goed service & goed voer

Zeer tevreden over voermeesters. Eerst voerden we sereen, en nu overgestapt op sport vitaal. Over beide producten zijn we zeer tevreden. De levering service is prima. Enkel jammer dat sport vitaal nog geen palletaanbieding heeft.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Caroline. Voor de Voermeesters Sport Vitaal hebben we zeker ook een palletaanbieding. Vanaf 300 kg geldt er ook voor dit product een staffelkorting, die hoger wordt naarmate je meer bestelt. Dus bij een pallet krijg je ook ruime korting. Deze wordt in het winkelmandje verrekend, wanneer je er 50 zakken in doet. Hopelijk kan je hier zo mee verder :)

Super tevreden.

Super bedrijf en zeer behulpzaam bij vragen.

Heel goede service en snel geleverd!!

Bestel nu elke keer bij deze leverancier.

Gewoon goed!!

Makkelijk met bestellen en op tijd geleverd en fijn personeel.

Vriendelijke bezorger

Vriendelijke behulpzame bezorger die de zakken voer netjes droog onder de veldschuur neer wilde zetten. Was geen enkel probleem.

Netjes

Word altijd netjes geholpen, waar mogelijk meegedacht. Voor mij hoeft er niets te veranderen, alleen jammer dat ik als ik kunstmest nodig heb, het via een andere webshop moet bestellen en daar weer heel andere soorten beschikbaar zijn kwa voer

Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

Besteld en snel geleverd.

Sacha, bedankt voor je mooie beoordeling!

Keurig op tijd geleverd

Al vaker hier besteld. Altijd netjes op tijd en volgens afspraak geleverd. Zelfs toen ik wat vergeten was, werd dat netjes bij mijn eerdere bestelling gevoegd. Top!

Wat een mooie beoordeling Lies. Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer!

Mooi aan huis gebracht. Mooi op tijd. Vriendelijke chauffeurs.

Top voor elkaar

Bedankt voor de mooie beoordeling Mirjam! Tot de volgende keer :)

Fijne service, komen op afgesproken dag, prijs/kwaliteit goed

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent Monique. Daar doen we het natuurlijk voor! Tot een volgende keer :)

Gewoon goed!

Je krijgt je bestelling altijd keurig op tijd. En vriendelijke chauffeurs.

Bedankt voor de mooie beoordeling. En natuurlijk voor het compliment over de chauffeurs. Gaan we zeker even een doorgeven. Tot een volgende keer!

Iedere keer weer prima alles netjes geleverd.

Altijd goede service

Goed voer en top service.

Bedankt voor de mooie beoordeling Miranda!

Goed en snel!

Betaalbaar voer met een uitstekende kwaliteit. Altijd snel en netjes geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling Sandra. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

Bestellen is heel eenvoudig gevolgd door een vlotte en nette levering

Zeker bij grotere hoeveelheden gebruik van voer is deze site een aanrader. Hoe groter de bestelling hoe voordeliger het voer, levering is gratis en hiermee is paardenvoer.nl vele malen voordeliger dan de Welkoop met een uitstekende service. Zodra de chauffeur in de buurt is volgt er een keurig telefoontje. Het voer wordt netjes op de afgesproken plek neergezet. Vanaf bestellen tot en met levering is alles op en top verzorgd.

Bedankt voor je mooie beoordeling. Er leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Daar doen we het voor! :) Tot een volgende keer!

Echt een aanrader

Geweldig !!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel en voordeliger

Het voer werd keurig geleverd en het scheelde een behoorlijk bedrag op het halen van losse zakken

Bedankt voor je mooie beoordeling Susanne. Tot een volgende keer!

Goede service.

De bezorging is echt goed!

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk graag tot een volgende keer :)

Bestelling altijd op tijd

Wat een mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat de bestelling altijd op tijd is en je tevreden bent. We hopen natuurlijk; tot een volgende keer!

Bij een verkeerde bestelling super geholpen! Nette bezorging, heel tevreden

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk graag tot een volgende keer weer :)

goede service

Goede afwerking

Bedankt voor de mooie beoordeling Jack!

Prima bedrijf

Goed voer, scherpe prijzen, prima service

Top kwaliteit voer en goede service

Breed assortiment, snelle levertijden, duidelijke communicatie; top!

Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent Stefanie. Bedankt voor de mooie beoordeling :) Tot een volgende bestelling!

Marsdijk 31

4033 CC Lienden

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.