De brokken zijn goed.bezorging kan veel beter

Brokken besteld. Aangegeve van te voren te bellen omdat wij er niet bijwonen. Helaas niet gebeld de Brokken aan poort gezet zonder plastic erover met t gevolg 8 zakken zeik nat

Klant vriendelijk attent betreft met een aantekening dat ze gelijk hebben gebeld.

Na andere week kreeg ik een persoonlijke kaart dat vind ik zeer attent van Paarden voer mijn partner zei nog kijk dit is persoonlijk iemand bedanken. Gr Charissa Olfers

Super snelle levering aan de deur

Snelle en nette levering.

Makkelijke site, goed en snel geleverd. Echt top!

Klanten service is goed

Na feedback via beoordeling goed opgepakt door marije ! Die maakt de beleving van de bezorging een stuk beter. Wel tip voor de transporteur om minder grote vrachtwagens mee te nemen

Goedemiddag Michelle, Wat vervelend te horen dat de bezorging van je bestelling niet goed verlopen is. Ik zal dit meteen oppakken als klacht, want dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Super service!

Snelle levering ondanks drukte… goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede prijs/kwaliteit en service

Voeding die graag gegeten wordt door de paarden, kwalitatief goed. Top service, gemakkelijke webshop, goede klantendienst en snelle levering.

Gemakkelijk

Gemakkelijk en correct

Snel

Makkelijk en snel

Goed voer en binnen een week geleverd!!

Goed voer en binnen een week geleverd!!

Makkelijk te bestellen netjes geleverd

Netjes geleverd had alleen een dag later als bezorgdatum aangegeven en na 15 .00 ivm dat er dan iemand thuis zou zijn. Kwam dus een dag eerder en ook voor 15.00 gelukkig en toevallig was mij echtgenoot net even thuis. Dus kon het binnen gezet worden.

Hoi Jokelien, Wij zijn er natuurlijk meteen even ingedoken na jouw melding over de bezorgdatum. De opgegeven datum is niet goed doorgekomen bij de bestelling en zodoende is het voer eerder geleverd. Gelukkig was er toch iemand thuis, zodat we het goed af hebben kunnen leveren. Veel plezier met de bestelling! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

ok

grootte emmer heel goed kunnen hem niet onderstebeven gooien, likken er heel regelmatig aan,

Echt goed. Snel antwoord op mijn mail en levering al na een paar dagen. Ik ga hier weer bestellen!

Mijn bestelling werd goed en op tijd geleverd

Mijn bestelling werd goed geleverd

Netjes en op tijd geleverd.

Netjes verpakt en geleverd. Prima gedaan!

gemakkelijk. snel

gemakkelijk en snel

Klantenservice is erg goed

Ik had een zak voer besteld maar door een foutje bij een bezorgdienst niet goed geleverd. Had snel goed contact met de klantenservice en hebben mij onwijs goed geholpen! Heel erg blij mee!

Vriendelijke chauffeurs

Betrouwbaar

Levering naar België werd snel en goed uitgevoerd. Ideaal!

Zeer positief, het bestellen en leveren verliep probleemloos

Wij hadden het geluk dat we ook nog van een actie konden profiteren en hebben daar dan ook direct gebruik van gemaakt. Bestelling en levering verliep prima.

Blij met telefoon van tevoren en keurig verpakt en afgeleverd

Zie hierboven

fijne service

Werd snel aan huis bezorgd, zelfs voor maar 4 zakken voer

Donderdag besteld maandag in huis Geleverd letterlijk tot de deur, vriendelijke chauffeur. Ook super service via de website.. waren wat vergeten te bestellen even gemaild en 2 orders 1 van kunnen maken helemaal too

Leuk dat ze blij zijn met je als klant.

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.