makkelijk bestellen, goede levering

makkelijk te bestellen en snelle, goede levering

Goed te horen Sandra!

Snel en netjes afgeleverd.

Snel en netjes afgeleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel geleverd en makkelijk om te bestellen.

Vriendelijke chauffeur en netjes onder dak gezet.

Fijn om te horen. Bedankt!

Correcte levering, snel ook

Bestelling op tijd in huis, netjes verpakt en keurig droog neer gezet.

Goed te horen Sarina!

Service en bezorging

Eerder al een keer een beoordeling geschreven over de bezorging dat er met een te grote vrachtwagen bezorgd werd . Toen een kortingscode gehad deze werkt niet bij de bestelling . En daarnaast belde de chauffeur weer of hij hier wel kon komen met grote combinatie. Uitgelegd dat niet mogelijk is en hij kwam nu gelukkig met een kooi aap. Maar er wordt hier niet goed op geanticipeerd en het stond nog wel op de bon die ik kreeg van de chauffeur .

Hoi Michelle, Wat vervelend te moeten horen dat je niet tevreden bent. Helaas hebben we geen berichtje van je mogen ontvangen dat de kortingscode niet werkt. Dat is jammer, want in dat geval kunnen we je namelijk ook niet helpen. Mochten we je hier alsnog bij kunnen helpen, stuur ons dan even een mail, dan kijken we even met je mee waarom de code niet werkt en gaan we natuurlijk op zoek naar een oplossing. Gelukkig hebben ze je bestelling alsnog kunnen leveren met de kooiaap, maar ik zal er alsnog even een melding van maken dat de bestelling toch afgeleverd werd met een grote vrachtwagen. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Snelle levering.

Duidelijke website, groot assortiment,gemakkelijke betaling, snelle levering.

Bedankt voor de mooie woorden Ann!

snel en netjes afgeleverd..Top!

snel geleverd en vriendelijke chauffeur die hielp om het op de juiste plek te zetten.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering!

Goed te horen!

Leuke aanbiedingen, ruime keuze!

Je kunt precies afspreken wanneer ze komen, fijn bedrijf om bij te bestellen

Netjes geleverd, erg tevreden!

Snelle bezorging, netjes op een pallet verpakt. Erg tevreden over paardenvoer.nl

Prima.

Genoeg keuze in voer, prijs is goed en een correcte en snelle levering

Echt tevreden

Goede producten, echt goede service, makkelijk te bestellen snel geleverd.

Hele goede service van bestelling tot en met levering!

De eerste bestelling liep van mijn kant niet vlekkeloos, maar is goed opgevangen door de medewerkers. Alles is netjes geleverd..

Goede prijs, kwaliteit.

1 zak voer was niet luchtdicht en dus beschimmeld, na mail, goed opgelost

Snelle en correcte levering tegen een super prijs

Geweldige service

Nu 2 x voer besteld bij paardenvoer, heel tevreden! Wordt keurig van te voren even gebeld en alles wordt op de aangegeven plek bezorgd. Echt geen slecht woord te zeggen!

Bedankt voor de mooie woorden Laura!

Keurig op tijd afgeleverd

Uitgebreide keuze en regelmatig leuke aanbiedingen, dus ik koop nergens anders meer!

Super om te horen Ann!

Perfecte levering, perfect voer, goede prijs

Bedankt Jeanne!

gemakkelijk.

gemakkelijk,correct.

Geweldig!!!! En is snel geleverd.

Duidelijk en makkelijk te bestellen zeer snel geleverd.

Bedankt Annelies!

Nette en snelle levering

Makkelijke site, leuke aanbiedingen.

Super snelle en goede levering

Super snelle en goede levering. Goeie brok Telefonisch altijd bereikbaar Word goed geholpen

Goed voer en snelle levering

Dank je Tamar!

super goed voer. alles geprobeerd maar dit is het beste.

ik heb 2 paarden van 30 jaar oud(haflingers) . 1 paard voor de dood weggehaald. zijn weer in blakende gezondheid en konditie.

Bedankt voor het compliment!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.