Klantvriendelijk, snel en goede prijs

Ge Makkelijk bereikbaar, ook telefonisch. Behulpzaam en flexibel.

Bedankt voor de mooie beoordeling Noud

Correct en keuze

Altijd weer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling. Met je aanvullende opmerking wordt automatisch goed mee omgegaan.

Bedankt voor de mooie beoordeling en positieve woorden. Altijd leuk om te horen! :)

Altijd op tijd

Snel en netjes bezorgd Jammer dat er ook geen Pavo verkocht word

Nette prijs & keurig bezorgd

Het paardenvoer was prettig geprijsd en werd keurig verpakt én op tijd bezorgd.

Bedankt Lonneke voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Voordelig en betrouwbaar

Bedankt Gill voor de mooie beoordeling!

Goed berijkbare zeer welwillende service gerichte webshop en niet te duur

Bestelling gedaan en toen wer mijn paard ziek...daarom toch afbesteld daar hij al 31 is en ik niet met 20 zakken wilde blijven zitten..was zo geregeld ..zij nemen gewoon op en begrijpen de situatie...paard knapte gelukkig weer op en inderdaad binnen 2 dagen geleverd en binnen gebracht..veel dank!

Bedankt voor de mooie woorden Petra. Wat fijn dat je senior toch weer is gaan eten en we je alsnog hebben kunnen helpen. Hopelijk op naar een nóg mooiere leeftijd! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

goede service, super prijs

netjes tot op zn plek geleverd, vriendelijke bezorger

Bedankt voor de mooie beoordeling Joke!

Vlotte levering en hulp bij verplaatsen palet.

De levering was snel, bij het leveren werd de palet met zakken verplaatst door de leverancier tot op de gevraagde plaats.

Dank je wel Mieke voor de mooie beoordeling!

Goed om te horen Rob :)

Goede service en snelle levering

Goede service, echter 1 verbeterpunt: laat de klant weten wanneer de aflevering plaatsvind. Ik had een gewenste datum (of in overleg) aangegegen, echter belde de chauffeur twee dagen ervoor dat hij bijna voor mijn deur stond terwijl er niemand thuis was. Uiteindelijk heeft de chauffeur het super opgelost. Dank daarvoor.

Hoi Ingeborg, Bedankt voor je positieve beoordeling! Helaas zitten we niet iedere dag met ons transport in Duitsland. Daarom gaat jouw bestelling mee met een rit wanneer we in de buurt zitten. Vandaar ook de mooie regeling met de verzendkosten ;) Daardoor kunnen alleen niet altijd de gewenste bezorgdatum die meegegeven wordt garanderen, omdat we niet dagelijks in het buitenland leveren. Gelukkig is het alsnog goed gekomen! Groetjes Marije van Paardenvoer.nl

Ideaal! Ik bestel hier elke keer weer. Ruime keuze, goede prijzen en je kan aangeven wanneer je graag geleverd wilt hebben. Gaat ook elke keer goed. Bedankt!

Bedankt Femma voor de mooie beoordeling en wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! :)

Fijn vlas voor een mooie prijs

Duidelijke site en de prijs van het vlas is voor mij prima. Doordat ik ik maar 4 geiten heb kan ik met een pallet van 21 balen ruim een half vooruit. Netjes afgeleverd op de afgesproken dag.

Bedankt voor de mooie beoordeling Steven. Fijn om te horen dat je tevreden bent en ook de geiten tevreden zijn ;)

Goedkoper en volgt afspraken

Een stuk goedkoper dan bij de winkel en wordt geleverd volgens afspraak.

Bedankt voor de mooie beoordeling Brigitte!

Makkelijk bestellen, kunt zelf voor leverdatum kiezen. Ik had nog iets vergeten, kon na e-mail contact gewoon nog bij mijn bestelling geplastst worden. Heel fijn!

Bedankt voor de mooie beoordeling Brenda. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is geregeld!

netjes geleverd, goed verpakt, mooi op zn plek gezet

vriendelijke, klantgerichte bezorger die het netjes op de aangegeven plek zet. Netjes verpakt zodat het overzichtelijk op de pallet ligt. Verder netjes geprijsd en fijne klantenservice. Alweer super bedankt en tot de volgende keer maar weer

Joke, bedankt voor de mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor :) Tot de volgende keer!

Prima en makkelijk

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent!

Enorme vrachtwagen

Prima geleverd...goed voer. Maar hou er wel even rekening mee dat een paar zakjes ook al met een enorme vrachtwagen op pallet worden geleverd. Hier is daar ruimte voor, maar stond er wel van te kijken. Misschien wel handig om dat even kenbaar te maken op de site.

Snelle levering voor een goede prijs

Het paardenvoer wordt voor een mooie prijs aangeboden, vooral als er wat grotere hoeveelheden worden gekocht. Dat is dan vaak inclusief bezorgen. De bestelling wordt keurig op tijd afgeleverd. Het zou nog handiger zijn als er een bevestiging wordt gestuurd wanneer de levering wordt bezorgd.

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans! Helaas is het niet mogelijk om een bevestiging van levertijd te versturen, omdat we met een externe transporteur werken. Maar het zou zeker handig zijn als die mogelijkheid er zou zijn! :)

Aanrader!

Simpel en snel online besteld en lot bezorgd! En voordelig in grotere hoeveelheden!

Bedankt Ingeborg voor de mooie beoordeling!

snelle service

overzichtelijke site snelle levering

Prima ! Goede service, prima prijzen

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Via paardenvoer.nl je voer snel en makkelijk in huis!

Makkelijke en overzichtelijke webshop, snelle levering en het voer op de plaats neergezet waar het voor mij het makkelijkst is!

Bedankt voor de mooie beoordeling Joke!

De brokken zijn snel geleverd echter waren 3 zakken gescheurd. De chauffeur had ze wel dichtgeplakt maar er zijn helaas nogal wat brokken verloren gegaan. De grote brokken eten de paarden hier wel met smaak

Snel en voordelig, maar lastig op het vlak van bezorging.

Helemaal tevreden, behalve met de bezorging. Ik heb gevraagd of de chauffeur even wilde bellen van tevoren, zodat ik kon zorgen dat ik aanwezig zou zijn. Zo kon ik aangeven waar de pallet geplaatst kon worden. Dit is niet gebeurd. Gelukkig was er een stalgenoot aanwezig, die nog net heeft gezorgd dat de pallet niet buiten geplaatst werd. Alles stond vermeld op de pakbon, maar is dus niet gelezen. Jammer. Ik weet nog niet zeker of ik nog een keer ga bestellen.

Hoi! Allereerst wat goed om te horen dat je tevreden bent. Maar natuurlijk jammer om te horen dat je niet gebeld bent door de transporteur. Excuses hiervoor! Gelukkig was er een stalgenoot die kon helpen. Natuurlijk hebben we je klacht doorgezet, en hopen we dat we nog een keer aan kans krijgen ;) Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Supergoed

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.