Mijn paard eet alles keurig op

Mijn paard eet nu alles keurig op zonder te strooien, normaal gesproken goie alles op de grond met de kleinere brokken maar met deze eet langzaam en netjes op, hij ziet ook prachtig uit.

Ruim aanbod tegen scherpe prijs

Gemakkelijke website. Ook gemakkelijk bereikbaar bij vragen

Online bestellen eenvoudig en ideaal dat je een bezorg datum kan aangeven.

Dank je wel Ramona!

Dank je wel Angelique voor de mooie beoordeling!

snelle levering van voer

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle service voor uitstekende prijs

Netjes snel en goedkoop. Miste alleen de track en trace zodat ik ongeveer wist hoelaat vervoerder kwam

Bedankt voor de mooie beoordeling An! We begrijpen heel goed, dat het fijn is om vooraf een Track & Trace code te ontvangen, zodat je weet hoe laat de bezorgen bij je langs komt. Helaas kunnen we alleen niet werken met een Track & Trace code, omdat onze bestellingen met (verschillende) transporteurs worden bezorgd. Bedankt in ieder geval voor je feedback! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Bevalt goed!!

Bestelling altijd op tijd en korting

Vraag altijd even voor de levering te bellen ,wordt altijd op tijd gedaan . Goede service

Bedankt voor de mooie beoordeling Peter!

Snel geleverd tegen een normale prijs in deze tijd

Mijn afleveradres kon ik niet invoeren want het heeft geen huisnummer dus het systeem trekt dat niet, dat is het enige puntje wat ik kan verzinnen, dat heb ik opgelost door in het aparte vak aan te geven waar het heen moest. Ze waren ook een dag te vroeg, maar het was netjes op mijn terrein gezet.

Bedankt Merilyn voor je mooie beoordeling. En natuurlijk ook voor je feedback, gaan we zeker even naar kijken! En nog een tipje! :) Je kan ook een gewenste bezorgdatum aangeven. Indien je deze bij een toekomstige bestelling aangeeft (was nu niet doorgegeven), dan bezorgen we het op de door jouw gekozen dag! Dan weet je precies wanneer we komen. Handig toch! Groetjes Marije van Paardenvoer.nl

Snelle levering.

Levering wanneer je wil en netjes op de plek gezet waar het moest staan. Helemaal top!

Bedankt Ester voor de mooie beoordeling!

Goedkoop en snelle service

Mooie aanbieding van Subli Seniores Priores gevonden. Werd ook snel geleverd. Een berichtje wanneer er geleverd wordt zou helemaal goed zijn.

Super bedrijf

Hier hadden we eerder gebruik van moeten maken. Henk was heel handig met de vrachtwagen en heftruck!

Goed om te horen Ludcinda! Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle en nette levering

Dank je wel Mariska!

alles top

Volgens afspraak

Fijn om te horen Klaas!

correct

geen probleem

Snelle levering, goeie service.

Snel verzonden, en geweldig geholpen met mijn vragen!

Wat fijn om te horen Lies!

Prima geregeld

Snel besteld, snelle levering, vraag aan klantenservice naar tevredenheid beantwoord

Goed product, snel bezorgd

Goed product, bezorging volgens afspraak. Waren ook goed telefonisch bereikbaar en belden snel terug met antwoord op mijn vraag

Bedankt voor de mooie beoordeling Joke!

Snel, goed en goedkoop

Snel geleverd! 1 nadeel pallet zat alleen aan buitenzijde in folie! Tip: doe ook bovenzijde ivm het weer!

Bedankt voor de mooie beoordeling Yvonne! Een ook de feedback is natuurlijk ook altijd waardevol :) Mocht je volgende keer bijvoorbeeld niet thuis zijn en je bestelling moet buiten achtergelaten worden, laat het dan even weten bij je bestelling, dat het aan de bovenkant bedekt moet worden, dan zullen we hier rekening mee houden. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Goed voer voor een goede prijs en elke keer weer netjes volgens afspraak geleverd.

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent Femma. Leuk!

Snelle Levering en volgens afspraak

Snelle Levering en volgens afspraak, ondanks moeilijk begaanbaar terrein voor de vrachtwagen.

Bedankt Mathew!

Fijne site, kwalteitsvolle producten en snelle levering

Ik heb nu 2x een bestelling gedaan en ben tevreden over de manier waarop dit verloopt. Fijn dat er wordt gewerkt met stapelkorting In aanvulling hierop ook erg prettig dat de medewerkers je kunnen voorzien van een voeradvies. Aandachtspunt is de informatie over de levering, hier mag eerder over gecommuniceerd worden.

Goede kwaliteit brokken

Goede kwaliteit vier. Paarden eten het graag en vlotte levering

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Super snelle levering

In plaats van elke 3 weken 3 zaken halen nu maar 16 zakken besteld en laten bezorgen Super snelle levering en netjes in plastic verpakt top

Bedankt voor de mooie beoordeling Margriet! Goed te horen dat het goed bevalt :) Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

correct afgehandeld

correct

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.