Snelle levering en een perfect product voor een goede prijs

Bedankt Frank, voor de mooie beoordeling!

super

nette en snelle levering!!!

goede service.

alles volgens afspraak.

Bedankt voor de mooie beoordeling Monique!

Super bedrijf

Spullen zijn netjes geleverd. Zowel telefonisch heel netjes geholpen toen ik de lever afspraak wilde verzetten als nette hulp door de chauffeurs bij het binnen zetten van de spullen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Anuschka! Goed om te horen dat het allemaal naar wens is verlopen. Veel plezier met je bestelling!

Er is altijd een stukje van verbeteren.

Mijn ervaring is goed. Ik heb alleen een puntje bij het bestellen met account. Ik moet vaak zeggen geen account omdat ik dan achteraf kan betalen. Ik heb een account maar dan moet ik direct betalen. Dat vind ik wel een puntje van verbetering. Zodat je ook kan inloggen en de keus heb direct betalen of achteraf betalen. Ik vind het ook wel vreemd zou het eerder andersom doen.

Bedankt voor de tip! Gaan we zeker even naar kijken.

Goede snelle levering

Tevreden met de prijs/kwaliteit

Uiteraard ben ik tevreden gezien het prijsverschil wat ik anders betaal. Helaas draaien jullie zo wel de retailhandel de nek om!

Voer wordt lekker snel bezorgd. Je kunt zelf je bezoegdag uitkiezen. Top geregeld en betaalbaar voer.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Super tevreden en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, staffelkorting en snel thuis geleverd.

Wat leuk om te horen dat je enthousiast bent Nicole. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede prijs/kwaliteit. Snelle service, vriendelijk advies.

Bedankt voor de mooie beoordeling Monique!

Goed en goedkoop voer en snelle bezorging

Goed en goedkoop voer en snelle bezorging

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans!

Topservice, heel vriendelijk!

Mij voer werd geleverd toen ik niet thuis kon zijn, ik heb een pallet klaargelegd met een zeil omdat het regende. De chauffeur had netjes het voer geleverd op de pallet het goed ingepakt met het zeil waardoor mijn voer droog bleef. Ook telefonisch wou ik dubbelchecken en de communicatie intern met chauffeurs zit ook erg goed, alsook naar de klant zelf. Hele goede kwaliteit van voer, heel content van!

Wat fijn om te horen dat je bestelling en bezorging helemaal naar wens is verlopen Melanie en je ook nog eens tevreden bent over de kwaliteit van ons voer. Bedankt voor je mooie beoordeling!

Niet tevreden

Bestelling zou na 2 werkdagen bezorgt worden, dinsdag besteld zondag nog niet geleverd. Voor ons de laatste keer.

Goedemorgen Angela, Zoals in het contact met mijn collega aangegeven, had je zelf de gewenste bezorgdatum op vrijdag 29 september gezet. Dat was dan ook de reden dat het nog niet geleverd was. Dit hebben we na het contact voor je omgezet en is je bestelling alsnog eerder geleverd. Misschien zou je je beoordeling willen heroverwegen? Aangezien er vanuit onze kant netjes aan de plicht voldaan is ;) Dat zou fijn zijn. Alvast bedankt! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Betrouwbaar

Ze Doen wat je afspreekt ...bij vergissing van bestelling alle begrip gekregen...super goeie servive hoor !

Dank je wel Petra voor de mooie beoordeling! :)

Top service en snelle levering

Telefonisch uitstekend contact. Scherpe prijs en vlotte afhandeling. Zeer tevreden! Stichting Paardenbelang

Bedankt voor de prachtige beoordeling!

Snelle bestelling heel fijn

Goeie samen werking.

Zoals beschreven, binnen 2 dagen bezorgd.

Zoals op de website staat beschreven dat het binnen 2 werkdagen wordt bezorgd, is gebeurd. Ook mooi tijdstip van pm 2 uren. Chauffeur die 20 minuten van te voren belt dat hij er aan komt. Gewoon super.

Levering en kwaliteit zoals afgesproken… niet vanzelfsprekend tegenwoordig

Eenvoudig bestellen via de site en alles wordt keurig hij je bezorgd, waar je maar wil. Dikke prima

Bedankt Jose voor de mooie beoordeling!

Super snel geregeld echt top

Snel geleverd veel aanbod. Kortom een aanrader

Geweldig precies volgens afspraak

De eerste keer besteld maar prima heel tevreden.

Dank je wel voor de mooie beoordeling!

Geen tracking link gekregen

Ik heb geen tracking link gekregen toen ik mijn bestelling had geplaatst . Verder was de personeel wel hulpbaar toen ik had gebeld maar ik vond het lastig om mijn bestelling te volgen zonder link

Dat is jammer om te horen Veronika. Je behoort inderdaad van de DHL een track & trace code te ontvangen. Hier gaan we zeker even achteraan!

Het voer werd snel geleverd door een super vriendelijke chauffeur. Top mee gedacht om extra pallet mee te geven.

Wat goed om te horen Silvia, dank je wel!

Alles correct afgeleverd, helemaal top

Zoals telefonisch afgesproken op de juiste plaats afgeleverd en netjes neer gezet

Prima service!

Prima service l!

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.