Top voer snel geleverd

Voor de eerste keer besteld werd snel geleverd vriendwlijk personeel!

Wat goed om te horen dat het zo goed bevallen is. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle levering en geweldige bezorger

Super snelle levering en engelengeduld van de vervoerder. Mijn hek gaf geen bel signaal waardoor de vervoerder een half uur voor de deur heeft gestaan. Alle moeite om de spullen te leveren. Top!

Carla, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en de bezorging ook naar wens is verlopen. Dank je voor de mooie beoordeling!

Altijd berijkbaar, zorgen voor levering op tijd

Super klant vriendelijk! Goed advies...ik vul nooit revieuws in ...maar vind t belNgrik dit te delen!

Bedankt voor de mooie en positieve beoordeling! Erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent :)

Levering op gewenste dag.

Snelle levering op gewenste dag.

Snelle en nette levering

Gewoon goed en snel

Bedankt voor de prachtige beoordeling Wilma. Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

super service

Mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd. Dat was echt fijn omdat er in onze omgeving nergens rust en herstel van Voermeesters beschikbaar was.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen dat je tevreden bent!

Prime service

Tevreden.

Heel goed voer

Het voer is heel goed Paarden vinden het heel lekker

Snelle levering en goede kwaliteit

Bedankt voor je mooie beoordeling Lianne. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Paardenvoer.nl!

Klantvriendelijk en snelle levering

Snelle levering, mooi op tijd en goede service. Erg tevreden!

Bedankt voor de mooie beoordeling Chayen. Fijn om te horen dat je tevreden bent :)

Snelle service en goed advies.

Bedankt voor de mooie beoordeling Laurens!

Snel en goed!

Snel en goed!

Bedankt voor de mooie beoordeling Marian!

Netjes thuis gebracht

Makkelijk te bestellen, goede prijs en afgeleverd op afgesproken plek

Bedankt voor de mooie beoordeling Frances. Leuk om te horen! :)

Snel antwoord bij vragen en snelle levering helemaal naar hongarije binnen 10 dagen.

positief is het gemakkelijk online bestellen minpuntje is dat je bij online niet echt duidelijk kunt aangeven dat het afleveradres anders is dan het factuuradres

Bedankt voor de mooie beoordeling Gerard! Fijn om te horen dat je tevreden bent. En wanneer je een account aanmaakt kan je een afwijkend afleveradres ingeven, of in betaalproces (waar je de keuze maakt hoe je wilt betalen), kan je aangeven indien het afleveradres afwijkend is. Dat staat er ook bij vermeld.

Top alles klopt altijd

Alles word geleverd op de aangegeven dag. Netjes verpakt. En de juiste prijs

De helft van de bestelling werd helaas maar opgestuurd

Ik had twee hooi analyses besteld, met enige spoed (stond ook in de opmerkingen van de bestelling). Vervolgens werd er maar een verzonden, waarna ik er achter aan moest bellen voor de tweede. Verder is alles prima hoor, ik blijf jullie aanbevelen. Maar dit was beetje onhandig zo.

Wat balen Naduah dat het niet goed is gegaan met de verzending :( De twee analyses zijn wel verstuurd, maar één daarvan is zoekgeraakt bij de post. Helaas kunnen we daar niet veel aan doen, maar vervelend is het natuurlijk wel. Daarom hebben we ook meteen een nieuwe verstuurd.

Aardige chauffeur

Het voer werd op de aangevraagde dag netjes bezorgd door een vriendelijke chauffeur. En het voer is veel voordeliger dan in de winkel. Ik heb nog 1 puntje ter verbetering het zou fijn zijn als je een mail krijgt waarin een tijd vak wordt aangegeven wanneer ze komen bezorgen. Bijv tussen 12 en 14.

Op de aangegeven dag bezorgd

Zelf moeten bellen voor bezorgtijd, dat zou beter aangegeven kunnen worden.

Helaas hebben we op dit moment geen inzicht in de bezorgtijden, doordat de meeste van onze bestellingen via een externe transporteur geleverd worden. Wij begrijpen dat het handig is om het inzichtelijk te hebben, maar is jammer genoeg niet mogelijk.

En goede en vlotte handeling...

Bedankt Ria voor de mooie beoordeling!

Vindt het prima en snel geregeld

Super goede ervaring!

Snelle levering, product netjes op goede plek gezet, en goed verpakt.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Marjan! Bedankt voor de mooie beoordeling :)

Uitmuntend

Goede prijs.snelle levering, vriendelijk

Bedankt voor op de mooie beoordeling!

Goed geregeld

Gemakkelijk te bestellen en keurig bezorgd

Snelle levering en een perfect product voor een goede prijs

Bedankt Frank, voor de mooie beoordeling!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.