Snel en voordeliger

Het voer werd keurig geleverd en het scheelde een behoorlijk bedrag op het halen van losse zakken

Bedankt voor je mooie beoordeling Susanne. Tot een volgende keer!

Goede service.

De bezorging is echt goed!

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk graag tot een volgende keer :)

Bestelling altijd op tijd

Wat een mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat de bestelling altijd op tijd is en je tevreden bent. We hopen natuurlijk; tot een volgende keer!

Bij een verkeerde bestelling super geholpen! Nette bezorging, heel tevreden

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk graag tot een volgende keer weer :)

goede service

Goede afwerking

Bedankt voor de mooie beoordeling Jack!

Prima bedrijf

Goed voer, scherpe prijzen, prima service

Top kwaliteit voer en goede service

Breed assortiment, snelle levertijden, duidelijke communicatie; top!

Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent Stefanie. Bedankt voor de mooie beoordeling :) Tot een volgende bestelling!

Top voer

Het advies wat we hebben gekregen om dit voer te kopen is voor ons paard top geweest . We zijn inmiddels van alle huidproblemen af en hij straalt weer . Ook onze complimenten naar de chauffeur. Deze was zeer geduldig en heel aardig.

Wat super mooi om te horen dat je paard naar aanleiding van ons advies zo opgeknapt is! Daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor je mooie beoordeling en tot een volgende keer!

bezorging om 06.50 uur is nog steeds niet de beste optie

Super vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed voer geweldige service!

Goed voer van Master sport brok. Paarden zijn er dol op en een ouwe veteraan kan er ook makkelijk op kauwen. Grote brokken wat fijn is voor de stimulatie van speeksel. Dank voor de goede zorgen. Prium Arabians uit Uddel

Bedankt voor de mooie en enthousiast beoordeling!

Altijd op tijd

Bestelling altijd zo als het is besteld

Heel erg tevreden

Goede kwaliteit voer, ruime keuze, goede prijzen en goede gratis levering boven de 300 kg. En daar zit je zo aan.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Esther. Leuk om te horen :) Bedankt voor de mooie beoordeling!

super,het klopt altijd

Goed bedrijf goede service en goeie prijzen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan!

Snelle levering en snel contact via mail

Bedankt voor de mooie beoordeling Jeroen!

Bestelling niet geleverd

Op de website kun je aangeven wanneer je wilt dat de levering wilt ontvangen, nou daar houden ze zich niet aan. Dus naar bellen na een week. Hun systeem zet niet alle bestellingen door dus tja soms betaal je wel maar leveren doen ze dan niet. Dit wordt dan opgelost maar dan kom je er direct achter dat ze helemaal niet zoals de andere vier leverancier binnen 2 dagen kunnen leveren. Dus je kunt hier wel bestellen moet je wel even bellen of het binnen is er er vanuit gaan dat het 1 week duurt. Ik vind het niet echt professioneel.

Beste Liana, We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet op de gewenste bezorgdatum is geleverd. Helaas betreft het een incidentele fout, wat natuurlijk erg vervelend is dat het net bij jou is gebeurd. Uiteraard is jouw bestelling alsnog gewoon netjes uitgeleverd. We hebben onze excuses al meermaals aangeboden hiervoor, maar hierbij nogmaals.

Fijne begeleiding over merriebrok voor onze drachtige merrie. Daarna besteld via de website en de levering ging ook goed. Telefonisch contact ivm de leverdag. Twee dgn na bestelling sochtends vroeg geleverd. De chauffeur belde dat hij in 5 min R was. Zelf was ik niet thuis maar keurig 15 zakken op een pallet onder een afdak neer gezet ivm de regen.

Dank je wel voor de mooie beoordeling Esther. Fijn om te horen dat de levering ook naar wens is verlopen. Goed om te horen!

Snel geleverd en buitengewoon adequate klantenservice

Goed contact

De vracht kon niet meer mee op de dag dat ik graag wilde. Ze belde direct en in goed overleg andere dag geregeld. Prima contact!

Zeer snel en vriendelijk

Bestelling werd snel geleverd en na een telefoontje wist ik al snel hoe laat ze zouden bezorgen

Levert volgens afspraak

Fijn bedrijf. Betaalbaar. Vriendelijk personeel. Ik heb nog 1 verbeterpunt. Het is fijn als ze een richtlijn kunnen geven wanneer de bezorgers komen met je bestelling.

Snel geleved .

Snel en voordelig

Bedankt Henk, voor de mooie beoordeling!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.