gemakkelijk.

gemakkelijk,correct.

Geweldig!!!! En is snel geleverd.

Duidelijk en makkelijk te bestellen zeer snel geleverd.

Bedankt Annelies!

Nette en snelle levering

Makkelijke site, leuke aanbiedingen.

Super snelle en goede levering

Super snelle en goede levering. Goeie brok Telefonisch altijd bereikbaar Word goed geholpen

Goed voer en snelle levering

Dank je Tamar!

super goed voer. alles geprobeerd maar dit is het beste.

ik heb 2 paarden van 30 jaar oud(haflingers) . 1 paard voor de dood weggehaald. zijn weer in blakende gezondheid en konditie.

Bedankt voor het compliment!

Prima bedrijf id goedkoop en levert heel snel en

Ik kwam toevallig op deze site terecht en zag dat het voer wat ik zocht hier heel goedkoop was als je een aantal tegelijk bestelt. Heb ik gedaan op een zondagmiddag en dinsdagmorgen vroeg al geleverd op mijn afleveradres.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

super levering

Bestelling super snel geleverd tegen schappelijke prijzen

Bedankt voor het mooie compliment!

Altijd goede ervaringen

Mijn ervaringen met Paardenvoer.nl zijn erg positief. Ze leveren snel en altijd meewerkend met opruimen. Zeer tevreden klant!

Bedankt voor de mooie woorden Renske!

Top !

Producten zijn snel en correct afgeleverd conform afspraak

Bedankt voor het compliment!

Prima quantum korting

Gratis en spoedige bezorging

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Levering duurt lang

Levering duurt lang

Beste Corné, Wij vinden het erg vervelend te horen dat je de levering wat langer heeft geduurd dan verwacht. Helaas is jouw order via een externe bezorgdienst verzonden en heeft de levering wat langer op zich laten wachten. Excuses daarvoor! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Super service en goed voer!

Snelle levering en goed voer

Goede service, vriendelijk

Hele duidelijke website, veel op voorraad, ruim voldoende keuze en een snelle levering. Echt top!

Goed meedenken met klant

Ik had met spoed een zak veulen melkpoeder nodig. Fijn dat er wordt meegedacht zodat ik het dezelfde dag nog vlakbij kon ophalen in plaats van de gebruikelijke 2 werkdagen levertijd voor dit product.

De brokken zijn goed.bezorging kan veel beter

Brokken besteld. Aangegeve van te voren te bellen omdat wij er niet bijwonen. Helaas niet gebeld de Brokken aan poort gezet zonder plastic erover met t gevolg 8 zakken zeik nat

Klant vriendelijk attent betreft met een aantekening dat ze gelijk hebben gebeld.

Na andere week kreeg ik een persoonlijke kaart dat vind ik zeer attent van Paarden voer mijn partner zei nog kijk dit is persoonlijk iemand bedanken. Gr Charissa Olfers

Super snelle levering aan de deur

Snelle en nette levering.

Makkelijke site, goed en snel geleverd. Echt top!

Klanten service is goed

Na feedback via beoordeling goed opgepakt door marije ! Die maakt de beleving van de bezorging een stuk beter. Wel tip voor de transporteur om minder grote vrachtwagens mee te nemen

Goedemiddag Michelle, Wat vervelend te horen dat de bezorging van je bestelling niet goed verlopen is. Ik zal dit meteen oppakken als klacht, want dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Super service!

Snelle levering ondanks drukte… goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede prijs/kwaliteit en service

Voeding die graag gegeten wordt door de paarden, kwalitatief goed. Top service, gemakkelijke webshop, goede klantendienst en snelle levering.

Gemakkelijk

Gemakkelijk en correct

Snel

Makkelijk en snel

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.