Snel

Na bestelling van een pallet voer werd deze na 2 werkdagen geleverd en op de plek neergezet waar ik de pallet wilde hebben.

Snel en compleet

Wel een punt van aandacht was de bezorging, het werd ondanks het feit dat ik had ingevuld bij de bestelling waar het moest worden afgeleverd ((achterste huis), bij de buren buiten op de bank afgeleverd....

Dank je wel voor de mooie beoordeling. En goed dat je even een punt van aandacht meegeeft. Dat zou namelijk niet de bedoeling moeten zijn. Gaan we zeker mee aan de slag! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Goede ervaring

Het voer is makkelijk te bestellen en wordt snel thuisbezorgd. Als tip wil ik meegeven dat het wel heel handig zou zijn dat jullie een richttijd geven van wanneer de bestelling geleverd wordt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Carlijn!

Slechte communicatie

Ik had een mineralenemmer bij jullie besteld. Tijdens het bestellen kon je een voorkeursdag opgeven. Ik had hiervoor woensdag ingevuld. Na de betaling kreeg ik netjes mijn bevestiging van de bestelling. In de mail stond dat het pakket door het bedrijf zelf werd bezorgd. Op donderdag stond DHL ineens voor mijn deur met de mineralenemmer. Gelukkig was ik thuis want er was voor het afleveren een handtekening nodig. Volgende keer zou een track en trace of enige duidelijkheid van wanneer het pakket afgeleverd word wel fijn zijn.

Beste Shanique, Wat vervelend te horen dat je pakket voor jou onverwachts kwam. Zoals op onze webshop vermeld staat, worden bestellingen kleiner dan 5 stuks via de pakketservice DHL aangeboden. Begrijpelijk is dat je in dat geval een track & trace had willen ontvangen. Wij zullen dit intern oppakken als aandachtspunt. Excuses voor het ongemak. Groet, Marije van Paardenvoer.nl

Lekker snel

Prima levering, lekker snel en lekkere paardensnoepjes

Bedankt voor het compliment!

Aanrader

Wij hebben al enige jaren ervaring met dit bedrijf en altijd alles top geregeld. Leveringen altijd volgens afspraak, en de paarden zien er top uit.

Wat goed te horen!

Super service!

Bij het transport is 1 zak voer kapot gegaan. Ondanks dat we dit niet gemeld hebben werd de volgende het bedrag van de zak terug gestort. Super!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Uiteraard zoeken we altijd een passende oplossing. Fijn te horen dat dat gewaardeerd wordt! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Overzichtelijke website, snelle levering en interessante acties. Verbeterpunt is de communicatie m.b.t. het verzenden. Ik wist niet wanneer het geleverd werd, ik werd een half uur voordien gebeld dat hij er aan kwam. Het is handiger als dit minimaal een dag van te voren word aangekondigd.

Hoi Thalita, Onze bestellingen worden met een transporteur geleverd. De planning voor de route wordt de avond ervoor gemaakt, waardoor het voor ons helaas niet mogelijk is vooraf een tijdstip aan te geven. Daarom is het wel mogelijk om de chauffeur van tevoren te laten bellen om contact op te nemen. Maar natuurlijk heel fijn te horen dat je verder tevreden bent! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Snelle en goede service !

Bedankt en goed te horen!

Bijzonder onvriendelijk aan de telefoon

Hoewel ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de Masters producten, en de vertegenwoordigster van Voermeesters, Nathalie, bijzonder vriendelijk en professioneel is, ben ik erg teleurgesteld over het telefonisch contact n.a.v. een online bestelling. Deze werd niet op de afgesproken datum geleverd waarop ik belde wanneer ik deze kon verwachten. Ik kreeg te horen dat hij "was blijven hangen" en dat ik de volgende ochtend teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurd, waarop ik wederom gebeld heb. Ik kreeg te horen dat er een "pop-up" in het scherm was verschenen en dat haar dus niet te verwijten viel dat er niet teruggebeld was. Toen ik zei dat ik dit teleurstellend vond, werd mij gezegd dat "ik niet zo vervelend moest doen".....Niet echt klantvriendelijk zullen we maar zeggen....De bestelling werd uiteindelijk 3 dagen later dan afgesproken alsnog geleverd.

