Super snelle levering!

zeker een volgende keer!!

prima en op tijd ,als afgesproken, geleverd

Goed.

Netjes en snel thuis geleverd. Mogelijk een sterkere plastic wikkel eromheen. Nu is er soms een zak gescheurd

Makkelijke site en goede afhandeling. Chauffeur belde 15 minuten van te voren dat hij er aan kwam. Werd ook snel op de mail gereageerd.

Goede service.

Snel en goed verpakt

Levering keurig verpakt. Alleen jammer dat de chauffeur, zoals gevraagd, niet van te voren belde hoe laat hij kwam. Verder alles naar wens!

Goede service en altijd netjes op tijd geleverd

- makkelijk bestellen - zelf datum bepalen voor bezorging - goed bereikbare klantenservice

Fijn en duidelijk website. De woord de pakbon word ook netjes gelezen voor andere route. Jammer is dat je geen idee heb hoe laat de vrachtwagen komt .

Topservice!

Makkelijk bestellen, snelle levering!

duidelijk en correct

Duidelijk en correct

Quick, clean and competitive priced

Helemaal goed!

Goede prijs en snelle levering

Tevreden over dit bedrijf

Bezorgkosten van 20 euro zijn niet normaal

Ik bestel hier nooit meer wat..

Top firma

Voor de eerste keer besteld en wat een snelle levering. Super.

Super geholpen voor de correcte voeding

Perfectie

Goede deal, komt afspraken goed na.

De prijs voor het paardenvoer is heel scherp. Ik heb mijn producten snel en makkelijk gekozen. De chauffeur, die uiterst behulpzaam was, zette de pallet voer waar ik het wou hebben, en ze kwamen netjes op de aangegeven dag langs. Kortom aanrader.

snel

makkelijk te regelen online bestelling netjes geleverd alleen niet onder de overkapping gezet, zoals ik had genoteerd bij de bestelling en de bovenkant was open, geen plastic ivm regen had het nat kunnen worden.

Heel tevreden met bestelling en snelle levering aan huis

Omdat ik een aantal keren bij Welkoop in Santpoort-Noord voor niks ben geweest omdat er geen voorraad meer was van Subli Sportbrok ben ik gaan kijken of ik het online kon bestellen en dat is gelukt. Volgende bestelling ga ik ook zeker weer via paardenvoer.nl doen en wat ik ook heel erg leuk vond dat ik een kaartje (handgeschreven) in de bus kreeg, super!

Vlotte & snelle levering. Het enige minpunt is dat de klant niet wordt opgebeld zoals werd gevraagd maar voor de rest alles top!

goed geregeld

En snelle levering

Snelle levering en goede service

goede service en snelle levering

Gemakkelijk besteld en snel in huis

Besteld en 2 dagen later keurig bezorgd op een pallet. Snelle goede service

Top service!

Mooie aanbieding, snelle levering en goed geïnformeerd over de voortgang van de levering.

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.