Geweldig !!!

Super fijn ! Geweldige bezorging aan huis Dit is voor ons echt een super uitkomst en blijven dit zeker doen ! Dus van mij krijgen jullie zeker meer als een 10 !

Snelle en super vriendelijke levering

Het product is gemakkelijk te bestellen via de site. Je kunt zelf de afleverdag bepalen door deze te selecteren. De heer die de zakken kwam brengen was SUPER behulpzaam en vriendelijk! Heel fijn!

goedkoop en snel geleverd

Goed koop en snel geleverd

Snelle levering en fijn thuis bezorgd

Snelle levering en makkelijk alles aan huis geleverd.

Ik vind het ideaal. Bestellen en daarna aangeven wanneer het geleverd wordt. Perfect!

Snelle en correcte levering, goede service!

Snelle en correcte levering, goede service!

Dank je wel Jessica!

Snel geregeld en geleverd

Besteld en geleverd op de dag welke ik aangegeven had

Bedankt voor de mooie beoordeling Brenda!

De hele pallet werd snel geleverd en netjes inde loods gezet. Top hoor

Goed te horen dat je tevreden bent Anita. Bedankt!

Degelijk voer, top klantenservice

Ik gebruik het voer van Subli al meerdere jaren, zeer tevreden van! Klantenservice is gewoon top!

Bedankt voor het mooie compliment Sarah!

Goede service!

Haalde telkens zelf brokken bij een lokale winkel. Veel gesleep/gedoe. Nu wordt voor dezelfde prijs het bezorgt en wordt de pallet gewoon netjes bij de schuur neergezet. Perfect!

Bedankt voor de mooie waarden Klaas!

Voordelig en snelle levering

Aangezien onze paarden (die al aardig op leeftijd zijn) redelijk wat slobber gebruiken, is het voordeliger om een voorraadje te bestellen. Vlotte levering en bij voldoende afname ook nog eens gratis thuisbezorgd!

Fijn te horen dat je zo tevreden bent!

Slecht

Komen afspraken niet na om de tijd door te geven. Hierna wordt zonder overleg en toestemming de bestelling op het erf neergezet. Prive terrein.

Goedemiddag, Wij vinden het vervelend te moeten horen dat je niet tevreden bent. Dat is zeker niet de bedoeling. Zoals ook telefonisch ook is aangegeven, is het helaas voor ons niet haalbaar om tijden af te geven. Dit doordat bestellingen middels een transporteur worden bezorgd en de avond voor levering de planning pas wordt gemaakt. De chauffeur heeft telefonisch nog contact proberen te zoeken toen hij de bestelling af kwam leveren, maar kreeg helaas geen gehoor. Daardoor heeft de bezorger de bestelling op een veilige plek op het adres achtergelaten. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Duidelijk, ook voor particulieren

Top. Netjes gebeld 15 minuten voor aflevering

Bedankt Daphne en goed om te horen!

Handig en snel

Snelle levering In verhouding duurder dan bijvoorbeeld de welkoop met verzendkosten, dan kan bestellen niet uit. Maar bij een grotere (lees zwaardere) bestelling dan vervallen deze kosten dus op zoek naar een 2e voermeesterfan.

Bedankt Marjon voor de mooie aanbeveling!

geweldig!!!!!!

Echt super . levering snel en brengen het je in de stal wat wil je nog meer :) Ik ga dit nu altijd zo doen !!!

Wat leuk zo'n enthousiaste reactie. Bedankt Kiki!

Bestelling was vrij snel en vooraf werden we gebeld. Top!

Fijn om te horen Danielle!

makkelijk bestellen, goede levering

makkelijk te bestellen en snelle, goede levering

Goed te horen Sandra!

Snel en netjes afgeleverd.

Snel en netjes afgeleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel geleverd en makkelijk om te bestellen.

Vriendelijke chauffeur en netjes onder dak gezet.

Fijn om te horen. Bedankt!

Correcte levering, snel ook

Bestelling op tijd in huis, netjes verpakt en keurig droog neer gezet.

Goed te horen Sarina!

Service en bezorging

Eerder al een keer een beoordeling geschreven over de bezorging dat er met een te grote vrachtwagen bezorgd werd . Toen een kortingscode gehad deze werkt niet bij de bestelling . En daarnaast belde de chauffeur weer of hij hier wel kon komen met grote combinatie. Uitgelegd dat niet mogelijk is en hij kwam nu gelukkig met een kooi aap. Maar er wordt hier niet goed op geanticipeerd en het stond nog wel op de bon die ik kreeg van de chauffeur .

Hoi Michelle, Wat vervelend te moeten horen dat je niet tevreden bent. Helaas hebben we geen berichtje van je mogen ontvangen dat de kortingscode niet werkt. Dat is jammer, want in dat geval kunnen we je namelijk ook niet helpen. Mochten we je hier alsnog bij kunnen helpen, stuur ons dan even een mail, dan kijken we even met je mee waarom de code niet werkt en gaan we natuurlijk op zoek naar een oplossing. Gelukkig hebben ze je bestelling alsnog kunnen leveren met de kooiaap, maar ik zal er alsnog even een melding van maken dat de bestelling toch afgeleverd werd met een grote vrachtwagen. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Snelle levering.

Duidelijke website, groot assortiment,gemakkelijke betaling, snelle levering.

Bedankt voor de mooie woorden Ann!

snel en netjes afgeleverd..Top!

snel geleverd en vriendelijke chauffeur die hielp om het op de juiste plek te zetten.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering!

Goed te horen!

Leuke aanbiedingen, ruime keuze!

Je kunt precies afspreken wanneer ze komen, fijn bedrijf om bij te bestellen

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.