Top service!

Mooie aanbieding, snelle levering en goed geïnformeerd over de voortgang van de levering.

Snelle goede service

super blij met de makkelijke, snelle en goede service met een persoonlijke touch.

Perfect, altijd precies zoals is afgesproken

Makkelijk bestellen vanuit de luie stoel ipv zelf telkens met zakken zeulen. Wordt thuis gebracht op een pallet op de afgesproken dag. Zelfs nog een persoonlijk bedankje achteraf in de vorm van een briefkaart.

Supermakkelijk en snel

Topservice, topprijs en snelle levering. Helemaal tevreden.

Top service!

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Zeer tevreden over paardenvoer.nl

Kan beter dit keer

Jammer dat er dit keer een zak zo beschadigd was dat een deel van de zijkant van de zak open lag. Zak lag onderop dus toen de rest was af gestapeld was de zak nog leger. Misschien een idee om de beschadigingen in ieder geval af te plakken. De beschadiging was opgemerkt door de chauffeur en stond op de afleverbon vermeld.

Top!!!

Duidelijk assortiment zichtbaar op de website; breed assortiment. Zelf een bezorgmoment te kiezen; kan al binnen twee dagen geleverd worden. Geen bezorgkosten vanaf 300kg.

Gewoon goed

Gewoon goed en na tevredenheid

goede service!!

Creatieve oplossing waardoor super snel ons voer geleverd werd!! echt super

Prima service!

Correcte levering, zoals afgesproken !

Goede snelle service en groot assortiment

Goed geregeld! Makkelijk te bestellen en levering tot in de stal.

Goed geregeld! Makkelijk te bestellen en levering tot in de stal.

Makkelijk en snel besteld

Door de duidelijke website is het bestellen makkelijk en overzichtelijk. De levering stond snel voor de deur, afgeleverd door een vriendelijke vrachtwagenchauffeur!

Scheelt veel in prijs. Snelle bezorging.top

Top voer.snelle bezorging.

Palletje subli-voer besteld, vlekkeloos afgehandeld door de Voermeesters

zoals gezegd

Prima voor elkaar.

Keurig tot aan de stal

Snel geleverd en keurig tot aan de stal deur

Super vriendelijke en perfecte service!

Snelle reactie op mails. Duidelijke adviezen. Snelle levering. Alleen jammer dat er altijd 40 euro leveringskosten gevraagd worden voor levering in België. Wij wonen 100 meter vanaf de grenspaal. Verder zeker aan te bevelen! Nog nooit zo'n vriendelijke service meegemaakt!

Duidelijke website en goede communicatie over datum en tijdstip van de levering!

Goede en snelle service!

Voor het eerst mijn voer bij jullie besteld en ben erg tevreden. Snelle service en ook nog een leuk kaartje in de bus....waar vind je dat nog!!

Snelle levering, goede service, goede prijs

Vrijdag 10 zakken besteld, on-line, zelf mogen aangeven welke dag ik het wilde ontvangen, de maandag dus. Order bevestigd. Maandag ochtend 8:30 voor de deur, goed ingepakt met het juiste voer. Ook erg behulpzame chauffeur. Alles OK dus.

Paarden vinden het heerlijk voer en service en levering uitstekend. Goede sport ervaringen.

Bestelling altijd prima geregeld . Bij de laatste bestelling was ik niet thuis . De chauffeur was zelfs zo aardig mij te bellen omdat het ging regenen en dan het voer voor de deur stond. In overleg heeft hij bij ons op het terrein plastic gepakt om de bovenkant van de zakken te beschermen Dikke 10 verdiend en als het meer kon zijn deed ik dat speciaal voor de chauffeur !

Nette prijzen snelle levering

Was makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering. Alleen jammer dat de bovenste 2 zakken een scheur zat. Verder tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen

Hoi Chantal, Bedankt voor je reactie. Dit kan gebeuren maar is nooit de bedoeling. We nemen contact met je op om dit op te lossen. Paardenvoer.nl

Super fijne service

Voor mijn bestelling geleverd werd kreeg ik een kaartje van de winkel , ontzettend leuk!!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.