gemakkelijk. snel

gemakkelijk en snel

Vriendelijke chauffeurs

Betrouwbaar

Levering naar België werd snel en goed uitgevoerd. Ideaal!

Zeer positief, het bestellen en leveren verliep probleemloos

Wij hadden het geluk dat we ook nog van een actie konden profiteren en hebben daar dan ook direct gebruik van gemaakt. Bestelling en levering verliep prima.

Blij met telefoon van tevoren en keurig verpakt en afgeleverd

Zie hierboven

fijne service

Werd snel aan huis bezorgd, zelfs voor maar 4 zakken voer

Donderdag besteld maandag in huis Geleverd letterlijk tot de deur, vriendelijke chauffeur. Ook super service via de website.. waren wat vergeten te bestellen even gemaild en 2 orders 1 van kunnen maken helemaal too

Leuk dat ze blij zijn met je als klant.

Super service en super voer

Super service en super voer

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Bij Paardenvoer.nl ervaar ik het als een groot voordeel dat ik voor alle (boerderij)dieren in een keer al hun voer kan bestellen. Tevens is het bezorgmoment zelf te kiezen en wordt het snel en netjes verpakt geleverd.

Snel goed en tot binnen bezorgd

Prettige snelle levering en het wordt zelfs binnen gezet, wat bij regen heel fijn is.

Betrouwbare leverancier

kwaliteit en afgesproken levering perfect.

zie boven

Gemakkelijk en correct

super

Goede service en levering

Product nette staat ontvangen, zelfs eerder dan gedacht. Ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Levering is goed en snel (zoals beloofd en je mag verwachten). Maar wat ik echt top vind is het handgeschreven kaartje waarbij ik bedankt wordt door Marije en als ik vragen heb kan bellen met het telnr. Echt heel klantgericht!

Top servers

Goed producten, netjes geleverd tot aan de loods. Belde 10 min vooraf top

Prima prijzen en vlotte levering.

prima levering

eerste levering en bestelling bij paardenvoer. Uitstekend ervaren. Bestel zeker in de toekomst nogmaals.

uitstekend

Goed product en snelle en goede service

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen!

Beste Katleen, wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Ik zie dat jouw bestelling geleverd moet worden in België. Levering naar België duurt 5 werkdagen, zoals op onze webshop ook aangegeven wordt. Dat betekent dat jouw bestelling nog onderweg is. Groetjes Marije van Paardenvoer.nl

goede site goed geholpen

Ik kon mijn product makkelijk vinden. Goed omschreven en ik werd uitstekend geholpen toen ik een vraag over het moment van levering had. ik vind alleen de bezorgtoeslag vrij hoog.

Goed verzorgt!

Mooi op tijd en netjes verpakt!

Helemaal perfect

Snelle levering en goede prijzen. Het voer werd zelfs netjes op een pallet in de stal geplaatst, droog en veilig. Perfecte service, een blijvertje...

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.