten

Goede communicatie over de levering. Kaartje ontvangen voor eventuele vragen over het product.

Ga zo door.

Pluspunten

Snelle reactie op e-mail. Doen hun best problemen op te lossen. Toevoeging: er word hard gewerkt om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Regelmatig persoonlijk contact.

Bestelling kwam in 2en, beide niet op de verwachtte dag.

Bedankt voor je feedback. We gaan hier aan werken. Dit is niet de service die je mag verwachten van ons.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Bestellen gaat gemakkelijk en snel, gelijk een bevestigingsmail en vlot erna de factuur en transportbon. Ideaal dat de bezorgdag zelf te kiezen is. Heel attent het kaartje dat ik ontving op dag van levering. Transporteur geweldig vriendelijk en behulpzaam! Ik ben heel erg tevreden en raad het iedereen aan! Topservice!

Enige wat ik me kan voorstellen wat nog beter kan is wellicht op dag van levering een globaal tijdsbestek b.v. Ochtend of middag. Of dat de chauffeur 30 min. van te voren even belt.

Pluspunten

Super snel en netjes geleverd. Ook heel leuk dat ik een persoonlijke bedanktkaart kreeg

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Nederland en vanaf 300 kilo zelfs gratis.