Bestelling altijd prima geregeld . Bij de laatste bestelling was ik niet thuis . De chauffeur was zelfs zo aardig mij te bellen omdat het ging regenen en dan het voer voor de deur stond. In overleg heeft hij bij ons op het terrein plastic gepakt om de bovenkant van de zakken te beschermen Dikke 10 verdiend en als het meer kon zijn deed ik dat speciaal voor de chauffeur !

Nette prijzen snelle levering

Was makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering. Alleen jammer dat de bovenste 2 zakken een scheur zat. Verder tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen

Hoi Chantal, Bedankt voor je reactie. Dit kan gebeuren maar is nooit de bedoeling. We nemen contact met je op om dit op te lossen. Paardenvoer.nl

Super fijne service

Voor mijn bestelling geleverd werd kreeg ik een kaartje van de winkel , ontzettend leuk!!

Altijd goed geregeld!!

Ik ben heel tevreden over mijn bestellingen Contact is prima Altijd goed voor elkaar 🔝👍

Makkelijk, snel, betrouwbaar en met een glimlach!

Website is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk, soepel en vlot. Zelf beslissen wanneer het geleverd word, wel zo prettig. Levering geschied door vaklui, heel behulpzaam en tot nog toe elke keer met een glimlach! Service is absuluut top, hoe leuk is het om een gepersonaliseerde en handgeschreven kaartje te ontvangen, als bedankje voor je bestelling! Super tevreden!

Zo als altijd alles prima en snel

Een snelle levering en een goede service. Volgende keer is het wel handig als de chauffeur aanbelt, zodat we weten dat hij voor de deur staat. Gelukkig had hij mijn bestelling gewoon afgeleverd en netjes gebeld.

Keurig telefoon van de chauffeur en tot in de stal geleverd. Dank!

Makkelijk bestellen, snelle levering, goed voer

Makkelijk bestellen en snelle, goede levering

Heel goede 1e ervaring. Overzichtelijke webshop en snelle, vriendelijke bezorging. Pallet werd tot in de schuur gereden, top! Hopelijk wordt het assortiment in de toekomst nog verder uitgebreid; dan ben ik in 1x klaar voor al mijn paardenvoer.

Makkelijk bestellen;Snelle levering

Pas 1 ervaring gehad met deze leverancier. Zeer persoonlijke benadering door bedankje met kaartje. Ook had ik iets te veel afgerekend, wat ik niet gemerkt had maar waar ik op werd geattendeerd. Super dus!

Het vertrouwde voer uit Nederland geleverd in Denemarken. Makkelijk te bestellen en levering keurig optijd.

Levering netjes aangemeld en op tijd

Heel fijn dat een chauffeur je belt als hij op 15 minuten afstand is. Netjes op de afgesproken dag geleverd. Makkelijke website. Top dus!

Goed advies en snelle levering

Ik had wat problemen met de voeding van mijn paarden. Na contact met de klantenservice heb ik het juiste product geadviseerd gekregen. Daarnaast leveren ze snel!

Pallet kon niet afgeleverd worden op betreffende adres

Snelle levering. Echter zijn we gebeld dat de betreffende vrachtwagen de draai niet kon maken. Hierdoor moest ik iemand bellen die aan het begin van de polderweg de zakken met de auto moest ophalen. Het waren 15 zakken dus dat is niet zo prettig. Bij de levering daarvoor kon het wel bij het adres zelf afgeleverd worden. Kan gebeuren maar het gaat mij meer om de manier waarop. Het werd maar als normaal bevonden. Iets meer empathie zou beter zijn geweest. Wellicht goed dat bij een bestelling vragen worden gesteld over het leveradres.

Nogmaals dank voor je reactie. We proberen de dienstverlening altijd te verbeteren. Wij hebben inmiddels op jullie locatie een aanpassing in het systeem gemaakt. Er komt de volgende keer een kleinere vrachtwagen.

Persoonlijke service, goeie communicatie en snel en correct afgeleverd.

perfect

Bestellen verloopt moeiteloos, opvolging door de paardenmeesters eveneens. Transportfirma doet het ook vlekkeloos.

Goede service, fijne producten, snelle levering

Fijne service, ook een klein prijsverschil op de website werd zeer positief en boven verwachting opgelost. Klantvriendelijkheid ten top! :-)

Netjes en compleet aangeleverd, heel persoonlijk afgehandeld. Zo als altijd top!

Goede Service

Ik had een Emmer snoepjes gewonnen via facebook. Die werden goed en snel geleverd. De doos had alleen wel ietsje kleiner gekunt.

Super snelle en correcte levering. Doos had aangepast kunnen worden naar de inhoud. Was erg groot

Goede prijs, snelle levering.

Keurige prijs incl. gratis thuisbezorgen. Pallet voorzien van plastic om weersinvloeden tegen te gaan. Helaas was men dit aan de bovenkant vergeten, met als gevolg dat de eerste 10 zakken kapot scheurden door de hevige regenval tijdens het lossen.

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering, ik blijf hier bestellen!

Snelle levering!

Ik werd zeer vriendelijk en snel geholpen!

Van begin tot het eind uitstekend geregeld!!

Bestelling altijd voor elkaar en goed geregeld!!🔝👍😀

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.