Gewoon goed

Gewoon goed en na tevredenheid

goede service!!

Creatieve oplossing waardoor super snel ons voer geleverd werd!! echt super

Prima service!

Correcte levering, zoals afgesproken !

Goede snelle service en groot assortiment

Goed geregeld! Makkelijk te bestellen en levering tot in de stal.

Goed geregeld! Makkelijk te bestellen en levering tot in de stal.

Makkelijk en snel besteld

Door de duidelijke website is het bestellen makkelijk en overzichtelijk. De levering stond snel voor de deur, afgeleverd door een vriendelijke vrachtwagenchauffeur!

Scheelt veel in prijs. Snelle bezorging.top

Top voer.snelle bezorging.

Palletje subli-voer besteld, vlekkeloos afgehandeld door de Voermeesters

zoals gezegd

Prima voor elkaar.

Keurig tot aan de stal

Snel geleverd en keurig tot aan de stal deur

Super vriendelijke en perfecte service!

Snelle reactie op mails. Duidelijke adviezen. Snelle levering. Alleen jammer dat er altijd 40 euro leveringskosten gevraagd worden voor levering in België. Wij wonen 100 meter vanaf de grenspaal. Verder zeker aan te bevelen! Nog nooit zo'n vriendelijke service meegemaakt!

Duidelijke website en goede communicatie over datum en tijdstip van de levering!

Goede en snelle service!

Voor het eerst mijn voer bij jullie besteld en ben erg tevreden. Snelle service en ook nog een leuk kaartje in de bus....waar vind je dat nog!!

Snelle levering, goede service, goede prijs

Vrijdag 10 zakken besteld, on-line, zelf mogen aangeven welke dag ik het wilde ontvangen, de maandag dus. Order bevestigd. Maandag ochtend 8:30 voor de deur, goed ingepakt met het juiste voer. Ook erg behulpzame chauffeur. Alles OK dus.

Paarden vinden het heerlijk voer en service en levering uitstekend. Goede sport ervaringen.

Bestelling altijd prima geregeld . Bij de laatste bestelling was ik niet thuis . De chauffeur was zelfs zo aardig mij te bellen omdat het ging regenen en dan het voer voor de deur stond. In overleg heeft hij bij ons op het terrein plastic gepakt om de bovenkant van de zakken te beschermen Dikke 10 verdiend en als het meer kon zijn deed ik dat speciaal voor de chauffeur !

Nette prijzen snelle levering

Was makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering. Alleen jammer dat de bovenste 2 zakken een scheur zat. Verder tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen

Hoi Chantal, Bedankt voor je reactie. Dit kan gebeuren maar is nooit de bedoeling. We nemen contact met je op om dit op te lossen. Paardenvoer.nl

Super fijne service

Voor mijn bestelling geleverd werd kreeg ik een kaartje van de winkel , ontzettend leuk!!

Altijd goed geregeld!!

Ik ben heel tevreden over mijn bestellingen Contact is prima Altijd goed voor elkaar 🔝👍

Makkelijk, snel, betrouwbaar en met een glimlach!

Website is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk, soepel en vlot. Zelf beslissen wanneer het geleverd word, wel zo prettig. Levering geschied door vaklui, heel behulpzaam en tot nog toe elke keer met een glimlach! Service is absuluut top, hoe leuk is het om een gepersonaliseerde en handgeschreven kaartje te ontvangen, als bedankje voor je bestelling! Super tevreden!

Zo als altijd alles prima en snel

Een snelle levering en een goede service. Volgende keer is het wel handig als de chauffeur aanbelt, zodat we weten dat hij voor de deur staat. Gelukkig had hij mijn bestelling gewoon afgeleverd en netjes gebeld.

Keurig telefoon van de chauffeur en tot in de stal geleverd. Dank!

Makkelijk bestellen, snelle levering, goed voer

Makkelijk bestellen en snelle, goede levering

Heel goede 1e ervaring. Overzichtelijke webshop en snelle, vriendelijke bezorging. Pallet werd tot in de schuur gereden, top! Hopelijk wordt het assortiment in de toekomst nog verder uitgebreid; dan ben ik in 1x klaar voor al mijn paardenvoer.

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.