kwaliteit en afgesproken levering perfect.

zie boven

Gemakkelijk en correct

super

Goede service en levering

Product nette staat ontvangen, zelfs eerder dan gedacht. Ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Levering is goed en snel (zoals beloofd en je mag verwachten). Maar wat ik echt top vind is het handgeschreven kaartje waarbij ik bedankt wordt door Marije en als ik vragen heb kan bellen met het telnr. Echt heel klantgericht!

Top servers

Goed producten, netjes geleverd tot aan de loods. Belde 10 min vooraf top

Prima prijzen en vlotte levering.

prima levering

eerste levering en bestelling bij paardenvoer. Uitstekend ervaren. Bestel zeker in de toekomst nogmaals.

uitstekend

Goed product en snelle en goede service

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen!

Beste Katleen, wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Ik zie dat jouw bestelling geleverd moet worden in België. Levering naar België duurt 5 werkdagen, zoals op onze webshop ook aangegeven wordt. Dat betekent dat jouw bestelling nog onderweg is. Groetjes Marije van Paardenvoer.nl

goede site goed geholpen

Ik kon mijn product makkelijk vinden. Goed omschreven en ik werd uitstekend geholpen toen ik een vraag over het moment van levering had. ik vind alleen de bezorgtoeslag vrij hoog.

Goed verzorgt!

Mooi op tijd en netjes verpakt!

Helemaal perfect

Snelle levering en goede prijzen. Het voer werd zelfs netjes op een pallet in de stal geplaatst, droog en veilig. Perfecte service, een blijvertje...

Makkelijk bestellen, prima levering en afhandeling.

Makkelijk, thuis bezorgd , met staffelkorting

super

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en door de stapel korting erg aantrekkelijk. Zeer snelle levering en een half uur van te voren belde de bezorger dat hij er aan kwam erg handig. Volgende keer bestel ik zeker weer!

Snelle levering en super service

Goede snelle levering

Binnen 2 dagen pallet aan de deur geleverd, top!

Super snelle levering!

zeker een volgende keer!!

prima en op tijd ,als afgesproken, geleverd

Goed.

Netjes en snel thuis geleverd. Mogelijk een sterkere plastic wikkel eromheen. Nu is er soms een zak gescheurd

Makkelijke site en goede afhandeling. Chauffeur belde 15 minuten van te voren dat hij er aan kwam. Werd ook snel op de mail gereageerd.

Goede service.

Snel en goed verpakt

Levering keurig verpakt. Alleen jammer dat de chauffeur, zoals gevraagd, niet van te voren belde hoe laat hij kwam. Verder alles naar wens!

Goede service en altijd netjes op tijd geleverd

- makkelijk bestellen - zelf datum bepalen voor bezorging - goed bereikbare klantenservice

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.