Beste Marjolein, Jammer te horen dat de communicatie als negatief ervaren is. Het klopt inderdaad dat helaas de bestelling niet goed door was gekomen, waardoor de bestelling wat vertraagd was en er verwarring was over het juiste telefoonnummer. Uiteindelijk hebben we de bestelling gelukkig netjes af kunnen leveren. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Prima product en snelle levering

Mijn paardje is 30 jaar en heeft, voornamelijk door tandproblemen, moeilijkheden om voldoende voeding op te nemen. We maakten daarom voor hem een slobberpap, samengesteld uit verschillende paardenvoeders. Onze tandarts raadde ons Subli Seniores Priores aan omdat we dan geen 5 verschillende, maar slechts 1 allesbevattende mix moeten geven. We zijn heel tevreden over dit product, het is veel handiger, mijn paardje lust het graag en we zijn zeker dat hij al het nodige binnen heeft. De snelle service, geleverd binnen de week en in België is zeker ook een pluspunt!

Fijn om te horen Kris!

Top bedrijf

Snelle levering Eerste keer zelfs speciaal in het weekend komen brengen voor mijn zeer jonge veulen.

Bedankt Karen!

Snelle correcte levering, goede klantenservice

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Dank je wel Marjolein!

Keurig verpakt en bezorging volgens afspraak

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle levering en goede service

Wij bestellen inmiddels al een paar jaar voer zowel voor onze paarden als voor onze honden. Ruim assortiment Goede service vanuit paardenvoer als het transportbedrijf die de levering doen!!

Dank je wel Samantha! Goed te horen!

Geweldig !!!

Super fijn ! Geweldige bezorging aan huis Dit is voor ons echt een super uitkomst en blijven dit zeker doen ! Dus van mij krijgen jullie zeker meer als een 10 !

Dank je wel voor de mooie beoordeling Kiki. Fijn te horen dat je zo tevreden bent :)

Snelle en super vriendelijke levering

Het product is gemakkelijk te bestellen via de site. Je kunt zelf de afleverdag bepalen door deze te selecteren. De heer die de zakken kwam brengen was SUPER behulpzaam en vriendelijk! Heel fijn!

Bedankt Michel en Wilma, voor de mooie woorden!

goedkoop en snel geleverd

Goed koop en snel geleverd

Bedankt Leo!

Snelle levering en fijn thuis bezorgd

Snelle levering en makkelijk alles aan huis geleverd.

Ik vind het ideaal. Bestellen en daarna aangeven wanneer het geleverd wordt. Perfect!

Wat goed te horen dat je zo tevreden bent Ester! Bedankt!

Snelle en correcte levering, goede service!

Snelle en correcte levering, goede service!

Dank je wel Jessica!

Snel geregeld en geleverd

Besteld en geleverd op de dag welke ik aangegeven had

Bedankt voor de mooie beoordeling Brenda!

De hele pallet werd snel geleverd en netjes inde loods gezet. Top hoor

Goed te horen dat je tevreden bent Anita. Bedankt!

Degelijk voer, top klantenservice

Ik gebruik het voer van Subli al meerdere jaren, zeer tevreden van! Klantenservice is gewoon top!

Bedankt voor het mooie compliment Sarah!

Goede service!

Haalde telkens zelf brokken bij een lokale winkel. Veel gesleep/gedoe. Nu wordt voor dezelfde prijs het bezorgt en wordt de pallet gewoon netjes bij de schuur neergezet. Perfect!

Bedankt voor de mooie waarden Klaas!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.